خودروهای چینی

معرفی نسل جدید ترامپچی GS5 در نمایشگاه پاریس

ترامپچی که برندی متعلق به گروه خودروسازی چینی GAC Motor است، در نمایشگاه پاریس امسال نسل جدید کراس‌اوور GS5 خود را معرفی کرده است. این خودرو کراس‌اووری کامپکت است که در جایگاهی بالاتر از برادران کوچک‌ترش یعنی GS3 و GS4 قرار می‌گیرد. GS5 جدید که توسط مراکز تحقیق و توسعهٔ گک موتور در گوانگژو، شانگهای و ایالات‌متحده توسعه یافته، برای جذب جوانان و خانواده‌ها طراحی شده است. علاوه بر این، استایل مدرن و تجهیزات ایمنی قابل‌توجه، احساس پریمیومی به این کراس‌اوور چینی بخشیده‌اند.

رئیس گک موتور آقای «یو جون» در این رابطه گفته است:

«این اولین حضور گک موتور در نمایشگاه پاریس است و ما امیدواریم بتوانیم با برندهای خودروسازی معتبر جهانی ارتباط برقرار گرده و از آن‌ها یاد بگیریم. همچنین ما می‌خواهیم برند گک موتور را به افراد بیشتری معرفی کنیم. گک موتور برنامهٔ روشنی دارد و برای آن تلاش خواهد کرد. ما مشتاقانه منتظر دیدن محصولات گک موتور در خیابان‌های اروپا هستیم».

ویژگی‌هایی مانند چراغ‌های جلوی تمام LED با طرح داخلی سه الماس و جلوپنجرهٔ بزرگ کرومی به GS5 کمک کرده‌اند تا در طراحی خود را از سایر خودروهای چینی متمایز و به کراس‌اوورهای جهانی نزدیک کند. چراغ‌های عقب این خودرو نیز برای ارائهٔ روشنایی سه‌بعدی از ۱۹۰ قطعه LED تشکیل شده‌اند. در نمای جانبی خودرو هم خط شانهٔ پویایی دیده می‌شود که از گلگیر جلو به سمت عقب کشیده شده است. ازجملهٔ دیگر نکات قابل‌توجه ظاهری GS5 نیز می‌توان به اسپویلر عقب و طرح سقف شناور در ستون C اشاره کرد.

GS5 جدید به نسل سوم پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربوشارژ بنزینی گک مجهز شده که نیروی آن توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک آیسن انتقال پیدا می‌کند. به گفتهٔ گک، این کراس‌اوور از شاسی ارتقاءیافته، احساس فرمان دلپذیر و قدرت ترمزی هم‌سطح خودروهای اسپرت برخوردار است. در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۸ نسل جدید ترامچی GS5 به همراه مدل‌های GS4، GS8، GM8 و GA4 به نمایش درآمده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. " swedish arrogant tiger"

    ۱۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    طراحی خوبی داره ولی جلو پنجره ش شاید یکمی زیاد بزرگ باشه که اونم جالبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ahmad

    ۱۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (566 ديدگاه)

    شما که یه ماشین طراحی کردید به اسم ترامپچی یه ماشین هم درست کنید به اسم حسنچی که حداقل دل دو طرف رو بدست بیارید . خخخخخ.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ferrari

      ۱۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      ?????

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. احمدرضا

    ۱۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (878 ديدگاه)

    لامصب انقد اسکی رفت تا معروف شد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا