جیپ

تخفیف‌های قابل‌توجه برای جیپ رانگلر 2018

مدت‌زمان زیادی از آغاز عرضه‌ی جدیدترین نسل جیپ رانگلر نمی‌گذرد اما تعدادی از نمایندگی‌های این خودروساز آمریکایی تخفیف‌های قابل‌توجهی برای این شاسی‌بلند محبوب در نظر گرفته‌اند.


جست‌وجوها نشان می‌دهد بسیاری از رانگلرهای مدل ۲۰۱۸ صفرکیلومتر با تخفیف‌هایی به فروش می‌رسند که حتی برخی از آن‌ها برابر با ۸ هزار دلار می‌باشد.


یکی از نمایندگی‌های جیب که تخفیف‌های قابل‌توجهی برای رانگلر در نظر گرفته نمایندگی هانتینگتون بیچ در کالیفرنیا می‌باشد. برخی از پیشنهادهای این نمایندگی شامل تخفیف ۸ هزار دلاری بوده و ۵۰۰ دلار دیگر نیز برای کارمندان نظامی و بازنشسته تخفیف داده می‌شود.


در زمان نگارش این خبر، تخفیف‌های قابل‌توجه یاد شده تنها برای مدل‌های اسپورت و آنلیمیتید اسپورت در نظر گرفته شده است.

تعدادی از نمایندگی‌های دیگر جیپ نیز تخفیف‌هایی در نظر گرفته‌اند. برای مثال گروه لیندسی اتوموتیو در ویرجینیا تخفیف ۷۳۳۴ دلاری برای رانگلر آنلیمیتید اسپورت ارائه کرده و بنابراین این خودرو با قیمت ۲۷۹۰۱ دلاری قابل خریداری است. نمایندگی پاترسون نیز با ارائه‌ی تخفیف ۶۱۶۴ دلاری، رانگلر آنلیمیتید اسپورت را با قیمت ۲۹۹۸۶ دلاری عرضه می‌کند.

دلیل اصلی این تخفیف‌های قابل‌توجه این است که تمامی رانگلرهای یاد شده مدل سال ۲۰۱۸ هستند و در نمایندگی‌ها باقی مانده‌اند. این خبر خوبی برای خریداران و طرفداران رانگلر است زیرا می‌توانند خودروی محبوب خود را با بهایی مناسب‌تر خریداری نمایند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. سروش فرخ نژاد

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (27 ديدگاه)

    تو ایران اگه بود مثل سوزوکی کیزاشی “آپکو” به مزایده گذاشته می شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Khan

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (362 ديدگاه)

    دیروز یه عکسایی دیدم واسه لندکروز 2019 تخفیف 10 هزاردلاری گذاشته بودن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Elmiraj

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (3099 ديدگاه)

    هنوز چهار ماه از اتمام سال ۲۰۱۸ نگذشته که مردم آمریکا رانگلر شو نمی خوان !!! و باید مدل ۲۰۱۹ باشه…!!!!
    .
    اونوقت مردم همیشه در صف ما واسه خریدن پراید و پژو عهد بوق کاری میکنن که سایتهای ایران‌خودرو و سایپا از کار بیوفتن……………..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یاس ی

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    بابا این کفار چه مرگشون شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آخه مشتری مداری تا کجا !!!!!!!!!!!!!!! چرا مشتری را لوس بار میارید !!!!!!!!!!!!!! چرا تخفیف میدین!!!!!!!!!!!!!!!!! از ما یاد بگیرین، زانتیا مدل 89 میدیم 180 میلیون توماااااااااااااااااااان. وخیلی قیمتهای باحال دیگه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا