جیپکادیلاک

درگ سنگین کادیلاک اسکالید 800 اسبی و جیپ تراک هاوک

یک هفته دیگر و یک مسابقه درگ هیجان‌انگیز دیگر توسط تیم هنسی پرفورمنس! پس از مشاهده درگ جالب کادیلاک اسکالید ۸۰۰ اسب بخاری با شورولت کامارو ZL1 استوک، هنسی این بار تصمیم گرفته تا در مسابقه‌ای عادلانه‌تر به مصاف یکی دیگر از شاسی بلندهای قلدر برود. چه خودروی آفرودر دیگری می‌تواند در برابر یک کادیلاک ۸۰۰ اسبی قد علم کند؟ بله جیپ گرند چروکی تراک هاوک با پیشرانه ۸ سیلندر هلکت ۷۰۷ اسب بخاری گزینه صحیح است!


شاید با خود فکر کنید که کادیلاک بازهم برنده میدان خواهد بود. در کل این خودرو قدرت بیشتری نسبت به جیپ داشته اما خب بنظر نمی‌رسد این درگ عادلانه‌ای باشد زیرا اسکالید بزرگ دارای همه نوع قطعه برای سریع‌تر رفتن بوده درحالی‌که تراک هاوک حالت استاندارد کارخانه‌ای دارد. اگر ۱۰۰ اسب بخار دیگر زیر کاپوت جیپ قرار می‌گرفت قطعاً اوضاع بسیار متفاوت می‌شد.


اما موضوع این است که تراک هاوک برنده می‌شود و این موضوع ضرورتاً تنها در ثانیه آخر رخ نمی‌دهد. همانند درگ با کامارو، کادیلاک در ابتدا پیش می‌افتد اما خب فاصله دو خودرو بسیار کم است. لازم به ذکر است تراک هاوک نیز دارای سیستم چهار چرخ محرک و یک پیشرانه سوپرشارژ بزرگ و البته مزیت ۲۲۷ کیلوگرم وزن کمتر است. این خودرو همچنین دارای جرم چرخشی کمتری بوده زیرا رینگ‌های ۲۰ اینچی آن کوچک‌تر از رینگ‌های ۲۲ اینچی اسکالید بوده و البته جیپ ظاهر آئرودینامیک‌تری هم دارد.

خب در هر حال برنده این مسابقه جیپ چروکی تراک هاوک است اما نمی‌خواهیم ثانیه به ثانیه ویدئو را برای شما توضیح دهیم بنابراین توصیه می‌کنیم کل ویدئو را مشاهده بفرمایید. زندگی کردن در دنیایی که یک جیپ استاندارد می‌تواند یک هیولای ۸۰۰ اسبی دست کاری شده را شکست دهد هنوز هم لذت‌بخش است!

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. الف.ی

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1640 ديدگاه)

    درگ جذابی بود البته به شرطی که متن پدال رو نخونده بودم
    جعبه دنده این جیپ دو کلاچه است؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. マ亜凡日し口

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (9 ديدگاه)

    اینجوری حس میشد که زیر 11 ثانیه اس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. me84

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    درسته که جیپ برد و خیلی هم دوسش دارم، اما انصافا اسکالیدخیلی مردونگی کرده که با اون هیبت و وزن بالا یه همچین شتابی داره.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. (Ali (Chevy nova

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (6798 ديدگاه)

    هر کدوم که ببره فرقى نداره چون جفتشون عشقن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. امیر

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    هردو عالی
    هیبت اسکالید….
    موتور ترک هاوک…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا