دوجشورلت

شکست عجیب داج دیمن از شورولت کوروت ZR1

زمانی که داج سال پیش اقدام به رونمایی از چلنجر SRT دیمن کرد مدعی شد محصول دیوانه‌وارش برای درگ به حدی سریع است که به‌صورت رسمی توسط NHRA از انجام این کار منع شده است. این خودروساز آمریکایی همچنین قول داد که دیمن در مسابقات درگ برتری خود را بی هیچ شک و شبهه‌ای به دیگران دیکته خواهد کرد.


اگرچه دیمن خودروی سریعی است اما یکی از مالکان این خودرو فهمیده کرده همیشه نباید اسیر تبلیغات شد زیرا خودروی او در درگ با شورولت کوروت ZR1 کاملاً محو شده است!


بنا به گزارش Dragzine، کوروت ZR1 کاملاً استوک و دست‌نخورده بوده به جز این مورد که از لاستیک‌های رادیال درگ استفاده می‌کرده است. اطلاعات زیادی درباره دیمن شکست نخورده نداریم بنابراین مشخص نیست که آیا آن نیز برای درگ تجهیز شده بوده یا خیر.


اگر این‌گونه باشد بنابراین با هیولای تمام‌عیاری طرف هستیم زیرا دیمن دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۸۴۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۴۴ نیوتون متری می‌باشد. دیمن در این حالت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۳ ثانیه‌ای داشته و می‌تواند مسافت ۴۰۰ متر را در ۹.۶۵ ثانیه و با سرعت ۲۲۵ کیلومتر در ساعت طی کند.


حتی اگر این خودرو از سوخت مسابقه‌ای و یا کنترل ارتباط مستقیم استفاده نکرده باشد هم خودروی توانایی است زیرا در این صورت خروجی آن ۸۰۸ اسب بخار و گشتاورش نیز ۹۷۲ نیوتون متر می‌باشد.


کوروت ZR1 نیز حریف دست و پا بسته‌ای نیست زیرا پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژدار آن قدرت ۷۵۵ اسبی و گشتاور ۹۶۹ نیوتون متری دارد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودرو ظاهراً ۲.۸۵ ثانیه بوده و مسافت ۴۰۰ متر را نیز در ۱۰.۶ ثانیه و با سرعت ۲۱۵ کیلومتر در ساعت طی می‌کند.


اگر هر دو خودرو توانسته باشند به اعداد ادعایی کارخانه دست یابند بنابراین دیمن باید این درگ را برنده شده باشد زیرا ۰.۶۵ ثانیه سریع‌تر از ZR1 بوده و سرعت آن در پایان نیز ۹ کیلومتر در ساعت بیشتر است. واضح است که این اتفاق نمی‌افتد زیر داج پشت گرد و غبار کوروت به سرفه می‌افتد! شما درباره اتفاقات رخ داده در این درگ چه نظری دارید؟

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. Stern des südens

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    هلکت همچنان بهترین ورژن چلنجره و یکی از ۳ ماشین برتر در حال تولید در جهان
    اما
    دیمن خیلی هایپ شده بود ، بعید میدونم در درگ حتی حریف ۹۱۱ توربو اس فعلی بشه

    دیروز هم تو درگی که پدال بین دیمن و هلکت گذاشت دیمن خیلی کم از هلکت جلو افتاد ، به نظر می‌آمد ۰ تا ۱۰۰ رو در حد ۳ ثانیه زده

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. کوروش

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      قطعا همینطوره ۹۱۱ بخصوص gt2 همین الان هم رکورد مدعیان این کلاس رو زده که از حداقل مشخصات فنی رقیب هاش روی کاغذ کمتره در عمل بالاتر از خیلی ها ایستاده کوروت و وایپر واقعا خودرو های محترمی هستند اما این ماسل که ….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Stern des südens

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
        سوابق: (107 ديدگاه)

        معتقدم راننده ی ماهر نمیذارن پشت دیمن و اینا همه تازه کارن

        اما بازم انتظارم خیلی بیشتر بود ، تا الان باید چندین بار ویدئوهای پیروز شدنش بر ۹۱۸ و لافراری و پی وان رو کار می‌کردن حتی باید واسه پروژکت وان ،والکری و bp23 خط و نشون می‌کشید … اما متاسفانه با کوروت و ۷۲۰ اس دست به گریبانه که اصلا رقیبش نیستن (حداقل در بحث شتاب)

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (2777 ديدگاه)

          واسه پراجکت وان و والکری و هایپر جی تی خط و نشون میکشید؟؟؟؟!!!!!!!!!!
          کی،دیمن رو میگی؟؟
          از این شوخی ها نکن دیگه رفیق.
          رفیق نمیخوام فضولی کنم ولی چقدر اسم عوض میکنی آدم گیج میشه.
          یه بار ماکسیموس یه بار داریوش اینبار هم ستاره ی جنوبی((اگه اشتباه نکنم ربط به سرود بایرن داره))با ماکسیموس تو سایت ثبت میکنی با تعداد نظرات بالای 300 تا بعد میای یه پروفایل جدید میسازی با 16 دیدگاه!!!!!
          ببینم تو خوشت میاد رفیقت((واقعی نه مجازی)) هر روز خودش رو به یک اسم و هویت جدید بهت معرفی کنه؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Stern des südens

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (107 ديدگاه)

          عزیز دلم

          دیمن شتاب 0 تا 100ش ۲/۳ ثانیست ، نمیتونه واسه هایپرکار های دیگه خط و نشون بکشه؟

          نکنه چون والکری ساخت انگلستانه این که اسمش رو کنار دیمن آوردم توهین به استون و خودروسازی انگلستان حساب میشه؟

          من به دلیل اعتماد به حافظه ی زیاد پسورد اون اکانت رو وسط چندین رمز کارت و هزاران عدد دیگه که تو روز باهاش سر و کار دارم فراموش کردم … حالا شما بگو باید چکار کنم؟

          یه مدت با اسم ماکسیموس پیام میدادم دیر تایید میشد گفتم شاید یک درصد به خاطر اسمه که انتخاب کردم ، الان میفهمم هر کامنتی رو ویرایش کنی می‌ره واسه تأیید و ربطی به اسم نداره

          اسمم هم ربطی به سرود بایرن نداره در موردBMW و‌ بنزه که الان حوصله ی توضیح دادنش رو ندارم

          این اکانت پسوردش رو یه جا نوشتم تا دیگه فراموش نکنم

          اگه دیگه مشکلی سوالی درخواستی چیزی نداری ، خدافظی

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (2777 ديدگاه)

          مک لارن 720 هم شتابش 2.5 ثانیس((موتور ترند)) تسلا مدل اس هم 2.2 ثانیه.
          حالا من باید بیام بگم 720 میتونه واسه مثلا پراجکت وان خط و نشون بکشه؟؟!!!
          اگرم دقت کنی اسمه پراجکت وان هم اووردم، چه ربطی به انگلستان داره؟؟!!
          درباره ی اکانت و ….هم به قل فردوسی پور،میتونم قانع نشم؟؟!!
          ..
          راستی این جمله چه ربطی داشت؟؟(( در موردBMW و‌ بنزه که الان حوصله ی توضیح دادنش رو ندارم))

          موافقم 1
          مخالفم 0
        4. Stern des südens

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (107 ديدگاه)

          ۷۲۰ اس چهارصد متر رو در ۹/۹ ثانیه طی می‌کنه ( ۰/۱ ثانیه کند تر از لافراری و ۰/۲ ثانیه سریع تر از ویرون ۲۰۰۵)

          دیمن چهارصد متر رو در ۹/۶۵ ثانیه (سریع‌ترین در تاریخ)

          پس ۷۲۰ اس نهایتا بتونه پی وان رو در شتاب شکست بده ، رقیب والکری و پروژکت وان نیست

          دیمن هم بعد از ۴۰۰ متر سرعتش افت میکنه اما تا قبل از ۴۰۰ متر بعیده به این زودیا کسی حریفش بشه حتی والکری

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Stern des südens

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
        سوابق: (107 ديدگاه)

        دیمن ۸۵ هزار دلاری هرگز قرار نبوده و نیست که در رکورد پیست یا امکانات لاکچری و … حریف ماشین هایی با 30 برابر قیمت خودش بشه ( «30 » برابر!!!! )

        اون بالا که گفتم دیمن واسه پروژکت وان و … خط و نشون بکشه منظورم فقط شتاب و چهارصد متر بود یعنی همون چیزی که دیمن براش ساخته شده ،

        محض اطلاعت دیمن الان بهترین زمان ۴۰۰ متر رپ برای یک ماشین در حال تولید در تاریخ ثبت کرده (۹/۶۵)
        صفر تا صدش هم ۲/۳ ثانیست در حالی که واسه والکری و پروژکت وان پیش‌بینی شده این عدد ۲/۵ باشه

        پس دیمن در بحث شتاب کاملا می‌تونه برتر از والکری باشه ،من هنوز منتظر یه درگ معتبر و درست حسابی ام مثل گینس.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (2777 ديدگاه)

          من نمیدونم چرا اینقدر پافشاری میکنید که دیمن حریف والکری و…میشه.
          همه دنیا میدونن ((و حتی دنیاهای دیگه)) میدونن که دیمن تو پیست و ..حریف هایپرکارها نمیشه.
          تو شتاب هم مسیر 400 متر هم حریف نمیشه.
          آخه والکری رو با اون وزن دارید با دیمن مقایسه میکنید!!!
          ((پس دیمن در بحث شتاب کاملا می‌تونه برتر از والکری باشه))
          این کاملا گفتنتون منو کشته.
          اطلاعات جدیدی از والکری دارید که ما نداریم؟؟
          ..
          ((محض اطلاعت دیمن الان بهترین زمان ۴۰۰ متر رپ برای یک ماشین در حال تولید در تاریخ ثبت کرده (۹/۶۵)))
          مک لارن 720 هم میشه با یه تیون ecu به 9.5 رسید که رسیده.
          در ضمن ما که چیزی ندیدیم،این کسایی که میگن به این درگ ها اعتباری نیست و….
          چرا باید ما به این رکورد اطمینان کنیم؟؟
          من به شخصه نیمه بیشتر مجلات رو گشتم تا به یه نقد و بررسی درست حسابی از دیمن برسم،ولی دریغ از یه دونه.
          در حال حاضر هم درگ تایمز از همه معتبرتره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Hamid.Hellcat

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
          سوابق: (1198 ديدگاه)

          بابا دوستمون پونصد بار گفت تو چهارصد متر رقیبشونه باز میگی توپیست؟
          دوم اینکه سریعترین ماشین تولیدی (استوک و بدون دستکاری)
          باز میگی با اپگرید ecu مک لارن فلان و ….
          سوم اینکه به دلیل کامنتهای علمی و منطقی که قبلا از خودت و سایر طرفداران ماشین انگلیسی دیدم انتظارم از شما بیشتره

          موافقم 1
          مخالفم 0
    2. علی

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      اخه اختلاف وزنش با ۷۲۰ و کوروت خیلی زیاده(فک کنم نزدیک ۳۰۰ کیلو تقریبا)
      اونهمه قدرتش هم تمامش صرف دود کردن لاستیک میشه و نمیتونه ب زمین انتقال بده
      این ماشین اگه دو دف بود استارتش چی میشد خدااااا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. یانکی

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (186 ديدگاه)

    اصلن از این فیلم چیزی مشخص نشد.حالا نویسنده جو گرفتش حالا دیمن باعث عصبانیتت شده چرا با خودت لج میکنی بری بالا بیای پایین دیمن فعلا سریترین ماشین دنیاست حالا برو واسه خودت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      دیمن زودتر استارت زد. من بیشتر از این چیزی نفهمیدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. 917

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (310 ديدگاه)

      اگه به چراغ رو تابلو نگاه کنید متوجه میشید کوروت برد(پس یه چیزایی معلومه)
      ولی اینا مهم نیس فقط صداشونو گوش بدین آخه ،دنیاییه واسه خودش که ما ازش محرومیم . در ضمن متغیر های زیادی رو نتیجه تاثیر میزاره و رسیدن به اعداد کارخونه شرایط خاصی میطلبه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Reza

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (5338 ديدگاه)

    دیمن مثل این میمونه که یه موتور قوی رو گذاشتی روی یه اسکلت .
    فقط میتونه دریفت کنه و از چرخاش دود بیاد بیرون.
    همین دیمن از تسلا هم شکست خورد.

    من هلکت رو ترجیح میدم به دیمن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (186 ديدگاه)

      رکورد ثبت شده برا دیمون تو گینس که معتبر ترین ثبت کنندس.0تا 100 2.3_400 متر 9.6-جدا شدن چرخهایه جلو مه طول 1 متر از زمین.حالا چون که طرف نتونسته به این آمار برسه دلیلی بر دروغ بودن آمار نیست.تو درگ یه چیزی به اسم ری اکشن وجود داره که کند بودنش میتونه تایم رو خراب کنه.

      موافقم 2
      مخالفم 0
  4. ایمان

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    به نظرم دوج یکمی درباره دیمن بزرگ نمایی کرده
    البته نباید از توانایی های این ماشین چشم پوشی کرد
    کوروت هم دیگه نیاز به تعریف و تمجید نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. M

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (227 ديدگاه)

    دیمن راننده خیلی حرفه ای و شرایط مناسب میخواد تا بتونه زیر 10 ثانیه بزنه ، تو یوتیوب خیلی ویدئو هست که خیلی ها سعی میکنن ولی 11 ثانیه هم نمیتونن بزنن ، کلا دو سه تا راننده تونستن زیر ده ثانیه بزنن حتی هنسی هم 10.2 زده ظاهرا ،… فکر میکنم بخاطر وزن سنگین و ائرودینامیک و … خیلی مشکله توی شرایط معمولی زیر 11 بزنه …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      با اونهمه قدرت و گشتاور معلومه کمتر کسی میتونه از حداکثر تواناییاش استفاده کنه
      برای به حداقل رسوندن دخالت راننده . شاید بهتر باشه تست رولینگ مثلا از ۲۰km/h بگیرن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. امیر

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    هردو دوس داشتنی ولی عجیب بود واقعا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. A.B

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (208 ديدگاه)

    دیمن باخت بدم باخت به کوروتم باخت هیچ ننگی از این بدتر نیست دیمن داره به قرقرآ میره اما حالا که داره میره بذارین فقط بذارین بره….

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. ممد

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (31 ديدگاه)

      داداش منظورت قهقرا هستش؟ باشه بزار بره

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. مسعود

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (52 ديدگاه)

      قر قرآ ??

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. علی

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (203 ديدگاه)

    احساس میکنم یه فضای تخریبی علیه دیمن در جریانه…
    دقیقا از این ویدئو چی متوجه شدین؟! کاملا پیداس که آماتوره با این فیلم برداری نامشخص!
    اون کلیپ درگ با هلکت هم همین حسو بهم داد، عملا تو خط پایان با هم رد شدن(مگه میشه؟!)
    چند وقت پیشم با 720 s یه درگ داشت که هیچ کدوم از حالت سکون شروع نشد در حالیکه تخصص دیمن صفر تا صده!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamid.Hellcat

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      دقیقا همینطوره. معلوم نیست کی پشت فرمون نشسته. هیچ تماشاچی هم وجود نداره بنابراین مسابقه رسمی نیست. فکر میکنید چقدر هزینه لازم داره برای برگزاری یک درگ جعلی؟ نویسنده جاهل و متعصب در انتهای متن نوشته: « دیمن در گرد و غبار کوروت به سرفه میافتد.»
      مگه اینکه با دوربین دید در شب دیده باشه. ضمن اینکه اگه قضیه این درگ بودار نبود اینقدر از روی غیظ و تعصب متن نوشته نمیشد. مطمئن باشید.
      پس

      زنده باد چلنجر
      زنده باد داج

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. Ali Keyhani

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (657 ديدگاه)

    منم فکرشو نمیکردم zr1 دیمن رو شکست بده،آفرین به کوروت?❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. کارل شلبی

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (300 ديدگاه)

    ی جور نوشتین محو شد گفتم الان چه خبره?
    ولی دم هردو گرم واقعا من هنوزم ب دیمن ایمان دارم.??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. M.us

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (237 ديدگاه)

    علتش معلومه اختلاف وزن و ضریب درگ بین دو خودرو ، کوروت به نوعی موشکه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. فتنه گوساله سامری

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    دیمن اون شتاب رودر شرایط خاصی بدست میاره.راننده حرفه ای.سوخت مورد نیاز خودش.لاستیک های مخصوص.ونوع آسفالت های شرایط درگ مورده نیازه تا نتیجه بده.ولی به نظر من بهترین انتخاب پورشه۹۱۱توربوsهستش که انگار میگه هرراننده ای.هرسوختی.ودر هرجایی که شما انتخاب میکنید من سریع ترین شتاب برای شکست رقبارو دراختیار شما میذارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. ممد

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (31 ديدگاه)

    این فیلم چیش معلوم بود آخه این شرکت های خودرو سازی مثل ما حرف خالی نمی زنن که وقتی میگن سریعتره یعنی هست 6دهم ثانیه عددی هستش ک وقتی یه لحظه غفلت کنی باختی مشخصه طرف راننده نبوده ک باخته یجور نوشتین باختو فلان گفتم جرخورد یسری آدم شکم سیر که پرایدم سوار نشدن میان میگن آره فلان و بسار و قر قرا خخخخخخ چی حالیتون میشه آخه خدایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamid.Hellcat

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      دمت گرم ممد
      گل گفتی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. emad1990

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    پدال باید درگ مجله های معروف و بذاره
    به اینا اعتباری نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Navajo

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (271 ديدگاه)

    بعد از دیدن چندین فیلم از دیمن متوجه شدم که راننده خوب مهم ترین چیز برای این ماشینه .که عاشق همین ویژگی هستم باید یه خورده خودت رو هم به چالش بکشی نه اینکه فقط پدال گاز رو تا آخر فشار بدی. یکی از این راننده های خوب که دیمن های دیگه رو هم شکست داده ! یه کانال تو یوتوب داره به اسم demonology. خیلی مهمه که لاستیک ها رو به بهترین دما بروسونی بعد به شکل بینظیری لانچ داشته باشی . و به قول دوستمون شتاب این ماشین ثبت گینس هست که جایی برای شک باقی نمیذاره .
    و دوم اینکه بعضی ها انتظار دارن این ماشین روی آسفالت معمولی و نه آسفالت درگ و بالاستیک و بنزین معمولی به اون شتاب برسه . اما هدف خود داج یه ماشین برای درگ بوده.
    و در آخر بگم ماشینی که برای درگ برنامه ریزی و ساخته شده انتظار شتاب و برتری تو رولینگ ازش چیز عجیبی هست.
    دیمن یه 911 خیابونی و چندکاره نیست و فقط برای درگه که شاید بشه اونو یه ضعف دونست. ولی من یکی که به خاطر همین رام نبودنش عاشقشم.
    (راستی همون دیمن سبزه بود که تسلا و مکلارن داغونش کردن ، تو شرایط مناسب توی پیست درگ و با بنزین مخصوص تسلا رو زد D: )

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Fk

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (232 ديدگاه)

    دیمن ظاهرا بأخت
    ولی چیزی که تو دنیا ثبت شده این بأخت نیست
    رکوردهای دیمن مشخصه
    کوروتم همینطور
    ما اونجا نبودیم که اینجوری داریم یقه جر میدیم
    در نهایتم بأخته باشه ب ی هموطن بأخته
    غریبه نبوده زیاد جدی نگیرید !!!!
    پ ن
    مشخصا این درگ تبلیغاتی ساخته شده
    برای کوروت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. رامین

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (12 ديدگاه)

    کاملا مشخصه راننده دیمن آماتوره و کاملا مشخصا نه ماشینو میشناسه نه تونست خوب استارت بزنه فک کنم هر کی این کلیپو درست کرده طرافدار کوروته یا یه جور کمپین تخریب دیمن که از اینا تو اینترنت خیلی زیاده اصولا هر ماشینی زیادی تو چشم میاد بعضیا هستند که می خوان اعتبارشو زیر سوال ببرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Azad

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (62 ديدگاه)

    من درگ هلکت را از نزدیک دیدم.غوغاست واقعا.حتما و صددر صد دیمن امار بهتری داره و میشه گفت در درگ(از حالت سکون)کمتر ماشینی توان رقابت باهاشو داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. mohammad

    ۸ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (2 ديدگاه)

    از دمون هیچ بعید نیس اون از اولش که ضعف دیفرانسیل داشت اون از اون مشتری که گفت پول دیمون دادم ولی عادی بهم دادن اینم از این و در اخر تو ی پیست عادی از بی ام و ام فایو باختت فیلمشم هست سرچ کنین اینا ماشین نیستن آشغالن کروت دوبل اون هیبت و قیافه داره رییدم تو داج

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا