جیپلندروور-رنجروورمرسدس بنز

مقایسهٔ آفرودرهای هشت سیلندر، رانگلر 392، دیفندر V8 و مرسدس G550

این روزها بازار اس‌یووی‌های آفرودی از همیشه داغ‌تر، جذاب‌تر و رقابتی‌تر شده است زیرا از یک سو کهنه‌کاران این کلاس یعنی مرسدس بنز G کلاس و جیپ رانگلر همچنان پرقدرت در بازار حاضر هستند و از سوی دیگر، لندروور دیفندر و فورد برانکو هم بازگشت قدرتمندی داشته‌اند. علاوه بر این، جیپ برای پاسخ به رقبای جدید خود، برای اولین بار رانگلر را به پیشرانهٔ V8 مجهز کرده و لندروور نیز دیروز دیفندر V8 را به جهانیان نشان داد درحالی‌که مرسدس بنز هم سال‌ها است که G کلاس را با موتورهای V8 عرضه می‌کند؛ بنابراین حالا در بین آفرودرها، رقابتی جذاب بین هشت سیلندرهای قدرتمند شکل گرفته است؛ اما این سه غول V8 در مقایسه باهم چگونه خواهند بود؟

مرسدس بنز G550

باسابقه‌ترین عضو این جمع در زمینهٔ ارائهٔ پیشرانهٔ V8 مرسدس بنز G کلاس است زیرا همان‌طور که گفته شد، این افسانهٔ آلمانی سال‌ها است که با موتورهای هشت سیلندر مختلفی (و تا چندی پیش دوازده سیلندر) به بازار عرضه می‌شود. در نسل کنونی این خودرو نیز دو نسخهٔ هشت سیلندر مختلف به نام‌های G550 و G63 AMG وجود دارد؛ اما G کلاس با اختلاف زیادی گران‌ترین خودروی این مقایسه محسوب می‌شود و حتی در نسخهٔ G550 هم بیش از ۳۰ هزار دلار از دومین خودروی گران این جمع یعنی دیفندر V8 گران‌تر است. به همین دلیل، G63 به خاطر اختلاف قیمت بسیار زیاد، نمی‌تواند رقیب مستقیمی برای دیفندر و رانگلر باشد و G550 برای رویارویی با آن‌ها گزینهٔ نزدیک‌تری به‌حساب می‌آید.

این مدل به یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو مجهز است که ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند؛ بنابراین G550 ضعیف‌ترین خودروی این مقایسه محسوب می‌شود. وقتی این قدرت در کنار نزدیک به ۲.۶ تن وزن قرار می‌گیرد که در بین این سه بیشترین است، تعجبی ندارد که مرسدس با شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر ۵.۵ ثانیه کُندترین خودروی این جمع باشد. بااین‌حال در آفرود شتاب چندان اهمیتی ندارد و G550 با انبوهی از تکنولوژی‌های پیشرفته مثل دیفرانسیل مرکزی، سه قفل دیفرانسیل و کمک‌فنرهای الکترونیکی، در مسیرهای خشن می‌درخشد. به لطف همین تکنولوژی‌ها، سواری G کلاس روی جاده هم بسیار راحت بوده و مثل یک کراس‌اوور احساس می‌شود درحالی‌که در داخل نیز کیفیت و تجهیزات فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.

جیپ رانگلر ۳۹۲

سال‌های سال بود که طرفداران جیپ آرزوی ارائهٔ پیشرانهٔ V8 را برای رانگلر داشتند تا اینکه سرانجام جیپ با معرفی رانگلر ۳۹۲ این آرزو را برآورده کرد. زیر کاپوت این نسخه پیشرانهٔ آشنای ۶.۴ لیتری V8 تنفس طبیعی کرایسلر قرار گرفته که در اینجا ۴۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هرچند رانگلر ۳۹۲ قوی‌ترین خودروی این جمع نیست اما به لطف برخورداری از کمترین وزن (۲۳۱۰ کیلوگرم) و همین‌طور سیستم رزرو گشتاور (نوعی لانچ کنترل)، ظرف تنها ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این یعنی خریداران رانگلر ۳۹۲ پس از تجربهٔ آفرودی سخت می‌توانند سری هم به پیست زده و با برخی خودروهای اسپرت سرشاخ شوند!

اما ویژگی‌های رانگلر ۳۹۲ صرفاً در شتاب و سرعت خلاصه نمی‌شود زیرا جیپ با افزایش پنج سانتیمتری فاصله از زمین، گیربکس کمکی دو سرعتهٔ تمام‌وقت، اکسل‌های دانا ۴۴ با قفل دیفرانسیل الکترونیکی و تقویت شاسی با فولاد بیشتر، توانایی‌های آفرود آن‌را هم ارتقاء داده است. همچنین این مدل هشت سیلندر صرفاً در نسخهٔ روبیکان ارائه می‌شود که به‌خودی‌خود قابلیت‌های آفرود فوق‌العاده‌ای دارد. جیپ فعلاً قیمت نسخهٔ پایهٔ رانگلر ۳۹۲ را اعلام نکرده و صرفاً میدانیم نسخهٔ ویژهٔ لانچ ادیشن آن ۷۳,۵۰۰ دلار قیمت دارد؛ بنابراین قیمت پایهٔ آن باید کمتر از این باشد ولی حتی همین نسخهٔ لانچ ادیشن هم با اختلافی نزدیک به ۲۰ هزار دلار، ارزان‌ترین خودروی این رقابت هشت سیلندری محسوب می‌شود.

لندروور دیفندر V8

جدیدترین عضو این جمع لندروور دیفندر V8 است که همین دیروز معرفی شد و با پیشرانهٔ قدرتمند خود مستقیماً به رقبای آلمانی و آمریکایی خود پاسخ داده است. این خودرو به نیروگاه ۵ لیتری V8 سوپرشارژ جگوار-لندروور مجهز شده که آن‌را زیر کاپوت طیف گسترده‌ای از محصولات این گروه دیده‌ایم. این موتور در اینجا ۵۲۵ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند تا دیفندر را به قوی‌ترین عضو این جمع تبدیل کند؛ اما این موتور باید وزنی در حدود ۲.۴ تن را جابجا کند (در نسخهٔ چهاردر ۱۱۰) و به همین دلیل دیفندر V8 برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت به ۵ ثانیه زمان نیاز دارد که نیم ثانیه از رانگلر بیشتر است.

هرچند دیفندر برخلاف دو رقیب خود شاسی نردبانی مستقل ندارد و از ساختار یکپارچه استفاده می‌کند اما لندروور آن‌را به انواع و اقسام تکنولوژی‌ها و سیستم‌های پیشرفته مثل قفل دیفرانسیل‌های عقب و مرکزی، گیربکس کمکی دو سرعته و سیستم Terrain Response مجهز کرده درحالی‌که این نسخهٔ V8 نیز به‌صورت استاندارد از دیفرانسیل عقب فعال الکترونیکی، تنظیم خاص کمک‌فنرها و آنتی‌رول بارهای بزرگ‌تر سود می‌برد. علاوه بر این، به گفتهٔ لندروور، پلت‌فرم مونوکوک آلومینیومی دیفندر مستحکم‌ترین ساختار بدنهٔ تاریخ این شرکت را به همراه داشته که سه برابر مستحکم‌تر از طراحی سنتی بدنه روی شاسی است. دیفندر همچنین تنها خودروی این مقایسه است که امکان سفارش صندلی‌های ردیف سوم همم برای آن وجود دارد و می‌تواند حداکثر تا ۷ نفر را حمل کند.

خب با توجه به مواردی که بیان شد، به نظر شما بهترین اس‌یووی آفرودی هشت سیلندر حال حاضر بازار کدام است؟ G کلاس لوکس و باکیفیت و البته گران، دیفندر کاربردی و قدرتمند یا رانگلر سرسخت و توانمند؟

مشخصات فنی

جیپ رانگلر ۳۹۲

لندروور دیفندر V8

مرسدس بنز G550

پیشرانه ۶.۴ لیتری V8 طبیعی ۵.۰ لیتری V8 سوپرشارژ ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو
قدرت ۴۷۰ اسب بخار ۵۲۵ اسب بخار ۴۲۰ اسب بخار
گشتاور ۶۳۷ نیوتن متر ۶۲۵ نیوتن متر ۶۱۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۵ ثانیه ۵.۰ ثانیه ۵.۵ ثانیه
مصرف سوخت ۱۶.۸ لیتر ترکیبی ۱۴.۵ لیتر ترکیبی ۱۶.۸ لیتر ترکیبی
وزن ۲۳۱۰ کیلوگرم حدود ۲۴۰۰ کیلوگرم ۲۵۹۰ کیلوگرم
فاصلهٔ محوری ۳,۰۰۷ میلی‌متر ۳,۰۲۲ میلی‌متر ۲,۸۹۱ میلی‌متر
طول ۴,۸۷۵ میلی‌متر ۵,۰۱۸ میلی‌متر ۴,۸۱۸ میلی‌متر
قیمت پایه حدود ۷۰,۰۰۰ دلار ۱۰۰,۴۰۰ دلار ۱۳۲,۸۰۰ دلار

کدام آفرودر را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۹۸ دیدگاه‌ها

  1. R@m!n

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (540 ديدگاه)

    با اختلاف رانگلر

    موافقم 49
    مخالفم 67
    1. ali (chevy nova)

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      فروش رانگلر بهترین جوابه برای این نظر سنجی
      ماشینی که فقط سالی 240/000 دستگاهش تو خاک امریکا فروش میره

      موافقم 51
      مخالفم 65
      1. ali (chevy nova)

        ۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        همینطور خوبه اشاره کنیم به 2 موضوع
        1. در تست 2018 مجله موتور ترند که جی کلاس و رانگلر رو با هم تست کرد و در اخر رانگلر پیروز میدان شد
        2. 2 سال پیش موتور ترند جیپ رانگلر رو شاسی بلند سال انتخاب کرد.

        موافقم 47
        مخالفم 63
        1. MR.JD

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (326 ديدگاه)

          حالا که قوی ترین مدل های رانگر و دیفندر را آورده بودید G63 AMG را هم می آوردید تا رقابت عادلانه تری شود
          اما آنوقت به ضرر آمریکایی ها و انگلیسی ها تمام میشد بله ؟
          ولی مهم نیست این از ارزش G class هیچ چیزی کم نمیکند چون رانگلر تا همین چند ماه قبل با موتور های چهار سیلندر و شش سیلندر وجود داشت و خبری از V8 نبود
          دیفندر هم که تازه ظهور کرده است سالیان سالی بود در غیبت بود
          ولی در هر صورت این مقایسه زیاد درست نبود چون جی کلاس به هیچ وجه رقیب رانگلر یا دیفندر نیست
          چه از نظر فنی چه از نظر مالی
          کسی که رانگلر یا دیفندر میخرد به جی کلاس حتی فکر هم نمیکند و کسی هم که جی کلاس میخرد به رانگلر یا دیفندر توجه نمیکنند

          به عبارتی دیگر جی کلاس اغلب رقیب بنتلی بنتایگا و رولز رویس کولینان هست تا جیپ و لندروور
          و حتی بین مشتری های جی کلاس با رانگلر خیلی فرق هست

          موافقم 51
          مخالفم 36
        2. پدر خودرو سازی جهان

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1662 ديدگاه)

          مخاطبان پدال شدند دو دسته :
          دسته اول: به ماشین هایی غیر از ماشین های آمریکایی علاقه دارند،( نمیگن منکرشون هستند)
          دسته دوم: آمریکایی پرست های متعصب که هدفشون فقط عقده خالی کردن هست، سایت را هم که ماشالا ترکوندن، تا هم بهشون حرف میزنی، میگن مگه سایت را خریدی؟!
          اما نمیدونند که خودشون بی جنبه هستند! که تا خبر در مورد آمریکایی ها میاد، حمله می‌کنند!!!

          موافقم 31
          مخالفم 40
        3. ali (chevy nova)

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          شما بجای این حرفهای بهتره مثل بقیه کامنت بذاری
          هیچ دسته بندی وجود نداره و هرکی طبق سلیقش صحبت میکنه
          در مورد تعصب هم که گفتی خوبه بدونی اروپایی بازهای سایت هستن که با تعصب محض میان بحث راه میندازن و منم مثل گذشته جواب تک به تک رو میدم اونم با مدرک و سند از مجلات متعدد
          نمونش هم شکست جی کلاس از رانگلر در 2018 که موتور ترند برگذار کرد

          موافقم 39
          مخالفم 56
        4. Roham

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (727 ديدگاه)

          علی آقا
          احتمالا طناب‌کشی شون رو هم دیدی!

          موافقم 38
          مخالفم 21
        5. ali (chevy nova)

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          شما هم طناب کشی هامر اچ 1 و بنز جی کلاس رو دیدی؟؟

          موافقم 31
          مخالفم 32
        6. پدر خودرو سازی جهان

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1662 ديدگاه)

          وقتی یه فرد معلوم الحال خودروی نظامی غول پیکر را با یه شاسی بلند فوق لوکس مقایسه میکنه ???
          فقط برای اینکه بحث را عوض کنه
          آخه کی در مورد هامر حرف زد؟!
          بیچاره رانگلر تو مسابقه با جی کلاس انگار ماشین چمن زنی بود?

          موافقم 42
          مخالفم 27
        7. ali (chevy nova)

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          اون مسابقه طناب کشی رو سایت carwow برگذار کرد نه یه فرد معلوم الحال
          در ضمن همون رانگلری که میگی مثل چمن زن هست سال 2018 در رقابت برگذار شده موتور ترند از جی کلاس بهتر ظاهر شد و جی کلاس رو شکست داد و نشون داد یه چمن زن بهتر از یه شاسی بلند تنه لش مثل جی کلاس که تنها هنرش چرمه صندلیه

          موافقم 27
          مخالفم 32
        8. پدر خودرو سازی جهان

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1662 ديدگاه)

          به حرف هات فقط میشه خندید، تنه لش؟

          موافقم 25
          مخالفم 12
        9. ali (chevy nova)

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          به حرف توهم باید خندید
          ماشین چمن زن

          موافقم 15
          مخالفم 29
        10. پدر خودرو سازی جهان

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1662 ديدگاه)

          اگه در مسابقه طناب کشی جی کلاس و رانگلر دقت کرده باشی، از گلگیر های رانگلر، چمن می‌پاشد بیرون ???
          دستش درد نکنه خوب اونجا را تمیز کرد

          موافقم 21
          مخالفم 12
        11. ali (chevy nova)

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          ولی در طناب کشی هامر و جی کلاس بنده خدا جی کلاس هیچ تلاشی نکرد چون نتونست عکس العملی داشته باشه

          موافقم 13
          مخالفم 22
        12. پدر خودرو سازی جهان

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1662 ديدگاه)

          بازم که رفتی سراغ هامر!

          موافقم 17
          مخالفم 13
      2. ali (chevy nova)

        ۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        الان باز یه سری میان میگن چون رانگلر ارزون فروشش بالاست
        اینجا 2 نکته پیش میاد
        1- ببین رانگلر چقدر خوبه که با قیمت ارزونش داره با جی کلاس و لندروور گرون تر مقایسه میشه
        2 -هم قیمت رانگلر محصولات دیگه ای هم هست که رقیبش باشن مثل سوزوکی جیمنی ولی ایا فروشش اندازه رانگلر هست؟؟

        موافقم 41
        مخالفم 60
        1. Hadi

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2200 ديدگاه)

          عقل ادم میگه G کلاس رو برداره چون این ماشین عشقه و دنیایی جدا داره برا خودش…
          ولی اگه برا آفرود هم بخوای خوبه ولی ادم دلش نمیاد با همچین جواهری آفرود بره…
          باید جدا از G کلاس یک رانگلر هم تو گاراژت باشه واسه افرود دل طبیعت بخاطر قیمت کمتر و قابلیت های بالاترش…

          موافقم 22
          مخالفم 7
      3. NAVID۰۰۹۸

        ۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (10203 ديدگاه)

        نظر سنجی رو که دیدم ، فقط فهمیدم این منطق نیست که تصمیم میگیره ، این تعصب و علاقه هست که تصمیم میگیره !!!
        و اتفاقاً چقدر هم خوبه ، چون اصل قضیه هم همینه که باید از روی احساسی که از خودرو میگیریم ، انتخاب کنیم !

        به نظر من لندرور از هردو بهتره ، چون هم مقداری لوکسی بنز را داره و هم آفرودر بودن جیپ و حد وسط را رعایت کرده !

        دیفندر جدید معرکه هست و جون میده برای اتقاء و تیونینگ و پتانسیل بالایی داره !

        موافقم 33
        مخالفم 19
        1. R@m!n

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (540 ديدگاه)

          اگر کسی ماشین مورد علاقه شمارو دوست نداره دلیل نمیشه متعصبه.
          از قدیم گفتن یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به دیگران

          موافقم 23
          مخالفم 24
        2. NAVID۰۰۹۸

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (10203 ديدگاه)

          با شما موافقم آقا رامین !

          من هم که همین را گفتم ، شما اشتباه برداشت کردید !

          گفتم ، این علاقه هست که انتخاب میکنه و نه منطق یا حساب‌و‌کتاب !

          موافقم 29
          مخالفم 4
        3. R@m!n

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (540 ديدگاه)

          اتفاقا من طبق منطق می گم نوید جان. اصلی ترین و مهم ترین لازمه یه آفرودر شاسی نردبونیه. چهل سالم سابقه آفرود ندارم 4 5 ساله با دوستان میریم کویر و جاهای دیگه. یه برانکو خسته ای داریم که مال پدر دوستم بود خیلی وقتم بود خوابیده بود گوشه پارکینگشون تصمیم گرفتیم پول بزاریم با هم دوباره سرپاش کردیم تفریحی آفرود میریم تا حالا هم خرج سنگین رو دستمون نزاشته. بعضی وقتا که می بینم طرف با ماشین چینی و کره ای شاسی یکپارچه فکر می کنه پشت آفرودر هاردکور نشسته شیب 45 و 60 درجه میره بالا و آخرش مثه چی می مونه تو گل و با لندکروز و جیپ و دیفندر کلاسیک جمعش می کنن و اوج دستاوردشونم یه شاسی کج و n میلیون خسارت یاد بعضی دوستان اینجا میوفتم. واقعیت با چیزی که تو گوشی می بینین خیییییییییییییییلی تفاوت داره. حالا میگن دیفندر جدید با یه گونی آپشن خوبه باشه حرفی نیست.

          موافقم 19
          مخالفم 23
        4. Hamid

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2443 ديدگاه)

          دقیقا آقا نوید!!!

          موافقم 7
          مخالفم 4
      4. حسین

        ۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (419 ديدگاه)

        البته با پول ۱ دیفندر ۳ تا رانگلر پایه میدن با پول بنز ۴ تا پایه
        مگه همه چی به قیمت.. بگیم هاوال هم سالی ۲ ملیون خودرو میفروشه پس شاخ ترین خودرو سازه . تو ایران هم پراید و تیبا حرف اول رو میزنه پس بهترین جواب برای بقیه برند هاست. من سوار نشدم و نسل جدید کیفیتشم ندیدم ولی طبق مجله های خودرو سواری رانگلر در حد وانت های باری تک کابینه و کیفیت داشبورد و زیبایی هیچ حرفی هیچ حرفی برای گفتن جلو دیفندر و کلاس g نداره . حالا کسی که این همه پول میخاد بده مطمئنن هم خدارو میخاد و هم خرمارو ? منطق فن های آمریکایی ی جوریه که دیدت رو نسبت به ماشین های آمریکایی عوض میکنه .

        موافقم 45
        مخالفم 32
        1. ali (chevy nova)

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          تفاوت اونکه رانگلر ارزونتر سال 2018 در رقابت موتور ترند جی کلاسی که پشت قیمت بالاش پنهان شده رو شکست داده.
          تازه بازار امریکا رقابتی و بازه و فروش رانگلر کاملا بر اساس ویژگیهای مثبتش بوده

          موافقم 30
          مخالفم 52
        2. R@m!n

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (540 ديدگاه)

          انتظار داری تو یه ماشینی که از 28 هزار دلار شروع میشه چرم ایتالیایی باشه ؟؟ هر چقدر پول بدی آش می خوری. رانگلر فلسفش معلومه یه آفرودر. مدلای گرونترشم طبق گفته همون مجلات کیفیتش بهتر شده. خوبه جیپ نشون داد بخواد شاسی بلند لوکس بزنه کاری واسش نداره.

          موافقم 25
          مخالفم 38
        3. Ramin

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          ???

          جان ؟؟؟

          هاوال سالی 2 میلیون فروش میکنه . پس شاخ ترین خودرو ساز هست

          این رو از خودت آوردی ؟؟؟ jeely که غول هست سالی 1.5 میلیون میفروشه بعد چه طور هاوال شد 2 میلیون ؟.

          نکته بعد اتفاقا آمار فروش خیلی بهتر. به غیر از ایران هر خودرویی در جهان پر فروش ترین بود پس بهتریه.
          ( ایران حساب نیست )

          موافقم 21
          مخالفم 7
    2. ?Ali Hossein?

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (494 ديدگاه)

      میگم رامین زدی تو کار کلاسیک!

      موافقم 10
      مخالفم 1
      1. R@m!n

        ۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        دارم همینجوری میرم عقب چند وقت دیگه عکس درشکه میزارم بعدش نژادای اسبو بعد ماموتو و…

        موافقم 23
        مخالفم 7
    3. پدر خودرو سازی جهان

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      بدون شک مرسدس

      موافقم 56
      مخالفم 23
      1. R@m!n

        ۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        اگر پول داشته باشی چرا ک نه

        موافقم 10
        مخالفم 11
      2. R@m!n

        ۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        پس تویی لایک فیک می دی ?

        موافقم 3
        مخالفم 10
    4. مهدی

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1161 ديدگاه)

      من هم رانگلر رو انتخاب کردم حالا چرا
      چون 90% مشخصات بهتر از جی کلاس و لندرور داره ولی با قیمت پایین تر
      من رانگلر رو انتخاب کردم

      موافقم 11
      مخالفم 13
  2. ?Ali Hossein?

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (494 ديدگاه)

    با اختلاف G کلاس

    موافقم 48
    مخالفم 25
  3. Porsche

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (261 ديدگاه)

    فقط G کلاس

    موافقم 44
    مخالفم 26
  4. T.C.B.K

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (185 ديدگاه)

    با اختلاف فقط سلطان جیپ رانگلر 392

    قیمت پایه 70 هزار دلار

    اون دیفندر که 100 هزار تا قیمت داره جی کلاس هم 134 هزار دلار.?

    ماشین فقط made in USA

    بقیه مسخره بازیه….

    ماشین فقط آمریکایی.

    موافقم 36
    مخالفم 52
    1. Farzad

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      ماشین فقط آمریکایی بقیش هم مسخره بازیه !
      و این است منطق بعضی ها !!!!!!!!!!!!

      موافقم 49
      مخالفم 29
      1. ali (chevy nova)

        ۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        نه منطق امثال شما خوبه که فقط ماشین اروپایی باید باشه
        کسی از منطق حرف میزنه که منطق رو بشناسه نه عشق اروپاییها که تو درگ تخت گاز نابودی لامبورگینی از چلنجر دیمن رو دیدن ولی بازم قبول نکردن و بهونه اوردن

        موافقم 29
        مخالفم 57
        1. Farzad

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2568 ديدگاه)

          پسر خوب یکم ذهنتو باز کن . تو اصلا کامنت های منو خوندی ، من هیچ وقت نگفتم فقط اروپایی ها خوبن ، خیلی جاهام از آمریکایی ها تعریف کردم و طرفدارشونم هستم ، چرا الکی جو میدی ؟

          موافقم 41
          مخالفم 24
      2. Hamid

        ۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2443 ديدگاه)

        فرزاد جان با شما موافقم
        از نظر این افراد هر کس طرفدار خودرو های ژاپنی هست دشمن آمریکایی هاست و هر کس دوستدار ماشین های اروپایی باشه از آمریکایی ها متنفره!!!!
        خسته کننده هستند…

        موافقم 33
        مخالفم 20
        1. Farzad

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2568 ديدگاه)

          حمید جان ، این طرز تفکر واقعا غلطه نمیدونم چرا از اول اینجوری جا افتاده !
          درسته سلیقه ها متفاوته اما دنیای خودرو همش لذت بخشه آمریکایی و آلمانی و ژاپنی هم نداره .

          موافقم 27
          مخالفم 17
  5. Amir

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (261 ديدگاه)

    وقتی جی کلاس هست هیچ شاسی بلند دیگه ای به چشم نمیاد #؛بهترین
    ولی اگه کسی فقط افرود بخواد واقعا رانگلر عالی هست با توجه به قیمت کمش و مخصوص همین کاره

    موافقم 26
    مخالفم 16
  6. STAN

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (62 ديدگاه)

    مرسدس جی کلاس رو خیلی دوست دارم ولی جایی که رانگلر باشه قطعا اون رو انتخاب میکنم.

    موافقم 19
    مخالفم 25
  7. Benz309 1974

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    برای آدم پولدارا که پولشو دارن بنز برای خانواده های متوسط رو به بالا پر جمعیت دیفندر برای کسایی که میخوان ارزون بگیرن رانگلر

    موافقم 20
    مخالفم 5
  8. Ranger

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (35 ديدگاه)

    این مقایسه مث این میمونه که جاستین بیبر رو با آرنولد و سیلور استالون مقایسه کنی ?

    موافقم 13
    مخالفم 23
    1. ali (chevy nova)

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      دقیقا
      رانگلر ارنولد و جی کلاس و لندروور جاستین بیبر و کیتی پری

      موافقم 24
      مخالفم 79
  9. Mad.z.Max

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    رنگلر، هیولای با سابقه ی آفرود.. ببینین چقد خوبه این ماشین که حتی نسخه های چهار سیلندرش (قیمت ۳۲-۳۳ هزارتا) با جی واگن و کراس اوور دیفندر مقایسه میشد و برترم بود توی آفرود بیرحمانه! دیگه وای بحال رقبا که الان رنگلر ۸ سیلندر اومده!
    رنگلر: مقتدر و سرسخت

    موافقم 25
    مخالفم 72
    1. ali (chevy nova)

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      افرین دقیقا اصل مطلب رو گفتی
      رانگلر ارزون قیمت بارها با جی کلاس و لندروور که هر 2 از رانگلر گرون ترن مقایسه شده و همیشه با اقتدار برنده شده ولی یه سری متعصب نمیتونن قبول کنن چون قبول واقعیت براشون خیلی سخته انگاری

      موافقم 18
      مخالفم 52
      1. ??Amin_sto??

        ۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (293 ديدگاه)

        نظرت چیه درباره ایمنی و کیفیت درخشان رانگلر ارزون قیمت صحبت کنیم
        اونوقت میبینی از این نظر رانگلر هیچ حرفی برا گفتن در برابر مرسدس و دیفندر نداره !

        موافقم 30
        مخالفم 8
        1. ali (chevy nova)

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          با همون کیفیت و ایمنیش داره 4 برابر بیشتر از همردهای اروپاییش میفروشه.
          و تازه با همون کیفیت و ایمنی کمش هم سال 2018 موتور ترند بهتر از جی کلاس معرفیش کرد

          موافقم 11
          مخالفم 25
      2. ??Amin_sto??

        ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (293 ديدگاه)

        من هم که مُنکَر توانایی های رانگلر نیستم و نمی گم ماشین بدی هست
        اما حرفم اینه g class ، رانگلر و دیفندر هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن و نمیشه گفت دقیقا کدومشون بهترینه !
        انتخاب خیلی سلیقه ای هست ( انتخاب من g class ) البته اگر کسی پول داشته باشه قطعا g class بهترین انتخابه

        موافقم 2
        مخالفم 1
  10. مرسدس فن

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (96 ديدگاه)

    با اختلاف زیاد gکلاس

    موافقم 46
    مخالفم 23
  11. ??Amin_sto??

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (293 ديدگاه)

    G class ?
    جی کلاس ماشین بسیار با سابقه و بی نقص ، suv واقعی و قدرتمند در آفرود
    و جی کلاس استایل منحصر به فرد و خاصی داره ، در کل بی نظیره ?

    موافقم 39
    مخالفم 19
  12. میثم

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (3530 ديدگاه)

    این یه نمونه بود از تواناییهای صنعت آمریکا
    تواناییهای هم سطح مدعیان و حتی بالاتر
    قیمت پایینتر

    موافقم 23
    مخالفم 23
    1. PHILIPP

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      مرسدس بنز از اول وجودش لوکس و حتی سوپر لوکس بوده

      اونوقت برای چندهزارتا فروش بیشتر بیاد ماهیت خودش رو زیر سوال بزاره؟

      موافقم 15
      مخالفم 7
  13. ماکان

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (769 ديدگاه)

    سلام . خیلی دوست دارم که هرچه زودتر انشاالله بی ام و ، آئودی و پورشه هم هرکدام از خودشان یک آفرودر کامل بسازند و تولید انبوه کنند.

    موافقم 10
    مخالفم 10
    1. PSR

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      آئودی و پورشه که مال فولکسن
      فولکسم که آفرود خودش رو داره نمیاد روی اینا ریسک کنه

      ب ام و هم که فعلا بتونه از پس سواری هاش بر بیاد بعد بیاد سراغ آفرود

      موافقم 3
      مخالفم 8
  14. Farzad

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    اگه تعصبات الکی رو بزاریم کنار میبینم که هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن و حتی نقاط ضعفی .
    و انتخاب کاملا سلیقه ایه ( من لندی رو انتخاب کردم )
    البته به نظرم هر چی پول بدی آش میخوری پس قیمت هم میتونه موثر باشه .

    موافقم 24
    مخالفم 10
  15. ایران

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (341 ديدگاه)

    اگه پول داشته باشی جی کلاس اگه نه از قدیم آفرود جیپ معروف بوده حتی با ماشین های ۴۰ یا ۵۰ سال پیش هم جیپ تو آفرود یه استوره است

    موافقم 14
    مخالفم 9
  16. ツSAMURAIツ

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    به نظرم مقایسه جی کلاس با رانگلر اشتباهه
    رانگلر یه ماشین آفرود واقعیه اما جی کلاس بیشتر رو لوکس بودن تمرکز داره

    موافقم 27
    مخالفم 6
  17. مازیار

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2468 ديدگاه)

    هفتاد درصد نظرات رو چند دوست آمریکایی فن تشکیل دادند

    علت؟

    سعی و کوشش خستگی ناپذیر برای اثبات چیزی که نیست ، چون اگه باشه این همه بوق و کرنا لازم نداره

    موافقم 33
    مخالفم 18
    1. ali (chevy nova)

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      اتفاقن چیزی که خوبه باید بیشتر تبلیغ بشه و برای همین امریکن فن ها اینقدر در تلاشن تا با مدرک های معتبر از سایتهای گوناگون و امار فروش نشون بدن که چندتا فرد متعصب عشق اروپایی نمیتونن باعث گمراهی مخاطبان دیگه ای بشن که دسترسی به منابع خارجی رو ممکنه نداشته باشن.
      فروش سالانه رانگلر سند محکمی هست برای اونکه نشون بده از لندروور ساخت هندوستان بهتره و محبوب تر

      موافقم 18
      مخالفم 62
      1. مازیار

        ۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2468 ديدگاه)

        دوست من علی
        واضحه که برای من هیچ فرقی با دیگر دوستان جمع نداری اما از اونجایی که در نظرم بسیار متعصب و دوستدار فرافکنی های بیمورد هستی (لندروور ساخت هندوستان) هرگونه بحثی رو باهات بیفایده میبینم

        موافقم 31
        مخالفم 8
        1. ali (chevy nova)

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          اتفاقا شما متعصبی وگرنه دوستان با مدرک برای شما اوردن پلتفرم لندروورهای مدل 1948 دقیقا برای ویلیز mb هست ولی شما با فرافکنی گفتید نه اصلا همچین چیزی نیست.
          در ضمن تاتا موتورز هند صاحب کل لندروور و جگواره و چیزی نیست که من از خودم گفته باشم

          موافقم 15
          مخالفم 30
        2. مازیار

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2468 ديدگاه)

          باشه اصلا جیپ اولیه رو بردند انگلستان بدنه اش رو عوض کردند شد لندروور الانم همه مهندسان و طراحان رنجروور از نوادگان گاندی بزرگ هستند این کافیه؟

          موافقم 26
          مخالفم 4
        3. مازیار

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2468 ديدگاه)

          والا آخه در جواب کسی که میگه “معلومه حرف من درسته” دیگه چی میشه گفت؟

          موافقم 24
          مخالفم 5
      2. مازیار

        ۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2468 ديدگاه)

        من خودم هم روزی دوستدار آمریکایی ها بودم (قبل از ۱۵ سالگی) یعنی دهه شصت که توی ایران آمریکایی ها با بیوک و کادیلاک و شورولت جولان می دادند اما بعد از باز شدن بازار و جا افتادن وسایل ارتباط جمعی مشخص شد که آمریکایی ها همون موقع ترمز دستی رو کشیدند و صنعت خودروسازیشون سی چهل سال بایگانی شد با اصلاح و ادامه تولید پیشرانه ها و گیربکسهای قدیمی
        و اکنون…
        بجز وانت که انصافا آمریکا سرآمد دنیا هست هیچ چیزی برای رقابت ندارند . در پرفورمنس شما یه لیست از بهترین رکوردهای پیستهای مختلف دنیا جمع آوری کن ببین پنج درصد آمریکایی توش هست؟ گمون نکنم . و بحز اون در سدانهای لوکس همینطور در سدانهای پرفورمنس همینطور در هاچبک و همه گروههای خودرویی بجز وانت آمریکا حرف خاصی برای گفتن نداره البته برای جامعه بزرگ ۳۵۰ میلیونی عادت کرده به فرهنگ امریکایی چرا ، اما برای معیارهای جهانی خیر . و خطاب به دوستانی که برای ماسل های امریکایی سینه چاک میدن هم عرض کنم در یک جمله ماسل های آمریکایی فقط واسه این خوبه که تو یه جاده مستقیم مثل جاده های خود آمریکا فقط گاز بده نه بپیچه نه ترمز کنه چون هیشکی نمیتونه پیش بینی کنه که به کدوم سمت منحرف میشه
        منو ببخشید که رک حرف زدم آخه حرف رک کم نشنیدم
        ارادتمند همتون هم هستم دوستان

        موافقم 27
        مخالفم 9
        1. Amir Machine

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          بله دهه‌های 80 و 90 و تا حدودی 2000 سال‌های عقب‌ماندگی خودروسازی آمریکا بود اما در دهه اخیر همه چیز تغییر کرده
          در حال حاضر خودروسازی آمریکا چیزی نیست که یک یا دو دهه پیش بود ولی خیلیا اینو نمیبینن یا نمیخوان قبول کنند که فکر میکنم خود شما یکی از همینا باشید، کاری به متعصبینی که فضای سایت رو به گند کشیدن ندارم، اصلاً شاید همین تعصبات الکیه که این واکنش‌ها رو به همراه داره ولی من از روی منطق حرف میزنم
          شما موفقیت‌های تسلا رو نمیبینی که پرفروش‌ترین شرکت الکتریکی دنیاس اونم با وجود این همه رقیب جدیدی که پیدا کرده؟
          ماسل کارها فقط برای مستقیم رفتن خوبن؟!! خوبه همین چند روز پیش بود که تو مطلب دور صاعقه همه دیدن شلبی GT500 تو پیست حتی از هوراکان اوو هم سریع‌تر بود، چه زود فراموش میکنید، یا شاید دوست دارید که فراموش کنید
          تا همین چند وقت پیش وایپر سریع‌ترین موتور جلوی نوربرگ‌رینگ بود، اونم با گیربکس دستی و تکنولوژی یک دهه قبل
          تو بخش پرفورمنس، کوروت C8 رو نمیبینید که هرچی جایزه بود گرفت و تو هر لیستی از بهترین‌ها حضور داشت؟
          کادیلاک اسکالید رو نمیبینید که سرآمد کلاس خودش هست؟ فورد اکسپلورر که پرفروش‌ترین ماشین کلاس خودش هست رو چی؟ شلبی GT350 که تحسین همه نشریه‌ها رو برانگیخت و با پورشه 911 مقایسه میشد رو چطور؟! یا سیستم سوپر کروز کادیلاک که بهترین خودران دنیاس رو نمیبینید؟
          ولی همه اینا رو باید ریخت دور چون از دید کارشناسای وطنی، آمریکایی‌ها غیر از وانت هیچ چیزی برای رقابت ندارن…

          موافقم 17
          مخالفم 10
    2. R@m!n

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (540 ديدگاه)

      زیر پست مک لارن و دیفندر همه فهمیدیم این فقط آمریکایی بازا متعصب نیستن که جو خراب می کنن. پاش بیوفته طرفدارای برندای دیگه هم دست کمی از آمریکایی بازا ندارن.

      موافقم 16
      مخالفم 17
  18. Sina

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    اینجا رانگلر خوبه
    اما G کلاس خیلی لوکس تره و رقیب اینا محسوب نمیشه

    با این حال چه عظمتی داره این جی کلاس
    البته به نظرم نسخه ای که ازش ارزش خرید داشته باشه فقط G63 هستش
    که به نظرم با فاصله بسیار زیاد بهترین شاسی بلند لوکسه
    اگه قیمتش کمتر بود با فاصله بهترین آفرودره
    البته هنوز هم بهترینه ولی با فاصله کمتر

    اینجا با فاصله به جی کلاس رای دادم
    هر چند به نظرم اینجا ارزش خرید اون دو تا بیشتره ولی طراحی داخلی و خارجی بی نظیرش بهترینش میکنه
    البته من G63 رو بیشتر قبول دارم

    موافقم 28
    مخالفم 8
  19. ماکان

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (769 ديدگاه)

    اگر که به اضافه مرسدس بنز ، سایر برند های آلمانی هم از خودشان خودروی آفرودر کامل و واقعی تولید کنند و داشته باشند ، رقابت ها جذاب تر می شود .

    موافقم 6
    مخالفم 2
  20. Sina

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (811 ديدگاه)

    اگر G کلاس ۷ نفره بود قطعا بنز ولی واسه ۷ نفره بودن قیمت معقولتر و سوپرشارجر و امکانات داخلی دیفندر رو بر میدارم
    حوصله بحث رو ندارم کامنتهارو که میخونی حس میکنی توی یه جمع با بچه دهن ب دهن میشی بعد بقیه نگاهت کنن بگن بابا بچه ست زشته!!

    طرف فروش چندین هزارتایی بیشتر رو دلیل برطری میدونه خب راو فور ۷۰۰ هزارتا میفروشه آیا راوفور از این سه شاسی بلند بهتره
    کمری هم میلیونی میفروشه آیا از بنز اس بهتره

    یا یکی دیگه یه ماشین آمریکایی تراکتوری اهل باستانو پول گذاشتن رو هم ردیفش کردن رفتن صحرا بعد با چینی ها مقایسه کرده ؛ماشین خودشو کرده نماینده همه شاسی بدنه های جدا چینی ها هم کرده ملاک انتخابش واسه همه شاسی بدنه یکپارچه ها دیگه گفته گور بابای اون همه تکنولوژی توی دیفتدر و جی ال ای
    آخه ماشین چینی کی اومده ادعای آفرود کرده چرا یه ماشین چینی باید باشه ملاک و نماینده برای مقایسه دیفندد
    این حرفها در حالتی زده میشه که هیچ کدوممون پشت این سه ماشین ننشستیم حالا که ننشستین لااقل بشینین کلیپ ببینین ؛پره توی اینستا
    طرف سوار رانگلر شده سرعت که میرسه به صدتا صدای تلقو تلوقو بادو همه چی میزنه تو چونکه اساسا برای آفروده نه جاده و سرعت ولی دیفندر برات دوتاشو اوکی میکنه…
    بیخیال بابا

    موافقم 22
    مخالفم 15
    1. ali (chevy nova)

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      sina
      اول بهتره روی املای کلمات کار کنی تا بعد به بقیه انتقاد
      کسی که کلمه ((برتر)) رو(( برطر)) مینویسه اصلا جای صحبت کردن باهاش نیست .
      دوما تویوتا راو فور و کمری تو یه کلاس نیستن که باهم مقایسه کنی پس بازم نشون از عدم اطلاعات شما داره.
      سوما تو بازار ازاد و رقابتی محصولی که پرفروشه طبیعتا بهتره نسبت به رقبای دیگه که هم قیمتش هستن.

      موافقم 19
      مخالفم 17
    2. R@m!n

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (540 ديدگاه)

      پدال جان اگر قرار کامنت پاک کنی کامنت اینم پاک کن چون ب من توهین کرد. چشاتو باز کن کامنت اینم بخون

      موافقم 5
      مخالفم 12
  21. یوسف

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (937 ديدگاه)

    من مطمئنم که اکثر افرادی که به G کلاس رای دادن حتی تا حالا از نزدیک هم ندیدنش چه برسه به اینکه سوارش بشن….. این میشه انتخاب کور کورانه….. حداقل طرفداران لندرور و جیپ میتونن ادعا کنن که نسخه های قدیمی رو داشتن یا سوار شدن

    موافقم 15
    مخالفم 11
    1. ارشیا

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (307 ديدگاه)

      بابا جان
      خب اونو دوس دارن
      من تو ۱۵ سال زندگیم دیفندر از نزدیک ندیدم ولی به اون رای دادم!!
      چون دوسش دارم.
      و اگه پولشو داشتم اونو میخریدم(که ندارم پولشو)
      کورکورانه ینی چی.

      موافقم 11
      مخالفم 4
  22. ATa

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (146 ديدگاه)

    https://www.youtube.com/watch?v=8I-6_H0haAw حالا که بحث امریکایی اروپایی هست جهت یاداوری… بی علت نیست و تعصبی در کار نیست

    موافقم 6
    مخالفم 6
    1. ali (chevy nova)

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      اون ویدئو طناب کشی هامر اچ 1 رو هم بذار که یک نفره 3 تا ماشین رو که شامل بنز جی کلاس و سوزوکی جیمنی و وانت میتسوبیشی بود رو کشید

      موافقم 14
      مخالفم 19
      1. ارشیا

        ۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (307 ديدگاه)

        بابا خودت داری میگی هامر اقا علی!!!ماشین ارتشیه که یه کاری کردن تو جاده هم بره!!
        نمیشه fxx k. رو با ۹۱۸ مقایسه کنی تو پیست!!!

        موافقم 9
        مخالفم 5
      2. پدر خودرو سازی جهان

        ۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1662 ديدگاه)

        میخوای مرسدس یونیماگ لهش کنه؟! اون هامره گنده را

        موافقم 8
        مخالفم 7
  23. RezaRs

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1613 ديدگاه)

    بازم دعوا بس کنین خو تو این ماشینو دوس داری منم اون یکی رو هر کدوم هم دلایل خودمونو داریم و منطق پشت حرفمون رو خوب چه دلیلی داره فضای علمی سایت پدال رو خراب کنیم
    من g550 دوس دارم بهترین دوستم رانگلر ۳۹۲ آیا به خاطر دوماشین که مال دوتامونم نیست رفلقتمونو خراب کنیم هرکی یه سلیقه ای داره با این بحثا هم نظر دیگری عوض نمیشه فقط دعوا میشه و وقت خودتون تلف میشه

    موافقم 15
    مخالفم 0
  24. Porsche

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (261 ديدگاه)

    آخه جیمنی که هیچی میتسو متوسط بعدم همون طور که همه نظاره گر بودن در بحث با پدر خودرو سازی جهان هی به این مسابقه اشاره کردی در صورتی که بحث سر رقابت رانگلر و دیفندر و جی کلاس بود
    شما تعصب جلوی چشم تو گرفته و نمیزاره رنگ واقعی دنیای خودرو سازی رو ببینی
    زیر پست دیفندر می نویسی فقط رانگلر
    زیر پست ۹۱۱ می نویسی فقط دیمن
    معلومه که آمریکایی دوست هستی
    هیچ ایرادی هم نداره
    اتفاقا آمریکا یکی از بهترین ها هستش
    ولی باید باور کنیم که در تمام سطوح برتر نیستن

    من هم آلمانی باز هستم و عاشق همه ی ژرمن ها هستم
    ولی بیشتر همه میدونن که آفرود فقط جی کلاس
    فقط کافیه باید مقاله های مربوط به جی کلاس رو بخونی تا بدونی از سر تعصب حرفی رو نمیزنم

    موافقم 10
    مخالفم 9
  25. کامران

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اولین چیز سلیقه هر کسه ، بعضیا از بنز و جذبه بنز خوششون میاد بعضیا خاصیت جعبه ای و لوکس بودن دیفندر و…..
    دومین چیز جیب خریداره ، یه نفر پول زیاد داره میاد بیشتر خرج ، یه نفر وسعش کمه میاد یه ماشین ارزون تر میگیره
    ولی به نظر من دیفندر ، ولی خودم عاشق بنزم از همه بنز ها خوشم میاد ولی
    دیفندر هم پرفروشه چون هم ارزونه ، هم قیافه قشنگی داره و هم یک افرود عالیه
    ولی من به بنز رای دادم چون طرفدار پر و پا قرصشم

    موافقم 5
    مخالفم 5
  26. زیزیگولو

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (4800 ديدگاه)

    تو سابقه آفرود جیپ یه سرو گردن از مرسدس بالاتره

    موافقم 9
    مخالفم 8
  27. STAN

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (62 ديدگاه)

    واقعا درک نمیکنم چرا جو سایت اینقد خشنه…خب عزیز من کسی که خودروهای آلمانی دوست داره،بنز رو انتخاب میکنه و کسی که خودروهای آمریکایی رو هم داشته باشه میره به سمت علاقش.نمیدونم چرا بعضی اومدن طرفو از علاقش دور کنن و با کلی استدلال خنده دار ماشین خودشو ثابت کنه.دوستان آمریکایی دوست چیزی نگفتن و این خشونت احمقانه از طرف آلمان دوستا اومد…!
    فقط خواستم بگم به سلایق هم احترام بذاریم و اگه کسی با ما هم نظر نیست بهش عقده ای و مریض نگیم و کاربرای سایت دسته بندی نکنیم.همه شرکت های طرفدار خودشونو دارن و این طرفدار ها باید یاد بگیرن که دیگران هم احترام بذارن.
    در کل مثل کاربر پدر خودرو سازی جهان و MR.JD رفتار نکنید.

    موافقم 6
    مخالفم 4
    1. PHILIPP

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      حالا با این چیزی که نوشتی

      بحث از کودوم بهتره
      به کی اول شروع کرد تغییر پیدا می کنه

      موافقم 4
      مخالفم 2
  28. PHILIPP

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    خلاصه کامنت های پدال این چند روزه:

    1-زبان طراحی مرسدس تکراری شده
    2-کوروت از 911 بهتره چون فروشش بیشتره
    3-جلو پنجره های ب ام و چقدر زشته
    4- جی کلاس الکی گرونه
    5-بوگاتی و کونیخ زگ و تواتارا فقط بلوف میزنن

    عزیزان بس کنید همگی فهمیدیم

    موافقم 7
    مخالفم 5
    1. ALIREZA

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (228 ديدگاه)

      این رو هم اضافه کن ( از بیانات حضرتعالی تو مقاله بررسی تسلا مدل 3 برد بلند ) : البته از یه شرکت که یهو از ناکجا آباد ظاهر میشه و می خواد بعد یک دهه بهترین خودرو ساز بشه غیر از این انتظار نمیره

      ناکجا آباد ؟؟؟؟؟

      موافقم 4
      مخالفم 1
  29. Ali_x76

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    قدم بعدی جیب : رانگلر هلکت ۷۰۰ اسبی :)))

    موافقم 8
    مخالفم 3
    1. امیرحسین

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (444 ديدگاه)

      داداش با موتور هلکت نمیشه
      خوده جیپ گفته

      موافقم 0
      مخالفم 0
  30. ابر عظیم سلطان خانِ خفن باحال سوپر ویژه توپِ دمش گرم!

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (335 ديدگاه)

    بنظرم مرسدس G63 باید از نظر قدرت و هیکل با تانک X رضوانی،
    و از نظر لوکس بودن با بنتلی بنتایگا و رولزرویس کولینان مقایسه بشه.
    البته این شامل حال G550 نمیشه!!!
    ولی دیفندر و رانگلر رقیب اصلی هم هستن و این جنگ تا وقتی که یکیشون پیروز بشه ادامه خواهد داشت.

    موافقم 6
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا