خودروهای چینی

هونگچی به دنبال تولید 18 محصول الکتریکی شده تا سال 2025

مدیرعامل گروه فاو به دنبال آن است که فروش برند لوکس هونگچی در سال جاری میلادی به ۲۰۰ هزار دستگاه برسد. همچنین این خودروساز چینی می‌خواهد در دهه آینده فروش ۱ میلیون دستگاهی را رد کند.

این کمپانی که در حقیقت برند موردعلاقه مقامات چینی است به دنبال داشتن ۲۱ خودرو در سبد محصولات خود تا سال ۲۰۲۵ می‌باشد. از میان این خودروها تعداد ۱۸ دستگاه از نوع الکتریکی شده خواهند بود. این را مدیرعامل فاو در رویدادی رسمی گفته است.

بنا به گفته این مقام رده‌بالا، بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان در آینده نزدیک رقابتی‌تر خواهد شد زیرا هونگچی در حال ظهور به‌ عنوان یک سنگ محک برای برندهای لوکس چینی می‌باشد.

هونگچی سال پیش گیلز تیلور مدیر طراحی رولزرویس را استخدام کرد. تیلور پیش از این روی پروژه طراحی فانتوم و کولینان کار کرده است. این خودروساز چینی همچنین نمایندگی‌های خود در چین را به ۲۷۱ نمایندگی رسانده و سال پیش‌فروش ۱۰۰۱۶۶ دستگاهی داشته است.

برنامه این شرکت همان‌گونه که گفته شد فروش ۲۰۰ هزار دستگاهی در سال ۲۰۲۰ است اما این میزان فروش باید در سال ۲۰۲۲ به ۴۰۰ هزار دستگاه و در سال ۲۰۲۵ به ۶۰۰ هزار دستگاه برسد. مدیر فاو همچنین گفته این خودروساز در سال ۲۰۳۰ هدف‌گذاری فروش حدود ۸۰۰ هزار دستگاهی را انجام داده که یکی از عوامل رسیدن به این هدف همکاری با فولکس‌واگن و تویوتا خواهد بود.

هونگچی در نمایشگاه فرانکفورت سال پیش دو کانسپت بسیار جذاب با نام های S9 هایپرکار و شاسی‌بلند E115 را معرفی کرد. هایپرکار یاد شده قدرت ۱۴۰۰ اسبی داشته و می‌تواند در عرض ۱.۹ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد درحالی‌که شاسی‌بلند شرکت هم کاملاً الکتریکی بوده و برد ۶۰۰ کیلومتری دارد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (10174 ديدگاه)

    چین اگر نتوانست خودروهای تنفس طبیعی و سوخت فسیلی ها را به آمریکا و اروپا برساند ، اما خوب میدونه که با برقیها میتونه حمله همه جانبه ای به بازار امریکا و اروپا بکنه و در آینده نزدیک کار تمام خودروسازان را سخت بکنه .
    چین خیلی قشنگ و با برنامه داره ورود میکنه به دل بازارهای دست نیافتنی ، چون اروپا و آمریکای سخت گیر .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Renault Fluence

    ۲۳ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    شایعه شده شرکت هونگچی قراره با ترامپچی ادغام بشه و اسمشو بذارن شرکت شیپورچی
    هار هار هار

    موافقم 0
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا