لیفان

لیفان 820 به روایت تصویر

چندی پیش لیفان با برگزاری مراسمی تحت عنوان “شب لیفان” در نمایشگاه بین المللی چانگ گینک چین، پرچمدار پر سروصدای خود یعنی مدل ۸۲۰ را رسما راهی بازار کرد. در این مراسم که با حضور سفیران و کنسول های ۱۸ کشور خارجی و همچنین مقامات دولتی چین برگزار شد، از مدل ۸۲۰ و قیمت و قابلیت های فنی آن پرده برداری شد.

Lifan 820
Lifan 820
لیفان ۸۲۰ سدانی متوسط است که مسولان لیفان خیلی علاقه دارند که آن را با تویوتا کمری مقایسه کنند. البته اگر نگاهی به ظاهر و مشخصات ۸۲۰ بیندازیم متوجه شباهت های فراوان آن با تویوتا کمری خواهیم شد. از جمله اینکه فاصله محوری این خودرو دقیقا با کمری برابر است و حتی یک میلیمتر هم اختلاف ندارند! یا اینکه اگر در داخل ۸۲۰ بنشینیم با داشبورد آشنای کمری مواجه خواهیم شد که شباهت های آن ها قطعا چندان هم اتفاقی نبوده است!

این خودرو محصولی استراتژیک برای لیفان محسوب می شود و پیش فروش آن در ایران تا چند ماه دیگر آغاز خواهد شد. در نتیجه تصمیم گرفتیم تا آن را با استفاده از زبان گویای تصاویر برای خوانندگان سایت معرفی کنیم.

Lifan 820
Lifan 820

نمای خارجی:
تویوتا کمری تنها خودرویی نیست که با دیدن ۸۲۰ به یاد آن خواهید افتاد! در نمای خارجی ۸۲۰ به نظر ترکیبی از سرآمد های طراحی خودروست. در جلو می توانیم جلو پنجره فورد تاروس را ببینیم و چراغ های آئودی A6 که با ابرویی خاص محصولات BMW همراه شده است.

Lifan 820
در نمای کنار فارغ از طرح رینگ ها و خطوط روی بدنه، شباهت زیادی بین ۸۲۰ و محصولات BMW می توان دید.

Lifan 820
Lifan 820
و در نمای عقب هم ترکیبی از هیوندای سوناتا و چراغ های آئودی A8 را داریم که وقتی روشن می شوند طرح قرینه چراغ های تویوتا آریون را تشکیل می دهند.

Lifan 820
Lifan 820
اما با این وجود طراحی این خودرو بسیار هماهنگ و متناسب است و به بیننده احساس کپی برداری صرف را نمی دهد. می توان گفت که طراحان لیفان به طور هنرمندانه ای نقاط قوت طراحی بزرگترین طراحان جهان را در کنار یکدیگر قرار داده اند تا محصولی جذاب و خوش استایل را خلق کنند.

Lifan 820
Lifan 820
رینگ های ۱۶ اینچی با طراحی زیبا که هرچند اگر کمی بزرگتر بودند چهره ای اسپرت تر و جذاب تر به نمای جانبی ۸۲۰ می دادند.

Lifan 820
و صندوق عقبی با حجم ۵۱۰ لیتر که در این کلاس عدد بزرگی به حساب می آید و بزرگتر از تویوتا کمری (۴۳۶ لیتر) و هیوندای سوناتا (۴۶۴ لیتر) می باشد که برای مسافرت های خانوادگی بسیار مناسب است.

Lifan 820
نمای داخلی:
در نمای داخلی دو نکته بیش از هر چیز جلب توجه می کند: یکی شباهت زیاد داشبورد این خودرو به تویوتا کمری و دیگری طراحی لوکس و جنس متریال مناسب و بسیار فراتر از یک خودروی ۲۰ هزار دلاری چینی!

Lifan 820
Lifan 820 Interior
طراحی کابین ۸۲۰. لازم به ذکر است که این خودرو با دو تریم داخلی طوسی و سفید هم عرضه می شود و هنوز معلوم نیست که کدامیک از تریم های موجود به ایران وارد شوند.

صندلی های چرمی با قابلیت تنظیم در ۶ جهت به همراه گرمکن صندلی های جلو.

نمایشگر کیلومتر نه چندان هیجان انگیز اما زیبا و قابل قبول.

مانیتور ۸ اینچ دارای پورت USB، AUX، رهیاب GPS و MP5.

مشخصات فنی:
سیستم تعلیق جلو McPherson و سیستم تعلیق عقب چند اتصاله.

Lifan 820
لیفان خودروسازیست که معمولا موتور خودروهایش را خودش با همکاری ریکاردو انگلستان طراحی و تولید میکند. برای ۸۲۰ هم سه گزینه برای قوای پیشرانه در نظر گرفته شده است. ۱۸۰۰ سی سی، ۲۴۰۰ سی سی و ۲۰۰۰ سی سی توربوشارژ با تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت. لازم به ذکر است که در ابتدا تصور میشد موتور ۲۴۰۰ سی سی از محصولات میتسوبیشی باشد، اما در نهایت لیفان کد LF489Q را برای آن اعلام کرد که مشخصات آن به صورت زیر است:
حجم دقیق ۲۳۷۳ سی سی و ماکزیمم توان ۱۶۵ اسب بخار در دور موتور ۵۷۰۰ و گشتاور ۲۲۶ نیوتن متر در دور ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه.

Lifan 820
گیربکس ۶ سرعته تیپ ترونیک ساخت DSI استرالیا

Lifan 820
شاسی با طراحی MIRA انگلستان.

Lifan 820
ایمنی:
مسولان لیفان مدعی هستند که طراحی ۸۲۰ به گونه ایست که توانایی گرفتن ۵ ستاره از موسسه ایمنی EURO-NCAP را دارد. البته تا کنون هیچ نتیجه ای از تست های تصادف این خودرو منتشر نشده است و نمیتوان در مورد این موضوع به ظور قطعی اظهار نظر کرد.

Lifan 820
البته لازم به ذکر است که محصولات لیفان با کسب گواهی E mark از مراجع هلندی، مجوز حضور در کشور های عضو اتحادیه اروپا را کسب کرده اند.

Lifan 820
بدنه و درهای این خودرو برای مقاومت هر چه بیشتر در برابر ضربه و تصادف به وسیله میله های فولادی مقاوم سازی شده اند. همچنین این خودرو از ۶ سیستم ایمنی ABS، ESP، EBD، TCS، BAS، و HBA نسخه ۹ بوش بهره می برد.

Lifan 820
در داخل خودرو نیز ۶ ایربگ(جلو، جانبی و پرده ای) وظیفه محافظت از سرنشینان در برابر ضربه را بر عهده دارند.

Lifan 820
سیستم TPMS به نمایش میزان باد لاستیک ها نیز میتواند راننده را در مواقع پنچری و کم بادی لاستیک آگاه کند.

Lifan 820
همچنین با با وجود ۴ سنسور پارک در عقب و ۲ سنسور در جلو راننده می تواند به تمامی نقاط کور اطراف ماشین تسلط داشته باشد.

Lifan 820
امکانات رفاهی:
این خودرو لیست بلند بالایی از امکانات و آپشن های رفاهی را ارائه می کند. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
کامپیوتر سفری

Lifan 820
کروز کنترل

Lifan 820
باز شدن درب صندوق عقب با بردن پا با سمت زیر سپر

Lifan 820
سیستم صوتی و تصویری دارای مانیتور، دوربین عقب و رهیاب GPS

Lifan 820
سیستم استارت بدون کلید

Lifan 820
استفاده از شبکه کنترل کامپیوتری CAN BUS در این خودرو

Lifan 820
سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ساخت Valeo فرانسه و فیلتر کربنی با قابلیت فیلتر کردن ذرات PM2.5

Lifan 820
قیمت و مشخصات در ایران:
طبق اعلام کرمان موتور ثبت نام این خودرو در سال جاری آغاز خواهد شد. در حال حاضر چند عدد از این خودرو برای تست فنی و نمایش به ایران آمده اند. هنوز اطلاعات رسمی و دقیق در مورد مدل مونتاژی در ایران اعلام نشده اما احتمالا نمونه ای که به ایران وارد می شود با موتور ۲۴۰۰ سی سی و گیربکس ۶ دنده اتومات خواهد بود. طبق شنیده ها ظاهرا مدل کم امکانات با قیمت حدود ۸۰ میلیون تومان به ایران وارد خواهد شد که احتمالا امکانات زیر را داشته باشد. (اطلاعات ذکر شده قطعی نیستند و ممکن است نسخه ای که به ایران وارد می شود با قیمت و امکانات رفاهی متفاوتی عرضه شود).

موتور ۲۴۰۰ سی سی
گیربکس اتومات ۶ دنده با تیپ ترونیک
۲ ایربگ برای راننده و سرنشین جلو
سیستم هایESP, HBA, TCS ،ABS+EBD, BA
سیستم ضد سرقت
سنسور پارک جلو و عقب
سانروف
آینه جمع شونده برقی به همراه گرمکن آینه
صندلی ۶ جهته برقی + تنظیم دستی گودی کمر
استارت دکمه ای
مانتیور و سیستم مولتی مدیا دارای ۶ بلندگو به همراه دوربین عقب
کروز کنترل
TPMS با نمایش اطلاعات در پشت آمپر
سیستم تهویه اتوماتیک با فیلتر ذرات ریز
پاور ویندوز و پاور سانروف
روکش صندلی چرمی

Lifan 820
جمع بندی و نتیجه گیری:
لیفان ۸۲۰ تلاش مهم لیفان برای تبدیل شدن به خودروسازی خوشنام است که صرفا محصولات ارزان قیمت نمیسازد. در مورد اینکه چقدر لیفان در رسیدن به این هدف موفق بوده است نمی توان تا قبل از ورود این خودرو به بازار قضاوتی انجام داد. اما قطعا این خودرو فاصله زیادی با سایر محصولات لیفان دارد و یک گام بزرگ رو به جلو برای این کمپانی محسوب می شود.

در کشور ما پس از توقف تولید نیسان تیانا و سوزوکی کیزاشی، هنوز هیچ خودروی سدان متوسطی از خطوط تولید مونتاژکاران وطنی راهی بازار نشده است و ارزان ترین گزینه های صفر موجود در این کلاس هیوندای سوناتا، کیا اپتیما و تویوتا کمری هستند که از قیمت های نجومی برخوردارند. در نتیجه فقدان شدید این کلاس در بین خودروهای زیر ۱۰۰ میلیون تومان به چشم می خورد و به نظر می رسد در صورتی که این خودرو با قیمت مناسب و امکانات بالا و البته کیفیت خوب عرضه شود می تواند اقبال زیادی را به خود جلب کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

علیرضا رحیقی

کارشناس ارشد مهندسی برق و نویسنده مقالات خودرویی

مطالب مشابه

‫۲۹۱ دیدگاه‌ها

  1. طاهر

    ۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان این ماشین تنها ایرادی که داره فقط ارم لیفان هست که روشه وگرنه اگه همینو با هر ارم برند دیگه ای اگه بود به غیر از ارمهای چینی همه اون دوستانی که از این ماشین بد میگن شروع به تعریف و تمجید میکردن بنده سانتافه 2009 دارم و 820 به جز یه صدای بم موتور در دنده یک و دو هیچ ایراد دیگه ای نتونستم از این ماشین بگیرم در ضمن دوستان حتما باد لاستیکها رو چک کنند چون باد لاستیکها رو 40 تنظیم شده که باید 29 بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شجره

      ۲۵ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (3 ديدگاه)

      این هم ازون حرفاست دوست عزیز معلوم میشه دقیق نرفتی و دیدگاههای همه رو بررسی نکرده ای بنده 7/1 یه لیفان 820 گرفتم چراغهای ماشین – بخاری- فلاشر- سنسور عقب ماشین به 900 کیلومتر نرسیده خراب شدند و نزدیک چهار ماه راه نمایندگی و خونه رو در پیش دارم محل سگ بهت نمیدن از همه مهمتر ماشین آب کم میکنه آیا ارزش ریسکشو داره که 90میلیون بدی بعد حرف تحویل بگیری بنظر من بذارید این ماشین جواب خودشو بده بعد تصمیم گیری درست بکنید به ریسکش نمی ارزه ما که به تنگ اومدیم

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. مهران

        ۱ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (314 ديدگاه)

        دوست عزیز شما لیفان ۸۲۰ رو حتی تاحالا لمس هم نکردی من ۷ ماهه این ماشین دارم تنها ایرادش پر سرصدا بودن موتور و داشبوردشه این چیزایی که میگی به این ماشین نمیچسبه

        موافقم 1
        مخالفم 0
  2. حسین عبدالملکی

    ۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با سلام خدمت اقا طاهر،لطف کنید در مورد باد لاستیکها توضیح بیشتر بدهید با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. طاهر

      ۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (3 ديدگاه)

      باد لاستیک زیاد هست طبق اعلام کارخونه ۲۹ تنظیم کنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. میلاد

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (60 ديدگاه)

        هر فصل اندازه باد با فصل دیگه فرق داره و همیشه نباید در طول سال یه اندازه باد زد ولی در زمستان باید بیشتر و در تابستان کم تر باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. علی

    ۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    اون دوستانی که میگفتن این ماشین یه درد نمیخوره و افت قیمتش زیاده……قیمت ثبت نامی این ماشین شد 91 میلیون تومن……توی سایت کرمان موتور ببینید…..
    پ.ن:من خودم از سری های اول خریداری کردم 77 تومن برام تموم شد……

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. سام

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    میشه بگید لیفان کپی از روی چه برندی هست .درست هست که موتورش کپی شده از یک مدل تویوتا هست و ایا پلت فرمش هم از ماشین دیگری گرفته شده .ممنونم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امير حسين

    ۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لطفا حرف بیخود نزنیند ٣ماه سوار شدیند نظرم میدیند ما ایرانیها عقده ابشن داریم جان عزیزترین کستون نریند سمت این ماشینا من لیفان ۶٢٠ دارم ٣ساله ١٠ میلیون تا حالا خرجش کردم منم عقده ابشن و زیبایی داشتم ١تایر ماکسیما می ارزه به کل هیکل ٨٢٠ گل ابشن نخوریند هیچ کسم ماشینا ازم نمیخره چون دیگه همه میدونند اشغال شما که این قدر تبلیغ این ماشینا میکنیند سال دیگم بیاند اینارا بگیند

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. احد

      ۱۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (9 ديدگاه)

      کاش میگفتی خرج چی کردی-2 سال که گارانتی بودی- یعنی تو این 1 سال کل ماشین و عوض کردی-دروغ حد داره- دلال های خودرو مدل 92 را 29 تا 30 میخرند- عجیبه که نفروختینش-من به دلال بدون بیمه با یک گلگیر رنگ 29 میلیون 3 ماه پیش فروختم-تو 3 سالی که سوار شدم جز اب و روغن چیزی خرج نکردم-80 هزار تا هم روندم-الانم 820 ثبت نام کردم- اگر لیفان و کرمان موتور بهتر از ایران خودرو و سایپا نبود هیچ وقت برای خریدخودروی 80 میلیونی دیگه سمت اونا نمی ررفتم-قبل 620 انواع خودروها رو از این دو خودروساز خریدم-کیفیت که پایین-گارانتی که جوابگو نبود- تامین قطعات گارانتی بسیار سخت بود- الانم که کیفیت خیلی اومده پایین تر خدمات هم صفر- ولی قبول دارم برای خرید خودروی 80 به بالا گزینه زیاده- و باید با چشم باز خرید کرد-

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مهمان

      ۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (14 ديدگاه)

      آبشن نه آپشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. جواد

    ۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    واقعا جای تاسفه که ماشینهای چینی وارد میشن
    و خودرو سازای ایرانی حرفی برای گفتن ندارند
    واقعا حقیرند در این زمینه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمد

    ۱۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام من میخواستم امروز یه کارکرده در حد صفر بخرم واقعا …زیبا ..شیک …و کامل ….فقط وقتی سوار شدم با کیفیت افتضاح کند و شتاب اولیه روبرو شدم ……حالا منم واقعا از این ماشین خوشم اومده میشه راهنمایی کنین این یه ماشین مشکل داشت یا کل لیفان های 820 کند شتابشون ضعیفه ….ممنون میشم چند نفر نظر بدین ……

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mostafa

      ۱۹ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      نه آون ماشینی که شما سوار شدین ایراد داشته وگرنه لیفان 820 واقعا معرکه است

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. رضا

      ۱۰ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (5 ديدگاه)

      بله درست متوجه شدید، لیفان 820 نسبت به موتور 2400 که داره، شتابش کمه ( حدود 12 ثانیه) . یعنی یه مزدا 3 با موتور 2000 خیلی ازت جلو میوفته ( مزدا 9.5 ثانیه) . ظاهر شیک و آپشن های خوبی داره ولی به دلیل شتاب پایینش جوانپسند نیست و بیشتر خانواده ها و افراد مسن رو به خودش جلب کرده .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. مهران

      ۱ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (314 ديدگاه)

      دوست خوبم این ماشین به هیچ وجه ضعیف یا کند نیست شتاب اولیه ش با توجه به وزن ۱۶۰۰کیلوییش راضی کننده ست کشش ثانویه ش هم عالیه فقط شدیدن به نوع بنزینی که میزنی حساسه اگه بنزین سوپر نزنی انقد خپل میشه از خریدش پشیمون میشی بهتون پیشنهاد میکنم اگه بنزین سوپر نمیزنین حداقل از جایگاههای نمونه بنزین تهیه کنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. حسین عبدالملکی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با سلام،در تاریخ3/23 ماشین رو تحویل گرفتم،خیلی راضی هستم از خریدم،شتابش خوبه،وراضی کننده است،چند بارمسافرت رفتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. رضا

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام… به نظر من چین محصولات با کیفیت و خیلی خوبی تولید میکنه و تا چند سال دیگه هم صنعت خودروسازی دنیا رو قبضه خواهد کرد که شروعش همین خودرو هستش… و دوستانی که میگه کپی برداری هست، باید بگم خیلی از غولهای خودروسازی دنیا مثل هیوندا ، فورد و … خودروهاشون شبیه به بعضی خودروهای شرکتهای دیگه هست… البته مسئله و مشکل اصلی اینجاست که آیا خودرویی که توایران تولید میشه با همن کیفیت تولید خود چینه که قطعا اینطور نخواهد بود مگر تولیدات سری اول ، چون به تجربه ثابت شده که همیشه شرکتهای ایرانی برای سود بیشتر از کیفیت قطعات کم میکنند. نمونه این موضوع در محصولات شرکت لنوو که تولیدکننده تبلت و لب تاب میباشد به قابل بررسی است . کیفیت محصولات این برند(لنوو)که در بازار اروپا هست قابل مقایسه با محصولات بازار ایران نیست . در مورد خودرو هم یقینا همینطور خواهد بود…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. سعید

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    نخرین خودروهایه اروپایی دارن میان چینیها خدمات ضعیف کیفیت پایین وارامش و راحتی پایینی دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. کامران

    ۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من الان دو ماهه این خودرو رو دارم و قبل از این هم مگان 2000 داشتم، یک ماشین عالیه و با این قیمت واقعا محشره… خیلی راضی هستم دو بار باهاش رفتم شمال تو جاده هیچ ماشینی حریفش نیست، نفس موتورش عالیه و رفاه و امکانات و آرامش بسیار خوبی هم داره.
    و یک نکته مهم دیگه که واسه من مهمه این که حس خوب و لذتبخشی هنگام رانندگی به آدم می ده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۰ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (5 ديدگاه)

      تو جاده “”هیچ ماشینی”” حریفش نیست…
      خندم گرفت ، فکر کنم تصور کردی پشت بوگاتی ویرون نشستی .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهران

        ۱ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (314 ديدگاه)

        خنده تون نگیره چون این ماشین توی جاده با ۵ تا سرنشین پا به پای همه ی ۴سیلندرهای کره ای و ژاپنی راه میره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  12. حسام

    ۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    من این خودرو رو خیلی دوست دارم
    ولی بین این و ام جی ۶ نیو موندم !!!! چون جفتش چینیه ولی ام جی با امکانات کمتر ١٢۶ ولی این حدود ٩٠ !!!
    منطقی نگاه کنم تو فروش جفتش مشکل دارم در اینده و باید انتظار افت قیمت شدید جفتشون رو داشته باشم !!!!! اگه کسی لیفان داشته واسه مدت طولانی لطفا یه راهنمایی بکنه راجب هزینه های ماشین
    هنوز موندم کدووووم!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کامران

      ۲۰ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      از MG اطلاعی ندارم ولی 820 رو حدود 3 ماهه دارم و اصولا خرجی نداره، توجه داشته باشید که این خودرو 5 سال گارنتی داره پس نگرانی هزینه ای ندارید و مصرف بنزین هم ترکیبی حدود 10 است که برای موتور بزرگ 2.400 مصرف بسیار منطقی و معقولی داره، به نظر من قیمت 820 بازم بالا می ره کل تولیدش در روز 16 دستگاهه و به همین علت هم در خیابان ها کم می بینید، اگر قصد خرید دارید انتخاب بسیار خوبیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Mdra

      ۱۶ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ١٠٠٪‏ ام جی ۶ نیو
      مه تنها نیو حتی ۵۵٠ هم عالیه.من خودم پولم میرسید جای لیفان ٨٢٠ ام جی میگرفتمرک هم شتاب خوبی داره هم داشبوردو استایل اسپرت و اسب بخار بیشتر.و اینکه برند ام جی معتبر تره.ولی لیفان ٨٢٠ خونوادگیه ک تو قیمت خودش ارزش خرید داره:)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. شجره

      ۲۵ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (3 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز معلوم میشه دقیق نرفتی و دیدگاههای همه رو بررسی نکرده ای بنده 7/1 یه لیفان 820 گرفتم چراغهای ماشین – بخاری- فلاشر- سنسور عقب ماشین به 900 کیلومتر نرسیده خراب شدند و نزدیک چهار ماه راه نمایندگی و خونه رو در پیش دارم محل سگ بهت نمیدن از همه مهمتر ماشین آب کم میکنه آیا ارزش ریسکشو داره که 90میلیون بدی بعد حرف تحویل بگیری بنظر من بذارید این ماشین جواب خودشو بده بعد تصمیم گیری درست بکنید به ریسکش نمی ارزه ما که به تنگ اومدیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. حسین عبدالملکی

    ۱۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با سلام به نظر من 820 که فوق العاده است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. محمد

    ۲۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    با سلام . گذشته از خوب یا بد بودن ماشین حتما ماشین رو جهت کارشناسی رنگ و بدنه پیش کارشناس رنگ ببرید تا ماشین به قول خودشون ریپری شده بهتون غالب نکنن اقایون.مشکلی که برا من پیش اومد و کل اسناد و مدارکش جهت ارایه به دوستان حاضر هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. mm

    ۲۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من این ماشینو خریدم و در تمامی سایت ها گشتم فیلمی در مورد تست تصادف پیدا نکردم ؟…. واینکه در مورد ایمنی تصادف از جلو و شاسی چیزی پیدا نکردم از دوستان کسی اطلاعاتی داره ………در خصوص ایمنی ماشین زیاد مطلب مو جود نیست و فقط هر کارشناسی که بازدید کرده از اپشن های ماشین و شکل و شمایل اون صحبت کرده …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. معین

      ۱۰ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      مگه میخای خدا نکرده بری جنگ.یا واسه جنگ خریدیش/

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. محمد

    ۳۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    انشالله ماشین خوبیه…….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. محمد

    ۳۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ظاهرش خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. بهاری

    ۳۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (10 ديدگاه)

    دوستان توروخدددا به فکر اینده و همدیگه باشیم این قدرخواهانن افزاایش قیمت نباشییم-خود ازاارر نباشیمم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. فتاح

    ۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    وقتی نمی توانیم ماشین با برند اروپایی بخریم و خودرو سازان داخل علاقه ای به بالا بردن کیفیت تولیدات ندارند ، وبا وضع بد اقتصادی اگر هم بتوانیم لیفان 820 سوار شویم هنر کرده ایم لطفا زیاد نا امیدمان نکنید بگذارید کمی دلمون با این اسباب بازی های چینی خوش باشه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. آرش

    ۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بیش از 6 ماهه 820 خریدم به نسبت قیمتش ماشین خوبیه 8500 تا باهاش راه رفتم تا حالا هم مشکل خاصی نداشته یه کم نورش به نسبت ماشینهای کره ای ضعیف تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. كيوان

      ۱۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      لیفان کلا توى مدل هاى قبلیش هم نور پایین فوق العاده ضعیفى استفاده کرده براى نمونه ۶٢٠ تلنت لامپ هالوژنى با پایه H1 استفاده کرده که از درون لنز پرتاب نور زیادى نداره من خودم داشتم به دوستان پیشنهاد میکنم از همون اول یه هزینه ۴٠٠ هزار تومانى براى خرید یه زنون اصل و عالى نه از این زنوناى بى کیفیت بزارید کنار و نور پایین را زنون کنید نور بالا را هم دستش نزنید چون کافیه و اصل زنون براى نور پایینه نه نور بالا چون باعث آزار راننده هاى دیگه میشه اونوقت از نور و پرتاب فوق العاده نور زنون پشت لنزهاى لیفان لذت ببرید هم فوق العاده زیبا هم کارآمد من خودم امتحان کردم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهران

        ۱ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (314 ديدگاه)

        جا داره یه نکته رو یاداوری کنم که این ماشین نور بالا و نور پایین نداره و شیوه نور بالا دادنش اینطوریه که نور همون لامپ نور پایینو هدایت میکنه به بالا توی هدلایتش فقط یه دونه لامپ تک کنتاکت وجود داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  21. کیخسرو قبادیانی

    ۱۶ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با تشکر از اظهار نظرهای مفید دوستان، در نهایت بخریم یا نخریم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. شجره

    ۱۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام بنده حدود سه ماه ونیم قبل یه دستگاه خودرو لیفان 820 خریدم و ولانسبت شماها مثل ***پشیمونم ازروز نخست چراغهای ماشین خراب بود درست نشد که نشد گفتند سفارش می دهیم از طهران بیاورند که هنوز نیاورده اند. بخاری ماشین – سنسور عقب – چراغهای جفت راهنما خراب کف پوشهای ماشین هنگام تحویل مانند گونی شاید بدتر از همه جالبتر ماشینی که فقط 900 کیلومتر راه رفته آب کم می نماید و هیچ کس محل *** به خواسته های شما نمی دهد گویی که فقط میخواسته اند پول شما هارو بگیرن و به ریشتون بخندن شماره تماسمو میذارم فکر نکنید رقبا دارن برعلیه آقایون مطلب مینویسن قسمتون میدم از این شرکت خودروسازی چیزی بخرین که مثل بنده در گل خواهید ماند
    شجره [نشر شماره به دلایل امنیتی مجاز نیست]

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. ماهور

    ۱۳ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (20 ديدگاه)

    دوست عز یزبا وجود مشکلات شما و هزینه ای که برای خودرو داده اید-اگر زحمت بکشن یه هفته بیاین تهران – نما یندکی مرکزی مهند س اسکویی بسیا ر محترم و دلسوز هستد- و خیلی کار بلد یقینا مشکلتون حل میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. ازش

    ۲۰ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقا زمستونه ، ٨۵ میلیون دادم بخاریش کار نمیکنه نملیندگیشم میگه سر در نمیاریم چ کار کنم کاش پیکان میخریدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. امیر

    ۲۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    والا من موندم حرف کی رو باور کنم یکیتون میگین خوبه یکیتون میگین بده
    در قیمت 91 میلیون ماشین دیگه چی پیشنهاد می کنین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. سعید

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام ٬٬ عزیزان لطف کنید نظر کارشناسی و درست بدین نظرات دوستان رو که می خوانیم بیشتر به ابهام می خوریم پنجاه پنجاه یک عده تعریف می کنند یک گروه دیگه شاکین . راهنمایی کنید لیفان ۸۲۰ یا رنو فلوئنس هم قیمتن امکاناتشون تقریبا برابره تیپ و زیبایشونم ای مثل همه کدومو انتخاب کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. حسین عبدالملکی

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با سلام لیفان820

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. محسن

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ظاهرش باحاله
    چراغای عقبش منو یاد کیا میندازه
    قیمت 75 تا 80 مناسبه، فک میکنم 90 یکم بیشتر از حدودشه
    در کل ماشین جذابیه
    ولی من از اول با جنس چینی مشکل داشتم
    طبیعتا اپشن با قیمت پایین کیفیت کمتری خواهد داشت
    از 820 انتظار کمری رو نداشته باشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. مجید

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام .راستش بنظر من هرکس بخاد بگیره کاری به حرفای هیچ کس نداره .دقیقا مثل من که چون از ظاهر لیفان ۸۲۰ خوشم اومد گرفتم .نمیدونم چجوری واز کجا این ایرادهایی رو که گفتین روی این ماشین گذاشتین .فکر نمیکنم باتوجه به ایرادای مسخره ای که خیلی ها به ماشین نسبت دادین حتی سوارش شده باشین چه برسه خریده باشید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. رضا

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به دوستان
    من ظرات دوستانو خوندم باید خدمتتون عرض کنم من هم ام جی 550 و 6 داشتم هم لیفان 820
    به نسبت. کیفیت ام جی قابل قبولتر
    البته با معیارهای شخصی مثل سرعت شتابو شاسی محکمتر
    اما از حیث زیبایی. تو اتاق نمره 820 بمراتب بالاتره
    من هر دو ماشینو داشتم ماشینهای قابل قبولین با توجه به مبلغ پرداختی
    بعبارتی. نمره و امتیاز ی که به این خودرو ها میدید با توجه به قیمت هماهنگ و منطقی است

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا