جیپ

خونی تازه در رگ‌های جیپ رنگید 2019 اروپا

پس از انتشار تصویری تیزری از نسخه فیس لیفت رنگید ۲۰۱۹ سرانجام این خودرو به‌صورت رسمی در موتورشوی تورینو معرفی شد. به یاد داشته باشید که این خودرو نسخه اروپایی رنگید بوده هرچند انتظار می‌رود نسخه آمریکایی این کراس اوور دوست‌داشتنی نیز همان به‌روزرسانی‌های برادر اروپایی خود را به همراه داشته باشد.


خب چه چیزهایی تغییر کرده‌اند؟ چراغ‌های جلو ظاهر مدرن‌تری داشته و سپر جلو نیز با استفاده از ورودی‌های جدید به‌روز شده است. همچنین چراغ‌های جانبی روی گلگیرهای جلو قرار داشته و البته بجای رنگ نارنجی از رنگ سفید بهره‌مند شده‌اند. ذکر این نکته هم بد نیست که تصاویر منتشر شده به نسخه فول لیمیتد متعلق هستند بنابراین نمونه‌های پایه‌تر به این اندازه لذت‌بخش نخواهند بود.


در نمای عقب نیز شاهد به‌روزرسانی چراغ‌های مربعی هستیم. مرکز این چراغ‌ها هم‌اکنون رنگ سفید را به خود گرفته و شکل X نیز به ‌جای رنگ سفید قرمز رنگ است. در کل رنگید در این بخش نیز مدرن‌تر شده است.


جیپ هنوز علاقه‌ای به نمایش کابین رنگید ۲۰۱۹ نداشته بنابراین مجبوریم چند هفته‌ای را منتظر بمانیم. این خودرو زمانی که وارد بازار اروپا شود از پیشرانه ۳ سیلندر ۱ لیتری جدید با قدرت ۱۲۰ اسب بخار استفاده خواهد کرد. اگر این قدرت را کافی نمی‌دانید می‌توانید از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۳ لیتری با خروجی‌های ۱۵۰ و ۱۸۰ اسب بخار نیز استفاده کنید.


منتظر اخبار بیشتر از کراس اوور دوست‌داشتنی جیپ در هفته‌های آینده باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (5338 ديدگاه)

    قسمت جلوش یکم شبیه AMG G63 جدید شده
    امااا آن کجاااااااا و این کجا.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. آرسام

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (14 ديدگاه)

    درکل از داخل خوشکل نیست ولی ماشین خیلی خوبی از لحاظ کیفیت مواد اولیه و سایر موارد مهم در خودرو هست

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. Omid622

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    بهترین ماشین تو سگمنت خودش

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا