دوج

رم 1500 مدل 2018 لوکس‌تر از همیشه!

همانند دیگر مدل‌های پرشمار گروه خودروسازی فیات-کرایسلر، پیکاپ رم ۱۵۰۰ نیز برای سال ۲۰۱۸ تغییراتی داشته و تازه‌تر شده است.

۲۰۱۸ Ram 2500 Limited Tungsten Edition and 2018 Ram 1500 Limited Tungsten Edition
این خودرو که تنگستن ادیشن نام داشته و چند ماه پیش جزئیات آن منتشر شده بود به عنوان لوکس‌ترین مدل تاریخ رم ۱۵۰۰ شناخته می‌شود. این خودرو دارای جلوپنجره کروم و تنگستن، پوشش مشکی چراغ‌های جلو و تریم خارجی همرنگ بدنه می‌باشد. داخل کابین رم تنگستن ادیشن نیز چرم دو رنگ، تریم چوبی، پوشش سقف جیر و کف‌پوش‌های سفارشی به چشم می‌خورد.

۲۰۱۸ Ram 1500 Limited Tungsten Edition and 2018 Ram 2500 Limited Tungsten Edition
اما تمامی مدل‌های رم ۱۵۰۰ در سال ۲۰۱۸ دارای سیستم‌های اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۸.۴ اینچی و ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو هستند.

۲۰۱۸ Ram 1500 Rebel Crew Cab 4×4
همچنین سیستم سیریوس با تماس اضطراری، دستیار کمک جاده‌ای، سرویس‌های ریموتی، دوربین عقب و مدول تلماتیک برای ردیابی خودرو از دیگر تجهیزات استاندارد این خودرو می‌باشند.

۲۰۱۸ Ram 1500 Rebel Blue Streak Crew Cab 4×4
از نظر پیشرانه می‌توان به وجود نسخه‌های ۶ سیلندر ۳ لیتری اکودیزل با قدرت ۲۴۰ اسب بخار و گشتاور ۵۶۹ نیوتون متر اشاره کرد. همچنین پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری پنتاستار با خروجی ۳۰۵ اسبی به همراه پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری HEMI با قدرت ۳۹۵ اسب بخار و گشتاور ۵۵۵ نیوتون متر در دسترس مشتریان هستند.

۲۰۱۸ Ram 1500 Rebel Mojave Sand Crew Cab 4×4
تریم رم ۱۵۰۰ مدل سال ۲۰۱۸ هم‌اکنون ترکیبی از مدل‌های Tradesman، Express، SLT، HFE، Big Horn/Lone Star، Lone Star Silver، اسپورت، نایت، ربل، لارامی، لارامی Longhorn، لارامی لیمیتد و لیمیتد تنگستن می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. (ali(chevy nova

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    عکسها رو نگاه تو رو خدا
    عجب ابهتى
    عجب هىکلى
    عجب زیبایى
    دوج با بىش از 80 سال تجربه در ساخت وانت غىر از این ازش انتظار نمىره

    موافقم 1
    مخالفم 0
      1. (ali(chevy nova

        ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        فداى داداش سامان خودم
        سامان جون خوب بلدى دلمون رو اب کنى

        موافقم 0
        مخالفم 0
    1. aston martin

      ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      دقیقا
      انقد خاصن که حتی آدمی که هیچ دلیلی برا خرید وانت یا آفرود نداره هم وسوسه میشه داشته باشدش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. (ali(chevy nova

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    دوستان امروز براتون از مشخصات 2 تا محصول دوج مىخوام مطلب بذارم
    اولىش مربوطه به دوج چارجر 1968
    Comments: 1968 saw a dramatic redesign of the Dodge Charger with a new hidden headlight grille, curvy body, recessed backlight, refined tail, and minimal use of chrome. This redesign resulted in a six-fold increase in sales from 1967. Out of the 92,590 Chargers produced for 1968, 17,665 had the R/T package with its standard 440 Magnum engine and “Scat Pack” bumblebee stripes on the rear end. Only a scant 475 came with the all mighty Hemi. The Hemi was strengthened for 1968 with a slightly longer-duration cam, new valve springs, and revisions which reduced oil consumption. It was still under-rated at 425bhp and still remained the engine of choice for serious drag racers.

    Production: 17,665
    Engines: 318 V8 230bhp. 383 V8 335bhp. 426 V8 Hemi 425bhp@5000rpm, 490lb-ft@4000rpm. 440 V8 375bhp@4600rpm, 480lb-ft@3200rpm.
    ((Performance: 426 Hemi V8 425: 0-60 in 5.3 sec, 1/4 mile in 13.8 sec @ 105mph))
    طبق گفته قسمت پرفورمنش این ماشىن 0-60 رو تو زمان 5/3 طى مىکرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فيصل

      ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (350 ديدگاه)

      علی شوی نوا ببینم این ماشین رو میشناسی؟ اطلاعات داری ازش؟
      http://s8.picofile.com/file/8305500176/IMG_1693.JPG
      http://s9.picofile.com/file/8305500284/IMG_1692.JPG

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali(chevy nova

        ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        فىصل جان داداش گلم این چارجر Daytona مدل 2017 هستش
        پدال پارسال ازش مطلب گذاشت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فیصل

          ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (350 ديدگاه)

          نسخه تیون شده چارجر برای رالی داکار. خوش صداست لامصب

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. (ali(chevy nova

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    اما مطلب بعدى مربوط به دوج super b هستش در 1970
    Comments: The Super Bee was restyled for 1970. To differentiate it from the Coronet that it was based on, the Super Bee did not get the dummy rear fender scoops as standard equipment. It also had horizontally divided (rather than individually segmented) taillamps. New options included a hood tach and spoiler. Buyers could order the R/T type bumble bee stripe or pipe-shaped upper and lower rear fender stripes with a circular Super Bee decal between them. The Super Bee was available in a number of wild colors, such as Plum Crazy, Sublime, and Go-Mango. Extras included the “Kruncher” and Bee-Liever” performance options. Base prices fell $64 but sales dropped to about 15,500 units. Hemis were installed in just 32 hardtops (21 with four speed) and 4 pillared coupes (all with the four speed). This was the last year that the Super Bee was based on the Coronet.

    Production: 2D Pillared Coupe: 3,966. 2D Hardtop Coupe: 11,540.
    Engines: 383 V8 335bhp@5200rpm, 425lb-ft@3400rpm. 426 Hemi V8 425bhp@5000rpm, 490lb-ft@4000rpm. 440 V8 375bhp@4600rpm, 480lb-ft@3200rpm. 440+6 V8 390bhp@4700rpm, 490lb-ft@3200rpm.
    Performance: 383/335bhp: 0-60 in 7.1 sec, 1/4 mile in 15.0 sec @ 96mph. 426/425bhp: 0-60 in 5.3 sec, 1/4 mile in 13.49 sec @ 105mph. 440/375bhp: NA. 440/390bhp: NA.
    همونطور که در قسمت پرفورمنس مىبىنىد این محصول دوج که ساىز بزرگى هم داشته 0-60 رو تو عرض 5/3 طى مىکرده دوستان
    منبع این مطلب هم ساىت امریکن ماسل کارز هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. جلالى

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (90 ديدگاه)

    على شوى
    ممنون از مطالبى که گذاشتى فقط 1 سوال
    تو قسمت پرفورمنس که مشخص کردى هر 2 ماشىن 0-60 رو تو مدت 5/3 زده طى مىکنن
    هر دوتا ماشىن زمانشون یکسان هست؟ یا اشتباه زده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali(chevy nova

      ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      جناب جلالى دوست من
      بله هر دو ماشىن 0-60 رو تو زمان کاملا مشابه طى مىکردن
      البته من منبع این متن رو هم ذکر کردم و شما مىتونىد بهش رجوع کنىد
      منبع مطلب رو بازم مىذارم براتون
      Muscle car club

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. جلالى

        ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (90 ديدگاه)

        درسته على جان
        به اون منبع سر زدم
        زمانها مشابه بود
        موضوع جالبش این بود که امار فروششون هم مشخص کرده بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. کوروش

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    اووف چه کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. یوسف

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (742 ديدگاه)

    ای کاش فیات کرایسلر رم رو از از دوج جدا نمی کرد. دوج با اون نشان جذاب قوچ رو جلو پنجرش یه چیز دیگس. با اینکه همگی میدونیم رم در واقع همون دوج هستش ولی بازم کار ابلهانه ای بود به نظرم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. نت

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (363 ديدگاه)

    جلو پنجره زشتی داره ولی طراحی داخلی این ماشین که یکپارچه مشکی قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali(chevy nova

      ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      نت
      جلو پنجرش به پاى گرنجو نسل قبل نمىرسه دیگه شما ازش بگذر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کوروش

        ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1125 ديدگاه)

        سانتافه رو یادت رفت

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. نت

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (363 ديدگاه)

    یه پیکاپ جدید امیکو تولید به نام اسنا که دوکابین هست که خیلی امکانات جالبی داره نسبت به قیمت 120 ملیونی این پیکاپ.پیکاپ امیکو طراحی بیرونی زیبایی هم داره.تنها مورد منفی پیکاپ امیکو روی جلو پنجره مثل کامیونهایش بزرگ نوشته با انگلیسی امیکو که خیلی زشته که تو فضاهای مجازی هم خیلی ازش انتقاد کردند نسبت به گذاشتن لگوی امیکو.پدال در مورد پیکاپ امیکو پست بزار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. کارل شلبی

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    حالا هی هیچی نمیگیم از رو نمیره مدام دلبری میکنه.??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌‌‌رش‌اد

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    این‌جا مشخص میشه که تعریف هر کسی از لوکس بودن متفاوته؛ ماشین خوبیه اما لقب لوکس، کاربردی نداره این‌جا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Farid

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (32 ديدگاه)

    یه نگاه خسته ای داره چراغاش مخصوصا ولی تریم های خوشگلی داره توی این کلاس فوردF١۵٠بیشتر دوست دارم اسپرت تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. TRX

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    رم خاص ترین تراک ساز دنیاست، به هیچ وجه نباید با f150 مقایسه بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. حمیدرضا

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    نسبت به سایر تراک ها رم چهره جذابی داره و گویا عملکرد نسبت به قیمت بهتری هم داره اما مهم ترین چیزی که از این مطلب میشه فهمید اینه که امروزه همه کسانی که خودرو سوار میشن دوست دارن حس لوکس بودن رو تجربه کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. he

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (6 ديدگاه)

    خوش به حالشون ما چی سوار میشیم اونا چی ???

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا