جگوارلندروور-رنجروور

عرضهٔ مدل‌های بیشتر در برنامهٔ بخش خودروهای ویژهٔ جگوار-لندروور

بخش خودروهای ویژهٔ جگوار-لندروور اخیراً به ساخت نمونه‌های قدرتمندتر و لوکس‌تر از محصولات هردو برند پرداخته است اما محصولات بیشتری در برنامه‌های آیندهٔ این بخش وجود دارد. رئیس طراحی جگوار-لندروور و مدیر بخش SVO این شرکت، آقای «یان کالوم» در مصاحبه‌ای با موتورترند گفته است که در آیندهٔ نزدیک نسخه‌های SVX و SV اتوبیوگرافی بیشتری از محصولات دو برند جگوار و لندروور ارائه خواهد شد. وی گفته است که من هیچ دلیلی برای عدم انجام چنین کاری نمی‌بینم و هم‌اکنون تعدادی از این مدل‌ها در حال توسعه هستند.

جگوار تاکنون نسخهٔ عملکردی SVR را برای مدل F تایپ و نسخهٔ SV Project را برای مدل‌های F تایپ و XE ارائه کرده است. در همین حال، مدل‌های SVX و SV اتوبیوگرافی هم برای محصولات لندروور یعنی به ترتیب دیسکاوری و رنجروور ارائه شده است؛ اما این نسخه‌ها می‌توانند به محصولات جگوار مانند کراس‌اوور F-Pace و سدان XJ هم گسترش پیدا کنند.

F-Pace SVX نسخهٔ آفرودتری از اولین کراس‌اوور جگوار خواهد بود که توانایی‌های خارج جاده‌ای آن افزایش خواهد داشت. XJ اس‌وی‌اتوبیوگرافی هم نسخهٔ لوکس‌تری از سدان پرچم‌دار جگوار خواهد بود که به‌عنوان رقیبی برای مرسدس-مایباخ S کلاس ارائه خواهد شد درحالی‌که XJ SVR می‌تواند رقیبی برای مرسدس-آام‌گ S63 باشد. درهرحال کاملاً روشن است که بخش خودروهای ویژهٔ جگوار-لندروور پُر از ایده‌های مختلف است که بهترین آن‌ها در خط تولید قرار خواهند گرفت.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۱۶ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    حضرت اقا به این میگن
    یه بریتانیای اصیل

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر

    ۱۶ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (13 ديدگاه)

    یکم حرفام طولانیه ولی به نظرم بگم بهتره شاید بعضی ها دیدشون بازتر بشه
    بعضی از کاربران اینقدر سطح دید و نگرششون پایینه که آدم اصلا دوست نداره باهاشون بحث بکنه یعنی یه تعصب مختل کننده دید رو با سطح نگرش محدود و اطلاعات خودرویی پایین مخلوط می کنن و نتیجش می شه اعصاب خورد کنی دیگر افراد عضو مجله پدال و بس
    دیروز یه مقایسه غیر معتبر انجام شد بین لامبورگینی اوروس و جیپ ترک‌هاوک که نتیجه های غیر معتبر زیادی داشت اونجا دیدیم که یک سری کاربر اومدن و از شکست خوردن لامبورگینی اوروس در برابر جیپ ترک‌هاوک حرف می زدن تنها دلیلشون هم یکم قدرت موتور بیشتر بود یعنی کل مهندسی و تکنولوژی و کیفیت اوروس رو که یک سر و گردن از جیپ ترک هاوک بالاتر بود رو نمی دیدن و توی نظر خودشون اعمال نمی کردن ولی تنها برتری جیپ که همون سریعتر بودن بود رو می دیدن آخه دید محدود هم حدی داره تعصب هم حدی داره چرا یکم روی حرفتون فکر نمی کنید
    شرکت لامبورگینی اومده چندین سال وقت گذاشته که یکی از بهترین های دنیای شاسی بلندها رو بسازه که از هیچ بعدی مشکلی نداشته باشه و در کل یک ماشین کامل و بدون نقص تولید کرده یعنی نه از نظر کیفیت و امکانات کوچکترین مشکلی نه از نظر فنی و سایر موارد دیگه
    بعد به نظر خودتون این عادلانست که بیایم یه ماشین دیگرو که فقط از نظر شتاب باهاش رقابت می کنه رو برتر ازش بدونیم یعنی اصلا با منطق جور در میاد
    مثلا شرکت فورد میاد کلی زحمت می کشه و یه ماشین کامل مثل فورد جی تی جدید تولید می کنه بعد یکی بیاد و بگه دوج چلنجر هلکت از اون بهتره چون قدرتمندتر و سریعتره دیگه نظر اون کسی که همچینم حرفی می زنه چه ارزشی داره جز وقت تلف کردن آدم برای خوندن نظرش ؟
    نظرش جز خودش به درد چه کسی می خوره؟
    یعنی اگه حرفش رو قبول بکنیم و بعد از چند روز یکی بهمون رسید و گفت ماشین سبک تر خیلی بهتر از ماشین سنگین تره اگه جیپه بهتره پس چرا سنگین تره؟ چی بهش بگیم
    اگه بگه ماشین پر قدرت اگر مصرف سوخت کمی داشته باشه تکنولوژی بالای ساختشو نشون می ده و مصرف سوخت کمتر هم خودش یه مزیته که هر شرکتی براش خیلی مهمه اگه جیپ بهتره پس چرا مصرف سوختش خیلی زیادتره که نشون می ده این فقط یه ماشین تیونینگ شدست؟
    اگه بگه کیفیت و امکانات برای یه شاسی بلند خیلی مهمه و با در نظر گرفتن اینکه لامبورگینی اوروس یه سوپر لوکسه پس حتما امکانات و کیفیتش خیلی بالاتره اگه جیپ ترک هاوک بهتره پس چرا کیفیت و امکاناتش پایین تره حدود بیست هزار دلار از قیمت جیپ ترک هاوک به خاطر موتور بزرگترشه یعنی در اصل قیمت ترک هاوک حدود 65 هزار دلاره آخه چه طوری با همچیمن قیمتی می تونه کیفیت و تجهیزات بالاتری داشته باشه؟
    بعد بگه یه ماشین خوب قیافه خیلی خوبی داره و کابینشم باید خیلی زیبا باشه سلیقه هم اینجا معنایی نداره چون اوروس چند سرو گردن زیباتره شبیه اینکه یه کیا سورنتو بیاری و یه موتور قوی روش بزاری و بعضیا بگن چون قدرتش به اندازه یک لامبورگینیه پس حتما زیبایشون هم سلیقه ایه ولی خبری ازین حرفا نیست در نتیجه اگه ترک هاوک بهتره پس چرا قیافه و کابینش زیباتر نیست با در نظر گرفتن اینکه اکثر ماشین های خیلی زیبا خیلی هم خوب هستن مثل فراری مثل بنز اس کلاس و … پس چرا ؟
    و خیلی چراهای دیگه که *** چیزی به همراه نداره و شما می مونید و کلی سوال…
    پدال لطفا نظرمو تایید کن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohammad

      ۱۶ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      ارزش خرید و‌نگه داری رو در نظر بگیر
      اروس ماشینیه که واسه یه عده خاص میسازنش
      و اون عده ما نیستیم

      جیب چروکی رو من سوار شدم در منتقه ازاد ماکو
      فوقالعادس نسبت به قیمتش
      اوروس حتی برا ما ها مهم هم نیست
      چرا باید تحسینش کنیم و اونو انتخاب کنیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mehdi TuRbO

        ۱۶ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (1919 ديدگاه)

        یعنی چون ماشین خودت بهتر !!!!
        چون دستت بش نمیرسه اخه ?
        لابد اگ پراید داشتی پراید بهتر اوروس !!!!
        معلومه ک لامبو برای افراد خاص اگ نبود ک لامبو نبود برای کسایی ک با کلی زحمت پولدار شدند ن ماها ک میایم وقتمونو تو پدال میگذرونیم و قطعنم خودروهای اونا باید بهتر از ماها باشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا