جیپ

قیمت و مشخصات جیپ گلادیاتور روبیکان 2020

افرادی که امیدوار بودند پشت فرمان جیپ گلادیاتور ۲۰۲۰ جدید بنشینند شاید کمی بیش از آنچه فکر می‌کردند باید پول بپردازند. خبر جدید منتشر شده توسط کارز دایرکت نشان می‌دهد این خودرو ۳۳۰ دلار گران‌تر از مدل سال قبل می‌باشد. به این ترتیب قیمت گلادیاتور از ۴۵۳۷۰ دلار آغاز می‌شود که ۱۴۹۵ دلار هزینه‌ی تحویل را نیز در بر دارد. البته این افزایش قیمت ۳۳۰ دلاری برای پیکاپی با بهای ۴۵ هزار دلاری اصلاً به چشم نمی‌آید.


گلادیاتور در سال جاری و با بهای ۳۵۰۴۰ دلاری برای مدل نسخه پایه عرضه شد اما مشتریان بی‌صبرانه منتظر نسخه‌ی آفرود آن بودند. در می ۲۰۱۹ بود که مشتریان به‌طور متوسط حدود ۵۶ هزار دلار برای این خودرو پرداخت کردند که ۱۰ هزار دلار بیشتر از قیمت پایه مدل روبیکان بود. حتی برخی نمایندگی‌ها از محبوبیت گلادیاتور سو استفاده کرده و ۲۰ هزار دلار بیشتر برای این خودرو درخواست کردند. تا ماه آگوست میزان فروش وسایل جانبی گلادیاتور از رانگلر هم عبور کرد و خریداران این خودرو حدود ۲۰۰ دلار بیشتر از رانگلر برای وسایل جانبی خودروی خود هزینه کردند.


البته افزایش قیمت ۳۳۰ دلاری گلادیاتور روبیکان به معنی اضافه شدن تجهیزات جدید نیست. این پیکاپ با همان پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری و گیربکس ۶ سرعته دستی عرضه می‌شود. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همچنان یک آپشن بوده و در صورت سفارش دادن قیمت خودرو را به ۴۷۰۴۰ دلار می‌رساند. البته این اکسل‌های جلو و عقب دانا ۴۴، شوک‌های فاکس و دیگر وسایل آفرود هستند که بر جذابیت این پیکاپ می‌افزایند.


گلادیاتور در زمان استفاده از گیربکس اتوماتیک شانه‌به‌شانه‌ی تویوتا تاکوما TRD Pro 2020 با قیمت پایه ۴۷۷۸۵ دلاری حرکت می‌کند. این خودرو گران‌تر از شورولت کلرادو ZR2 2020 و جی ام سی کانیون دنالی با بهای ۴۴۰۹۵ و ۴۵۰۹۵ دلاری می‌باشد. البته فکر نمی‌کنیم افزایش قیمت ۳۳۰ دلاری تأثیری روی تصمیم خریداران داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Elmiraj

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (3099 ديدگاه)

    به تمامی رقبای حاضر ارجعیت داره…
    .
    چون انعطاف شاسیش فوق‌العاده بالاست و آفرودش یه لول بالا تر از تمامی پیکاپ هایی هست که تاکنون تولید شده….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. amin

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    جیپ و دیگر هیچ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ایمان

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    رقابت اصلی بین ۳ آمریکایی هست
    ۱. جیپ گلادیاتور ۲. شورولت کُلُرادو ۳. فورد رنجر
    خیلی دوست دارم یک مقایسه کامل بین نسخه های آفرود محورشون انجام بشه تا ببینم تاج پادشاهی این کلاس به کدومشون میرسه
    گلادیاتور روبیکان ؟؟؟؟
    ZR۲ بایسون ؟؟؟؟
    رنجر رپتور ؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. بی نام

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    این ماشین اصلا حالیش نیست داره تو چه مسیری میره. همه جا براش اتوبانه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا