خودروهای چینی

معرفی رسمی لینک اند کو 03 در نمایشگاه چنگدو

پیش از این تصاویر رسمی و متعددی از سدان جدید لینک اند کو ۰۳ دیده بودیم اما این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودروی چنگدو در معرض دید عموم قرار گرفته است. نهایتاً می‌توانیم کابین این خودرو را نیز مشاهده کنیم.


لینک اند کو ۰۳ جدید اولین محصول سدان این شرکت بوده و سومین محصول کلی برندی می‌باشد که تازه‌کار بوده اما با معرفی شاسی بلندهای ۰۱ و ۰۲ توانایی‌های خود را نشان داده است. شرق عالم هنوز هم خواستار سدان ها بوده و ظاهراً لینک اند کو به دنبال کسب سهم خود از این بازار است.

طراحی این خودرو مشابه برادران قدبلند خود بوده و در بخش جلو شاهد چراغ‌ها و نمای مشابه محصولات لینک اند کو هستیم. در این بخش دیلایت های جداگانه روی چراغ‌های جلو قرار گرفته‌اند.


کلیت خودرو دینامیک و جالب از کار درآمده و در پروفایل جانبی می‌توانیم خط شانه‌ی قوی را ببینیم. بخش عقب نیز پذیرای چراغ‌های LED به شکل L بوده و دو خروجی اگزوز به همراه اسپویلر کوچک روی صندوق نیز خودنمایی می‌کنند.


اولین نگاه به کابین لینک اند کو ۰۳ با سورپرایز چندانی همراه نخواهد بود. تصاویر جاسوسی قبلی اولین ایده از داشبورد را به ما داده بودند. یک صفحه لمسی بزرگ برای سیستم اطلاعات سرگرمی تدارک دیده شده و پشت آمپرها نیز از نوع دیجیتالی هستند. همچنین نباید از ورودی‌های هوای مستطیلی شکل غافل شد.


دکمه‌ها و اهرم‌های فیزیکی کمی در کابین وجود داشته و موارد موجود نیز برای سیستم تهویه مطبوع بکار می‌رود. لینک اند کو می‌گوید کابین سدان جدید خود دارای اولین دکمه‌ی اشتراک، شارژ بی‌سیم و ذخیره برنامه‌های موبایلی در تاریخ صنعت خودرو می‌باشد. این کمپانی همچنین ارتباط رایگان داده‌های ترافیکی را ارائه می‌کند بنابراین خودروی شما همیشه به اینترنت متصل خواهد بود.

لینک اند کو ۰۳ جدید از پلتفرم CMA که در ولوو XC40 نیز بکار رفته استفاده می‌کند. این خودرو از پیشرانه‌های ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی ۱۴۸ اسب بخاری و ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۱۸۷ اسبی سود می‌برد. همچنین نسخه پلاگین هیبریدی ۰۳ در راه است که از همان پیشرانه ۱.۵ لیتری و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک استفاده خواهد کرد.


این شرکت می‌گوید اولین نمونه‌های سدان ۰۳ اواخر امسال به دست مشتریان چینی خواهد رسید. برند تحت تملک چین قبلاً تأیید کرده کراس اوورهای ۰۱ و ۰۲ را از اواخر سال ۲۰۱۹ در اروپا و از سال ۲۰۲۰ در آمریکا عرضه خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (5323 ديدگاه)

    نشده

    نسخه قبلی بهتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. حسن

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (28 ديدگاه)

    جذاب،اسپرت و شیکه.
    یه جورایی مثل نیسان جوک طراحی خاص و منحصربه فرد داره.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. حمید

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    تو اروپا می تونه فروش کنه
    بالاخره این شرکت یکم کتل پورشه با آلفا طراحی خاصی رو انتخاب کرده تکنولوژی ولو هم که داره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. حسین دهمرد

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2416 ديدگاه)

    قیمت؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علیرضا

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (337 ديدگاه)

    بازم با رینگای کوچیک…

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. م

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      چینیا پای خودشونم کوچیک نگهمیدارن به نظرشون خوشگلتره!!!!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. omid622

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    از بخل حس سدان آلفارومئو رو منتقل میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا