ام وی ام MVMچریخودروهای چینی

نگاهی به ام وی ام X33

mvm x33 محصول شاسی بلند شرکت چینی چری است که در بازار ایران نیز اکنون شناخته شده و محصولات مختلف آن کم و بیش دیده می شوند. این خودرو که  بنام MVM Tiggo  و در ایران X33 نامیده می شود، اکنون در شرکت مدیران خودرو مونتاژ می شود.


این محصول با موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۲۰۰۰ سی سی توان ۱۳۹ اسب بخار  را تولید می کند که به چرخهای جلو منتقل می شود. X33 همچنین دارای گیربکسی ۵ دنده دستی است و قرار است سال آینده مدل اتومات آن نیز وارد بازار کشور شود. حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر اعلام شده اند اما در سایت سازنده خبری از اعلام شتاب نیست.


این خودرو با باک بنزینی ۵۷ لیتری خود در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل شهری، بالای ۱۱ لیتر بنزین می سوزاند. مصرف سوخت این شاسی بلند در سیکل اتوبان نیز به ۷ لیتر می رسد و در حالت ترکیبی نیز حدود ۹ لیتر بنزین را می بلعد.


تجهیزات ایمنی و امکانات این خودرو شامل سیستم ترمز ضد قفل ABS، کیسه ایمنی هوا (ایربگ) برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت الکتریکی، فرمان هیدرولیک، چراغ های مه شکن، سانروف (سقف متحرک) برقی و آینه های جانبی برقی اشاره کرد.

X33 هم اکنون با قیمتی معادل ۲۹ میلیون تومان در نمایندگی و ۳۰ میلیون در بازار فروخته می شود.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲,۶۰۹ دیدگاه‌ها

  1. ali

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۰
    سوابق: (969 ديدگاه)

    واقعا ماشین مزخرفیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. hoo

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
    سوابق: (4 ديدگاه)

    فکر میکنم شک به اتومبیلهای چینی باعث فروش خوب اونها نشه . 29 میلیون برای اتومبیل غیر حرفهای و غیر لوکس چینی !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. bahar

    ۱۰ تیر ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من متوجه نمیشم چطور با 4سیلندر صدی 11 لیتر بنزین تازه بیشتر از 11 تا هم مصرف میکنه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محسن

    ۳ مرداد ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با این قیمت و تجهیزاتی که داره نسبت به شاسی بلند های دیگه عالیه بابا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رضا

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آخه من موندم چیه این ماشین رو تایید میکنید با این قیمت فقط سوزوکی در حد رو پیشنهاد میکنم لا اقل معلومه مال کجاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. علیرضا

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    شاید یکی از مهمترین دلایل خرید یک خودروشاسی بلند(suv) داشتن دو دیفرانسیل (4wd)باشه، پس چه عاقلی میاد شاسی بلند تک دیفرانسیل mvm بخره نه سوزوکی؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حمید

    ۱ شهریور ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من ادم بجای خودرو چینی گاری سوار بشه امنیتش بیشتر حیف پول نیست ادم به ماشین چینی بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. SALAR

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (377 ديدگاه)

      ارزش گاری نیارین پایین……

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. محمد جواد

    ۲ شهریور ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اون دوستانی که ندیده و سوار نشده نظر میدن ، خیلی بی انصافن.
    چین دنیا رو مصادره کرده.نگاه نکنین به این جنس های مزخرفی که تاجرای ایرانی برای سود بیشتر میارن،همین الان بازار آمریکا و اروپا هم تحت تاثیر جنس های چینی هستن.(جنس های درجه 1 و 2 چینی)
    من این ماشین رو دارم ،با امکانات عالی، نرم و خوشکل و به نسبت ایناقیمتش هم پایینه … آقایی که میگی به جای این سوزوکی رو پیشنهاد میکنی،این ماشین با امکانات بیشتر نسبت به ویتارا،از اون 15 تومن ارزونتره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. رضا

    ۳ شهریور ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من حدود 7 ماه هست که mvm530خریداری کرده ام خودم پپیکان، پراید ، روا ، پاترول 4در ، پژو سوار شدم و پژو پارس و سمند دوستان و سوار شدم شتاب موتور 530 با هیچکدام اصلا قابل مقایسه نیست مصرف از شیراز تا اصفهان اندازه گرفتم شد 6.45 در 100 کیلومتر در جاده با سرعت از 90 گرفته تا 150 و صدایی که در داخل اطاق ایجاد می کند 70درصد پژو پارس نیست (خیلی راضی هستم) در کردنه هائی مثل آوج و اسدآباد همدان خیلی به راحتی از سمند ال ایکس جلو می زنه فقط خواستم کسانی که نظر می دهند نظر ……..ندهند اگر استفاده کردی و ماشینهای دیگر سوار شدی نظر بده من برای این نوشتم که این ماشینها را سوار شدم که می توانم با آنها مقایسه کنم ممکن بود مگان سوار می شدم و مقایسه می کردم در مقابل مگان ارزشی نداشت ولی مگان سوار نشدم .
    لذا خواهشم این است که نظر ….. ندهید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. علیرضا

    ۸ شهریور ۱۳۹۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    به نظر من نباید پیشداوری کرد و نظر افرادی که قبلا از یک ماشین استفاده کردن خیلی مهمه البته اگه صداقت داشته باشن و نه تعصب. درضمن هر کس خودش باید انتظاراتی که از یه وسیله داره رو تعریف کرده باشه مثلا شاید پز شاسی بلند سوارشدن برای یه نفر مهمتراز داشتن دو دیفرانسیل باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. massoud

    ۸ شهریور ۱۳۹۰
    سوابق: (37 ديدگاه)

    آقا تو رو خدا پولتونو نریزین تو جوب حیف پول که آدم بده بالا ماشین چینی.
    30تومن میخای بدی ماشین چینی 2تومن بزار روش یه رونیز میخری ماله نیسان ژاپن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. danial

    ۸ شهریور ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من هم ویتارا و هم x33 رو در کنار هم تست کردم . البته موتور 2000 ویتارا، اگه فرق قیمت 11 میلیونی این دو تارو کنار بگذاریم، جدایی از هر گونه تعصب باید بگم که کمک و شاسی ام وی ام به مراتب نرم تر از ویتاراست و به هیچ و جه خشکی اونو نداره و ثانیاً توی شتاب گیری اولیه من با دنده 2 ویتارا بیشتر از 55 نتونستم پر کنم درصورتی که با ام وی ام 90 را راحت پر کردم ، از نظر امکانات آپشن هم که خوب خودتون دارید می بینید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. کیوان

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۰
    سوابق: (46 ديدگاه)

    دوستان نمیشه همش ایراد گذاشت یا همش تعریف کرد یک ضعف هایی و یک نقاط قوتی هم وجود داره ..

    ضعفش اینه که از یک شاسی بلند توقع جاده و خاکی و دو دیفرانسیل بودن باید داشت که از هر جایی بالا بره که متاسفانه این خودرو نه قدرتش در اون حد هست و نه داره این در اول کار که یک خودرو شاسی بلند ازش انتظار میره….

    تک دیفرانسیل جلو ؟؟!!! برای یک suv کمی خجالت اوره.

    دوم اینکه سوختش نسبت به وزن و موتورش فکر نکنم غیر عادی باشه با توان 139 اسب …تصور ما از ام وی ام سوخت کم هست.

    شتاب این ماشین که اسمی ازش برده نمیشه یک خورده افتضاح هست….موتور 2 لیتری براش ضعیفه.

    ولی اگر کسی خودرو ارزان بخواد بخره و شاسی بلند و انتظارات یک suv کامل نداشته باشه خوب طوریش نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. علی

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    این خودرو یک خودرو بیابانی نیست و آنچنانکه در دفترچه راهنمای این خودرو نوشته شده در صورت استفاده در مسیرهای خاکی از گارانتی خارج می شه.!!!
    و من چون تجربه سوار شدن شاسی بلند دارم به نظر من رانندگی شاسی بلند 4 سیلندر فوق العاده خسته کنندست.
    به نظر من MVM530 باز هم انتخاب راضی کننده تری هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. پشیمان

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۰
    سوابق: (33 ديدگاه)

    سلام
    //یک هفته است یک دانه شو خریده ام مث سگ پشیمونم
    //1-سپر جلو فاصله ش با چرخ جلوی سمت راست با فاصله سمت چب 5 سانتتی متفاوت
    /2/-در سربالایی کمی گاز ندهی وا می ایسته
    /3 صدای جر وجر مث سمند 6 ساله بگوش میرسد اما در عرض 6 روز استفاده
    /4 کم مونده بود دراتش اکس 33 بسوزیم سنگ ریزی کوچولو اززیر چرخ جلو رد شد وبه سه راه شلنگ طرف خروجی صافی خورد خیلی هم ارام طوریکه بعدا دونتستیم ماجرا ازاین قراره چون سرعتمون 5 کیلومتر هم نبود بنزین روی اگزوز پاشید وشعله اتش زد بغل بیرون پریدیم اما چون ماشین خاموش شد شعله فروکش نمود دیدیم سه راه بی دوام بخاطر نامرغوبینت جنس پلاستیکیش شکسته ودرست روی اگزوز میزنه اما خدا را شکر کباب نشدیم وبعد از یک شب موندن در جاده شلنگ ویکسره کردیم با استرس کامل بخونه برگشنتیم/4دگمه های روی فرمان فرو میرن در نمیان
    /5 گرد غبار انقدر ازلا به لای لاستیک های در عقب وجلو وصندوق به تو میایو مانند تاکسی مدل 57 =====
    /6 صدای غرش موتور اما چقد بی غیرت
    ///7 در سرعتهای بالا مانه ویا موج کوچک فرمونو ازدست ادم میگیره وخیلی های زیاد // در عرض رانندگی با 1200 کیلومتر در 7 روز اخیر این همه خاطره خوش اکس 33

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. پشیمان

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۰
    سوابق: (33 ديدگاه)

    ازدیروز به تبریز رفته بودم الان خونه رسیدم صبح که رسیدم نمایندگی ام وی ام اقای منیف در دروازه ابدارچی تازه باز کرده بود ووارد شدم وقبلا منو هم میشناخت چون موقع خرید برای او پول شیرینی داد ه بودم اما متا سفانه بجای تحویل گرفتن مشتری حتی اجازه نداد به دستشویی اونجابرم وپمب بنزین را نشان داداین از برخورد غیر انسانی 2)= بخاطر پارگی شیلنکگ بنزین با هزار مصیبت وترس بعداز 230 کیلومتررانندگی به نمایندگی مجاز مرکز ی رفتم کفتند قطعه نداریم بعد از 10 روز ونمایندگی اقای دقیق را نشان دادند ورفتم اونا گفتند برو از هرکی خرید های برو پیشش … سه ساعت توب فوتبال شدم این به اون اون به این بلاخره بعضی موقع تو ایران ما حتی مقامات قضایی برمطالبه وجه عاجز میموونن وکار چندتا قاضی را یک شرخر حل میکنه وخودمو زدم به شر خری گفتم اقاپول منو بدید وماشینو نمخوام داد وبیداد وغیره ..از شانس من 2 نفرخریدار اکس33 بودن گفتم اقا نخرید ها مث من بدبخت می شید وانها سریع دررفتند ومسولین دفتر دیدند که من تو خیابان برای مشتریاشون وقایع را باز گو میکنم سریع به مدیر ام وی ام اقای منیف زنگ زدند اما اقای منیف اومد چقد خوش برخورد چقد خوش چهره چقد خوش انصاف ..باتو یتا هایلوکس 2 کابین اومدند واحوالپرسی نمودند وگفتند چرا مشتری را ناراضی کرد هاید وسریعا ازروی اکس 33 نو شیلنگ باز کردند وبه ماشینم بستند واز من عذر خواهی وتقدیر نمودند اما این از خوبی مدیر محترم اقای منیف واما باز چب چب نگاه کردن تعمیرکاران ازروی ناراحتی با غضب بسمتم کینه تو زانه تاسف اوربود وماشینموبدستور اقای منیف درست کردند وقول بردایر امداد خودرو دادندموقع اومدن با چند خودرو پرشیا وپژو وال 90 افتادم فرصتی برسبقتشون ندادم واز کیفیت امروزیش راضی هستم واومدم تو اهر بخازطر نفوذ گرد وغبار به صندوق عقب یک 4 متر لاستیک درب وانت نیسان را گرفتم ودور درب صندوق با چسب چسبوندم واون مشکلشو حل کردم اما همونجا ذهنم اومد جعبه درب پمب بنزین که از زیر صندلی عقب خودرو بو.د تو نمایندگی دیدم که یک ورق مربه را بدون پیچ وهیچ مانعی گذاشته اند رفتم کف دوزی کامل کردم ودوتا سوراخ 20 در 20 زیر هرصندلی هست اونا را با چسب بل محکم کاری کردم وروشون موکت چسبوندم تا صداش به تو نیاید از اون موقع حداقل 50 درصد غرش موتور کم شده طوریکه بخونه رسیدم خیال کردم که ماشین خاموشه انقدر بی صدا شده بوددور موتورو دیدم که روشنه ..کمی حال وخندیدم این همه از خاطره امروز ااکس 33 اما با عایق کاری کل کف وپر کردن درزهای کوچک موفق به کاهش 50 درصدی غرش موتورش شدم ودیگه امروز واقعا غیرتی شده بود اکس 33 من ودر ضمن با تنظیم فرمان پایداری خودرو 30 برابر زانتیا که قبلا داشتم خوب شده بود بچهههااااااااااا امروز من شارگم چون ماشینم به دلم نشست .
    از مدیر محترم ام وی ام تقاضای تشکر از اقای منیف را دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. علی

    ۱ مهر ۱۳۹۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    این ماشین با در نظر گرفتن یک دیفرانسیل و منشا چینی مطمئنا ارزش آن قیمت را ندارد . دوستانی که ماشین چینی خریداری میکنند این رو حتما در نظر بگیرند که خودرو های چینی بعد از 10 هزار کیلومتر ایرادات خودشون رو نشون میدن . و متاسفانه ایراداتی نیستند که براحتی برطرف بشن . من اسپورتیج 2008 دارم با موتور 6 سیلندر و مصرف سوخت جاده 10 لیتر . با گیربکس اوتومات با 8 ایربگ با قطعات داخلی با کیفیت بسیار بهتر از تیگو و از همه مهمتر با دو دیفرانسیل . اگه یک ماشین کره ای یا ژاپنی سوار شده اید با اولین استفاده از تیگو متوجه خواهید شده که تیگو در اجزایی که دیده نمیشود کم دارد . یعنی جینی ها با طراحی حرفه ای کمبودهای خودرو را طوری پنهان کرده اند که دیده نمی شوند . اگه قصد خرید خودرو suv کوچک دارید لطفا عجله نکنید . اگه با هشت میلیون بیشتر سوزوکی بخرید به نظر من برنده هستید . تیگو برای تعمیرکاران خودرویی ایده ال است !!! چون طوری طراحی شده که تعمیرکار راحت باشد . و این به نظر من نشان دهنده این است که تیگو زود به زود نیاز به تعمیر پیدا میکند . به هر حال اگه قصد خرید دارید عجله نکنید و اجازه ندهید قیمت ارزان آن شما را فریب دهد هر چند که 30 میلیون تومان هم پول کمی نیست . اگر در یک روز برفی در برف گرفتار شدید مطمئنا کنترل صوتی روی فرمان به داد شما نخواهد رسید و آنروز آرزوی داشتن دیفرانسیل دوم را خواهید کرد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. پشیمان

    ۱ مهر ۱۳۹۰
    سوابق: (33 ديدگاه)

    سلام .. اما چون ذاتا من ادم صادقی هستم امروز در چاله سرویس به زیر ماشین نگاه میگردم وای چه خطرناکهههههههههههههه؟؟ بدون امنیت وای خدایا مرگمون را توی این ماشین نرسون چون حداقل 20 متر شلنک نازک پلاستیکی حامل پمب بنزین و لوله برگشت و هوا که بلاخره کم یا زیاد بنزین را انتقال میدند بدون رو پوش روی 10 سانتی متری اگزوز خدایا کمکمون کن چه غلطی کردیم از خریدن این ام وی ام
    اگه خدا نکرده یکی از شلینگ ها از جای خارش در بیاد میفته روی اگزوز و زبونم لال منفجر
    صافی فیلتر را به زیر شاسی انتقال دادم که کمی مخفی تر از جای خودش بود اما نمیدونم چه فکری به لوله های بنزین بکنم ؟حتی ورق سردکن دار را جلوی لولهها نگذاشته اند واگزوز ولوله های انبوه بنزین بصورا ضربدری از روی هم عبور کرد ه اند اگه روزی اگزوز نشتیش بسمت بالا شد میزنه روی لوله ای که حتی عایق هم نداره و پلاستیک ضعیفی هست و ذوبش می کنه
    چندتا اتصالات رابط بنزین در فشار قوی که همه ش مستقیم به انبار اگزوز میباشد وبدتر ازان یک جعبه سیاه رنگی به اندازه 20 در 15 گذاشته اند که چندتا لوله بنزین بش وصله وموقع نزدیکی کف خودرو به زمین برای اولین بار او مخوره زمین وخدا نکنه اگه شلینگ در بیاد دیگه الفاتحهههههههههههههههه
    نمیدونم چه فکری کنم ؟؟ جانی که در خطره؟
    از خوانندگان محترم خواهشمندم راهی برای ایمن سازی این خودرو را اگه میدانند برام بگند که از انفجار نامنتظره در امان باشیم و یک سوال دارم اکه من یک ورق الومنیومی یا دور لولهای بنزین تعبیه کنم ایا ایمنتر نمی شود؟ امروز هم ازاین نگرانی امروزی دیروز شارژ امروزهم باز افسرده و ازرده خاطر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. massoud

    ۲ مهر ۱۳۹۰
    سوابق: (37 ديدگاه)

    dash ALI hala mege sozoki 2 difransiele?????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. پشیمان

    ۲ مهر ۱۳۹۰
    سوابق: (33 ديدگاه)

    اره من از تبریزم اقای مسعود
    برات عجیبه؟چطور مگه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. SALAR

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (377 ديدگاه)

      پس ترکی……….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. پشیمان

    ۴ مهر ۱۳۹۰
    سوابق: (33 ديدگاه)

    امروز بارانی بود کمی رانندگی کردم ولی باز اعصابم بهم ریخت ..از برف پاک کن
    همانطوریکه تو کشور ما ازسال ساخت 81 خودرو پیکان که تمامشون برف پاک کناشون تایمر دار هستند ودر عصر جدید در ایران که یک کشور اسیایی محروم وتحت فشار تحریمات فراوانه برف پا ککن را مجهز به سنسور بارانن نمود هاند اما متوجه بشین وبدونین که در اکس 33 مدروز ما اونهم دریک کشور پیشرفته چین این امکانات ساده که حتی دور ارام برف پاک کن هم هماهنگ با سرعت کمتر از 120 نیست یاباید زود زود برف پا ک کنو قطع وروشن کنی یا صدای جیر جیرگ تیغ برف پک کنو بشنوی گویا تو چین باران نم نم مثل اینکه ندید هاند واینقد د.ورشو بر خلاف سلیقه گذاشته اند که ادم حالش بهم مخوره بنابرین دریک خودروی که دریک کشور فول تخصص درین دوران طغیان علم الکترونیک از یک سنسور باران یا تایمر برف پاک کن استفاده نکرد ه باشند به استنباط میرسد که در سایر قطعات چقد جعل کاری یا از ارایه کیفیت چقدرررررررررررررررر دریغ کرد ه اندماشینی که برف پا ک کنش نه سنسور نه دور ارام مناسب نه دور نورمال ندارد چقد کم کیفیت تر از پیکان مدل 81 ماست اما یک واقعیت را بگم در روز بارانی قدرت پایداری خودرو 100 برابر زانتیا ست وامنیتش قابل تحسینه بدون لغزش وسر خوردنه
    اینو باید میگفتم تا عرف عدالت حفظ شود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. نیما

    ۶ مهر ۱۳۹۰
    سوابق: (16 ديدگاه)

    سلام از نظر یک مهندس مکانیک میتونم بگم این ماشین اسم اصلی اون تیگو هستش 4دیفرانسیل نیست دنده کمک هم نداره اما از نظر قیمت برای شاسی بلند خوب هستش پایین تر هم بیاد بهتر هستش شاسی بلند جمع وجوری هستش فقط از نظر موتور کمی ضعیف هستش چون موتور (2000)530 روش نصب شده به نظر من (50)(50) هستش ولی در حال تحقیقات کامل هستم باسپاس فراوان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. آرش

    ۶ مهر ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام ،آقا من سوار همه ماشینی شدم ،نه که داشتم ،ولی در کل ماشین دوستم ،سوار ماشین چری هم شدم ،نه این مدل بلکه بقیه مدل هاش ،اصلا ماشین قابل قبولی نیست ،شاید با ۳۰ تومان تو ایران نشه چیزی خرید ،ولی باز بهتره ی پولی روش بزاره بره مگانی چیزی بخره ،تا این که به خاطر شاسی بلند بودنش ،آدم پولش را حروم کنه ،از دوستانی که میگن امکاناتش زیاده،لطفا به من بگن برای چی باید ی ماشین شاسی بلند ،با این همه مثلا امکانات ۳۰ تومان باشه؟ ،این ماشین تو اروپا ۱۵-۱۶ هزار دلاره ،و چرا بنز با همین امکانات ،تازه شاسی کوتاه ،باید ۸۰ تا باشه؟ فکر نمیکنید این مزخرف بودن چری را نشون میده ؟ بقیه ماشین چینی هم همینطوره ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. پشیمان

    ۶ مهر ۱۳۹۰
    سوابق: (33 ديدگاه)

    سلام مکانیک نیما
    این ماشین موتورش خیلی ضعیفه وبا گیربکس هماهنگی نداره دنده 2 این تا 110 میره ودنده 1 با 70
    در سربالایی پیچ خطرناک خاکی اگه دور موتور کمتر از3 باشه ماشین خاموش میشه اگه بیشتر باشه دور موتور سرعت از 40 تجاوز میکنه وتو محل ما پیچ وخم هایی هست که با 20 ک میشه رفت
    من دیشب کم مونده بود بیفتم تو دره
    ارام رفت بخاطر دور زیاد گیربکس توان موتوری کم میشه دیدم مخواد خفه کنه گازش دادم سرعت رفت بالای 40 خواستم کازش ندهم باز موتور کم می اورد
    در زانتیا دور موتور در دنده5 هر یک دورموتور 33 الی 34 میره اما درین باان موتور بی جونش تا 40 یا 38 میره
    تازه اگه رینگشو 17 بکنی تا 42 میره که اگه تا 6 گازش بدهی باید 240 بره اون هم که از قدرت ایمن مووتور خارجه وسوختش هم بالای 10 و11 هست //ممنوننننننننن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. فرهاد

    ۷ مهر ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقای نیما- مهندس مکانیک- تیگو نفربر زرهی نیست که 4 دیفرانسیل داشته باشه.برای ما بگو منظور از شاسی بلند چیه ؟ چون اگه به ظاهر باشه وانت سایپا هم شاسیش بلنده هم قیمتش نصف تیگو هستش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. فرهاد

    ۹ مهر ۱۳۹۰
    سوابق: (6 ديدگاه)

    در جواب به آقای danial باید به ایشون عرض کنم اینکه آخرین سرعت ویتارا در دنده دو 55 و تیگو90 کیلومتر باشه دلیل برتری تیگو نیست. شما اگه با ماشینای سنگین کار کرده باشی می دونی که شروع حرکت در حالت عادی با دنده 2 هست و این یعنی قدرتی بودن دنده ی 2.
    اگه یه ماشین با موتور 4 سیلندر در دنده دو تا 90 بره می تونیم شک کنیم که نسبتهای تبدیل گیربکسش ایراد داره و مثه اینه که اصلا دنده 2 نداره!!!
    ضمنا لازم بود می گفتی در موتور به چند هزار رسیده.
    حالا هم اگه می خواستی مقایسه شتاب کنی میتونستی زمان رسیدن به یک سرعت معینو اندازه گیری کنی.
    در جواب دوستایی که میگن قیمت تیگو ارزونه باید بگم به نظر من مثه اینه که بگیم قیمت RD ارزونه ولی ایا RD هیچوقت GLX میشه؟ به نظر من RD خیلی هم گرونه چون اولا بی کیفیته و ازش لذت نمی بری ودوما نشون میده که پول خرید اصلشو نداشتی.
    یا اینکه مقایسه کشنده چینی HOWO با بنز، ولو یا ماک- یادمون نرفته که کشنده چینی HOWO به علت نقص ترمزش قاتل هموطنای ما در شهر و جاده هاست.ولی پول HOWO نصف ولو هم نیست!هر چند HOWO اصلا کشنده نیست و متاسفانه در ایران به عنوان کشنده به کار رفته است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. علیرضا

    ۹ مهر ۱۳۹۰
    سوابق: (6 ديدگاه)

    <>
    به نقل از همین سایت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. علیرضا

    ۱۰ مهر ۱۳۹۰
    سوابق: (6 ديدگاه)

    در رده بندی انجام شده در مرداد ماه بین 25 خودروی تولید شده در داخل x33 در رتبه 18 قرارگرفته و در معیار سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، سیستم موتور و انتقال قدرت، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، و رنگ، نمره منفی کسب کرده است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. پشیمان

    ۱۱ مهر ۱۳۹۰
    سوابق: (33 ديدگاه)

    سلام //اقای فرهاد ///من هم با نظریه تون موافقم در محل های کوهستانی بایستی با سرعت 10 یا15 حرکت کرد هاهنگسی گیربکس اصلا درست نیست حتی در گازدور ارام حداقل 10 میره بابا جایی هست که باید با کیلوتر 5 حرکت کرد اونوقع چی کار کنیم؟؟؟مجبوریم نیم کلاج ومدام از ترمز استفاده کنیم …بقول شما این ماشین دنده 1 ندارد یکش مث 2 میره 2 مث 3 ونهایت دنده 5 چون موتور ضعیفه خیلی بیحال میره اصلا بااعصاب من سازگار نیست هم دور برف پاک کنش وهم سرعت زیادبی شتابش برخلاف سلیقه کل ایرانیهاستدرمقایسه با پژو وسمند وزانتیا حتی با پیکان نقطع عطف سازگاربا سلیقه شخصی منو براورده نمیسازه اما ترمزش عالیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. وحید

    ۱۲ مهر ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من دیروز رفتم 15 میلیون دادم و ثبت نام کردم و 1 ماه دیگه باید 14 تای دیگه بدم ظاهرش که خیلی خوبه حالا نمیدونم با این مطالبی که خوندم بد جوری دو دل شدم لطفا” راهنمایی کنید بخصوص شما آقای پشیمان که دارید بنظر شما چکار کنم ؟ مثل خوره افتاده تو وجودم چون برای من 30 تا پول کمی نیست لطفا” صادقانه راهنمایی کنید ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا