جیپ

فراخوان جیپ چروکی به خاطر مشکلات جدی در گیربکس

فیات-کرایسلر فراخوانی ایمنی برای جیپ چروکی مدل سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ را اعلام کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط این خودروساز، نرم‌افزار گیربکس این شاسی بلندها باید به‌روز شود زیرا احتمال دارد ارتباط قوای محرکه تحت شرایط خاصی قطع شود. رانندگان در این شرایط می‌توانند از دست رفتن قدرت پیشرانه و عدم توانایی در درگیر کردن حالت پارک گیربکس را تجربه کنند.

فیات-کرایسلر گفته است:

وقتی مشکلی در قوای محرکه رخ دهد چراغ هشداری در پشت آمپرها روشن خواهد شد و شاید حالت پارک گیربکس درگیر نشود. به‌روزرسانی نرم‌افزاری باعث می‌شود خودرو به‌صورت خودکار از ترمز پارک استفاده کند.

این خودروساز از یک مورد حادثه مرتبط با این فراخوان آگاه شده است. همچنین ۸۲۹ درخواست گارانتی و ۳ گزارش درباره مشکلات گیربکس خودروهای یاد شده به دست فیات-کرایسلر رسیده است.

Jeep Cherokee 2014

در کل ۶۷۲۴۸ دستگاه چروکی در بازار آمریکا، ۱۳۶۵۹ دستگاه در کانادا، ۷۱۶ دستگاه در مکزیک و ۹۹۴۰ دستگاه در خارج از منطقه نفتا شامل این فراخوان هستند. تمامی این خودروها بین ۱۴ آوریل ۲۰۱۴ تا ۱۰ اکتبر ۲۰۱۶ تولید شده و به واحد انتقال قدرت دو سرعته PTU مجهز هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا