خودروهای چینی

شاسی‌بلند جدید زوتی با نام Traum A2

Traum که در زبان آلمانی به معنی “رویا” است برند جدیدی از گروه خودروسازی زوتی چین بوده که تلاش دارد خریداران جوان را جذب نماید. دومین محصول این برند یک شاسی‌بلند کامپکت با نام A2 است که پس از مدل S70 وارد بازار می‌شود.


A2 یک کد داخلی برای این شاسی‌بلند بوده و احتمالاً در زمان عرضه نام S50 را بر خود خواهد گرفت. این خودرو بر پایه‌ی زوتی SR7 ساخته شده است.


موضوع جالب اینکه خودروهای عرضه شده با برند Traum توسط کمپانی Jiangnan Auto ساخته می‌شوند. این کمپانی که زیرشاخه فرعی زوتی بوده به خاطر ساختن ارزان‌ترین خودروی چین یعنی جینان آلتو معروف شده است. این خودرو همان نسل دوم سوزوکی آلتو است که هنوز هم در چین ساخته می‌شود.


خب به خودروی A2 بازگردیم. این خودرو در مقایسه با زوتی SR7 تغییرات زیادی نداشته و یک جلوپنجره و چراغ‌های جدید از تغییرات صورت گرفته محسوب می‌شوند. البته کابین خودرو کاملاً دگرگون شده و شاهد صفحه لمسی بزرگ و نشان‌دهنده‌های کاملاً دیجیتال هستیم.


پیشرانه خودرو نیز مستقیماً از زوتی SR7 گرفته شده است. قلب تپنده A2 پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۲ اسب بخار و گشتاور ۱۹۵ نیوتون متر است که به یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا CVT متصل شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. احسان

    ۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (310 ديدگاه)

    این کجاش شاسی بلنده آخه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ADAK

      ۱ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (2167 ديدگاه)

      دوست عزیز تو مملکتی که کوییک و h30 شاسی بلند حساب میشه
      این ماشین شاسی بلند که هیچ ، خدای آفروده …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)

    ۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    متن دقت کردین خود شرکتهای چینی به ساخت خودرو ارزون معروفن این به کنار تازه برندی زدن که باز خودرو ارزونتر تولید کنه خدایا کل خودروسازی مملکت ما را نابود کن راحت بشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمیدرضا

    ۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    اون کپی نسل دوم من قیمتشو حساب کردم با داشتن تمام سیستم های امنیتی موجود در پراید و امکانات رفاهی منتهی با موتور ۸۰۰ سی سی ۱۳ میلیون هست
    این خودرو دقیقا داره از سبک ائودی استفاده میکنه و به علت کپی کاری خیلی خوشگلن البته فنیشو نمیشه نظر داد ولی برای رقابت در اینده دچار مشکل میشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مانی

    ۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    تو عکسهای اول و دوم ماشینها دوست داشتن
    مرسدس و فولکس باشن اما قسمت نشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. الف.ی

    ۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1641 ديدگاه)

    اینکه چراغاش کپی GLA بنزه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا