جیپ

جیپ رانگلر روبیکان ریکان در خاورمیانه

اوائل سال جاری فرصتی فراهم شد تا در نمایشگاه خودروی ژنو، به‌اجمال ملاقاتی با “جیپ روبیکان ریکان لیمیتد ادیشن” داشته باشیم. حال این آفرودر خشن و توانا مهیای فروش در سرتاسر عالم شده که این البته شامل منطقه‌ای به نام خاورمیانه نیز می‌شود.


این خودرو ماه جاری در معرض دید خریداران قرار خواهد گرفت. جیپ ریکان در دو گونه متفاوت، اعم از ۲ درب و ۴ درب و با همان استایل ظاهری مدل “رانگلر” عرضه می‌شود. به طور استاندارد از یک پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری نیرو می‌گیرد که توانی معادل ۲۸۵ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۳۵۲ نیوتن متر را به آن ارزانی می‌دارد. بهای این خودرو از رقم ۱۶۷,۹۹۹ درهم (۴۵,۸۰۰ دلار) استارت می‌خورد و نسخه محور بلند “آن لیمیتد” آن نیز معادل ۱۷۹,۹۹۹ درهم (۴۹,۰۰۰ دلار) قیمت‌گذاری شده است. این ارقام شامل مواردی چون: ۵ سال وارانتی (یا ۱۰۰,۰۰۰ کیلومتر مسافت)،پنج سال طرح سرویس و همچنین ۵ سال خدمات امداد جاده‌ای هم می‌گردد.


شرکت جیپ دسته‌ای از کیت‌های آفرودی را در ریکان تعبیه نموده است که از آن جمله می‌توان به نصب اکسل قوی‌تری در جلو و همچنین دیفرانسیل ویژه کارهای سنگین در محور عقب آن اشاره داشت؛ که البته اینها در کنار هم حداکثر ایمنی و حفاظت را برای این خودرو فراهم می‌کنند. اگر از این تغییرات فاکتور بگیریم، وجه تمایز این مدل با انواع کوچک‌تر جیپ رانگلر اغلب در موارد تزیینی و آرایشی آن خلاصه می‌شود.


خریداران این خودرو از حق انتخاب رینگ‌های ۱۷ یا ۱۸ اینچی با رنگ گرانیت کریستالی و همچنین سقف‌های پارچه‌ای و یا فلزی برخوردارند. در لیست تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان مواردی چون کاپوتی منفذ دار با دستگیره‌های مشکی که رنگی قرمز در کناره‌های آن برجسته شده و همچنین درب مخزن سوخت و تایر یدکی به رنگ مشکی را شاهد بود.


رنگ‌های مشکی و قرمز کنتراستی را در داخل کابین این خودرو ایجاد نموده‌اند که این کنتراست در دوخت صندلی‌ها و شبکه‌های پلاستیکی کنار درب‌های جلو و نیز کنسول میانی آن مشهود است. در نهایت، کابین این خودرو با فرمان منحصربه‌فرد و همچنین کمربندهای ایمنی قرمز رنگ آن، تکمیل می‌شود.

سه رنگ متفاوت از جیپ ریکان در دسترس خریداران آن خواهد بود. این رنگ‌ها شامل رنگ کویری (صحرای گبی)، رنگ سفید و همچنین گرانیت کریستالی می‌شود.

منبع: AUTOMIDDLEEAST.COM

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. تیاگو

    ۲۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (99 ديدگاه)

    عاشقشم?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. تیاگو

      ۲۱ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (99 ديدگاه)

      قدرتش 285 اسبه
      لطفا درست کنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ياسر

    ۲۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (37 ديدگاه)

    خدا لعنت کنه باعث بانی اونی که نمیزاره ما هم داشته باشیمش
    اینجا یا باید دو دف داغون بیس سال کار کرد سوار شی یا سیصد تومن بدی اف جی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. parsa

      ۲۱ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (167 ديدگاه)

      خدا نگذره ازون از خدا بی خبرا، خودشون هامان و پورش میباخ دارن اونوقت…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. آرش آمریکایی

    ۲۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (620 ديدگاه)

    یکی از رویاهایم اینه که یه آمریکایی بودم یه جیپ رنگلر روبیکون هم داشتم تو فصل شکار می دم به طبیعت لامصب از هر جایی رد میشه
    تنها جایی که تا حالا از جیپ لذت بردم تو بازی آنچارتد و جی تی ای بوده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    ماشین خوبیه، میشه رو قابلیت‌های آفرودش حساب کرد، طراحی مناسب و جذابی هم داره اما من ترجیح میدم کامل پوشیده باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. me84

    ۲۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    دیوونه کنندست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا