خودروهای چینی

اولین تصویر واضح از نسل جدید سدان لوکس هونگچی H7

اولین تصویر واضح از نسل کاملاً جدید سدان لوکس و سطح بالای هونگچی H7 منتشر شده است که جهشی بزرگی را نسبت به نسل کنونی نشان می‌دهد. H7 یک سدان میان سایز پریمیوم است که رقابت با خودروهایی مثل ب‌ام‌و سری ۵ و مرسدس بنز E کلاس را هدف قرار داده است حتی با اینکه با داشتن ۵.۱ متر طول، از هردوی آن‌ها بزرگ‌تر است. هونگچی پیش‌ازاین چند تصویر تیزری را از این خودرو منتشر کرده بود که نمای اجمالی از آن‌را نشان می‌دادند اما حالا یک تصویر کاملاً واضح از H7 جدید بدون هیچ‌گونه پوشش استتاری به بیرون درز کرده است.

خودروی موجود در تصویر بسیار شبیه به بنتلی مولسان، در بیرون طرحی دورنگ دارد که از ترکیب رنگ رز طلایی در بالا و مشکی در پایین تشکیل شده است؛ اما غیر از رنگ بدنه، اولین چیزی که در H7 جدید جلب‌توجه می‌کند چراغ‌های جلوی LED بسیار باریک آن با دی‌لایت‌های LED است. در زیر این چراغ‌ها، مه شکن‌هایی اختصاصی جای گرفته‌اند درحالی‌که در میان آن‌ها هم جلوپنجرهٔ آبشاری بسیار بزرگی با طراحی و اندازه‌ای مشابه جلوپنجرهٔ رولزرویس فانتوم به چشم می‌خورد.

تیزرهای H7 جدید نشان می‌دهند که پنجرهٔ عقب به سمت عقب خودرو کشیده شده است. در این قسمت همچنین چراغ‌های عمودی LED به چشم می‌خورند که با یک نوار LED به هم متصل شده‌اند. درمجموع هرچند در این تیزرها نمای عقبی H7 چندان واضح و مشخص نیست اما بااین‌حال خیلی شبیه به کادیلاک XTS احساس می‌شود. به گزارش رسانه‌های چینی، هونگچی H7 جدید با پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو و همین‌طور یک نمونهٔ V6 قوی‌تر به بازار عرضه خواهد شد.

البته ممکن است این موتورها همان نمونه‌های نسل کنونی باشند اما گفته می‌شود که هردو موتور به‌منظور بهبود مصرف سوخت و کاهش تولید آلایندگی بروز شده‌اند. یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های فنی نسل جدید H7 هم سیستم تعلیق جدیدی است تا بتواند سواری مجلل و راحتی را برای رقابت با آلمانی‌ها فراهم کند. انتظار می‌رود این ماشین طی چند ماه آینده رسماً رونمایی شود درحالی‌که فروش آن در چین از بهار سال آینده آغاز خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۲۴ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    من که پسندیدم ???

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. s.h

      ۲۴ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (712 ديدگاه)

      همه دوست دارند مشینشون شبیه رولس رویس باشه
      اون روسیه این و چندتا دیگه این عظمت اون رو میرسونه واقعا بزرگ صنعت لوکس سازیه با اینکه من بنتلی و میباخ رو بیشتر دوست دارم ولی اصلا نمیشه انکار کرد که همه میخواند به اون نزدیک بشند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مسعود

    ۲۴ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (222 ديدگاه)

    ورود برند های چینی بنظرم هنوز زود تو بازار لوکس ها !! کسی لوکس سواره قطعا برند هم براش مهمه حتی اگه برند چینی با کیفیت هم باشه بنظرم انتخابش برند مطرح باشه چون لوکس سواره و فاکتور قیمت براش مهم نیست و برند مهمتره

    موافقم 0
    مخالفم 3
    1. حسین

      ۲۴ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (2824 ديدگاه)

      البته این برند ۵۰ ، ۶۰ ساله تو این بازار هست!
      فقط قبلا خودرو هاش مخصوص مقامات چین بود!

      موافقم 3
      مخالفم 1
  3. Ali a

    ۲۴ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (775 ديدگاه)

    ترکیبی از چندین ماشین…

    موافقم 0
    مخالفم 2
  4. مهدی

    ۲۴ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (141 ديدگاه)

    انگار زیادی بزرگه
    یه جوریه سایز جلوپنجره ش
    ولی در کل،جذابه

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا