جگوار

قیمت‌گذاری جگوار XJ مدل سال 2018

جگوار مشخصات و قیمت پرچم‌دار به‌روز شده خود یعنی XJ مدل ۲۰۱۸ را اعلام کرد. این خودرو از پاییز سال جاری در دسترس خواهد بود.


مورد برجسته در مورد این خودرو ارائه نسخه جدید XJR575 است که هم‌اکنون از پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۵۷۵ اسب بخار استفاده می‌کند.


شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو در ۴.۲ ثانیه ثبت شده و سقف سرعت آن نیز ۳۰۰ کیلومتر در ساعت است. جگوار می‌گوید این خودرو از سکون تا رسیدن به سقف سرعت خود تنها به ۴۴ ثانیه زمان نیاز دارد.


به منظور انعکاس کاراکتر عصبی XJ بزرگ، جگوار ظاهری گیراتر به این خودرو بخشیده که شامل سپر جلوی متفاوت، ورودی‌های بزرگ هوا در جلو، رکاب‌های فربه‌تر، بال عقب و یک دست رینگ ۲۰ اینچی مشکی براق می‌باشد.


تمامی مدل‌های سال ۲۰۱۸ این خودرو با جدیدترین تکنولوژی‌ها از جمله قابلیت وای فای ۴G، صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی لمسی با حمایت از pinch و zoom، تشخیص ترافیک جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، پایش شرایط راننده و ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران عرضه می‌شوند.


مصرف‌کنندگان آمریکایی قادر خواهند بود از بین مدل‌های با فاصله محوری کوتاه و بلند و بین مدل دیفرانسیل عقب یا تمام چرخ محرک نسخه ۶ سیلندر یکی را انتخاب کنند. مدل‌های ۸ سیلندر بزرگ‌تر تنها به‌صورت دیفرانسیل عقب عرضه خواهند شد.


مدل‌های با فاصله محوری بیشتر را می‌توان با پکیج صندلی عقب پریمیوم سفارش داد که در آن یک جفت صندلی انفرادی هواپیما مانند با بالشتک‌های قابل تنظیم در خودرو نصب می‌شوند.

یان کالوم مدیر طراحی جگوار می‌گوید:

جگوار XJ ایفای تعدادی از نقش‌ها را عهده‌دار است. این خودرو باید جذابیت رانندگی را حفظ کرده و درعین‌حال به‌طور قابل‌توجهی راحت و پایدار باشد. معماری آلومینیومی سبک‌وزن و پیشرفته ما را قادر ساخته تا خودرویی بسازیم که پیکره ظریف و برجسته‌ای داشته باشد. کیفیت دست‌ساخت استثنایی داخل کابین ما را مطمئن می‌سازد که سرنشینان حس نهایت تجمل و رفاه را تجربه خواهند کرد.


بهای این خودرو از ۷۵۴۰۰ دلار برای مدل ۶ سیلندر دیفرانسیل عقب R اسپورت آغاز می‌شود درحالی‌که بهای آغازین مدل XJR575 برابر با ۱۲۲۴۰۰ دلار است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    ماشین خیلی شیک و پر قدرتیه اما برای رقابت با امثال سری هفت و S کلاس، باید هر چی زودتر نسل جدیدش معرفی شه تا بیشتر ازاین از قافله عقب نیوفته.

    موافقم 6
    مخالفم 0
  2. mohammad_FM 480

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    عاشق این مدل xj هستم .واقعا عالیه.
    البته جگوار همه ماشیناش خوبه ولی این بنظرم یه چیز دیگست .
    تنها انگلیسی که واقعا دوستش دارم…

    موافقم 7
    مخالفم 0
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      محمد جان واقعا XJ تنها ماشین انگلیسیه که دوسش داری؟! یعنی به رنج‌روور SV اتوبیوگرافی، رنج‌روور ولار، استون مارتین one77، استون مارتین ولکان AMR PRO، بنتلی مولسان اسپید، بنتلی کانتیننتال سوپر اسپورت و. . . علاقه‌ای نداری رفیق؟؟!

      موافقم 4
      مخالفم 0
      1. mohammad_FM 480

        ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1894 ديدگاه)

        فرشاد جان اگه بخوام راستشو بگم چرا بعضی هاشون خوبن مثلا همین رنج روور ولاری که میگی خوبه یا مثلا کانتیننتال جی تی . من به ماشین های زیادی علاقه دارم ولی عاشق چند تاشون هستم فکر هم میکنم همه دوستان اینجوری باشن مگه نه؟
        xj هم جز اون ماشین هاییه که واقعا دوسش دارم…
        مثلا شاید اندازه سری 4 بهش علاقه داشته باشم
        (دوستان خواهش میکنم اشاره نکنید که تو یه سگمنت نیستن??)
        راستی رفیق اون یه دیسلایکو من ندادم خودم لایکت کردم یه وقت سو تفاهم پیش نیاد?

        موافقم 5
        مخالفم 0
        1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

          ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (3019 ديدگاه)

          ارزش رفاقت بیشتر از لایک و دیس‌لایکه ❤
          داداش منم مثل شما هستم، به خیلی از ماشینا و برندها علاقه دارم اما بعضیاشون بیشتر، مثلا مرسدس برام جایگاهش متفاوته، یا پاگانی رو خیلی میپسندم و به SLR722، ONE:1، انزو، ۵۹۹ GTO و زوندا R، بیشتر از بقیه سوپر اسپورت‌ها علاقه دارم. . .

          موافقم 1
          مخالفم 1
  3. محمد

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (29 ديدگاه)

    این مدل جگوار رو از نزدیک دیدم…زمانیکه جزیره کیش ساکن بودم…آئودی a8 رو هم از نزدیک دیدم…تو نمایشگاه ماشین نزدیک محل کارم بود…جفتشون ابهت بسیاری دارن…جذبه وصف ناپذیری دارن…مرسدس کمی چهرش واسمون عادی شده…واسه اینکه کم و بیش میبینیمش…اما وقتی همه اینا کنار هم قرار میگیرن…کاملا” مشخص میشه که مرسدس یه سر و گردن از همشون بالاتره

    موافقم 1
    مخالفم 1
  4. serial winner

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    وقتی ماشینی با ۱۰۰ هزار دلار قیمت به این سن و سال می‌رسه برای خریدش دست و پای آدم شل میشه چون با عرضه ی نسل بعد قیمت ماشین به شدت سقوط می‌کنه.

    از ایکس‌جی خیلی خوشم میاد مخصوصاً ظاهرش با موتور ۵ لیتری ولی اگر ۱۲۰ تا پول داشتم هرگز پاش نمیدادم.

    موافقم 1
    مخالفم 1
  5. سعید(تهران)

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (496 ديدگاه)

    طراحی بیرونی عالیه ولی طراحی داخل بنظرم مناسب یه سدان بزرگ لوکس نیست، در ضمن جای خالی یه موتور v12 کاملا حس میشه اونم در حالی که جگوار خیلی قبلتر از مرسدس و بی ام دبلیو روی سدان هاش موتور v12 نصب میکرد الان خیلی افت داره…

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. حمیدرضا

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    قیمت مدلای شیش سیلندرش خیلی خوبه البته هشتاش هم از رقبای المانیش ارزون تره
    خیلی رخش زیباست ولی خوب یکم داخلش باید تغییر کنه به نظر من

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا