جیپ

معرفی رسمی جیپ رانگلر جدید نسخه آزادی

جیپ رانگلر فری دام ادیشن دوباره بازگشته و این خودروساز به ازای فروش هر دستگاه از این خودرو مبلغ ۲۵۰ دلار را به موسسه USO اعطا خواهد کرد. قیمت مدل دو درب رانگلر از ۳۴۱۹۰ دلار شروع می‌شود درحالی‌که بهای مدل چهار درب رانگلر آنلیمیتد برابر با ۳۷۶۹۰ دلار می‌باشد.


نسخه آزادی از تریم اسپورت S به عنوان نقطه آغاز خود استفاده کرده اما دارای ستاره نظامی روی کاپوت، پرچم‌های این کشور در بالای لوگوهای جیپ و نشان اسکار مایک در درب پشتی می‌باشد. همچنین سقف مشکی، شیشه‌های جانبی تیره، پله‌های جانبی و رینگ‌های ۱۷ اینچی هم تکمیل کننده تغییرات ظاهری هستند.


اولین دسته از مدل‌های نسخه آزادی با رنگ‌های قرمز، سفید و آبی عرضه خواهند شد. در ادامه هم مشتریان خواهند توانست این شاسی‌بلند را با رنگ‌های مشکی، گرانیت کریستال، خاکستری و… سفارش دهند.


داخل کابین محصول جدید جیپ صندلی‌های پارچه‌ای مشکی‌رنگ با بالشتک‌های چرمی و لوگوی اسکار مایک در مرکز آن‌ها دیده می‌شود. دوخت های متضاد روی صندلی‌ها، فرمان، درب‌ها و استراحت گاه دست جلو نیز جلوه دیگری به کابین این شاسی‌بلند بخشیده است. این خودرو به‌صورت استاندارد از صفحه‌نمایش ۵ اینچی استفاده می‌کند اما مشتریان می‌توانند صفحه‌نمایش ۷ اینچی را هم سفارش دهند. پایش نقاط کور و دستیار پارک نیز جزو دیگر آپشن های رانگلر نسخه آزادی هستند.

این خودرو به‌صورت استاندارد با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری و گیربکس ۶ سرعته دستی عرضه می‌شود اما می‌توان گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و پیشرانه ۲ لیتری توربو را نیز سفارش داد. همچنین پیشرانه ۳ لیتری توربودیزل نیز برای مدل رانگلر آنلیمیتید در دسترس می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Elmiraj

    ۱۹ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (3099 ديدگاه)

    اصالت ناب….
    خیلی حرفه ۷۸ سال در آفرود کسی به گرد پات هم نرسه………!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. doubt

      ۱۹ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (257 ديدگاه)

      آفرودر قدر و شاخ و انصافا دوست داشتنی. اما اینکه 78 ساله کسی به گرد پات نرسیده پر واضحه جمله اشتباهیه. حتی اینکه 78 سال رو پله اول ایستاده باشه هم بطور قطع مشخص نیست چه برسه اینکه بقیه با اختلاف دنبال پله دوم باشن. اغراقم حدی داره!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elmiraj

        ۱۹ آبان ۱۳۹۸
        سوابق: (3099 ديدگاه)

        دیفندر قدرتمند تره
        لندکروز و پاترول قابل اعتماد تر اند
        G کلاس لوکس تره
        جیمنی ارزان و چابک تره
        رپتور و رنجر قلدر و خشن تر اند
        .
        .
        ولی رانگلر بنیانگذار و آقای شماره یک آفروده….
        و این مقامو هرگز به کسی واگذار نکرده…

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. بی نام

          ۱۹ آبان ۱۳۹۸
          سوابق: (2872 ديدگاه)

          البته این دوستمون المیراژ درست میگه. خودم تعصب ماشینی رو ندارم اما کسایی رو میشناسم که با ماشین رفتن آفرود تقریبا همگی اتفاق نظر داشتن که وقتی نوبت به عبوراز صخره و لجنزار میشه هیچ ماشینی به پای جیپ و لندروور نمیرسه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. همایون

      ۱۹ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (5 ديدگاه)

      #تعصب کمتر

      موافقم 0
      مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا