خودروهای چینی

لیپ موتور LP-S01، کوپه الکتریکی چینی!

به تازگی از خودروی اسپورت و الکتریکی چینی با نام لیپ موتور LP-S01 رونمایی شده است.


ظاهر این خودرو دارای خط سقف خمیده و طراحی گیراست. متأسفانه تصاویر اصلی این خودرو که به تازگی منتشر شده بسیار ساده‌تر از آن چیزی بوده که تصورش را داشتیم و در آن شاخصه‌های اسپورت کمی به چشم می‌خورد.


LP-S01 در بخش جلو دارای چراغ‌های نازک و جلوپنجره‌ای است که به نظر می‌رسد تنها یک تکه پلاستیک مشکی باشد. دو جفت رینگ‌های آلیاژی کوچک و کاپوتی با فرم جالب توجه که دو ورودی بزرگ دارند از دیگر مشخصه‌های ظاهری این چینی جدید می‌باشد. در بخش عقب شاهد طراحی هاچبک و سپر ساده‌ای هستیم که دو رفلکتور قرمز را در خود جای داده است.


نیروبخش این کوپه اسپورت چهار نفره یک پیشرانه الکتریکی با قدرت ۱۷۰ اسب بخار است که باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۹ ثانیه‌ای و محدوده حرکتی ۳۶۰ کیلومتری می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ایرانی

    ۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (95 ديدگاه)

    یادم میاد یه زمانی میگفتن پژو و سمند و پراید بهتر از چینی هست که حتی تا حدی درست میگفتن اون زمان… اما نه اینکه قطعات خودروهای ایرانی چینی نبودن.. مهم این بود که تکنولوژی ساختشون مثلا مال فرانسه یا کره یا …. بود.. و این باعث استهلاک و فرسایش کمتر خودرو نسبت به خودروی تمام چینی بود… در حالی که الان فرق کرده… و چین به تکنولوژی و طراحی روز نزدیک شده (حداقل از پراید و پژو405 و… خیلی جلوتر رفتن) … هرچند تا بیاد خیلی خوب و با سلیقه ساخته بشن یه کم طول میکشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا