جیپ

تصاویری از SUV جدید جیپ، این واگُنییر است یا Yuntu؟

جیپ برای چندین دهه یک جزء اصلی در بخش خودروهای SUV بوده است اما این سازندهٔ آمریکایی هرگز به ساخت یک SUV سه ردیفه علاقه نشان نداده است. البته جیپ مدت کوتاهی در نیمهٔ دوم دههٔ ۲۰۰۰ مدل کُماندر را عرضه نمود اما این خودرو موفق نبود. ولی حالا چند وقتی است که خبر می‌رسد این سازندهٔ کهنه‌کار آمریکایی قصد بازگرداندن مدل واگنییر خود را دارد.

چند روز پیش نیز یک سری نقشه‌های ثبت تجاری بدون اطلاعات خاصی منتشر شده که به‌وضوح در آن یک جیپ بزرگ با قسمت عقبی کشیده دیده می‌شود که به‌راحتی می‌تواند تا سه ردیف صندلی را در خود جای دهد. برخی منابع اشاره کرده‌اند که خودرو موجود در تصاویر همان واگنییر جدید است اما داستان به این سادگی نیست چراکه همچنین این خودرو می‌تواند نسخهٔ تولیدی Yuntu باشد یعنی SUV سه ردیفهٔ کانسپتی که چندی پیش در نمایشگاه شانگهای رونمایی شد.

این احتمال ازآنجا نشأت گرفته است این نقشه‌های ثبت تجاری مدت کوتاهی پس از رونمایی کانسپت Yuntu در شانگهای منتشر شده‌اند. همچنین گفته شده که این کانسپت به تولید خواهد رسید که به‌احتمال‌زیاد این تولید در چین صورت گرفته و به ایالات‌متحده صادر خواهد شد. بااین‌حال از طرف دیگر جیپ در ماه ژانویه تأیید کرد که واگنییر و گرند واگنییر بازخواهند گشت.

مدیرعامل این شرکت آقای «Mike Manely» گفته است که گرند واگنییر جدید یک SUV فوق لوکس با برچسب قیمتی بیش از ۱۴۰ هزار دلار خواهد بود درحالی‌که واگنییر استاندارد که احتمالاً به‌صورت هفت‌نفره ارائه خواهد شد قیمت پایین‌تری خواهد داشت. درهرصورت این تصاویر نشان می‌دهند که این طرح به‌خوبی برای تولید آماده است و بنابراین انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۹ بتوانیم نسخهٔ نهایی و تولیدی آن‌را مشاهده کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. parsa

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (167 ديدگاه)

    رخش عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. PaRHaM

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    به به!
    بازگشت واگنیر و گرند واگنیر خیلی خوبه!
    اگه لینکلن هم ی suv از نویگیتور رده بالا تر بده
    و کادیلاک هم اون مدلی ک حرفش بود ک از اسکالید بالاتره رو بده
    دوباره کار هاشون شروع میشه!
    یعنی عالی!
    و بی نظیر!?❤??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. fcmz

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (114 ديدگاه)

    140 هزار دلار جیپ!!!
    قیافش هم خوبه ولی به ماشینهای 140 هزاردلاری نمی خوره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. اميرحسين رادفر

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا واقعا واقعا!! امیدوارم یه روزى فیات کرایسلر از شر سرجیو مارکیونه با مدیریت اشتباهش خلاص شه تقریباتمام ماشین هایى که این چند وقت ساختن اشتباه بود با برند اشتباه و کم کم تموم برندا به سمت نابودى میرن از همه بدتر توو دوره اى که تمام دنیا با اشتراک پلت فرم و تکنولوژى و دمیدن روح خودشون تو کالبد اون پلتفرم محصولات متنوع و با اصالت مى سازن توو فیات کرایسلر هر شرکتى ساز خودش و مى زنه اشتراک و هم کارى محدود شده به ٣/۴ تا محصولى که به جز محصولات محصولات آلفا مى شن محصولات ضرر ده ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ACR VIPER

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    اگه آقای مارکیونه عزیز اجازه بدن تولید شه خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا