دوج

داج چلنجر لیبرتی واک، خودرویی آمریکایی با تیونی ژاپنی

اگرچه لیبرتی واک به خاطر اضافه کردن برخی قطعات شناخته شده به خودروهای مطرح جهانی شناخته می‌شود اما هر بار که خبری که از پروژه‌های این تیونر مشهور منتشر می‌شود با ذوق به دنبال مطلع شدن از جزئیات آن هستیم. دلیل این کار تمرکز لیبرتی واک روی طراحی ظاهری خودروهاست که باعث می‌شود محصولاتی جالب‌توجه خلق شود.


برای مثال می‌توانید این داج چلنجر را در نظر بگیرید که به تازگی با فرهنگ ژاپنی‌ها آشنا شده است!


ظاهر کلی این خودروی عضلانی آمریکایی قطعاً با چالش‌های دریفت هماهنگی دارد. این خودرو می‌تواند در مسیرهای کوهستانی پیچ‌درپیچ ژاپن هم به خوبی دریفت کند.


خب حالا بیایید نگاهی به جزئیات این خودرو بیندازیم. اول از همه می‌توانیم به اسپویلر جلوی لبه‌ای اشاره کنیم که ۹۸۰ دلار قیمت دارد. اسپویلر پشتی نیز هزار دلار قیمت داشته و علاوه بر قطعات دیگری همچون گلگیرهای پهن با پرچ‌های آشکار نیز بکار رفته‌اند که می‌توان آن‌ها را دو قطعه دیگر سفارش داد. این کیت در کل بهای ۵۷۸۰ دلاری دارد.


ارتفاع کمتر خودرو به لطف استفاده از سیستم تعلیق بادی ۷۹۰۰ دلاری حاصل شده است. این سیستم تعلیق گران‌ترین قطعه‌ی بکار رفته در چلنجر لیبرتی واک می‌باشد. نهایتاً باید به رینگ‌های ۲۰ اینچی پهن‌تر و مشکی اشاره کنیم که با لاستیک‌های پیرلی پی زیرو همراه شده‌اند.

این اولین پروژه‌ی لیبرتی واک روی چلنجر نیست زیرا قبلاً نیز نمونه‌هایی را دست‌کاری کرده بودند. اگرچه کیت‌های بدنه‌ی پهن همیشه بهترین گزینه برای خریدار نیستند اما شاید این یکی کمی متفاوت باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. ارش

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    چقدر خوشگل شده حالا شد بچه آدم کار ژاپنیها درسته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      گل پسر بچه آدم نیست بچه شیطانه.شیطان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مهراد

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (761 ديدگاه)

    لیبرتی واک رو دوس دارم : برای مثال کار فوق العادشون رو لامبورگینی آونتادور
    ولی باید قبول کرد که انجام این تغییرات رادیکال رو این چلنجر و برخی ماشینای دیگرو خیلی بد انجام میده ، چطور بگم بیشتر شبیه زلم زیمبوعه تا کیت بدنه حرفه ای
    بعد این کاهش ارتفاع تا خشتک دیگه خیلی وقته خز شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امیر

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    نازنین شده چنگیز!!!!
    درسته سلیقس ولی فک میکنم به سلیقه خیلی از دوستانی ک به چلنجر علاقه دارن،نمیخوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ho3ein

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (39 ديدگاه)

    چلنجر فقط مشکی با دوتا خط نوک مدادی مات رو کاپوتش یا سورمه ای تیره با دوتا خط سفید روش با ی خورده،فقط ی خورده بخوابونیش،والسلام
    این سوسول بازیا عظمت و هیبتشو از بین میبره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. رامین

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    عاشق کاراشونم خیلی خوبن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. رها

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (87 ديدگاه)

    کیت بدنه خود چلنجر در مدل رد آی و دیمن خیلی زیباس . شیطان زیبا و اغوا کننده …..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا