خودروهای چینی

هوآنگ های N3، پیک‌آپ تنومند چینی

سام کاویانی: جانور عظیم‌الجثه‌ای را که در تصویر می‌بینید، پیکاپی به نام هوآنگ های N3 است که از جلوپنجره‌ای بزرگ و رینگ‌های آلومینیمی براق بهره می‌برد. مدل N3 پرچم‌دار جدیدی از پیکاپ‌های ردیف N هوآنگ های است که شامل مدل‌های دیگری چون N1،N1S و N2 نیز می‌گردد. مدل پایه این خودرو با حرف A تعریف می‌شود. مدل اسپرت آن یا S بعداً رونمایی خواهد شد.


هوآنگ های N3 با پیشرانه‌های متفاوتی ازجمله ۲.۵ لیتری توربو دیزل به توان ۱۴۳ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر و ۲.۴ لیتری توربو بنزینی به توان ۲۱۸ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر به بازار عرضه می‌شود. ساخت و توسعه هر دوی این پیشرانه‌ها توسط خود شرکت هوآنگ های صورت پذیرفته و این کمپانی از معدود سازندگان پیکاپ‌های چینی است که پیشرانه‌هایش را از شرکت میتسوبیشی نمی‌خرد. این خودرو با دو گیربکس متفاوت ۶ سرعته دستی و یا ۶ سرعته اتوماتیک در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. هوآنگ های N3 از آرایش محوری چهار چرخ محرک (دو دیفرانسیل) بهره می‌برد.


هوآنگ های N3 خودروی بسیار بزرگی است. ابعاد آن در طول/عرض/ارتفاع معادل ۵۵۹۵/۱۹۵۰/۱۸۶۵ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز برابر با ۳۴۰۵ میلی‌متر است. این خودرو دو کابین و ۵ نفره است. محل بار آن نیز بزرگ و ابعاد آن معادل ۱۷۱۵/۱۶۲۰/۴۶۰ میلی‌متر است.


بهای این خودرو از ۱۰۹,۸۰۰ یوآن (۱۶,۲۰۰ دلار) شروع و به ۱۵۰,۸۰۰ یوآن (۲۲,۲۰۰ دلار) ختم می‌گردد.
گرچه داخل کابین این خودرو مملو از قطعاتی به رنگ خاکستری و مشکی است و یک دسته دنده با استایلی مشابه با دسته دنده تراکتور در آن دیده می‌شود. اما در عوض، از یک صفحه نمایش لمسی به سایز ۹ اینچ و صندلی‌های زیبا با پوشش چرم مصنوعی نیز بهره می‌برد.

کیفیت ساخت قطعات در کابین نیاز به پاره‌ای اصلاحات دارد. دراین‌باره فقط کافی است که نگاهی به نحوه مونتاژ صفحه نمایش لمسی و کنترل پانل در کنسول مرکزی آن داشته باشید. می‌توان حدس زد که هوآنگ های در این مورد قصد کاهش هزینه را داشته است….. صفحات مدرج آنالوگ به سبک قدیمی در پشت پانل فرمان دیده می‌شوند که در میانه آنها یک صفحه کوچک دیجیتالی جای گرفته است. صفحه دورشمار نسخه ۲.۴ لیتری بنزینی فقط تا عدد ۵۵۰۰ درجه‌بندی شده است.
چراغ‌های کوچک عقب در این خودرو از فرم بسیار مدرن و به‌روزی برخوردارند و بین آنها را یک نوار براق به هم وصل می‌کند.


در مجموع، هوآنگ های N3 از نمای ظاهری خوبی برخوردار است و نسخه ۲.۴ لیتری توربوی آن یک پیشنهاد به‌راستی هیجان‌انگیز در این کلاس خودرویی است.

منبع:
CARNEWSCHINA.COM

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۲۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (95 ديدگاه)

    الحق که نمیشه به این ماشین گفت چینی
    در حد بالایی ظاهر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سامان اذری

    ۲۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    قیافه خوبی داره (جلو پنجره اش یکم از تندرا الهتم گرفته شده )
    ولی در کل خوبه فقط چراغهای عقبش برا اون هیکل خیلی خیلی کوچیکه
    به نظرتون بعد 10 سال این شرکتها چطور ماشینی میزنند ؟؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Fit Demon

    ۲۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    جانور عظیم الجثه میشه فورد اف 250
    میشه سیلورادو کاستوم
    میشه بلیزر
    میشه amg سه محور بنز
    اینا که عظیم الجثه نیستن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. بیژن

    ۲۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (255 ديدگاه)

    بحث اینه که آخه چطور چینی ها ظرف کمتر از ۱۰سال اینقدر دارن خفن میشن…
    خیلی حسودیم میشه،
    لعنت به کسایی که صنعت خودرو کشور رو با افکار مریض و مسموم شون نابود کردن….

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. Hamid.Hellcat

    ۲۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    جانور عظیم الجثه با موتور١۴٣ و ٢١٨ اسب بخاری!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. حمید

    ۲۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جانشین خوبی برای نیسان آبی است هم جادار و توانایی حمل بارهای سنگین را دارد

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. ونوم اف ۵

    ۲۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    ایرانی ها خوراکشون رینگهای ۵ اینچی هست یعنی اگه هیولا هم بسازه رینگ و لاستیکش کوچیکه چینی ها هم خوراکشون انجین های کوچیکه تا حالا یه ماشین چینی بالای ۳ لیتر ندیدم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. حمیدرضا

    ۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    حجم موتور یکم پایینه البته تو چین کسی انجین حجم بالا نمیخره برا خودشون کافیه ولی انصافا ابعاد بزرگی داره نزدیک تراک هاست از نظر ابعاد ولی انجین خیلی فاصله داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. ford

    ۹ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (68 ديدگاه)

    داداش دیکه فورد سیلورادو ولی از بنز هم بزرگ هم سره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ford

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (68 ديدگاه)

    واقعا عالی چی بهتر از این همین هاوال h9 که کلا 100 تا امد ایران تو افرود لندکروزو خورد تو ده تا تست تو طناب کشی هم لند کروز کشید استقامتش هم بیشتره موتورش 2 لیتر توربو گیربگس 9دنده با عقب که برند از بهترین برند دنیاست یعنی zf چینی ها تا بتون قویترین بهترین میسازن نتونن هم قطعات میخرن مونتاژ میکنن مثل موتور گیربکس دیفرانسیل شاسی خلاصه که میخوام بگم اینم همینطور خیلی قویه نقطه ضعفی نداره از ماشینای ژاپنی کره حتی یه تعداد امریکایی یهتره با این که خودم امریکایی بازم ولی از نظر جسته خیلی بزرگ تر از بعضی پیکاپ های امریکایی دوستان قدرت ماشین هیچ ربطی به حجم موتور نداره حجم موتور 10درصد داستانه بقیه بر میگرد اول گیربکس بعد دف اینا وه گرنه قدرت یه بشگه نفت بیشتره یا یه نخود بمب اتم اینم همینطوره کلی بگم ماشین عالیه هر کی خریده که خوبه هر کی هم میخواد بخره شک نکنه بخره یه عده میگن به درد نمیخوره ضعیفه اینا همه حرفه ما فقط میگم به درد نمیخوره این خودروهای خودمونه که به درد نمیخوره یه زمان میگفتن فقط امریکایی المانی اشغاله ولی بعدن قبول کردن بعد اون گفتن ژاپنی اشغاله اون هم قبول کردیم گفتیم کره اشغاله اون هم برا ما خدایی کرد هالا گفتیم چینی اشغاله ولی اگه تحریم ها برداشته شه یه خودروهای قولی ساخته که بیاد لندکروز پیششون جوجه هم حساب نمیشه حیف جلوشون گرفته شد و گرنه در حد نفربرای روسین

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا