خودروهای چینی

سدان جذاب الکتریکی و مفهومی Lynk & Co

برند تازه‌وارد Lynk & Co چندی قبل از اولین کراس اوور خود با نام ۰۱ رونمایی کرد و هم‌اکنون این برند با سدان مفهومی ۴ دربی به میدان آمده است. این خودرو ظاهر بسیار آینده‌نگرانه‌ای داشته اما شاید درباره‌ی آن به اشتباه بیفتید. نمای جلوی دراماتیک و درب‌های خاص خودرو پیش‌نمایشی از زبان طراحی آینده‌ی این برند خواهند بود.

lynk-co-ev-sedan-concept
قبلاً تنها جزئیات و تصاویر بسیار کمی از این سدان الکتریکی منتشر شده بود اما هم‌اکنون تصاویر رسمی و واضح برجسته‌ای از خودروی یاد شده انتشار یافته است.

lynk-co-ev-sedan-concept-01
جدای از طراحی منحصربه‌فرد، ما چیز زیادی درباره‌ی این خودروی مفهومی نمی‌دانیم. Lynk & Co هیچ اطلاعاتی را درباره‌ی پرفورمنس این خودرو منتشر نکرده اما حدس ما این است که زیر کاپوت خودرو قوای تمام الکتریکی جای خواهد گرفت. چیزی که ما می‌دانیم این است که برند تحت تملک جیلی چین در آینده بر پایه‌ی پلتفرم ولوو XC40 آینده ۵ خودرو را تولید خواهد کرد و به احتمال زیاد نسخه‌ی تولیدی این سدان کانسپت نیز بعداً تولید می‌شود.

lynk-co-ev-sedan-concept-02
اولین خودرو از سبد محصولات Lynk & Co کراس اوور ۰۱ خواهد بود. این خودرو از معماری مدولار کامپکت ولوو استفاده خواهد کرد و طول/عرض/ارتفاع آن به ترتیب ۴.۵۳/۱.۸۵/۱.۶۵ متر خواهد بود. هدف اصلی این خودرو بازار چین خواهد بود و طیفی از پیشرانه‌های پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی در آن ارائه خواهند شد.

lynk-co-ev-sedan-concept-05
کراس اوور ۰۱ اواخر امسال در چین عرضه شده و چند ماه بعد نیز شاهد ارائه‌ی آن در آمریکا و اروپا خواهیم بود. دو مدل جدید با نام‌های ۰۲ و ۰۳ نیز در ۵ سال آینده معرفی خواهند شد و در نهایت سدان شکل گرفته بر مبنای این سدان کانسپت نهایتاً وارد خط تولید خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. KING 918 (محمدرضا)

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    میژن ایی حریفای قدرتمندی داره ………..
    وای سال 2020

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Madjid

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    طراحی این ماشین اصلا چنگی به دل نمیزنه ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. "Amir"

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (728 ديدگاه)

    شما فقط لوگوی روی فرمونو ببین ، قضاوت با شما ، این ماشین ماشینی نیست که به ادم حس خوبی بده ، طراحیش فوق العادست ولی اصل قضیه نه ، به گرد میشن ای هم نمیرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا