جیپ

آشنایی با برنامه اشتراک خودرویی جیپ

گروه خودروسازی فیات-کرایسلر سرویس اشتراک خودرویی جدید خود را به همراه سرویس تورو راه‌اندازی کرد. این اقدام به منظور کمک به افزایش فروش محصولات جیپ صورت می‌گیرد.


اتوموتیونیوز گزارش داده این خودروساز از بسیاری از مالکان خواسته تا خودروهای خود را از طریق تورو به اجاره دهند. این سرویس به مالکان خودروها اجازه می‌دهد خودروهای خود را از طریق این پلتفرم آنلاین اجاره دهند. همچنین فیات-کرایسلر با گروه Avis Budget برای راه‌اندازی سرویس اشتراک سه‌ماهه‌ای اقدام کرده که در آن مالکان خودروهای جیپ قادر خواهند بود دیگر محصولات گروه خودروسازی فیات-کرایسلر را نیز انتخاب کنند.


رئیس شرکت جیپ در آمریکای شمالی اعلام کرده این برنامه‌های آزمایشی از هفته‌ی آینده در بوستون به راه می‌افتند و در ابتدا تنها ۱۰۰ مالک در برنامه شرکت خواهند کرد.

این مدیر ارشد گفته است:

همه‌ی این افراد می‌توانند جنبه‌های گوناگون برنامه را بررسی کنند. این دسته از مالکان با خود خواهند گفت آیا این برنامه مناسب من است یا خیر؟ سپس می‌توان به آن‌ها خودروهای گوناگونی همچون یک رانگلر جدید را سفارش کرد.

او ادامه می‌دهد:

ما خواهیم فهمید که چه چیزی خوب و چه چیزی بد است و مشتریان چه چیزی را دوست داشته و از چه چیزی بدشان می‌آید. نهایتاً از روی این موضوع ما می‌توانیم تصمیم بگیریم که برای افزایش فروش چه‌کاری انجام دهیم.

برنامه‌های آزمایشی فیات-کرایسلر بخشی از موج تغییر ذائقه مشتریان در صنعت خودرو و اقبال بیشتر به روش‌های استفاده‌ی منعطف‌تر از خودروها بجای مالکیت آن‌ها می‌باشد. بسیاری از خودروسازان سرویس‌های اشتراکی خود را معرفی کرده‌اند که البته استقبال از آن‌ها متفاوت بوده است.


بنا به گفته‌ی مدیر جیپ، یکی از بزرگ‌ترین سختی‌ها در سرویس‌های اشتراکی تشخیص قیمت‌های مناسب است. به عنوان بخشی از این برنامه آزمایشی، کاربران خواهند توانست خودروی خود را در بازه سه‌ماهه تا حداکثر شش بار تعویض کنند.


این مدیر در نهایت خاطرنشان می‌سازد:

ما تمامی نقاط قوت و ضعف برنامه‌های اشتراکی را می‌دانیم و با برخی چالش‌ها روبرو هستیم. اگر این برنامه موفق باشد قطعاً جلوتر هم خواهیم رفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مزدا

    ۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2026 ديدگاه)

    به نظرم خوب نیس!!
    چون یکی ماشین داره و ماشینشو هم تمییز و خوب نگه داشته اگه به اشتراک بزار اون طرفی که ماشین رو اجاره میکنه مثل صاحبش ماشین رو نگه نمیداره.
    این کار برای ادمای خوبه که ارزشونه یه ماشین لوکس یا سوپر اسپورت سوار بشن که اینا هم هزینه اجارش زیاده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. me84

    ۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    “”برنامه‌های آزمایشی فیات-کرایسلر بخشی از موج تغییر ذائقه مشتریان در صنعت خودرو و اقبال بیشتر به روش‌های استفاده‌ی منعطف‌تر از خودروها بجای مالکیت آن‌ها می‌باشد””
    من خودم از این جور برنامه ها واقعا خوشم میاد چون دوست دارم ماشینهای مختلف سوار شم ولی ممکنه نخوام یا نتونم مالک چندتا ماشین باشم. اگه اونور بودم حتما استفاده میکردم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا