جیپ

لبخند جیپ چروکی تریل هاوک 2019 به دوربین!

جیپ چروکی به‌روز شده برای اولین بار با تریم آفرود تریل هاوک خود شکار دوربین عکاسان شد. این خودرو در سال ۲۰۱۸ وارد نمایندگی‌ها خواهد شد و احتمالاً در ماه ژانویه و در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ معرفی می‌شود.

جیپ چروکی تریل هاوک
نمای جلوی تمامی تریم های چروکی فیس لیفت هم‌اکنون دارای چراغ‌های جدیدی است. تریل هاوک بازنگری شده همچنین دارای سپر جلوی متفاوتی نسبت به مدل‌های تست پیشین است. در این بخش شاهد مه شکن‌هایی هستیم که در ارتفاع بالاتری قرار داشته و البته دو قلاب یدک کشی قرمز نیز به چشم می‌خورند. سپر عقب نیز دارای دو خروجی اگزوز گرد و یک قلاب یدک کشی دیگر است. این شاسی‌بلند همچنین از رینگ‌های جدیدی استفاده کرده که در نسخه‌های پیشین دیده نشده بود.

جیپ چروکی تریل هاوک
در تصاویر نمونه‌های تست قبلی شاهد تریم کابین متفاوتی نسبت به نسخه قبل از فیس لیفت بودیم. کابین مدل فیس لیفت دارای صفحه‌نمایش بزرگ سیستم اطلاعات سرگرمی در بالای بخش مرکزی داشبورد بوده و ورودی‌های هوا در دو سوی آن قرار گرفته‌اند. پانل کنترل سیستم تهویه و بخاری نیز در زیر این بخش قرار دارد.

جیپ چروکی تریل هاوک
همان‌گونه که نام خودرو نشان می‌دهد، تریم تریل هاوک دارای قابلیت‌های آفرود بهتر همچون سیستم چهار چرخ محرک راضی کننده تر می‌باشد. قطعاً مشابه همین تکنولوژی در مدل به‌روز شده نیز وجود خواهد داشت.

ظاهراً جیپ تعداد پیشرانه‌های ارائه شده برای چروکی فیس لیفت را افزایش خواهد داد. پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی جدید که دارای سیستم هیبریدی ملایمی است از رانگلر ۲۰۱۸ گرفته شده و قدرت و گشتاور ۲۷۰ اسبی و ۳۹۹ نیوتون متری دارد. ظاهراً پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۲ لیتری کنونی نیز در دسترس خواهد بود اما شاید انتخاب افراد زیادی نباشد. با قدرت ۲۷۱ اسبی و گشتاور ۳۲۴ نیوتون متری، شاهد توان کمتر نسبت به پیشرانه ۴ سیلندر هستیم. نهایتاً مدل‌های پایه این خودرو از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری کنونی با قدرت ۱۸۴ اسبی و گشتاور ۲۳۱ نیوتون متری استفاده خواهند کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Mahdi.VENOM-DEMON

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    نسل جدیدش به نظر خیلی خوشگل تر از قبلیش میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Hemichan

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (715 ديدگاه)

    ایول اولین باره از طرح سپر یه ماشین جدید خوشم میاد
    طراحی بقیه قسمتاشم چه بیرونی چه داخلی خیلی خوب شده
    در کل جیپ عالی عمل عکرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    به نظر میرسه دیگه از اون دماغه نچسب خبری نیست و با طراحی بهتری طرف هستیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا