جگوارلندروور-رنجروور

5 محصول جدید جگوار لندروور، تضمینی برای موفقیت طولانی‌مدت؟!

به گزارش اتوکار، جگوار لندروور در حال کار روی ۵ خودروی کلیدی و جدید است که با تولید آن‌ها به موفقیت بلندمدت خود امیدوار خواهد بود.


اولین خودرو در این دسته نسل بعدی دیفندر است که در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد و از اهمیت بسیار بالایی برای این خودروساز برخوردار است چراکه نه تنها فروش بالایی خواهد داشته بلکه از ماهیت نمادین سود برده و تاریخچه‌ای غنی دارد. اولین نشانه‌ها که خوب به نظر می‌رسند و پس از آن‌هم شاهد عرضه‌ی چندین مدل جدید خواهیم بود.


پس از دیفندر نوبت به معرفی جایگزین تمام الکتریکی جگوار XJ خواهد رسید. تعدادی از قوای محرکه‌ی پلاگین هیبریدی نیز احتمالاً در آینده برای این خودروی لوکس معرفی خواهد شد.


پس از این دو خودرو شاهد تولید جی پیس خواهیم بود که شاسی‌بلندی جدید با ابعاد بزرگ‌تر و شاخصه‌های لوکس‌تر از اف پیس است. اخیراً وجود چنین مدلی تائید شده و گفته می‌شود این خودرو مشابه XJ با قوای محرکه‌ی تمام الکتریکی هم در دسترس خواهد بود.


پنجمین خودروی کلیدی جگوار لندروور به خانواده‌ی رنجروور تعلق دارد که در اواخر سال ۲۰۲۱ پدیدار خواهد شد. این خودرو در جایگاهی بین اووک و ولار قرار خواهد گرفت و احتمالاً با استفاده از قوای محرکه‌ی الکتریکی به اولین رنجروور الکتریکی تاریخ تبدیل خواهد شد.

نهایتاً در سال‌های آینده نسل جدید رنجروور هم تولید خواهد شد.

تمامی این خودروها از پلتفرم منعطف MLA استفاده خواهند کرد و باعث کاهش هزینه‌های این برند خواهند شد. جگوار لندروور هم‌اکنون وضعیت چندان خوبی نداشته و این خودروهای جدید می‌توانند آب رفته را به جوی بازگردانند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. (Saeed(peugeot

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    با این نونوار کردن طراحی ها و پیشرفت ۳ سال آینده رشد فروش خیلی خوبی و رقم میزنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا