دوج

ورود داج چلنجر نسخه 50 سالگی به نمایندگی‌ها

شاید شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی کارخانه‌های فیات-کرایسلر در آمریکا شده باشد اما خبرهای خوبی برای طرفداران موپار وجود دارد. داج چلنجر نسخه ۵۰ سالگی به‌صورت رسمی وارد نمایندگی‌های فروش شده است.

مدل‌های گرامیداشت ۵۰ سالگی فیات-کرایسلر به خاطر اشاره به گذشت نیم‌قرن از شروع تولید چلنجر معرفی شده‌اند. در واقع اولین نسل این خودرو به عنوان مدل سال ۱۹۷۰ تولید شده است.

این مدل‌های ۵۰ سالگی با استفاده از ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود جزو جذاب‌ترین نسخه‌های چلنجر کنونی می‌باشند.

چلنجر نسخه ۵۰ سالگی با چهار تریم GT، R/T شیکر، اسکات پک شیکر و اسکاپ پک واید بادی شیکر و همچنین هفت رنگ گوناگون عرضه می‌شود. تنها ۷۰ ترکیب رنگ و تریم و تعداد کل ۱۹۶۰ دستگاه از این خودروها تولید خواهد شد. البته افرادی که نفس خود را حبس کرده و منتظر نسخه ۵۰ سالگی چلنجر SRT هلکت هستند مأیوس خواهند شد زیرا برنامه‌ای برای تولید این خودرو وجود ندارد.

اما مشکلی وجود ندارد زیرا نسخه ۵۰ سالگی چلنجر چیزهای خوب زیادی دارد. تمامی مدل‌ها دارای برندهای ویژه از نشان روی صندلی گرفته تا جلوپنجره و اسپویلر هستند. هر خودرو دارای کاپوت و سقف مشکی بوده و همه تریم ها به جز تریم GT از کاپوت شیکر با طرح متمایز بهره می‌برند. در واقع این اولین بار است که کاپوت شیکر روی چلنجر پهن‌پیکر نصب می‌شود.

قیمت چلنجر نسخه ۵۰ سالگی ۴۹۵۵ تا ۵۹۹۵ دلار بیشتر از نسخه استاندارد بوده هرچند داج تخفیف‌هایی را نیز برای خرید در نظر گرفته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    عشقه این ماشین

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Bayerische Motoren Werke

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (951 ديدگاه)

      کاری به آلمانی آمریکایی ندارم ولی
      50 سالگیت مبارک… .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. M سابق

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      به قول ارسطو :
      پیر مرد پر حاشیه!
      چیه حتما فکر کردین میخوام از ارسطو فیلسوف یونانی بگم !
      نیم قرنیت مبارک
      تنها ماشینی ببخشید تنها مردی (چون امثال این و 911 که این همه ساله این همه عاشق دارن رسما جون گرفتن!) که روی خاکریز باورهای ماسل کار وایساد!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. GERMANY

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (946 ديدگاه)

      معمولا یکی از عکسا رو جالب میدونم ولی تو این پست همشون جذاب بودن.
      دم ادمین گرم❤

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. یانکی

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      امید وارم هیچ وقت نسل جدیدش نیاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. amir???

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (36 ديدگاه)

    اون ورودی هوای روی کاپوت واقعا به ماشین میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Hamidreza

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2442 ديدگاه)

    آخ
    این هیول چیه!
    واقعا یه آمریکایی باحاله
    البته هنوزم اصالتش رو حفظ کرده…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Farzad

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    اصیل ترین ماشین جهان بی برو برگشت !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Mohammad

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (421 ديدگاه)

    عشقی یک کلام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سینا BMW

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    یکی بهترین ماشین های تاریخ!!!!!
    از اوج موفقیت تا موتور های کوچک دهه هشتاد میلادی و هاچبک تا موتور هلکت و اصیل ترین ماسل کار شدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. OMID

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    مطمئنم یه تیونر همین کاپوت رو روش میزد
    من کاپوت مدل عادی هلکتو ترجیح میدم یه کم مدرنیته به استایل رترو چلنجر اضافه می‌کنه که فوق‌العاده ش می‌کنه
    کلا این طراحی چلنجر تاریخ مصرف نداره
    چارجر های قدیمی هنوزم واسه خیلیا از جمله خودم یکی از بهترین طراحی هارو داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. علیرضا

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (425 ديدگاه)

    از بین همه ماسل کارای کوپه و سدان فقط این اصالت خودشو حفظ کرده . یجور ناجوری تعصب داره روی هویت خودش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Khosrow

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    سرو صفتش تو همون 50 سال قبل گیر کرده / تناسبات ابتدایی ش هم خیلی قدیمیه / هرچی بیشتر نگاش میکنم کمتر میشه / شما فیتمنت لاستیک عقب با گلگیر رو ببین – خیلی ابتدایی و کهنه س / بیخیال ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2956 ديدگاه)

      درسته!
      تما اونایی ک میخرنش و عاشقشن در این ۵۰سال نمیفهمن ولی شما متوجه میشی
      بیخیال …
      بالاخره نظرتون محترمه
      حاشیه زیاد داشته اما با تمام خوب و‌بدش محبوب ترین رترو دنیاس و همینطور اصیل ترین خودروی دنیا

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Mf1

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (477 ديدگاه)

      تا پنجاه سال دیگه تغیری نکنه بازم بیشتر عاشقش میشم چون ظاهر اصالت وکلاسیک بودن خودش حفظ کرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. حمید

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (107 ديدگاه)

    به قول دوستان با اصالت ترین خودروی حال حاضر جهان بی برو برگرد با کم ترین تغییرات
    ❤?❤چلنجر❤?❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. رزیتا

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    حتی بعد از گذشت سالها هنوزم خودروی دوج چلنجر یه خودروی عضلانی نمادین واسه شرکت آمریکایی دوج به حساب میادش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. سینا BMW

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    یکی از ماشین هایی که فکر کسی نباشه که ازش بدش بیاد، همه دوسش دارن
    هر وقت که اسم چلنجر میاد یاد صدای موتور هلکت و پیست درگ میوفتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. AMIR

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (21 ديدگاه)

    عاشقشم ❤️❤️❤️❤️❤️

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا