خودروهای چینی

گریت وال C30

موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.

gwm voleex c30 2012
gwm voleex c30 2012

شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به  ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله  ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.

gwm voleex c30 interior
gwm voleex c30 interior

سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش  می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و  رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.

Great Wall Voleex C30 seat
Great Wall Voleex C30

قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو  در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است.  بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.

voleex c30 dashboard
voleex c30 dashboard

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷,۲۹۸ دیدگاه‌ها

  1. amin

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (24 ديدگاه)

    باسلام
    دیروز قاب پشت اینه بغل چپ ماشینم بوسیله یه ماشین بی احتیاط شکست. خواستم ببینم هیچکدوم از دوستان اطلاع دارن از کجا میتونم تهیه کنم و قیمتش چقدره
    ممنون میشم راهنمایی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علیرضا

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان
    جناب امین شما باید اینه بغل رو بطور کامل خریداری کنید و قیمت اون حدود250تا 260هزار تومان میباشد دوروش برای خرید دارید یا از نمایندگی راین اقدام کرده یا اینکه از بازار بخرید خوشبختانه در بازار موجود میباشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. زهرا

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    دوستان سلام
    وقتی یه دوستی میاد میگه خودروی 405 دوگانه را با ولکس مقایسه کردم و 405 خیلی بهتر بوده مطمئن باشید داره دروغ میگه و اگر خودرو دیده( بر وزن دنیا دیده)باشی میشه گفت گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده…
    این بنده خدا اگر ولکس از نزدیک دیده بود و فقط برای یه بار درب های اون رو باز وبسته کرده بود به کیفیت ولکس پی میبرد و هیچ وقت اینقدر ضایع حرف نمیزد بعضی ها اونقدر پوچ و سطحی حرف میزنن که فکر میکنن بقیه هم مثل خودشون سطحی نگرن
    از این دوست عزیز تقاضا دارم برای یه بار هم شده با ولکس رانندگی کنن تا بفهمن کیفیت یعنی چه؟
    برید 405 سوار بشید ازشم لذت ببرید ولی خواهشا تورسانه ها اینجوری از کیفیتش نگیدهمینجوریی ایران خودرو و سایپا دارن به ریشمون میخندن که چه مردمایی داریم که اگر فرغونم بسازیم و چهارتا چرخش بدیم میان میخرن دیگه وقتی میای تو رسانه عمومی میگید 405 از ولکس بهتره ویا چیزای دیگه،اونقدر به جهالتمون میخندن و میگن این فرغون چهار چرخ هم از سرشون زیادیه و اگر این روال پیش بریم یه روزی میان یه اتاقی میسازن و میگن رو دوشتون سوارش کنید راه برید( برای ایمنی بیشتر).اینجوری کنترل خودرو صددرصد دست خودتونه.پس با این کامنت های مسخره در حق مردم ظلم نکنید…
    منم یه ولکس دارم قبلا هم از محصولات راین استفاده کردم ( دوو سیلو)
    محصولات این خودرو ساز اونقدر کیفیت داره که کمتر باید سراغ مکانیک بریم
    اینکه ندانسته و از روی تعصب و فقط برای اینکه کم نیاریدحرفی میزنید میشه حق الناس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Alireza

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (99 ديدگاه)

      سلام. خانم زهرا , تا اونجایی که میدونم دوو سیلو محصول راین نبوده و اون زمان برای کرمان خودرو بوده که بعدش پس از خرید دوو توسط جنرال موتورز ایالات متحده و قطع همکاری «جنرال موتورز دوو!» با کرمان خودرو و تقسیم این شرکت به سه شرکت دیگر در پی مونتاژ و واردات خودروهای شرکت آلمانی فولکس واگن، شرکت کره‌ای هیوندای و خودروهای چینی برآمدند که بعدا هیوندای هم قطع تولید و به چینی یعنی همین ولیکس گریت وال تبدیل شد.البته بم خودرو چینی تولید نکرد و الان صحبتشه اینطور شنیدم بعد اجرا شدن توافق هسته ای دوباره فولکس واگن تولید کنه .
      موفق باشید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. amin

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (24 ديدگاه)

    سلام دوستان
    میخاستم اگر کسی شماره مغازه ای در بازار تهران که لوازم ولکس دارد را به من بده. چون من در شهرستان هستم و اینجا در نمایندگی بعضی از لوازم یدکی موجود نیست. یا با اختلاف قیمت زیادی به فروش میرسه
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. بابک

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    اینجا فقط اقا ارش شمشیرشو از رو بسته به همه داره حمله میکنه.بقیه که از این ماشین گله ای ندارند جز شتاب اولیه کم در کیلومتر های اولیه که با کولر گرفتن دیگه خیلی تنبل میشه دیگه مشکلی نداره من دومین شمالمم با این ماشین رفتم همه چیزش عالیه.ولی با کولر تو سر بالایی در دنده یک و دو و از حالت سکون خیلی کنده که من مجبور میشم کولرشو خاموش کنم.در سایر موارد وزمانیکه قبل از سر بالایی سرعت کافیو داشته باشی با کولر خیلی راحت سر بالایی رو میره ولی اگه پشت ترافیک گیر کنی با کولر و بزنی دنده یک خیلی سنگین تنبل و کنده.ولی اگه کولرو قطع کنی قابل قبول میشه .من یک شاهد زنده .این ماشین هیچ مشگلی نداره .شما باید مصرف کمشم در نظر بگیرید و از موتور 1500 انتظار موتور 2500 نداشته باشی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. علیرضا

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان
    جناب ارش عزیز من با بعضی از مطالب شما موافقم مثل قیمت صفر ولیکس .بنظر من و خیلی از دوستان قیمت این ماشین نباید بیش از 48 میلیون باشه قیمت جهانی این ماشین به احتساب 73500یوان چین و ارزش هر یوان معادل 547تومن اگرباشه میشه 40204500تومن
    پس امکان فروش به قیمت مد نظر شما نخواهد بود
    ولی در مورد شتاب عرض کنم اگر شما درست با این ماشین رانندگی کنید و طبق اصول تعویض دنده داشته باشی هیچ وقت احساس کمبود شتاب نخواهی کرد ولی نباید انتظار یک موتور 2000رو ازش داشت ولی توقع شما اگر در حدیک موتور 1500باشه براورده خواهد شد مطمئن باش .چون من تا این لحظه که 31600کیلومتر با این ماشین رانندگی کردم واقعا احساس رضایت دارم ضمنا یکی از حسن های این ماشین مصرف کم در زمان رانندگی با سرعت ثابت 95در جاده در حدود 5.5لیتر در 100کیلومتر میباشد و اگر با سرعت 110و کولر روشن در حال حرکت باشی مصرف به حدود 6.2 خواهد رسید
    در مورد بازار دسته دوم ارش جان کدوم ماشین الان بازار فروش داره ؟دوستی 206 برای فروش داره حدود 1ماه هست که نتونسته بفروشه در صورتی که همین ماشین قبلا بقولی چک روز جمعه بود
    در مورد ولیکس اتومات این نکته رو عرض کنم که با ولیکس دنده ای هیچ تفاوتی نداره بغیر اینکه کلاج اون برقی و روی این گیربکس نصب شده و یکسری امکانات مثل مونیتور و دوربین دنده عقب و دی لایت بهش اضافه شده پس از نظر ساختاری یکی هستند فقط چند تا اپشن بهش اضافه شده
    در مورد کیفیت قطعات که عالیه ولی اگر مونتاژگر ایرانی کمی دقت خودشو بالا میبرد همین ایرادات فعلی هم نبود که خوشبختانه در سرویس اولیه این ایرادات هم برطرف میشه سرویس اولیه برای همینه مرد بزرگ ضمنا در حال حاضر وضعیت خدمات پس از فروش بهتر و هر روز هم تعداد نمایندگیهای خدمات پس از فروش افزایش می یابد .
    در مورد رتبه این رو عرض کنم بازار چین مثل ایران انحصاری نیست و همه قدرتهای بزرگ صنعت خودرو در چین در حال فعالیت میباشند وهمین که در نوع شاسی بلند تولید چین رتبه اول به شاسی بلند شرکت گریت وال (هااول6 H)از نظر فروش داده شده است خود گواه بر کیفیت برتر دارد توصیه میکنم به جدول فروش و رتبه بندی محصولات فروخته شده در چین نگاهی بندازید تا متوجه بشی چه برندهای معتبری جهانی بعد از ولیکس قرار دارند
    با تشکر از شما ارش عزیز امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. بابک

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    سلام چرا پیامها نا مرتب قرار میگیره؟ از مدیران سایت پدال تقاضا دارم رسیدگی کنند تاریخها جا بجا نا مرتب پستهای قدیمی تر جلوتر و جدیدا عقب تر ؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. موسوی

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان
    آیا مهندس جعفری کماکان در این گروه فعال و پاسخگو هستند؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. علیرضا

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام
    اگر ایشان رو دیدی سلام ما رو هم بهشون برسونید
    التماس دعا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. عل

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    سلام خدمت همه عزیزان
    به نظر میرسه همراهی وکیفیت این ماشین مانند همراهی جناب جعفری است اول خوب وهمراه بعد ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. بابک

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    سلام منم اوایل که صفحات قبل را میخوندم از پاسخگویی اقای جعفری خیلی خوشم اومد و از ایشان تعریف میکردم ولی الان مدتیه که ایشان اصلا نیستند…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. زهرا

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    دوستان ولکس سوار سلام
    میخواستم بگم منم از اونایی هستم که از سایت پدال خوشم اومد فقط وفقط به خاطر حضور مدیر خدمات پس از فروش.
    حضور آقای جعفری در اینجا به معنی اینه که نظرهای اینجا بررسی میشه اونم به واسطه مدیران یه شرکت معتبر
    این خودش یه دلگرمی است برای یک ولکس سوار
    بنابراین خواهش میکنم جناب مهندس جعفری حضورش رو پررنگ تر بکنه. و اگر امکانش است نظرشون رو درمورد ولکس اتومات بدن.
    سفرهایی خوش با ولکس براتون آرزو میکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. احمد

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (7 ديدگاه)

    با سلام
    تفاوت ولیکس اتومات جدید با نوع دستی فقط گیربکسشه یا تفاوت دیگه ای هم داره؟
    یعنی آپشن جدیدی بهش اضافه شده یا مثلا ایرادای نمونه دستی برطرف شده یا نه؟ مثلا سینی زیر موتور را اضافه کردن؟ یا دوربین دنده عقب؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. علیرضا

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان
    جناب احمد عزیز ولیکس amt و دستی در نوع گیربکس تفاوتی ندارند بلکه پدال کلاچ حذف و کلاچ برقی اضافه شده وداشبورد جلو تغییر کرده است
    اپشنهای اضافه شده به ولیکس amt عبارتند از :
    1-مونیتور 2-دوربین دنده عقب 3-دی لایت
    ضمنا شما به نکته ای اشاره کردی که من متوجه منظور شما نشدم در نمونه دستی چه ایرادی وجود داره لطفا بفرمایید تا منی که یکسال از این ماشین استفاده می کنم اگاه بشم با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمد

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (7 ديدگاه)

      سلام جناب آقای علیرضا
      خیلی خیلی از پاسختون ممنونم.
      راستش من تا حالا ولیکس نداشتم تازه یکی اتوماتشو یعنی همون AMT را ثبت نام کردم. این یک هفته تو نت در مورد ولیکس سرچ کردم بعضی جاها دوستان نوشته بودن که زیر موتور سینی نداره یا مثلا کف ماشین پایینه و ممکنه گیر کنه به سرعت گیرها. البته من چندتا ماشین دیگه را هم پرس و جو و سرچ کردم مثله برلیانس H330 اتومات و دنا و جک ولی در نهایت به این نتیجه رسیدم که ولیکس از همه کم عیب تره و اینو ثبت نام کردم.
      مجددا بخاطر پاسختون تشکر می کنم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بابک

        ۳ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (23 ديدگاه)

        جناب احمد سلام .منم ولیکس دارم 4000 تا کارکرد.اشکالاتی که میگفتند در برخی از ماشینای مدلای پایین بوده.ماشین من که مدل 94 است .نه مشکل گیر کردن زیر ماشینو داره نه کمکاش کوبش دارند و اینکه سینی زیرم ندارم و مشگلی هم نبوده و نیازیم نیست.ولی شتاب اولیه ماشین تو ذوقت نزنه چون منم اولش این شتاب ناراحتم کرد ولی به مرور بهتر شد.ضمنا هر وقت خواستی ماشینو تحویل بگیری با خودت بنزین ببر که مثل من گیر نکنی.موفق باشید

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. علیرضا

    ۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    جناب اقای احمد و همه دوستان سلام
    ابتدا به حسن انتخاب جنابعالی تبریک میگم و خوشحال که به جمع ولیکس سواران پیوستید
    خوشبختانه در سایت پدال دوستان ولیکس سوار بطور کامل به محاسن و معایب ولیکس اشاره کرده اند که با مطالعه یادداشتهای دوستان خودتون متوجه خواهید شد که حتما هم شدید که اقدام به ثبت نام کردید
    در مورد سینی زیر موتور اکثر ماشینهای روز دنیا سینی زیر ندارند که ولیکس هم یکی از اونها هست در کذشته ماشینهای مثل مزدا 3 و کمری SEهم دارای ارتفاع کم بودند ارتفاع ولیکس هم نسبت به ماشینهای تولید داخل بله کم میباشد ولی خیلی مشکل حادی نیست ولی بعضی از دوستان به اندازه 3تا 5سانت ارتفاع رو افزایش دادند که ما توصیه به انجام اینکار نمی کنیم
    احمد عزیز هر ماشینی محاسن و معایبی داره که ولیکس -جک-دناوبرلیانس هم از ان قاعده مستثنا نیستند و در نهایت من و شما هستیم که انتخاب می کنیم ما اینجا فقط در مورد ولیکس بحث و تبادل نظر می کنیم .
    اگر شما مایل باشید میتونید به جمع ولیکس سواران جوان در فضای مجازی در تلگرام اضافه بشید با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (7 ديدگاه)

      با سلام
      ممنونم. لطفا منم به گروه ولیکس سواران تلگرام اضافه کنید. 09397209417

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد

      ۶ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ممنون میشم بنده رو هم به گروه ولیکس سوراران اضافه کنید.
      تا از نظرات و راهنماییتون بتونم استفاده کنم.
      09358982543
      با سپاس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. amin

    ۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (24 ديدگاه)

    سلام دوستان
    ایا کسی فلپ اینه بغل سمت راننده سراغ داره به قیمت مناسب خریدارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. آرش

    ۲ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (43 ديدگاه)

    لینک زیر خبر جالبی زده و این قسمت متنش جالبه که خود چینی ها هم به محصولات برند معتبر تولید مشترک داخل چین علاقه دارند (مثل تولید برندهای معتبر در ایران مثل پژو و رنو و فولکس واگن و کیا و امثالهم) :
    جدول پرفروش‌ترین خودروهای ساخت چین در خاک این کشور نشان می‌دهد مصرف‌کنندگان چینی عمدتا به محصولات تولیدی کارخانجات مشترک با خودروسازان معتبر جهان اقبال نشان می‌دهند؛ یعنی محصولات مشترک چین با خودروسازانی چون «جنرال‌موتورز»، «فورد»، «هیوندای»، «فولکس‌واگن» و… . در حال‌حاضر شرکت‌های بزرگ خودروسازی چین از لحاظ میزان تولید «سایک»، «دانگ‌فنگ»، «اف‌ای‌دبلیو»، «بایک»، «چانگان، «جک»، «گریت‌وال»، «چری» و «جیلی» هستند.
    http://www.asriran.com/fa/news/411582/%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%D9%8A-%DA%86%D9%8A%D9%86%DB%8C-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%AC%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D8%A8%D9%82%D8%A7%DB%8C%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7
    از راین خودرویی‌ها نیز که محصولات گریت‌وال چین را در ایران مونتاژ می‌کنند، خبر می‌رسد تیراژ آنها در مقایسه با چهار ماه سال گذشته، ۷۳ درصد افت کرده است:
    http://www.iranjib.ir/shownews/14827/%D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87-%DA%86%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. خان

    ۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام چرا اکثر استانها مثل قزوین و… نمایندگی ولکس ندارند،وبرای خدمات نزدیکترین استان که کرج میباشد ،مراجعه میکنیم لوازم زیاد ندارن وبه نمایندگی مرکزی تهران ارجاع میدهند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Nima

    ۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عزیزان ولکس فقط بدنه و داخل اتاقش چینه درجه یک ا موتورش میتسا بوشی ا و جایگزینه ماشین های ورنا و آوانتا که معروف به خراب نشونده اند هست از نظر مصرفه سوخت هم عالیه دنده ایش 4/8 در 100کیلومتر و اتوماتش 6/9 هست نسبت به قیمتش خیلی نرم راحت و فوق العادس من که ترجیهش میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. علیرضا

    ۵ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان
    جناب نیما ابتدا عرض کنم که موتور ولیکس کپی موتور تویوتا یاریس 1500میباشد
    ولی در مورد کیفیت با شما موافقم نسبت به بقیه هم رده های خودش بهتر و خرابیش کمتر هست و اگر مونتاژگر ایرانی کمی دقت را چاشنی کارش کنه همین ایرادات مشاهده شده هم برطرف خواهد شد
    در مورد مصرف سوخت هم در عمل اگر شما با سرعت 90کیلومتر حرکت کنید صد 5.4و اگر با سرعت 110حدود صدی 6.2تا 6.5مصرف می کنه و در شهر با سرعت مجاز با ترافیک کم حدود بین 7تا 8و واگر ترافیک سنگین باشه تا 9هم مصرف خواهد داشت حال اگر شما از کولر هم استفاده کنید به همه این اعداد 0.2اضافه کنید
    ضمنا در تست تصادف جواب داده و نسبت به هم ردهای خودش داری بدنه و ستونهای قوی تری میباشد من سعی می کنم امروز عکسهای ولیکسی که با سرعت 180کیلومتر دچار حادثه شده رو تو صفحه اینستاگرام قرار بدم دیدن این عکسها خالی از لطف نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. محمد

    ۵ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان
    بنده پس از بررسی و تحقیق بین ولیکس، سابرینا و جک، سمت ولکس کشیده شدم. هدفم گرفتن مدل اتوماتیک اونه، اما ظاهرا طبق گفته دوستان، سری جدید اتومات این ماشین تفاوتهایی با مدل 91 اون داره که منو در خرید اون مردد کرده. آیا واقعا گیربکس استفاده شده در مدل اتوماتیک وضعیت مطلوبی نداره؟ یعنی برم سراغ دستی اون بهتره؟ کسی مدل اتوماتیک AMT رو گرفته که بتونه در موردش نظری بده؟ و اینکه آِیا توی اهواز نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش داره؟ ممنون میشم آدرس یا شماره تلفنی بهم بدین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. meghdad

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان. بنده مدتیه که ولکس گرفتم. میخواستم بدونم راه ورود به گروه تلگرام ولکس سواران چطوریه؟ با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد.س.61

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (85 ديدگاه)

      سلام مقداد جان به این شماره در تلگرام درخواست بفرست
      09383398319

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. مصطفی

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (205 ديدگاه)

    آقا مقدادلطفا شماره تلفنت را اینجا بذار تا به گروه اضافه شوی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امير

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (7 ديدگاه)

      09397209417
      لطفا منم تو گروه تلگرام عضو کنید.
      ممنون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. حامد.س.61

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (85 ديدگاه)

    مدل AMT گیربکس متفاوت و 6 دنده داره که به ادعایی شرکت از آلمان تهیه و روی ولیکس نصب میشه که اگه این طور باشه بد نیست.
    در ضمن در مدل اوتوماتیک نسبت به دستی کیلومتر گرافیکی و دیجیتال و رنگی شده که شاید مشکل کم نوری در روز رو حل کنه،همچنین آینه ها دیگه برقی جمع نمیشه،در قسمت وسط کنسول از پلاستیک براق مشکی استفاده شده که خش پذیری و لک پذیری بالایی داره،آنتن از داخل شیشه و حالت نامرئی به شکل کوسه ای قرار گرفته که سلیقه ای و آسیب پذیرش کرده،رینگهایی واقعاً بی ریخت شده،مانیتور بهش اضافه شده و در عین حال چرم دوزی فرمان حذف شده،جلو پنجره اندکی متفاوت شده و پلاستیک براق استفاده شده درش خش پذیری رو تداعی میکنه اونم در سرعت بالا و برخورد سنگ ریزه و شن،داشبورد زیبا تر شده و در عین حال دریچه های هوای وسط از داشتن اهرم باز و بسته محروم شدن که با توجه به نوع دستی که برای هر دریچه امکان باز و بست مجزا بود اصلا یه ضعف محصوب میشه…یه چند تا تغییر دکوراتیو زیبا مثل زه کرومی دور پنجره از بیرون و چرم شدن جنس تکیه گاه های دست روی قاب درب از داخل و تغییر رنگ نقره ای در این قسمت به رنگ مشکی براق رو شاهدی که در مورد کروم مثبت و در دو مورد بعدی ضعف دارن که یکی ساییدگی چرم و دیگری لک و خش پذیری به مرور زمان رو میشه نام برد.
    میبخشید زیاد شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. احسان

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام عرض میکنم خدمت همه دوستان ولکس سوار
    میخواستم بدونم هزینه نگهداری این خودرو توی چه رنج قیمتی هست( تعمیرات، تعویض قطعات مصرفی،) ممنون میشم اگه راهنمایی کنین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. علیرضا

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان
    ابتدا لازمه یک مطلب رو عرض کنم که طبق اظهارات جناب مهندس جعفری نوع گیربکس ولیکس AMTبا دستی متفاوت میباشد و المانی بوده و حتی در چین هم مونتاژنمیشود که بنده به اشتباه در یادداشتهای قبلی عنوان نمودم یکی هست پوزش من رو بپذیرید
    حال در مورد سوال جناب احسان بدینصورت عرض کنم بنده هر 5000کیلومتر بطور میانگین مبلغی معادل 155000تومان هزینه جهت سرویسهای دوره ای که شامل تعویض روغن -تعویض فیلتر روغن -فیلتر هوا وبازدید قسمتهای حساس ماشین طبق جدول تنظیم شده شرکت پرداخت می کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. امير

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سلام.
    من یه ولیکس اتومات ثبت نام کردم که تحویلش آبانماه هست. تو برگه ای که نمایندگی داده بهم نوشته سود انصراف ندارد و در مقابل سود مشارکت هم چیزی ننوشته. از نمایندگی سوال کردم میگه به ولیکس اتومات سود انصراف و سود مشارکت تعلق نمی گیره. در صورتیکه تو آگهی پیش فروش این خودرو که تو لینک زیر اومده، نوشته بود سود انصراف 21 درصد و سود مشارکت 26 درصد.
    http://pac.ir/fa/wp-content/uploads/2015/07/pre-sales-volex-C30-new1.pdf
    دوستانی که جدیدا ثبت نام کردن لطفا بگن که از اونا هم این طوری بوده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. امير

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سلام. من یه ولیکس اتومات ثبت نام کردم که تحویلش آبانماه هست. تو برگه ای که نمایندگی داده بهم نوشته سود انصراف ندارد و در مقابل سود مشارکت هم چیزی ننوشته. از نمایندگی سوال کردم میگه به ولیکس اتومات سود انصراف و سود مشارکت تعلق نمی گیره. در صورتیکه تو آگهی پیش فروش این خودرو که تو لینک زیر اومده، نوشته بود سود انصراف 21 درصد و سود مشارکت 26 درصد.
    http://pac.ir/fa/wp-content/uploads/2015/07/pre-sales-volex-C30-new1.pdf
    دوستانی که جدیدا ثبت نام کردن لطفا بگن که از اونا هم این طوری بوده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. علیرضا

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    امیر سلام
    کدوم نمایندگی ثبت نام کردید لطفا با واحد فروش پرستوی ابی تماس بگیرد02188811766داخلی 155

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (7 ديدگاه)

      سلام. ممنون بابت پاسختون. زنگ زدم به دفتر تهران. گفتن که سود مشارکت 26 درصد تعلق میگیره. حتی اگه تو برگه ثبت نام چیزی ننوشته باشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  30. علیرضا

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    دوستان لطفا از وبلاگ گروه ولیکس سواران ایران بازدید کنید
    c30club.parsiblog.com

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا