جیپ

تجهیزات و تکنولوژی‌های جدید برای جیپ چروکی 2018

طیف جدیدی از تکنولوژی‌های ایمنی و دیگر ویژگی‌ها به جیپ چروکی ۲۰۱۸ اضافه شده است.


برای سال ۲۰۱۸، تریم های چروکی با مدل پایه لتیتود آغاز می‌شود. این مدل دارای رینگ‌های ۱۷ اینچی، مه شکن‌ها، چراغ‌های جلوی زنون، دوربین عقب، آینه‌ها، دستگیره‌های درب و ریل‌های سقف همرنگ بدنه می‌باشد.


تریم جدید اضافه شده به چروکی مدل لتیتود پلاس است که بر پایه مدل استاندارد لتیتود ساخته شده و دارای رادیوی Uconnect با سایز ۸.۴ اینچ و صفحه لمسی، رادیوی SiriusXM، ورود و استارت بدون کلید، صندلی‌ها با جزئیات چرمی، غربیلک فرمان چرمی، صندلی راننده برقی با تنظیم در ۸ جهت، نورپردازی کابین، رینگ‌های ۱۷ اینچی سفارشی و… هست.


به همین ترتیب چروکی تریل هاوک و لیمیتد ۲۰۱۸ نیز به‌روزرسانی‌های جدیدی داشته و از جمله تجهیزات آن‌ها می‌توان به پایش نقاط کور، تشخیص خطوط جاده و هشدار پارک عقب اشاره کرد.

در کل مدل‌های ۲۰۱۸ چروکی عبارت‌اند از لتیتود، لتیتود پلاس، لیمیتد، اورلند و تریل هاوک. هر دو مدل لتیتود و لیمیتد را می‌توان با پکیج‌های سفارشی آلتیتود مشکی سفارش داد.

دو پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری و ۶ سیلندر ۳.۲ لیتری برای جیپ چروکی ۲۰۱۸ ارائه می‌شود. هر دو پیشرانه را می‌توان با سیستم چهار چرخ محرک سفارش داد و این سیستم با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک همگام می‌شود. پیشرانه ۶ سیلندر دارای تکنولوژی استارت/استاپ هست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌‌‌رش‌اد

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    طراحی دماغه این ماشین واقعا نچسبه، کاش جیپ یه فکری به حالش کنه. تو بقیه موارد خوبه، مخصوصا کابینش که نسبت به بقیه محصولات جیپ، جذاب‌تره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. رها

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (92 ديدگاه)

    سلام به همگی
    خیلی از شغل های خاص و روستاییان و کشاورزان هنوز مجبورند از جیپ های چند ده سال قبل استفاده کنند کاشکی این خودروسازها می رفتند جیپ های دهه 90 و تویوتاهای 20 سال قبلو منتاژ می کردند می دادند دست خلق الله حداقل شتر گاو پلنگی مثل جیپ صحرا را ابته با همان موتور و شرایط البته بروز شده منتاژ و سرهم می کردند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Serial Winner

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    طراحیش می‌تونست بهتر از این باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. MAHDI . TUNING

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    همسن ماشین تو روستاهای امریکا خیلی طرفدار داره
    و فروش داشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مانی

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    طراحی داخلی‌ و خارجی‌ رو میبینی‌ مطمئن میشی‌
    ماشین ژاپنیه فقط اون ۷تا شکاف عمودی
    یکم ذهنِ آدمو منحرف میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا