خودروهای چینی

تغییرات جک S5 اتوماتیک نسبت به جک S5 دنده‌ای

جک S5 شاسی‌بلندی است که علیرغم مدت نه‌چندان زیاد حضورش در کشور ما، توانسته است که خود را به‌خوبی در بازار جا بیندازد و به سرعت حضورش را در خیابان‌ها افزایش دهد. ظاهر جذاب S5 که بسیار شبیه به محصولات هیوندای و مخصوصاً هیوندای توسان است، در کنار موتور قدرتمند توربوشارژر آن، دو دلیل عمده معروفیت و محبوبیت شاسی‌بلند جمع‌وجور جک در بین مردم می‌باشند.

JAC S5
JAC S5
با وجود نقاط مثبت زیاد، جک S5 یک نقطه‌ضعف بزرگ داشت که باعث می‌شد که مشتریان در هنگام انتخاب آن تردید کنند و آن دستی بودن دنده در این خودرو بود. در کشور ما برخلاف برخی از کشورهای پیشرفته در که در آن‌ها گیربکس‌های دستی محبوبیت بیشتری نزد مردم دارند، گیربکس‌های اتوماتیک بسیار محبوب‌تر هستند و نبود گیربکس اتوماتیک برای خودروهای چند ده میلیونی یک نقطه‌ضعف محسوب می‌شود.

JAC S5
JAC S5
به همین منظور همان‌طور که از قبل نیز قابل پیش‌بینی بود، کرمان موتور تصمیم به عرضه جک S5 با گیربکس اتوماتیک و امکانات بیشتر نسبت به نسخه دستی گرفت. هم‌اکنون چند روزی است که ثبت‌نام برای فروش جک S5 اتوماتیک آغاز شده است، اما هنوز هم تردیدهایی بین مشتریان در مورد تغییرات آپشن ها و امکانات S5 اتوماتیک نسبت به نسخه دستی وجود دارد. پس تصمیم گرفتیم مروری بر تغییرات S5 اتوماتیک نسبت به نسخه دنده دستی داشته باشیم.

JAC S5
JAC S5
در ابتدا باید اعلام کنیم که برخلاف چیزی که قبلاً برخی از نشریات خودرویی اعلام کرده بودند، نسخه اتوماتیک ازنظر ظاهری هیچ تفاوتی با نسخه فعلی ندارد و فیس‌لیفتی که در برخی گزارش‌ها عکس‌های آن منتشر گردید، بر روی این نسخه اعمال نخواهد شد. هرچند که این امر ممکن است باعث دلسردی برخی گردد، اما به نظر شخصی نگارنده، نسخه فعلی نسبت به نسخه فیس‌لیفت از ظاهر معقول‌تر و متوازن‌تری برخوردار است و نبودن چراغ‌های روشنایی روز آن‌قدرها هم مسئله بزرگی در یک خودرو نیست که بتوان آن را یک نقص به‌حساب آورد.

JAC S5
JAC S5
اما مهم‌ترین تغییر که در بخش فنی اتفاق افتاده است، تعویض جعبه‌دنده ۶ دنده دستی نسخه فعلی با جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که بدون شک تغییری بسیار مثبت و مناسب است.

JAC S5 Interior
JAC S5 Interior
ازنظر ایمنی هم جک S5 اتوماتیک به دو کیسه هوای جانبی مجهز گردیده است که تعداد کیسه‌های هوا را در کل به چهار عدد می‌رساند.

jac s5 2015
jac s5 2015
سایر تغییرات در بخش امکانات رفاهی صورت گرفته است. جایی که خودرو مجهز به دو آپشن محبوب در بین هم‌وطنان ما یعنی استارت دکمه‌ای و سیستم ورود بدون کلید شده است.

علاوه بر این، مانیتور خودرو عوض شده است و مانیتور جدید مجهز به سیستم ناوبری GPS می‌باشد. همچنین دوربین دنده عقب نیز به‌صورت استاندارد بر روی آن نصب می‌باشد. ضمناً جهت آگاهی دادن به راننده در مورد فاصله خودرو با اشیای اطراف، خودرو علاوه بر سنسورهای عقب، به سنسورهای پارک جلو نیز مجهز گردیده است.
در جک S5 اتوماتیک راننده و سرنشین کناری می‌توانند در هوای سرد زمستانی از گرم شدن صندلی‌هایشان لذت ببرند. همچنین تنظیم صندلی دیگر وقت چندانی از راننده نخواهد گرفت، چراکه تنظیم صندلی راننده برقی شده است و به حافظه نیز مجهز می‌باشد.

jac s5 2015
jac s5 2015
علاوه بر این‌ها، در هوای بارانی نیازی به تنظیم سرعت برف‌پاک‌کن نخواهد بود، چراکه جک S5 اتوماتیک به سنسور باران تجهیز شده است. شیشه جلو نیز مجهز به گرم‌کن شده است و جهت راحتی بیشتر سرنشینان، جک S5 از شیشه‌های رفلکس بهره می‌برد.

یکی از مشکلاتی که اغلب خودروهای چینی در طراحی با آن مواجه هستند، کوچک بودن سایز رینگ‌هاست. کرمان موتور با درک این مشکل، سایز رینگ‌های جک S5 اتوماتیک را از ۱۷ به ۱۸ ارتقا داده است. درنهایت آخرین تغییر S5 اتوماتیک نسبت به مدل دنده‌ای، وجود ترمز پارک برقی می‌باشد.

در حال حاضر جک S5 دنده‌ای با قیمت ۸۷ میلیون تومان پیش‌فروش می‌گردد. این در حالی است که برای ثبت‌نام نسخه اتوماتیک درمجموع باید ۹۹.۹ میلیون تومان پرداخت گردد.

JAC S5
JAC S5
JAC S5
JAC S5
JAC S5
JAC S5
پس آیا به نظر شما امکانات و آپشن هایی که از آن‌ها نام بردیم، ارزش پرداخت ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اضافه‌تر را دارد یا خیر؟ آیا به نظر شما جک S5 اتوماتیک در شرایط فعلی و با وجود رقبایی چون هایما S7 و چری تیگو ۵ شانس موفقیت دارد یا خیر؟

JAC S5
JAC S5
۱۹۹۷ حجم موتور (سی سی)
بنزین سوز و مجهز به سیستم پرخوران از نوع توربو شارژر نوع موتور
Euro V (یورو ۵) و مجهز به سیستم EOBD استاندارد آلایندگی
۴ سیلندر، ۱۶ سوپاپ DOHC تعداد سیلندر، سوپاپها و آرایش میل سوپاپ
۱۷۴ اسب بخار در دور موتور ۵۲۰۰ دور در دقیقه حداکثر قدرت (HP/RPM)
۲۶۵ نیوتن متر در طیف دور موتوری ۲۰۰۰ الی ۴۰۰۰ دور در دقیقه حداکثر گشتاور (NM/RPM)
۶ سرعته – گیربکس اتوماتیک دو کلاچه جعبه دنده
چرخ دنده شانه ای با کمک برقی سیستم فرمان
چهارچرخ دیسک و مجهز به سیستم ضدقفل برای هر چهارچرخ (ABS چهار کاناله) سیستم ترمز
جلو: فنر حلقوی با ستون مک فرسون عقب:سیستم تعلیق مستقل (چند بازو) سیستم تعلیق
۵۵ حجم مخزن سوخت (لیتر)
۱۸۰ حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت)
۲۲۵/۵۵R۱۸ مجهز به رینگ ۱۸ اینچ آلومینیومی سایز چرخها
۴۴۳۰ طول خودرو (میلی متر)
۱۸۴۰ عرض خودرو (میلی متر)
۱۶۶۰ ارتفاع خودرو (میلی متر)
۲۶۴۵ فاصله دو محور (میلی متر)
۱۵۴۵ وزن خالص (کیلوگرم)
مشکی رنگ تریم داخلی
سان روف, آینه های جانبی برقی همراه با گرمکن, آینه های جانبی تا شونده برقی, روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو, چراغ های مه شکن جلو و عقب, چراغ های عقب LED , تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو, چراغ راهنما روی آینه, دارای دیمر (تنظیم کننده نور صفحه کیلومتر), کامپیوتر سفری, صندلی چرمی, پوشش چرمی فرمان, تنظیم ارتفاع صندلی راننده, تظیم برقی صندلی راننده, مموری صندلی راننده, مجهز به گرمکن صندلی های جلو, قفل ایمنی کودک, مجهز به سیستم ISOFIX, سیستم ضد سرقت, سیستم ترمز ضد قفل ABS, سیستم ترمز کمکی هیدرولیک HBA, سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD, سیستم پایداری الکترونیکی ESC, سیستم کنترل سرعت خودرو در سر پایینی HDC, سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC, ترمز پارک برقی EPB, کیسه هوا راننده و سرنشین جلو+ کیسه هوای جانبی جلو (۴عدد) ,اخطاردهنده فشار باد چرخ ها , فرمان برقی + Servomotor , قابلیت تنظیم غربیلک فرمان در ۲ جهت , تهویه مطبوع , سنسور پارک جلو و عقب , دوربین دنده عقب , سیستم پخش MP5 با خروجی USB-IPod-AUX , بلوتوث , دارای ۶ بلندگو , کلیدهای مولتی مدیا روی فرمان , خروجی پاور ۱۲ولت , آنتن شیشه ای , کنسول جلو و عقب , شیشه Reflex , چراغ های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل , سنسور باران , شیشه های جلو و عقب برقی , گرمکن شیشه جلو , استارت دکمه ای , سیستم ورود بدون کلید تجهیزات و امکانات

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا رحیقی

کارشناس ارشد مهندسی برق و نویسنده مقالات خودرویی

مطالب مشابه

‫۲۸۱ دیدگاه‌ها

  1. maha

    ۱۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دو کلمه حرف حساب …دوستان عزیز…صنعت خودرو چین روز به روز در حال پیشرفت…جهانی…ولی برعکس خودرو ایران روز به روز پس رفت و حیله نیرنگ…اس5 150هزار کلیومتر گرانتی داده…این اطمینان یعنی اینده درخشان….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علی

    ۱۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چانگان cs 35 بخرید هم امکاناتش خوبه هم گارانتی داره هم کییفیت خوبی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجتبي

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      موتورش به نسبت وزنش خیلی ضعیفه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرهاد

        ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (9 ديدگاه)

        اتفاقا 174 اسب نسبت به وزن 1300 کیلیویی خیلی خوبه. زیادی قویه. همه در مورد شتاب اس 5 صحبت می کنن. این حرف شما عجیبه!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. فرهاد

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (9 ديدگاه)

      چانگان خیلی ضعیفه در حد اس 5 نیست. چانگان باید تو کلاس خودش مقایسه کردو با لیفان ایکس 60 و ایکس 33 قابل مقایسه است

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. مهدی

    ۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اطلاعات گفته شده کامل نیست یه چیزای دیگه اضافه شده مث کولر دوال و گشتاور بیشتر و

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. نوید

    ۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    عرض ادب ارادت و احترام خدمت همه ی هموطنان عزیز
    سپاس و درودی بی پایان از برای نگارنده ارجمند و همه ی عزیزان همکار این والا مقام در سایت پدال
    ازنگارنده و همه ی دیگر دوستان سوالی دارم
    گربکس اتوماتیک s 5 طراحی و ساخت چه شرکتی هست؟
    پاینده باشید
    ایزد نگهدارتان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Shahab

      ۳۰ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (3 ديدگاه)

      از نمایندگی پرسیدم گفت گیربکسش آلمانیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. كژال

    ۱۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خواهشا اونای ک مخالفت میکنن الکی نظر ندن اگ بد بود هیچوقت وارد بازار نمیشد…..بهترین ماشینه…??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. رضا امینی

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یه سوال دارم آیا برای شروع حرکت ترمز دستی برقی بطور اتوماتیک آزاد میشود یا راننده باید ترمز دستی را آزاد کند?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. reza

      ۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (63 ديدگاه)

      دوست عزیز اگه کمربند بسته باشه با فشار گاز خودش اتوماتیک آزاد میشه ولی اگه کمربند بسته نباشه که توصیه هم نمیشه ترمز آزاد نمیشه و باید دستی آزاد کنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. مهرداد

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من دنده‌ایش رو دارم و ازش خیلی خیلی راضی ام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. سيد محسن

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    منم دستیشو دارم ماشین مردیه نمیزاره جایی یا جلو کسی کم بیاری بخاطر همین هم اکثرا غافل گیرت میکنه کلا دلچسبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Amir

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من گرفتم ماه اول دوم ازش راضی بودم بعد دو ماه البته بنزین خیلی زیادی میسوزوند بعد دو سه ماه موتور خرخر میکرو ینی صدای خاور گرفته بود بردم مکانیکی گفت موتور توربو خراب شده موقعی که از دنده 1به2 میرفت ماشین صداش نمیزاشت چیز دیگه ای بشنوی به نظرم نخرید من فروختم جیلی x7 خریدم الان هزاران برابر راضیم هم مصرف سوختش کمه هم اصلا هیچ صدایی تو اتاق نمیاد هم راحت ترو ترم تره هم شرکتش خوبه هم گارانتی بهتری داره هم کیفت بالاتری داره همم موتور تویوتا و دنده گیربکس ولوو داره هم شرکت معتبر تری هست توی چین همم طرفدار های زیادی در اروپا داره و هم مونتاژ شرکتیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۲۸ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (23 ديدگاه)

      دوست عزیز باتوجه به کلیپی که من دیدم،خرخر موتور بعلت نامناسب بودن روغن موتورشه،البته بگم ماشین های توربو نسبت به ماشین های تنفس طبیعی خیلی به نوع روغن و فیلتر و زمان تعویض حساس اند که شاید شما بعلت عدم اطلاع کافی نسبت به نگهداری موتور توربو دچار چنین مشکلی شده اید،به هر حال ماشین جدید مبارک.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Amir

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خخخخخ حداقل یه جوری بگو بقیه باور کنن خخخخ این گارانتی داره خخخخخ اگه به اصطلاح جک داشتی میرفتی نمایندگی درجا توربو تعویض میشه یخورده تحقیق کن بعد بیا یه چیزی بگو مردم باور کنن حخخخخخخخ??????

      موافقم 1
      مخالفم 0
  10. نظريان

    ۲۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام من هاوال h6 دارم با اسپورتیج هم عوض نمیکنم چه برسه جک اس ۵ ، کروزم فابریک داره اصلا شما دوستان جستجو نمیکنید بین بد و بدتر مدام بحث میکنید ، ٢۴٠٠ میتسوبیشی رو میدید توربو چینی بگیرید؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شهاب

      ۲۴ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (4 ديدگاه)

      موتور جک هم طراحی شده توسط میتسوبیشی ژاپن است

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فرهاد

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (9 ديدگاه)

      هاوال که صاحب اول و آخر خودتی. بازار دست دومش افتضاح. خدمات پس از فروش صفر. کلی آدم بدبخت اسم نوشتن و نه به ماشین رسیدن نه به پولشون.
      کرمان موتور خدمات پس از فروشش عالیه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. احسان پ

    ۱۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من به پیشنهاد عده ای و جستجو در اینترنت اتومات ثبت نام کردم و الان ۲ ماهه که به دستم رسیده. ولی خدا نگذره از این همه کسانی که تعریف بیخود کردند از این ماشین. این ماشین در رنج صد میلیون اصلا تعریفی نداره و بیشتر از ۶۰ تا ۷۰ میلیون بابتش پول دادن بیخودیه. من منتظرم دم عید بازارش بهتر شه درجا بفروشم.
    مثلا موتور ۲ لیتری توربو داره ولی واقعا توی سربالاییا، چه روی دنده دستی، چهS کم میاره و این همه وزن ماشینو حس میکنی که نمیتونه بالا بکشه. مصرف سوختشم ۱۰ لیتر.
    خیر سرش کولر دوال اتومات داره اما بخاریش کاملا دستیه و یا خیلی گرم میکنه یا باد سرد میزنه تو صورتت
    یکسره چراغ ایربگا روشن میشه و سوکتای ایربگو باید مدام دستکاری کنی تا خاموش بشه
    بعضی اوقاتم اصلا ماشین روشن نمیشه باید سرباتری رو بکشی تا همه چیز ریست بشه و تمام تنظیمات یونیت و کولرو… از اول انجام بدی.
    عقب ماشین هم اینقد میکوبه که اگه بچه پشت ماشین داشته باشین باید هر یکی دو ساعت یه جا نگهدارین تا بالا بیاره
    نمیدونم چرا یه مشت بچه خورده توی این فضای اینترنت جو میدن که این ماشین خوبه،
    اگه از من میشنوین اصلا سمتش نرین واقعا بی اصالتی توش موج میزنه. خستم کرده سر دو ماه. منطقی تصمیم بگیرین با صد میلیون انتخابای بهتری هست. تا قبل از این تجربه ماشین چینی نداشتم ولی به این نتیجه رسیدم که هیچوقت چینی نخرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجتبی

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      دوست عزیز خودرو شما مشکل داشته دلیل نمیشه که همش اینطوره
      منم اس فایو اتومات دارم اما این چیزایی که میگی رو اصلا ندیدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سامان

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دوست من من الان ۶ ماه جک اس ۵ اتومات دارم اولین سری در مورد شتاب که نگو تو درایو پاتو میزاری رو گاز میکنه چه برسه رو حالت دستی یا اسپورت تو سر بالایی کم نمیاره من تو جاده سمت جلوا ماشین ۵ نفر صندوق پور گردنه قوچ چی رو جاده رو میخورد ماشین نبود نگیره مصرف کامپیوتر من رو ۱۱ هستش تو جاده به ۱۰ نمیرسه اصلا تو شهر ۱۲ میزنه در مورد بخاری وکولر که اتوماته رو هر دمای بزاری میزنه احتمالا بلد نبودی کا ر کنی باهاش دو طرف جدا میتونی تنظیم کنی یکی کولر یکی بخاری ودر مورد سنسور داش مگه ۲۰۶ هست سنسور ایر بگ بتونی دست کاری کنی وصدای موتور انقدر نرم کار میکنه شک میکنی روشنه یا نه بعد دوست عزیز سر باتری در میوردی ریست میکردی !!!!!!! واسه من یه بار چراغ تو اتاق روشن بود باتری خالی کرد بعد این که باتری انداختم روش کل سیستم قاطی کرد حتی راه نمیرفت تا برنامه امدن زدن از نمایندگی چی داری میگی مشتی نخندون ما رو جو چی میدن

      موافقم 1
      مخالفم 0
  12. احسان ۵۵

    ۲۳ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان منم دنده ای اس ۵ رو دارم خیلی راضیم!!!!! بعد دو نکته خواهشا ماشین چینی دوس ندارین الکی ایراد نگیرین چون بر خلاف هم رده هاش خیلی سر حاله!!!!بعد شما داری ۸۰ میلیون پول میدی اونم به کرمان موتور! خواهشمی کنم انتظار بنز E300 ازش نداشته باشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. سینا

    ۲۵ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر بنده ماشین ، ماشین سوار میخواد . بهترین ماشین دنیا رو هم داشته باشی اما بلد نباشی ازش استفاده صحیح بکنی بازم میگن ماشین خوبی نیست . بنده خودم اس 5 دستی دارم و کاملا راضی هستم ازش و مهمتر از هر چیزی نحوه استفاده صحیح این ماشین رو میدونم و خدا رو شکر هم تا الان دچار مشکلی نشدم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. رسول

    ۲۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان دلمونو خالی نکنید من رفتم اتوماتشو ثبت نام کردم ما نفهمیدیم حالا خوبه واقعاً یا نه من رنو مگان داشتم فروختم جک شاسی نوشتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. علیرضا

    ۲۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستانی که میخوان اطلاعات بیشتر ی از این ماشین داشته باشن بنده سال گذشته دنده دستی داشتم وفروختم الان 2ماهه اتوماتیک دارم
    مدل دستی ماشین تیزیه دو تا ایراد بزرگ داره اول اینکه گیربکس زمانی که گاز رو رها میکنید زوزه میکشه و دوم مصرف بنزین بالا
    در موردی که دوست عزیزی فرموده بود پشت ماشین میکوبه باید عرض کنم با توجه به اینکه ماشین شاسی با سواری نوع هندلیک متفاوتی داره با کم کردن باد چرخها مشکل حل میشه حتی در شاسیهای کره‌ای هم همین مشکل هست
    اما در مدل اتوماتیک تا به حال مشکل عمده‌ای ندیدم مصرف بنزین هم بهتر شده در مورد شتاب ماشین نسبت به مدل دستی شتاب اولیه کمتری داره ولی من با اسپورتیج کورس گذاشتم کم نیاورده در مورد آپشنهاشم تکمیله و دوستی که فرمودن چراغ اخطار روشن میشه تموم اینا در سرویس اولیه رفع میشه که بیشتر خطای کامپیوتر که پاکش میکنن
    با توجه به گارانتی 5ساله من ازش راضیم
    ممنون از همتون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. amir

    ۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان عزیز فقط میدونم اتوماتش عالی عالیه واقعا هرکس بخره سود میبره از ما گفتن بود خودتون چی فکر میکنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. مهران

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من s5 اتومات گرفتم واقعا عالیه با توجه به هزینه ای که کردم ..به حرف کسانی که شاید پرایدم زیر پاشون نباشه ولی میان اینجا نظر میدن توجه نکنین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرهاد

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (9 ديدگاه)

      البته تحقیر مردم نسبت به نداشتن یک ماشین درست نیست. شما بیا مزایای ماشین و بگو. تحقیر نکن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. فرید

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مصرف بنزین بسیار بالا 17لیتر در شهر!!!
    کوبیدن عقب
    در کم کردن دنده تکان ناگهانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. یاسر

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان، توی این همه نظرات آدم واقعا میمونه کی داره راست میگه، اگه کسی اس5 اتومات داره راست و حسینی بگه چجور ماشینیه، فردا میخوام برم ثبت نام کنم ولی دو دلم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. محمد

    ۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بسیار عجیبه ک کروز کنترل نداره!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرهاد

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (9 ديدگاه)

      همین یک آپشن و نداره که نمایندگی با 1 تومن همون جا نصب می کنهو چون فقط کلیدها نیست. کیت وصله

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. مسعود

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان عزیز من قبلا توسان داشتم وتجربه
    کردم هردو ماشین را
    خدا وکیلی جک 5s اتو چیزی کمتر نداره حتی میتونم با جرات بگم
    که خیلی نرم تر و قدرت مند تره وقیمتش هم مناسبتره
    با سپاس
    خدا نگهدارتان ودلتان شاد همیشه???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. بابک

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    من خودم اس 5 اتومات دارم خیلی هم ماشین عالی قدرت موتور عالی ازهمه نظر من که پیشنهاد میدم این ماشینو . من خودم از مطهری گرفتم آقای میرزایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. علی

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان من یک هفته است که یک اس 5 دندهای خریدم واقعا ازش راضیم برید بخرید پشیمون نمیشید امروز 700 کیلومتر باهاش رانندگی کردم توی جاده هرچی هیوندا تویوتا وخلاصهماشینهای شاسی بلند بود سوسکشون کردم دمش گرم روسفیدم کرد با اطمینان میگم برید بخرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. جهان

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنده جک دارم خیلی زیاد هم مسافرت میرم با این ماشین تا الان که مشکلی نداشته و واقعا راضی نسبت به پولی که دادم و این ماشینو گرفتم واقعا عالی بوده.از اقای میرزایی تو خیابان مطهری گرفتم و واقعا راضی هستم از این ماشین کسی که میخاد جک بگیره اصلا دست دست نکنه و بگیرید این ماشین . این نمایندگی خیلی خوب راهنمایی میکنه اگر واقعا قصد خرید دارید برید اینجا هم ماشینو از نزدیک ببینید و سوالای خودتون رو بپرسید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. سیفی

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من خودم اس 5 دنده ای داشتم قبلا خیلی راضی بودم اتومات جک هم که اومد من رفتم نمایندگی میرزایی خیابان مطهری ثبت نام کردم. الن دوماه اتومات دارم واقعا عالی هستش من که خیلی راضی هستم از این ماشین . تا الان که مشکلی نداشته اینای که از جک بد مسگن اصلا این ماشینو نداشتن . میتونید تشریف ببرید نمایندگی آقای میرزایی خیلی خوب راهنمایی میکنن برای خرید این

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. حسین

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام مصرف سوخت s5 اتومات توی شهر و توی جاده چقدره ؟؟؟؟؟
    لطفا انهایی که این ماشینرا دارندو اندازه گیری کردند اعلام نمایند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. احمد

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    مصرف سوختش واقعا فاجعه هستش صدی چهارده میسوزونه.خدمات پس از فروششم فاجعه است.قیمتشم واقعا فاجعه هست.عقب ک بشینی اونم فاجعه هست 2ساعت دیگه باید بدی کنار بالا بیاری.صدای تق و تق هم زیاد میاد داخل ماشین واعصاب خورد کنه.فقط و فقط ظاهر و شتابش خوبه بقیه رو باختی…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. احمد

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    دوستان میتونن از اوناییکه قبلا داشتن و فروختن بپرسن ک چرا فروختن واز چه چیزایی ناراضی بودن ک فروختن اونوقت ب جواب من میرسین…من خودم داشتم فروختم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. حسین

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط میتونم بگم بعضیا که نه پول خرید جک اس ۵ رو دارن و نه از نزدیک دیدن این ماشینو میان نظر میدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. احمد

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    شما هیچی نگین بهتره…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا