دوج

داج چلنجر روهان، تیونینگ به سبک ژاپنی!

نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۲۰ کاملاً در قرق خودروهای ژاپنی تیون شده بوده اما برخی خودروهای آمریکایی هم در این رویداد خودرویی حضور داشته‌اند. این دو داج چلنجری که مشاهده می‌کنید حاصل ابتکار کمپانی ژاپنی با نام روهان ایزاوا آرت است.

اولین چلنجر از نوع SRT هلکت است که رنگ بدنه‌ی قرمز روشن را به خود گرفته است. روهان در تولید این خودرو به وضوح از چلنجر پهن‌پیکر استاندارد الهام گرفته اما قوس‌های چرخ افترمارکتی را به خودرو اضافه کرده است. به نظر می‌رسد این خودرو پهن‌تر از چلنجر پهن‌پیکر استاندارد شده است.

رینگ‌های جدید، گرافیک شعله‌های آتش و… جزو دیگر تغییرات این خودرو بوده و البته ارتفاع آن نیز کاهش یافته است.

اما دومین چلنجر ظاهراً از نوع ۳۹۲ همی اسکات پک است که آن‌هم از قوس‌های چرخ متفاوتی استفاده کرده است. همچنین رینگ‌های ۵ پره متمایز، رکاب‌های جانبی جدید، دیفیوزر تیز و رنگ خاص بدنه جزو دیگر تغییرات این چلنجر هستند.

روهان در تولید خودروهای وحشی و تیون شده تبحر خاصی داشته و سه سال پیش و در همین نمایشگاه توکیو یک دستگاه نیسان GT-R کرومی و طلایی را معرفی کرده بود که آن خودرو همچنان جزو خاص‌ترین نسخه‌های گودزیلا به شمار می‌رود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. ali (chevy nova)

    ۲۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    حتی ژاپنی ها هم تسلیم این هیولا شدن و عاشقشن

    موافقم 3
    مخالفم 0
  2. یانکی

    ۲۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    دمش گرم لذت بردم واقعا دست بردن تو ترکیب محصولات داج خیلی سخته مخصوصا چلنجر.این ماشینها نیاز به تعویض نسل ندارن.چارجر چلنجر کرایسلر300 بنتلی مولسان تمام لامبوها جگوار xj استخوان بندی فراری 458 که همچنان داره با 488 و f90 میره جلو.نیسان gtr دوستان همکاری کنید بگید.

    موافقم 3
    مخالفم 0
  3. میثم

    ۲۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام
    خوش به حالتون که یه همچین نمایشگاههای تو شهرتون برگزار میشه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. ممد ژانگولر

    ۲۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3506 ديدگاه)

    ژاپنیهای امپراطور رید… به طراحی در دنیا هستن . از طرحای ماشینای خودشون بگیر تا همین تیونیگ عجیب و غریب و مسخره که باعث شده دوج چلنجر بیشتر شبیه دلقک بشه تا اسطوره.

    ژاپن ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 4
  5. Enzo

    ۲۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (319 ديدگاه)

    موندم داج نسل جدید چلنجرو چطوری میخواد طراحی کنه که بتونه راه اینو بره .بعضی از ماشینا اینقدر خوبن .جرات میخواد به طراحیشون دست زد

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا