دوج در ابتدا قصد داشت دورانگو هلکت را فقط به مدت شش ماه و در تعداد محدود ۲ هزار دستگاه تولید کند و هماکنون کل این تعداد فروخته شده است. حال اما ظاهراً این شرکت نظر خود را تغییر داده و تصمیم گرفته حداقل چند دستگاه دیگر برای کسانی که فرصت خرید دورانگو هلکت را از دست دادهاند تولید کند.
مدیر عملیات دوج آمریکای شمالی «باب برودردروف» دراینباره گفته است:
هر زمانی که شما یک خودروی تولید محدود را به بازار عرضه میکنید و قصد دارید تعداد کمتری از کل نمایندگیهای دوج در سراسر کشور تولید کنید، با ریسک تعداد زیادی از مشتریان بسیار ناراحت مواجه خواهید شد. ما نمیخواستیم این مشتریان را ناامید کنیم و میخواهیم راهی پیدا کنیم تا آنها عضوی از خانوادهٔ برادران عضلانی شوند
فعلاً مشخص نیست که دوج چه تعداد دیگر از دورانگو هلکت تولید خواهد کرد اما اظهارات برودردروف نشان میدهد که بهاحتمالزیاد این تعداد خیلی زیاد نخواهد بود. طبق گزارشها، تولید این نمونههای اضافی از ماه ژوئن آغاز میشود.
دورانگو هلکت به همان نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ هلکت مجهز است که ۷۱۰ اسب بخار قدرت و ۸۷۵ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک این نیروی عظیم را به هر چهارچرخ میفرستد تا این خرس وحشی بتواند ظرف تنها ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو با چنین پرفورمنسی میتواند تا ۴ تن را هم بکسل کند. قیمت دوج دورانگو هلکت از ۸۰,۹۹۵ دلار آغاز میشود اما با سفارش همهٔ آپشنها این رقم میتواند به نزدیک صد هزار دلار هم برسد.
porsche
۲۴ فروردین ۱۴۰۰یه حس عجیبی به این ماشین دارم
S
۲۴ فروردین ۱۴۰۰در عین سادگی حس خوب آمریکایی بودن رو به آدم میده
یکی از دوستان ۲۰۱۲ داره که خیلی ساده تر از اینه آخرین باری که دیدمش تقریبا ۱۸۰۰۰۰کیلومتر کارکردش بود ولی حاضر نیست یا هیچ ماشینی عوضش کنه
زیزیگولو
۲۴ فروردین ۱۴۰۰خیلی قلچماقه لامصب …. رودست نداره
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۴ فروردین ۱۴۰۰عشــــــــقی دوج،عشقی هلکت❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
این شرکت آمریکایی اصیل به همراه srt واقعاً سنگ تموم گذاشتن،لایق این جایگاه هم هست،با وجود اینکه فقط ۵مدل خودرو داره اما فروشی که داره خیلی زیاده،با وجود قیمت بالا بازم هواخواهای زیادی داره،اون چلنجر و چارجر که خیلی وقته تولید میشن هم روز به روز طرفداراشون بیشتر میشه، به امید موفقیتی بزرگ برای دوج و خوشحالی ما طرفدارای دو آتیشه آمریکایی❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️?
viper
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰??????????
داج روی دست نداره دوستان
آتش
دود کردن لاستیک
تک چرخ
درگ
برد
….
محمد رستمی نژاد
۲۴ فروردین ۱۴۰۰آقایون من موندم
که
۱:چلنجر بخرم
۲: یا رم TRX بخرم
۳ یا چارجر هلکت بخرم (ردآی)
۴:دورانگو هلکت
کدوم دو انتحاب کنم نمیتونم
از یه طرف به TRX خیلی علاقه دارم
از یه طرف خَرَکی بودن دورانگو
از یه طرف عشق چلنجر
از یه طرف وحشتناک بودن چارجر
پس یه تیر خلاص میزنم راحت میشم
(البته رویایی محض است در ایران شاید در آمریکا واقعیت داشت)
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۴ فروردین ۱۴۰۰به من باشه یه کلکسیون از همشون جمع میکنم…
اما حیف که در ایران اینچیزا رو حتی تو خیابون هم نمیبینیم?
RezaRs
۲۴ فروردین ۱۴۰۰حاجی ما خو منطقمون ازاده مگه خوزستان نبودی؟ قناعت کمی پیشه کن جاهای دیگه ماشینایی که منوتو هر روز میبینیم ر ندیدن حتی خیلی از مردم
محمد رستمی نژاد
۲۴ فروردین ۱۴۰۰چرا رضا جان
من خوزستان هستم شهر شوش
البته خوزستان نیستم ولی خب ۱۰ ،،، ۱۲ سالی هست که اینجا هستم
خودم یکی از دوستام یه ماستنگ GT داره تازه ۲۰۱۵ هست نسل شیش
از مدل نسل شیش ماستنگ فقط سه تا هست فکر کنم
دوتا دنده دستی
یکی اتومات که ماستنگ دوستم اتومات هست
راستی شما که هم اُستانی شدی
کدوم شهر تشریف دارید؟؟؟؟؟
محمد رستمی نژاد
۲۴ فروردین ۱۴۰۰چه قدر یه شرکت میتونه با اصالت باشه خدااااا
این دوج خیلی خواستنی است
ولی یه نصیحت
هیج وقت چلنجر شیش سیلندر نخرید
چون چلنجر اصولا ماشین سنگینی است
و موتور شیش سیلندر آن اصلا جواب گو نیست
مدام باید تحت فشار قرارش داد
اگه شیش سیلندر میخواهید فقط کامارو
اگه تنفس طبیعی میخواهید موستانگ GT یا چلنجر اسکات پک
اگه سوپر شارژر میخواهید فقط دوج و فقط چلنجر
اصلا ماسل کار باید سنگین باشه
صدای بهشتی
مصرف بالا
تیپ ترسناک
و هندلینگ نه چندان خوب
اصلا ماسل کار چه به هندلینگ خوب
از اینِ چلنجر خوشممیاد که سر پیچ باهاش میپیچی
بعد عقب ماشین خوش دَر میره
این میشه ماسل کار
NAVID۰۰۹۸
۲۴ فروردین ۱۴۰۰محمد جان
قطعاً TRX میخریم ، بینظیره این پیکاپ .
اما ، حقیقتاً این همه قدرت را میخواهند برایه چه ؟!
به من باشه ، میگم یه خودرو با ۳۰۰ اسببخار خیلی هم مناسبه و بیشتر از این همه قدرت به درد سوپراسپرتها یا لاکچریهای گران مثل بنتلی یا مایباخ و رولزرویس و افراد خاص میخوره ، اما میبینیم که قدرت خودروهای اکونومی هم داره میرسه به بالای ۴۰۰ اسببخار و خب چرا !
شما اگر ۱۰ تا سیخ کوبیده هم جلویتان بگذارند ، نهایتِ نهایتش ۳ تا سیخ بخورید و تازه رو دل هم میکنید و سنگین میشوید و اگر تازه حالتون بد نَشه ، چون نرمال سیخ کوبیده ۲ تا به حساب میاد برای یک فرد معمول در جامعه و باقی سیخهای کوبیده دیگر رفع نیاز نیست و به کار آمد نمیآید جز خرج اضافی و اِصراف نعمت خدا !
قدرت زیاد این روزهای خودروها حقیقتاً چیزی جز دور ریختن پول نیست که هم مصرف سوخت و هم استهلاک فَوران میکنه رو به بالا !
تکنولوژی پیشرفت کرده اما این ثابت شده که هرچقدر قدرت بالاتر بره ، استهلاک و خرج هم بالاتر میره و این تئوری هنوز پابرجاست حتی اگر تکنولوژی جدید را بهانه قرار دهیم !!!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۴ فروردین ۱۴۰۰پدال لطفاً امروز هم دوئل بزار…
R@m!n
۲۴ فروردین ۱۴۰۰امیدوارم نسل بعدی طرح های داج بتونه موفقیتاشو ادامه بده
Hadi
۲۴ فروردین ۱۴۰۰قشنگ از اولش معلوم بود که قراره بیشتر ازش ساخته بشه…
چون دوج خیلی معروفه مخصوصاً اگه هلکت باشه
حیفه این ماشین اصن نباید محدود باشه…
R@m!n
۲۴ فروردین ۱۴۰۰موتورای همی کمه
Sina10
۲۴ فروردین ۱۴۰۰به نظرم این ماشین عالیه!!
یخورده قیافه عقبش زشته ولی دیگه مشکلی نداره
اگه بخوام یه کراس اوور پرفورمنس بخرم زیر ۱۰۰ هزار دلار ، X3 M رو انتخاب میکنم ولی خب اکه به من باشه که کلا کراس اوور نمیخرم ، جای این دورانگو نسخه ی چارجر هلکت رو انتخاب میکنم
امیر
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ابهت یعنی این ماشین….!
مهدی
۲۴ فروردین ۱۴۰۰هو هو یه ابهت و اصالت خالص قراره بیشتر تولید بشه
محمد مختاری آذر
۲۴ فروردین ۱۴۰۰واقعا قدرتمند هستش ولی ای کاش طراحی زیبا داشت مثل اوروس و همچنین وزن کمتر
سروش فرخ نژاد
۲۴ فروردین ۱۴۰۰دوج باشد، هلکت باشد ، هنسی هم باشد
Amirreza
۲۴ فروردین ۱۴۰۰به قیافش نمیاد سریع باشه ولی در عمل فرق میکنه ، من از این ماشین خیلی خوشم میاد حتی بیشتر چروکی ترک هاوک
mahan
۲۴ فروردین ۱۴۰۰زنده باد دوج معرکه هست.همیشه گفتم ادم یا شاسی بلند نگیره یا میگیره همه فن حریفش رو بگیره.دورانگو گنگش بالاس بدم گنگش بالاست.توی زمونه ای که بعضیا هزارتا مدل میدن بیرون ولی پلت فرم ها همون دو سه تا دونه هست.شما دوج باشید.همون چندتا خودروتون رو به بهترین نحو ممکن تولید کنید?
یوسف
۲۴ فروردین ۱۴۰۰حیف که اطاق طراحی خوبی نداره… منو یاد کاروان ساخت ایران میندازه?