آلفا رومئوجیپ

ورود جیپ و آلفارومئو به ناوگان قدرتمند پلیس ایتالیا

افسران پلیس ایتالیا با داشتن برخی از بهترین خودروهای پلیس در دنیا جزو خوش‌شانس‌ترین مأموران پلیس شناخته می‌شوند. کجای دنیا شما یک لامبورگینی اوراکان LP۶۱۰-۴ آبی با نشان Polizia روی آن می‌توانید ببینید؟ مقامات فیات کرایسلر متوجه شده‌اند که نمی‌توانند به لامبورگینی اجازه دهند تا به‌تنهایی در این بخش بدرخشد و اولین نمونه از جیپ رنگید و آلفا رومئو جیولیتا خود را به آکادمی پلیس ایتالیا در شهر رم تحویل داده‌اند. فیات کرایسلر همچنین دو دستگاه آلفارومئو جیولیا ولوچه را در اختیار نیروی پلیس ایتالیا قرار خواهند داد که قرار است به دو مدل جیولیا کوادریفولیو که به‌عنوان خودروهای تیم پزشکی از آن‌ها استفاده می‌شود ملحق شوند.

161212-ic-flotta-07-1
رنگید یک مدل مختص بازار ایتالیا با سیستم دو دیفرانسیل و یک موتور ۲.۰ لیتری ۱۲۰ اسب بخاری چهار سیلندر خطی می‌باشد که در آمریکا با این مشخصات عرضه نشده است.

161212-ic-flotta-01-1
جیولیتا فعلی هم یک هاچ‌بک کوچک می‌باشد که در حال حاضر در آمریکا فروخته نمی‌شود. از سویی دیگر، جیولیا جدید با موتور ۴ سیلندر خطی توربو ۲۸۰ اسب بخاری و سیستم دو دیفرانسیل Q۴ خود از ماه بعد در آمریکا قرار است فروخته شود. در لباس Polizia، این خودرو یکی از قوی‌ترین و زیباترین خودروهای پلیس در سراسر دنیا می‌باشد.

فیات کرایسلر به‌هیچ‌وجه با خودروهای پلیس غریبه نیست و مدل‌های پلیسی داج چارجر را هم‌اکنون در اختیار نیروهای پلیس ایالات مختلف آمریکا قرار می‌دهد.

منبع: autoblog

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Bavaria

    ۲۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (581 ديدگاه)

    به نظر من هیچ ماشینی به اندازه ب ام و سری پنج، لباس پلیس بهش نمیاد
    توو شاسی بلند هم تاهو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. volvo fh

    ۲۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (242 ديدگاه)

    همش برای تبلیغه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. یوسف

    ۲۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (742 ديدگاه)

    چند ماه پیش یه مطلب تو پدال خوندم که پلیس ایتالیا از سئات لئون هم میخواد تو ناوگانش استفاده کنه، ظاهرا پلیس ایتالیا کل ناوگانشو داره نوسازی میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. شهاب شورولت

    ۲۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (63 ديدگاه)

    اینجا هم ماشین پلیسامون سمند و 405 و اینجورچیزاس
    یه دزد لگه تو امریکا باشه ببینه یه تاهو و چارجر مشکی تو شب دنبالشن خودشو خیس میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا