خودروهای چینی

لینک اند کو به دنبال تأسیسات مونتاژ در آمریکا

چند ماهی از تأسیس برند لینک اند کو در چین نمی‌گذرد اما این برند جدید قبلاً به دنبال تأسیسات ساخت جدید به منظور تبدیل شدن به یک خودروسازی جهانی بوده است.

Lynk&Co
و یکی از این مناطق که نظر لینک اند کو را به خود جلب کرده آمریکای شمالی است. البته این در حالی است که هنوز خودرویی از این برند در آمریکا فروخته نمی‌شود.

Lynk&Co
مدیر ارشد این شرکت که با اتونیوز مصاحبه می‌کرد گفته که لینک اند کو علاقه ویژه‌ای به منطقه Ridgeville کالیفرنیای جنوبی دارد. در این مکان ولوویی که تحت تملک جیلی چین است نیز در حال برنامه‌ریزی برای افتتاح اولین تأسیسات مونتاژ خود در آمریکا می‌باشد.

Lynk&Co
در ماه نوامبر سال پیش معاون ارشد لینک اند کو گفته بود که این منطقه یکی از مکان‌های احتمالی برای ایجاد تأسیسات تولید است.

Lynk&Co
البته لینک اند کو برخلاف خودروسازان دیگر می‌خواهد زنجیره تأمین متفاوتی نسبت به معمول صنعت داشته باشد. این خودروساز می‌خواهد خودروهای خود را بر مبنای سفارش‌های مشتری بسازد و به آن‌ها فرصت شخصی‌سازی آنلاین خود و همچنین سفارش مستقیم از کارخانه را بدهد.

Lynk&Co

Lynk&Co
این نوع استراتژی نیازمند روشی متفاوت و منعطف‌تر خواهد بود و لینک اند کو باید راه‌های جدیدی برای مواردی همچون تولید قطعات، تحویل، ارتباطات کارخانه به کارخانه و… پیدا کند.

Lynk&Co

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Raha

    ۲۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (288 ديدگاه)

    کابینش زیباست (تصویر سوم)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۲۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (10201 ديدگاه)

    طراحی جالبی داره
    خوشِمان آمد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Abbas

    ۲۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بچه ها عوضش ما هم کوییک برقی داریم چرا غبطه میخورید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا