جگوار

لیست قیمت و آپشن‌های جگوار E-Pace مدل سال 2018

شاید با مشاهده بررسی‌های فنی و تخصصی جگوار E-Pace 2018 تصمیم بگیرید که این خودرو را بخرید. پیکربندی آنلاین این کمپانی هم‌اکنون در دسترس خریداران بالقوه است. بهای مدل پایه بدون هرگونه آپشنی از ۳۹۵۹۵ دلار آغاز می‌شود اما اگر بخواهید همه آپشن های را سفارش دهید و البته نسخه کاملاً فول R-Dynamic HSE را نیز انتخاب کنید، بهای کراس اوور جدید بریتانیایی‌ها به ۶۸۵۵۰ دلار خواهد رسید.


مهم نیست که کدام مدل را انتخاب می‌کنید زیرا این خودرو دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو بوده که در نسخه پایه قدرت ۲۴۶ اسب بخاری و گشتاور ۳۶۵ نیوتون متری داشته و در نسخه‌های پرچم‌دار R-Dynamic شاهد خروجی ۲۹۶ اسبی و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری هستیم. همه‌ی مدل‌ها دارای گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک هستند.


حتی مدل‌های پایه نیز دارای تجهیزات مناسبی همچون چراغ‌های جلوی LED و آینه‌های جانبی گرم شونده هستیم. داخل کابین نیز سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای به‌صورت استاندارد وجود دارد


تریم R-Dynamic با بهای ۵۳۱۰۰ دلار دارای سپرهای متفاوت، ترمزهای بزرگ‌تر، مه شکن‌های جلو، رینگ‌های ۱۸ اینچی، صندلی‌های برقی و ناوبری می‌باشد. همچنین تجهیزات کمک راننده‌ای همچون پایش نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی، دستیار پارک و پایش ترافیک پشتی در این نسخه به چشم می‌خورد. یک دیفرانسیل عقب فعال نیز می‌تواند تا ۱۰ درصد گشتاور اکسل را به چرخی برساند که دارای حداکثر چسبندگی در دسترس است.


E-Pace با رنگ‌های بدنه وسیعی در دسترس است. تنها رنگی که بهای اضافی ندارد سفید فوجی است. مشکی، سفید یولانگ، خاکستری، نقره‌ای، قرمز، آبی و خاکستری بوراسکو اضافه پرداخت ۵۹۰ دلاری را طلب می‌کنند. البته نسخه‌های ویژه از رنگ‌های بدنه مشکی و نقره‌ای با بهای ۱۲۰۰ دلاری ارائه می‌شوند. پکیج مشکی بدنه که قیمت ۲۲۰ دلاری دارد باعث اضافه شدن قطعات مشکی براق به ورودی‌های هوای جانبی، اطراف شیشه‌ها و جلوپنجره می‌شود. خریداران همچنین می‌توانند رینگ‌های ۲۱ اینچی با بهای ۹۲۰ دلار و کالیپرهای قرمز ترمز با بهای ۴۱۰ دلار را سفارش دهند.


گربه وحشی بریتانیایی همچنین رنگ‌های فوق‌العاده زیادی را برای سقف در نظر گرفته است. E-Pace به‌صورت استاندارد دارای رنگ بدنه و سقف یکسان است اما سقف مشکی براق قیمت ۴۱۰ دلاری داشته و سانروف پانورامیک نیز با بهای ۱۲۲۵ دلاری دسترس است.

پوشش‌های متنوع چرمی کابین نیز با بهای ۵۱۰ دلار در دسترس می‌باشند. از دیگر آپشن ها می‌توان به صندلی‌های گرم شونده ۵۱۰ دلاری، صندلی‌های برقی ۱۸ جهته با بهای ۱۰۲۰ دلار، صندلی‌های گرم و سرد شونده برقی با تنظیم در ۱۸ جهت که قیمت ۱۳۳۰ دلاری دارند اشاره کرد. پوشش جیر قهوه‌ای سقف نیز ۹۲۰ دلار هزینه اضافی در بر دارد. همچنین سیستم صوتی مریدین با بهای ۵۱ دلاری عرضه می‌شود. هدآپ دیسپلی رنگی به همراه دوربین ۳۶۰ درجه نیز به ترتیب قیمت ۹۷۰ و ۳۶۰ دلاری دارند.


اما خریدارانی که به پرفورمنس خودرو اهمیت می‌دهند این بخش را از دست ندهند. سیستم دینامیک ۳۶۰ دلاری به رانندگان اجازه می‌دهد حساسیت پدال گاز، تعویض‌های گیربکس، وزن فرمان و سفتی دامپرها را تنظیم کنند. همچنین تکنولوژی دینامیک تطبیقی که قیمت ۱۰۲۰ دلاری دارد باعث اضافه شدن دامپرهایی با کنترل الکترونیکی به این کراس اوور می‌شود.


جگوار همچنین پکیج‌های شخصی و تنهای زیادی را نیز برای E-Pace در نظر گرفته که ذکر همه آن‌ها از حوصله این مطلب خارج است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. shahryar

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    پدال اینهمه مطلب میزاری،ولی هیچوقت اصل کاریو نزاشتی،
    مثل همین خبره تعرفه ها،عجیبه که هیچ مطلبی نمیزاری!
    قبلا هم همینطور بوده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهراد

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (537 ديدگاه)

      جالبیش اینجاست که تو نسخه ی پایه ، هر رنگی بجز سفید فوجی انتخاب کنید نمیشه این ماشین وارد بشه! حتی تجهیزات ایمنی مثل کروز کنترل تطبیقی یا هشدار نقاط کور و سیستم کمک پارک رو هم نمیتونین سفارش بدین!
      خدایا گناه ما چی بود که تو این مملکت بوووووق **** سه تا سوت مربع به دنیا اومدیم؟ و همش باید از تولیدات دنا قدرمطلق ساینا کوئیک تیبا و آریسان و چانگان و بریلیانس و لیفان و چری و سانگ یانگ و هایما و فاو استفاده کنیم؟
      ماشین آمریکایی یه فلسفه ای داره، آلمانی گرونه، کره ای و فرانسوی هم قیمتش با نرخ لحظه ای مث الکل میپره هوا.
      کاش چند مدل ماشین بنز یا BMW نسخه ی هاچبک یا سدان هیبریدی هر سه مورد با مصرف کمتر از ۶ لیتر اجازه ورود بدون گمرکی میدادن بقیه ماشین ها هم به شرط مصرف زیر۵ لیتر و ایمنی ۵ ستاره از پرداخت عوارض و تعرفه و مالیات و هزار جور درخواست های شیتیل ما کو معاف میشدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. رامتین

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (3048 ديدگاه)

    طراحی جلوی خودرو زیاد خوب نیست. یعنی نسبت به f.pace ضعیفتره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا