خودروهای چینی

تصویری از اولین خودروی تولیدی NIO

کمپانی چینی NIO که به ساخت خودروهای الکتریکی می‌پردازد تصویری از اولین خودروی تولیدی خود را منتشر کرده است. این خودرو در نمایشگاه شانگهای معرفی می‌شود.

nio-teases-production-car-china-1
پس از نمایش کانسپت Eve در ماه پیش، NIO به دنبال عرضه‌ی خودروی خود در خیابان‌های چین است. هنوز مشخص نیست که این خودرو تنها در چین عرضه خواهد شد یا اینکه به بازارهای دیگر نیز راه خواهد یافت.

nio-eve-concept-debuts-1
همچنین نوع این خودرو فعلاً مشخص نیست و این تیزر منتشر شده اجازه‌ی نتیجه‌گیری زیادی را به ما نمی‌دهد.

خب در کل با قضاوت از روی شکل خودرو به نظر می‌رسد که با یک خودروی به نوعی کراس اوور طرف هستیم که دارای رنگ بدنه ی آبی و سقفی مشکی است که کاملاً با رنگ‌آمیزی کانسپت Eve هماهنگی دارد. علاوه بر این به نظر می‌رسد که درب‌های این خودرو به سوی سقف باز می‌شود که بسیار شبیه تسلا مدل X می‌باشد.

بدین ترتیب این سؤال پیش می‌آید که آیا این خودروی بی‌نام درب‌های گالوینگ خواهد داشت؟ قطعاً احتمال این امر وجود دارد اما برای هرگونه اطلاعات بیشتر منتظر آغاز بکار نمایشگاه خودروی شانگهای در چند روز آینده باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Madjid

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    شباهت زیادی به کانسپت فارادی فیوچر داره ، سرمایه گذاران هر دو شرکت چینی هستند و چه بسا از طراحان مشابهی استفاده کرده باشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ASA

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    من فکر میکردم گیردادن عجیب به یه موضوع و دست از سرش بر نداشتن فقط مال ایرانه (همون خز کردن) ولی الان میبینم همه اینطورن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا