جیپ

جیپ گرند چروکی لیمیتد X جدید با تجهیزات ایمنی بیشتر

جیپ برنامه‌های مفصلی برای معرفی نسل جدید شاسی‌بلند گرند چروکی تا سال ۲۰۲۲ دارد اما این به معنی فراموشی نسل فعلی نیست. این خودروساز یک سری به‌روزرسانی برای گرند چروکی مدل سال ۲۰۱۹ اعلام کرده و هدف از آن رقابتی‌تر کردن این خودرو تا زمان معرفی نسل جدید می‌باشد.


اکثر این به‌روزرسانی‌ها روی تکنولوژی‌ها تمرکز داشته و خریداران از شنیدن اینکه مدل سال ۲۰۱۹ به صفحه‌نمایش ۸.۴ اینچی با رزولوشن بالا و سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز شده خوشحال خواهند شد. این خودرو همچنین به‌صورت استاندارد با پایش نقاط کور، تشخیص مسیر عقب خودرو و رنگ‌های جدید عرضه می‌شود.


اما مهم‌ترین خبر درباره گرند چروکی ۲۰۱۹ معرفی مدل سفارشی لیمیتد X است. جیپ هنوز تصاویر این خودرو را منتشر نکرده اما گفته که دارای شاخصه‌های بصری منحصربه‌فرد، کاپوت پرفورمنس، عناصر کریستالی و رینگ‌های ۲۰ اینچی خواهد بود.


داخل کابین گرند چروکی لیمیتد X شاهد صندلی‌های چرمی و تریمی بی‌همتا خواهیم بود. از دیگر ویژگی‌های این نسخه می‌توان به سیستم حذف نویزهای فعال و سیستم صوتی با ۹ بلندگو اشاره کرد.

بخش اعظم تریم های گرند چروکی تغییری نداشته‌اند اما مدل لیمیتد هم‌اکنون به‌صورت استاندارد از سیستم ناوبری سود می‌برد. مدل اورلند نیز دارای رینگ‌های ۲۰ اینچی جدید بوده درحالی‌که مدل سومیت از رینگ‌های جدید با همان ابعاد ۲۰ اینچی استفاده می‌کند.


زیر کاپوت گرند چروکی‌های ۲۰۱۹ پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۲۹۵ اسب بخاری یا ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری ۳۶۰ اسب بخاری قرار می‌گیرد.


خریدارانی که به دنبال مدلی قوی‌تر هستند می‌توانند مدل گرند چروکی SRT 2019 را انتخاب کنند که از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۴ لیتری سود می‌برد. این پیشرانه قدرت ۴۷۵ اسبی و گشتاور ۶۳۶ نیوتون متری دارد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر مدل SRT برابر با ۴.۳ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۲۵۷ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

اما مدل گرند چروکی تراک هاوک همچنان به عنوان پرچم‌دار خانواده عمل کرده و دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار با خروجی ۷۰۷ اسب بخار و گشتاور ۸۷۳ نیوتون متر می‌باشد. شتاب این نسخه تنها ۳.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۲۸۹ کیلومتر در ساعت است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. s ๏ я ๏ u s h

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (101 ديدگاه)

    لامصب این هیکل چطور تو 3 و نیم ثانیه به 100 میرسه؟؟
    دم جیپ گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. یانکی

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    خدا وکیلی احسنت.خدایا شکرت به خاطر آمریکا.و ناراحتم ازت به خاطر اینجا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      فقط نگاه کنید از 295 اسب تا 707 اسب.از تریل هاوک قاتل صخرها تا ترک هاوک قاتل پیستها.از لیمیتد x تا سامیت نسخه پر از چرم و چوب تا نسخه دیزل و مدل متوسط و پایه.که میتونه با یه هایلندر رقابت کنه تا اوروس.اگر چه امسال اوروس قابل دست رسی برا قشر بسیار کمی هست ولی گرند چروکی میتونه طیف وسیعی از مردم تشنه قدرت رو در بر بگیره.سریع ترین کراس اور دنیا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. ایمان

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    مدل گرند چروکی تراک هاوک همچنان به عنوان پرچم‌ دار خانواده عمل کرده و دارای پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار با خروجی 707 اسب بخار و گشتاور 873 نیوتون متر می‌باشد شتاب این نسخه تنها 3.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 289 کیلومتر در ساعت است
    هیولایی بِنام جیپ یعنی همین ? Jeep ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. DELL

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (57 ديدگاه)

    این ماشین حرف نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. omid622

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    عکس اولی با این رنگ
    آدم رو از خود بی خود میکنه
    چه رنگی اونم با ۷۰۷ اسب
    شتاب ۳.۵ ثانیه
    فول آپشن ۹۹ هزار دلار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. عبدال...خدایار

    ۴ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باوجودایران خودرو،و،سایپانه به ایران میاد ،نه سران مملکت اجازه وارد کردنش به من شما نمیدن و نه ماتوان خریدش وداریم،چروکی های 45سال پیشش حرف نداشت.!آن زمان ماشینهای لندروور،جیپ شهباز،ویلیز بلیزر،بود،بگردشم نمیرسیدند.موشکی بود برای خودش!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا