ام وی ام MVMچری

چهارمین محصول مدیران: چری فالوین 2

مدیران خودرو (MVM) بعد از موفقیت در عرضه خودروهای چری با نام ام وی ام X33 و استقبال از ام وی ام ۵۳۰ و در کنار عرضه مدلهای ارزانتر ۱۱۰، اینک چهارمین محصول چینی را به خط تولید خود اضافه نموده است. این خودرو چری فالوین ۲ می باشد که در ایران با نام MVM 315 نامگذاری گردیده است و البته نامهای دیگری هم دارد مثل چری بونوس (Bonus) و چری A13  یا ZAZ Forza در روسیه یا Storm2. این خودرو اولین بار در سال ۲۰۰۸ و در نمایشگاه پکن رونمایی شد.

Chery Fulwin 2 Hatchback
Chery Fulwin 2 Hatchback

پلاتفرم این اتومبیل از سئات تولیدو اسپانیایی (Seat Toldeo) گرفته شده که خود زیر مجموعه فولکس واگن است و موتور آن نیز از فورد اسکورت انگلستان (Ford UK) مشتق شده است. چری در وبسایت خود این خودرو را دارای طراحی بیونیک دانسته و ظاهرا از شکل وال برای طراحی آن الهام گرفته اند. با اینحال بنظر می رسد در طراحی این خودرو از خودروهای رنو و پژو الهام بیشتری دریافت کرده باشند.

خطوط مختلف و حجمهای بدنه کاملا زیبا و حرفه ای هستند مخصوصا در مدل هاچ بک و حتی تقلیدها هم با پختگی و دقت انجام شده اند. طراحی فالوین ۲ در استودیوی تورینو دیزاین ایتالیا صورت گرفته است.

Chery Fulwin 2 Sedan
Chery Fulwin 2 Sedan

فضای داخلی فالوین داستان دیگری دارد. تعداد زیاد نمایشگرها و نحوه قرارگیری آنها را قبلا در هیچ خودروی دیگری ندیده ایم. علاوه بر نمایشگرهای معمول داشبورد که بصورت آنالوگ و دیجیتال می باشند، دو ردیف نمایشگر دیجیتال نیز بالای داشبورد روبروی راننده و سرنشین قرار دارند. کنترلهای چرخشی کنسول نیز طراحی و سبک خوبی دارند. اما سایر اجزای داخلی مثل رودریها و غربلیک فرمان معمولی و ساده طراحی شده اند. کیفیت مواد مصرفی نیز در نگاه اول نسبت به خودروهای قبلی چری بهتر بنظر می رسند.

Chery Fulwin 2 interior
Chery Fulwin 2 interior

چری فالوین ۲ یک خودروی خانوادگی نسبتا کوچک و اسپرت است. از ویژگیهای این خودرو موتور ۱.۵ لیتری آن است که جزو ۱۰ موتور برتر چین انتخاب شده است. گرچه معلوم نیت که این انتخاب بر چه مبنایی بوده است! موتور ACTECO چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ با یک میل سوپاپ در بالا و تزریق سوخت چند نقطه ای و ضریب تراکم ۱۰.۵ است. حداکثر قدرت این موتور ۱۰۷ اسب بخار در دور ۶۰۰۰ و گشتاور ۱۴۰ نیوتن متر در دور ۳۰۰۰ می باشد. انتقال نیرو نیز توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخهایی با اندازه ۱۹۵/۵۵R15 صورت می گیرد.

Chery Fulwin 2 Hatchback
Chery Fulwin 2 Hatchback

وزن خالص مدل هاچ بک ۱۲۰۰ کیلوگرم است. وزن مدل سدان ۷۵ کیلوگرم بیشتر است. البته در سایت چری خبری از ابعاد و مشخصات فنی مدل سدان نیست. ابعاد خودروی هاچ بک ۴۱۳۹×۱۶۸۶×۱۴۹۲ و فاصله محورهای جلو و عقب، ۲۵۲۷ میلیمتر می باشند. طول مدل سدان هم ۴۲۷ سانتی متر می باشد. حداکثر سرعت این خودرو ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است که با توجه به نیروی تولیدی موتور پایین تر از انتظار است.

Chery Fulwin 2 Hatchback
Chery Fulwin 2 Hatchback

تجهیزات استانداردی نظیر لامپهای هالوژن، چراغهای فابل تنظیم جلو، آینه های برقی ، شیشه های جلوی برقی، فرمان تاشو، و رادیو و MP3 و تهویه در مدلهای پایه قرار می گیرند. صندلیهای چرمی، پنجره های برقی عقب، پخش CD و تهویه اتومات هم از تجهیزات مدلهای بالاتر می باشند. دو عدد ایربگ جلو و ترمز ABS+EBD و میله های تقویتی داخل درها و سیستم ضد سرقت از تجهیزات ایمنی پایه محسوب می شوند. دو عدد کیسه هوای جانبی هم به همراه رادار دنده عقب هم برای مدلهای تاپ فالوین درنظر گرفته شده اند.

Chery Fulwin 2 Airbag
Chery Fulwin 2 Airbag

این خودرو در سه سطح اسپرت، لوکس و الیت و با قیمتهای ۴۹ هزار تا ۶۰ هزار یوان (۷۷۰۰ دلار تا ۹۵۰۰ دلار) توسط چری به فروش می رسد. فالوین ۲ در تست تصادف C-NCAP در چین چهار ستاره ایمنی را دریافت کرده است.

مدیران خودرو با MVM 315 قصد دارد جای پای خود را در صنایع خودروسازی ایران مستحکمتر کند. رقابت فالوین با توجوی j3و پژو ۲۰۶ و سایر خودروهای محدوده زیر ۲۰ میلیون تومان می تواند باعث افزایش حق انتخاب مشتریان و نهایتا چرخش بازار به سمت منافع مصرف کنندگان شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱,۱۶۵ دیدگاه‌ها

  1. پیمان

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان خوب.خواستم از 315 اطلاعات کسب کنم نتیجه نگرفتم .نمیدونم چرا بیشتر صحبتها از رو تعصبه.تعصب به فرانسه یا چین؟!صرف داشتن یه ماشین که نباید چشم بسته بهش تعصب داشت.من 405 مدل 81 داشتم عالی بود 90 دوگانه گرفتم افتضاح!هر کس تعریف خودشو از خوب بودن داره.خواهش میکنم به همدیگه کمک کنیم نه با کامنت هامون بخاطر یه نفر دیگه که پول تو جیبش میره ما ایرانی های با فرهنگ به هم توهین کنیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ايري

      ۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      یک ساله که 315 دارم ماشین خیلی خوبی هستش از 405 یا پارس خیلی سر هستش خدمات نمایندگیهاش خوبه همه لوازمش را دارن تازه خراب نمیشه 530 4ساله که اومده بازار خراب نمیشه منم قبل از گرفتن میترسیدم این همه پول بهش بدم ولی حالا میگم پولی که گرفتن نوش جانشون

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمدرضا

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      برای تو شهر واقعا ماشین نرم وخوبیه.ولی سربالایی نمیتونه خوب بره بالا اونم به خاطر صفحه کلاجشه.٢٠۶ هم نداشتم ولی از ۴٠۵ نرم تره.در کل برای شهر ماشین خوبیه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مک میسل

        ۲۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        خیلی ماشینه بدیه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مک میسل

          ۲۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          در عوض206 به صد تای این می ارزه!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. امیر

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (23 ديدگاه)

      دوست عزیز پیمان…315 گیربکس وصفحه کلاچش ضعیفه ودر سربالایها اونهم در ترافیک بالا نمیره ودوداز صفحش بلند میشه…..واین یک مشکل اساسیه….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مک میسل

        ۲۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        کلا ماشین قوی نیست….
        اذیت میکنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. امیر

      ۶ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (23 ديدگاه)

      مدل جدیدشم گیربکسش خرابه نخریددددد…. اشغاله

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمد

    ۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یکماهه این آشغالو خریدم – گیربکسش صدا میده – جعبه فرمونش نشتی داره که هیچکدوم از نمایندگی ها موجود ندارن – کمک فنرهای بسیار ضعیفی داره – مصرف سوختش 12 لیتر در 100 کیلومتره که به نسبت حجم موتور1500 سی سی افتضاحه- در مجموع خیلی خیلی از خریدش پشیمونم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      واقعا هم همینطوره و این ماشین لگنی بیش نیست!

      موافقم 0
      مخالفم 1
    2. مک میسل

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      واقعا هم همینطوره و این ماشین لگنی بیش نیست!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ilyar

        ۲ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (509 ديدگاه)

        افتضاحه …دیار زدن تو بهترین حالت قدرتش 93 اسب بخار شد. ..دیسک و صفحه تعطیله.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. یعقوب

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اونایی که ندارن الکی میگن 315دارم نظرات خاصی میدن!چطور شده قطعات پژو رو جین میزنه در حالی که315هم جینیه اما باکیفیت میگن باز.ماشینی که قدرت مانور نداشته باشهبه دردئ نمیخوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. behzad

    ۴ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    همه با تعصب حرف می‌زنن ،اما شخصا با تحقیقاتی‌ که کردم ۲۰۶ v۸ انتخاب کردم ، چون از نظر کیفیت ساخت و تکنولوژی خیلی‌ بالاتر از ۳۱۵ هست ، کروز کنترل و تهویه دیجیتال

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مرجان

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید این ماشین به درد خانوم ها هم می خوره یا نه
    من چند وقت تصمیم خرید دارم ولی همه می گن همیشه درگیر خرابی گیریبکس و جعبه فرمان و …….. هستی !!!!!!!! ایا واقعا همینطوره ؟ ایا بعد از خرید پشیمون میشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سینا

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    315 ماشینه خوبیه ولی گزینه بهتری هم هست .لیفان 620 1600 ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مرتضی

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (24 ديدگاه)

    سلام / دوستان عزیز برای ماشینم مشکلی پیش آمده بود که با پیگیری عالی واحد رسیدگی به شکایات مشکل به طور کامل بر طرف گردید. دوستانی که در خصوص مسائل فنی و کیفی خودروهای داخلی و وارداتی شکایت دارند میتوانند از طریق واحد شکایات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با شماره 88523065 تماس بگیرند .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Keivan

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشینه خوبیه.نسبت به بونجولای ایران خودرو و سایپا و پراید که هیچ کدوم نه آپشن دارن و نه مقاومت گزینه بهتری هستش.تنها ایرادش ضعف تو سر بالایی هستش اونم زمانیکه پشت چراغ قرمزی.نسبت به پراید ۲۲ملیونی وپرشیای تمام چینی اونم قطعات درجه بونجولیکه دلالای ایرانی خریداری میکنن چری a13چینی با قطعات درجه یک چینی که واسه آمریکا واوروپا صادر میشه هم سرتره و هم بهتره.یک ساله خریدم و اهل سرعتم,این ماشین یکذره صدا تو بدنش نیست.در ضمن هم پرشیا داشتم و هم ۲۰۶وهم سمند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. علی

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان گلم .
    من یکساله که یه ام وی ام 315 خریدم . اوایل که خریده بودند همه به من گفتند که خوب نیست ، افتضاحه ، چرا خریدی ، مشتری اول و آخرش خودتی و از این حرفها . ولی خدا وکیلی این بنده خدا را من تو این یکسال همه جا کشوندم ، از شمال تا اهواز . خودمم اصفهانیم . تا حالا فقط دوبار روغن عوض کردم . قبلا 206 داشتم . خداوکیلی ماشین نرم و عالیه . در ضمن من تو سربالایی هم تو ترافیک زیاد رفتم موقع رفتن به شمال هیچ مشکلی نداشت . من فکر میکنم مهارت تو رانندگی هم خیلی مهمه . در کل خداوکیلی خیلی راضیم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. مرتضی

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین من یک سال و چهار ماهه بدون هیچ مشکلی داره کار می کنه ازش راضیم.ما ملت ایران نسبت به جنس چینی اعتماد نداریم. اما این ماشین مشکتی نداره(یا تا حالا نداشته)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. علی

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    دوستان گیربکس 206 به 315 میخوره؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. مصطفی جوادی در خانه ---

    ۱۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (79 ديدگاه)

    واقعا این خودرو به درد نمی خوره- در یک کلام ام وی ام = با بی کیفیتی و دردسر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      ام وی ام110 با اینکه از پراید گرونتره تو رده کیفی نمرات منفی اش بالاتره!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. اقا میلاد کاوه مقدم

    ۱۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (13 ديدگاه)

    با سلام به امید خودرو های با اصالت … چرا برای چین باید تبلیغ کنیم بی کیفیت -کمیانی معروف بود ی حرفی بود-واقعا جایگاهی نداره در دنیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      تو چین هم کمپانی بزرگی نیست .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مک میسل

        ۲۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        تو چین گریت وال و جیلی رو خیلی قبول دارن!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. مهدی گنجی

    ۲۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان من این ماشین سوار نشدم و نظری هم در موردش نمی دم ولی نمی دونم چرا عده دوست دارند اینجا ۲۰۶ را با این ماشین مقایسه کنند یا تو سرش بزنند…من ۲۰۶ sd v8 دارم ازشم راضی بودم و هستم…ماشین استاندارد و خوبی هست…بهتره به نظرسنجی ها مراجعه کنید ۲۰۶ چهرمین ماشین با کیفیت در ایران شده و اما این چینی در رده ۷ یا ۸ جدول جای گرفته…بهتره بدون تعصب نظر بدیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. sd

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تو سربالایی این ماشین از پراید هم کمتره…باور کنید.
    این ماشین میگن ۱۰۵ اسب بخار قدرت داره یعنی ۵ اسب بخار بیشر پارس و ۵ اسب بخار کمتر ۲۰۶ تیپ ۵ …ولی سرعت نهایی ۱۶۰ کیلومتر میباشد. یعنی در حد پرایدی که ۷۰ اسب بخار نیرو تولید میکند. دلیل این اشکال گیربکس این خودرو است که نمی تواند نیروی موتور را کامل منتقل کند. بازم از این ماشین طرفداری کنید…پارس یا ۲۰۶ ادعا ندارن ولی حداقل ۱۹۳ تا سرعت اعلام شدش هست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      من باور میکنم اس دی جان:)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. وحید

      ۱ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (17 ديدگاه)

      دوست عزیز توان موتور همیشه دلیل بر سرعت بیشتر نیست ضمنا من با مدل جدیدش راحت 170 تا رفتم که یادمه پژو پارس هم سرعتش در عمل تو همین حدود بود و حالا 10 تا کمتر یا بیشتر هم فکر نمیکنم با توجه به شرایط عالی جاده های کشور فرقی بکنه.در ثانی وزن بیشتر این خودرو نسبت به 206 و حتی پارس موجب امنیت و تعادل بیشتر و طبیعتا کمی افت شتاب هم شده.اما عایق بندی خوب،بدنه محکم،فنر بندی بسیار نرم،مصرف پایین،زیبایی در طراحی و بسیاری از امکانات این خودرو از مزایای غیر قابل انکار این ماشین هستند که در عمل می بینیم با استقبال بیشتر مردم از این محصول نیز قابل اثبات هستش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. reza

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (145 ديدگاه)

    قدرت : 0
    سرعت :0
    ایمنی : 0
    طراحی : 0
    کلا00000000000000

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. عسکری

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ازشرکت MVMدرخواست عاجزانه داریم که خودرو چری a15رامنتاژکندتاماافرادی که این ماشین را از خدابی خبران خودرو توس مشهد خریدیم وموردبرشکستگی قرار گرفتیم موردرفعت دوست دارن انسانهای که پشتیبان افراد ظعیف هستند قرارگیریم ولطف خداوند شامل مان شودانشاالله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. یاشار

    ۴ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من برج ۲ یه تیبا از سایپا گرفتم که آشغال تمام بود برج ۴ بزور فروختمش ، برج ۴ از ایران خودرو پارس گرفتم که از همون اول مشکل داشت خدمات پس از فروششم افتضاح و … برج ۵ هم اونو فروختم و mvm315 گرفتم خدا وکیلی حرف نداره تو این دو ماه من هیچ ایرادی پیدا نکردم که برم نمایندگی تا حالا هم ۳۹۰۰ کیلو متر کار کرده یه بار هم مسافرت رفتم فقط جهت برطرف کردن مشکل صفحه کلاچ به توصیه یکی از دوستان رفتم صفحه کلاچ دوو سی یلو خریدم بردم نمایندگی تعویضش کرد از اون روز نه صفحه بو میده و نه تو سربالایی کم میاره ، دستشون درد نکنه واقعا ماشینه یکی ساختن ، ما که این همه از چین داریم بد میگیم نباید یادمون بره که چین دومین قدرت اقتصادی دنیاست که این عنوان رو با ساخت لوازم بی کیفیت بدست نیاورده بلکه بازرگان های ایرانی جهت بدست آوردن سود بیشتر لوازم بی کیفیت به تولید کنندگان چینی سفارش میدن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. REZA . JUST TOYOTA

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    چه ماشین اشغالی !!!!!!!!!!!!
    تست این رو در سایت خودرو ببینین .تازه می فهمین مفهوم ماشین چینی چیه
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اخه یه ماشین چه قدر می تونه به درد نخور باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. امیر

    ۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (23 ديدگاه)

    مدل جدیدشم گیربکسش خرابه
    فقط صفحه کلاچشو کمی قویتر کردن
    این ماشین درست بشو نیست…. نخرییییدددد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. پینار

    ۲۸ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (210 ديدگاه)

    سلام. بنده برای مشاوره خودروهای ایرانی و چینی به خاطر رضای خدا در خدمت همو طنان عزیزمان هستم. موفق باشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. بد

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ۷۷۰۰ تا ۹۵۰۰ دلار میکنه به عبارتی ۲۵۴۱۰۰۰۰ تا ۳۱۳۵۰۰۰۰ تومان خودمون(دلار ۳۳۰۰ تومانی) که با توجه به ۱۰ درصد که مدیران به دولت باید بده قیمت این اتومبیل باید بین ۲۸۰۰۰۰۰۰ تا ۳۴۰۰۰۰۰۰ تومان باشه.
    میبینیم که در کمال تعجب قیمت مدل پایه که باید ۲۸ میلیون تومان باشه رو ۳۸۰۰۰۰۰۰ تومان میخریم. چرا؟
    سایپا و ایران خودرو اجازه نمیدن که حتی ماشین چینی که نمایندگی داره تو ایران به قیمت واقعی به دست مردم ایران برسه
    مسبب گرانی خودرو این دو شرکت هستند سایپا و ایران خودرو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. بد

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ۷۷۰۰ تا ۹۵۰۰ دلار میکنه به عبارتی ۲۵۴۱۰۰۰۰ تا ۳۱۳۵۰۰۰۰ تومان خودمون(دلار ۳۳۰۰ تومانی) که با توجه به ۱۰ درصد که مدیران به دولت باید بده قیمت این اتومبیل باید بین ۲۸۰۰۰۰۰۰ تا ۳۴۰۰۰۰۰۰ تومان باشه.
    در کمال تعجب قیمت مدل پایه که باید ۲۸ میلیون تومان باشه ۳۸ میلیون تومان به فروش میرسد . چرا؟
    سایپا و ایران خودرو اجازه نمیدن که حتی ماشین چینی که نمایندگی داره تو ایران به قیمت واقعی به دست مردم برسه چون ممکنه تاثیر ۱۰ میلیون ارزانی نسبت به ۲۰۶ و قیمت مساوی با تیبا مردم رو به خرید این اتومبیل سوق بده و از سود هنگفت این دو خودروساز مقداری هر چند اندک کم بشه.
    تعرفه گمرکی واردات اتومبیل هم که برای حمایت از این دو شرکت هست و اگر نبود و اتومبیل با قیمت واقعی به دست مصرف کننده میرسید مردم به هیچ وجه از محصولات بی کیفیت چینی و محصولات کم کیفیت ایران خودرو و آشغال سایپا رو نمیخریدند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. هوشنگ

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    بنده یک سال 315 را 30000 کیلومتری دواندم ! مسافرت داشتم ! چون جنوبی هستم سیستم تهویه اش تست تابستان هم شد !
    اما نقد دوستان
    سربالایی ضعیف است کاملا درسته
    تو ترافیک با سربالایی شیب متوسط دیسک صفحه حتما دود میکنه
    خدمات پس از فروش نسبتا خوب با پیگیری های سیستمیک خوب
    خودروی نرم و راحت و جادار نسبت به 206
    داشبورد بسیار ضعیف
    به لحاظ قیافه هم از خیلی خودروهای داخلی بهتر هست
    در کل بدون توجه به قیمت بالای خودرو میشه گفت بد نیست !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. نوید (6*6)

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    اگه شما اینجوری فکر میکنی
    من چی بگم

    خیلی جالبه از روی قیافه تشخیص میدن
    حالا کاش درست تشخیص میدادن

    دوست عزیز شما اگه خیلی به این ماشین علاقه داری برو بخر ایشالا که همیشه چرخش برات بچرخه

    چی بگم والا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. یه پسر

    ۲۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    لامصب خیلی خوشگله

    مخصوصا عقبش اما اتاقش واقعا غیر قابل تحمله

    من با اینکه جوونم اما اگه بخوام ماشین تو رنچ قیمتی بخرم حتما لیفان 620 می خرم

    کلا ماشین های کرمن موتور نسبت به این بهترن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. پینار

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (210 ديدگاه)

    سلام عزیزان… بزرگترین مرکز مشاوره برای خرید خودروهای ایرانی و چینی با حضور کارشناسان محترم میکانیک خودرو فقط برای رضای خدا در برنامه واتس آپ. موفق باشی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. پیمان

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان…
    اول از این کسایی که پرشیا،سمند،206 ،405دارن میخوام بگم که احساس میکنن لامبورگینی سوارن..
    اصلا mvm اشغال… ولی بیا بشینید یه کم منطقی فکر کنید….
    Mvm تو 36 تا کشور به اسم cheery داره تولید میشه…
    ایرانخودرو چی؟؟؟ مگه تو افغانستاتو ، لبنان این کشورای عقب مونده…
    من 315 دارم مدلشم 92..والا هیچ ایراد دیسکو صفحه من نداشتم….خیلی نرمو عالی…ایرادش ترمزشه همینه
    با هیچ ماشینیم مقایسش نمیکنم…با پولی که میدی ماشین خیلی خوبو اینمی سوار میشی…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. رضا مشایخی

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (13 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    خودروMT mvm 550 که در تاریخ 8/4/94 تحویل مالک گردیده است در همان روزهای نخستین مشخص شد که به جهت کیفیت پایین قطعات و مونتاژ ضعیف آن ایراداتی دارد که این ایراد ها به شرح ذیل می باشد:
    الف: ایرادات ناشی از مونتاژ ضعیف :
    1- برخورد اتصالات شیلنگ ها با بدنه خودرو:
    برخورد اتصال لوله (HOSE FITTING ) مربوط به گاز کولر با شاسی سمت راست خودرو که منجر به تولید صدای ناهنجاری در سمت راست خودرو می گردید که نمایندگی ها پیشنهاد باز و بست داشبورد را جهت پیدا کردن منشاء صدا می دادند ولی مالک خودرو پس از جستجوی فراوان عیب را در داخل موتور پیدا کرده و با نصب چند عدد لاستیک ضربه گیر مشکل را حل نمود. (تصویر شماره 1)
    2- لق بودن چرخ دنده ها در داخل دیفرانسیل:
    صدای لق بودن قطعه ای در زیر خودرو به گوش می رسد که به جهت مشکل ذکر شده در بالا صدای این دو مورد به سختی قابل تمیز دادن بود تا اینکه با حذف صدای مورد 1 مشخص شد صدا از دیفرانسیل و داخل گیربکس است و لقی چرخ دنده ها ی آن تا حدی است که با وجود گرفتن کلاچ و قطع اتصال موتور با جعبه دنده و افزایش دور موتور تا 2000 rpm صدا به وضوح به گوش می رسد که با گرفتن دو محور پلوس ها در دست صدا کاهش می یابد که این حاکی از معیوب بودن دیفرانسیل می باشد.
    3- عمل نکردن دزدگیر و POWER WINDOWS :
    پس از تحویل خودرو ریموت درب ها به درستی عمل نمی نمود به طوری که دزدگیر غیر فعال بوده و صفحه آبی جلوی خودرو ساعت ها روشن می ماند وpower windows عمل نمی کردکه با مراجعه به چند نمایندگی اعلام گردید این خودرو فاقد POWER WINDOWS می باشد با این حال وقبل از باز و بست بی مورد بعضی سیستم ها مشخص گردید کاپوت جلوی خودرو کج نصب شده و شاسی زیر درب را رد می نماید که با گذاشتن لاستیک زیر درب مشکل حل گردید.(تصویر شماره 2)
    4-شل بودن مهره سر باتری :
    چراغ چک خودرو چندین بار خاموش و روشن گردید که خوشبختانه به مدد یک کارشناس برق مشخص گردید مهره سرباتری خودرویی که شدیدا حساس به نوسانات برق می باشد کاملا شل بوده و با دست سر باتری بر داشته می شود که رفع عیب گردید.
    ولی متاسفانه حتی در حضور کارشناس رسمی دادگستری نیز چراغ چک آن روشن بود.
    ب: ایرادات ناشی از کیفیت پایین قطعات:
    1-تشکیل منافذ ریز در گردگیر پلوس :
    در کیلومتر 3000 مالک خودرو متوجه پاشش گیریس از منافذ ریز تشکیل شده بر روی گردگیر پلوس گردید درصورتی که نباید گردگیرپلوس حتی به فرض نامرغوب بودن جنس در چنین کیلومتری و مدت زمان کوتاهی که از مصرف آن می گذرد با چنین ایرادی مواجه شود.متاسفانه در کمتر از یک هفته بعد از اتفاق ذکر شده گردگیر پلوس سمت دیگر خودرو دچار عارضه مشابه گردید.(تصویر شماره 3)
    2-نامرغوب بودن قطعات لاستیکی زیر و بند خودرو:
    نامرغوب بودن قطعات لاستیکی زیر و بند خودرو منجربه تولید صدا از زیر و بند و همچنین کمک فنر سمت راننده می شود.

    با توجه به باقی بودن ایرادات اساسی از جمله مشکل در دیفرانسیل خودرو که عدم رفع آن و یا حتی تعمیر آن می تواند مشکلات عدیده ای برای مالک همچون افت قیمت خودرو به جهت در معرض چشم بودن کاپوت خودرو و تعمیر گیربکس که برای هر بنگاه معاملاتی و کارشناس خودرویی عیب بزرگی محسوب می شود مانع از دادن اجازه به نمایندگی ها برای دستکاری این تجهیزات شده است همچنین کیفیت پایین قطعات و اینکه ایرادات مذکور پس از دو ماه در یک خودرو صفر کیلومتر ایجاد شده خودرو مذکور از کیفیت مطلوب – با لاخص با توجه به قیمت آن- برخوردار نمی باشد.
    و در نتیجه مالک در نظر دارد چنین خودروی معیوبی را که به صورت نقدی نیز خریداری نموده به کارخانه سازنده بازگرداند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. mohammad

    ۱۳ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام ام وی ام 315 خریدم از روز اول رنگش خراب بود وهر روز مثل ابله مرغان داره بیشتر میشه هیجا هم جواب گو نیست. نخرین سگ ایرانخودرو وسایپا شرف داره به این اشغالا.اونای که تعریف میکنن حتما تو پارگینگ سوار میشن یا تا به حال پشت ماشین نشستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. تنها

      ۸ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (3 ديدگاه)

      سلام دوستان من چند وقته که نظرات همه رو میخونم میخواستم 315بخرم اما بانظرات شما دودل شدم خودم 405 دارم مدل 80البته فوق العادست همه میگن 2000بده وخرجش زیاد اما خدایی که 10ساله دارمش راضیم وبنظرم ازپرایدم کم خرج تره واس تنوع میخوام عوضش کنم اما خودروهای جدیدداخلی که ازموتورتا رنگ و..مشکل داره وفقط خوبیش دراینه لوازمشون همه جاهست ومیشه یکم راحتر فروختشون البته الان دیگه نه چون بازارخودروضعیفه یه سری به سایت دیوار وشپور یانمایشگاهها بزنید ماشینا از4ماه پیش هنوزم هستن بگذریم اونایی که نظر میدن ک رنگش خرابه و..یه عکس از ماشینتون بزاریداگر واقعااین ماشینو دارین! لطفا انقد ازاین کلاه بردارای داخلی حمایت نکنیید 315توکشورای دیگه تولیدوعرضه میشه من ندارم ونه داشتم لطفا اونایی که دارن نظر درست بدن ..انقدهم ازاین جعبه موز (ال90)تعرف نکنید یا206ک15سالپیش تاحالا هست اگرکیفیت اون موقع بود درست بود حرفتون
      اونایی که دارن خواهشن بگن قیمت لوازمش گرونه؟یانه؟غیرازنمایندگی آزاد هم میشه پیداکرد؟

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا