بی ام ودوج

دوئل ب‌ام‌و M8 و دوج چلنجر هلکت

مرحلهٔ مقدماتی، گروه هشتم، کوپه‌های میان سایز، دوئل سوم

نتایج دوئل قبلی بین لکسس LC500 و پولستار وان

مجموع آراء: ۱۳۴۰

آراء لکسس: ۹۱۹

آراء پولستار: ۴۲۱

پیروز دوئل: لکسس LC500 با کسب ۶۸ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

فورد شلبی GT500

جگوار F Type R

فورد شلبی GT500

لکسس LC500

پولستار وان

لکسس LC500

دوج چلنجر هلکت

ب‌ام‌و M8

؟

شورلت کامارو ZL1

نیسان GT-R

؟

ب‌ام‌و M8

تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۱۹

پلت‌فرم: CLAR ب‌ام‌و

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۷,۷۳۷ دستگاه

فروش سه‌ماههٔ اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱,۵۰۲ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: بسیار سریع اما با کنترل آسان، پیشرانهٔ V8 خارق‌العاده، کابین لوکس و باکیفیت

نقاط منفی: نمای داخلی و بیرونی ساده و به‌دوراز هیجان، احساس غیرطبیعی پدال ترمز، سنگینی دماغه که می‌تواند مانع چابکی خودرو شود

چکیده: M8 کوپه خودرویی فوق‌العاده قدرتمند و لوکس است اما رانندگی با آن خیلی هیجان‌انگیز نیست زیرا تعامل کافی با راننده ندارد و همه‌چیز بیش‌ازاندازه دقیق و منظم توسط کامپیوترها کنترل می‌شود

دوج چلنجر

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۴

پلت‌فرم: LA کرایسلر

امتیاز از کارانددرایور: ۷.۵ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۵۲,۹۵۵ دستگاه

فروش سه‌ماههٔ اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۵,۰۹۶ دستگاه

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: قدرت رشک‌برانگیز پیشرانهٔ هلکت، صندلی‌های عقب جادارتر از کامارو و موستانگ، از ظاهر آن نوستالژی و اصالت می‌چکد

نقاط منفی: مصرف سوخت بالا، هندلینگ نه‌چندان دقیق، رم TRX با همین موتور و قیمت کمی گران‌تر گزینهٔ کاربردی‌تری است

چکیده: پیشرانهٔ فوق‌العاده قدرتمند هلکت، آن‌را به خودرویی تبدیل کرده که فقط می‌تواند در یک زمینه عالی باشد ولی بااین‌حال، وجود ۸۰۰ اسب بخار زیر کاپوت، حتی اگر نتوان از همهٔ آن استفاده کرد هم به‌خودی‌خود جذاب است

مقایسهٔ مشخصات فنی

دوج چلنجر هلکت ردآی

ب‌ام‌و M8 کامپتیشن

پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 ۴.۴ لیتری V8
تنفس سوپرشارژ توئین توربو
قدرت ۷۹۷ اسب بخار ۶۲۵ اسب بخار
گشتاور ۹۶۰ نیوتن متر ۷۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۸ ثانیه ۲.۵ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۱.۸ ثانیه ۱۰.۷ ثانیه
توقف از ۱۱۰ ۴۶.۳ متر ۴۴.۵ متر
شتاب جانبی ۰.۹۵ جی ۱.۰۳ جی
حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر/ساعت ۳۰۵ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۴.۷ لیتر ترکیبی ۱۰.۷ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۷۰ لیتر ۷۶ لیتر
وزن ۲۰۴۷ کیلوگرم ۱۹۲۸ کیلوگرم
طول ۵,۰۱۶ میلی‌متر ۴,۸۷۱ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۹۵۱ میلی‌متر ۲,۸۲۷ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۴۵۵ لیتر ۴۲۵ لیتر
ظرفیت سرنشین ۴ نفر ۴ نفر
قیمت پایه آمریکا ۶۲,۷۶۵ دلار ۱۳۴,۹۹۵ دلار
قیمت موردبررسی ۸۰,۷۶۵ دلار ۱۴۷,۹۹۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام کوپه میان‌سایز را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸۵ دیدگاه‌ها

  1. Ninja

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    برای رای دادن خیلی خیلی با خودم کلنجار رفتم تصمیم گرفتم رای ندم اولش میخواستم به بی ام و رای بدم ولی وقتی قیمت رو دیدم سخت شد همه چی هم عقل و قلب هر دو رو دوست داره ولی چجوریه دیمون با حدود همین قدرت ۲.۳ ثانیه شتاب دارهه ولی هلکت رد ای ۳.۸ ثانیه من تو یوتیوب زیر ۳ ثانیه هم دیدم راحت زده

    موافقم 14
    مخالفم 2
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (10174 ديدگاه)

      دو خودروی ناب از دو جهان متفاوت موازی !
      یکیش با مهندسی دقیق و ناب آلمانی !
      دیگری با قدرت بی‌حَّد زیاد ارزان و قُلدُر آمریکایی !

      انتخاب بین این دو ، انتخاب بین دود کردن لاستیک‌ها و هیجان ناب رانندگیست با خودرویی که از ریز‌ترین قطعات تا درشت‌ترینش مو به مو دقیق اندازه‌گیری و مهندسی شده که در پیچ‌ها نهایت لذت را ببرید !

      انتخاب سخت هست ، اما به سبب ظاهر ساده‌ و بدون تاریخ دوج چلنجر و قیمت بسیار مفت در برابر قدرت بالا ، چلنجر انتخابم است !

      موافقم 16
      مخالفم 5
    2. Ninja

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      فینال در اصل باید بین جی تی ۵۰۰ و ام ۸ باشن اصلی ترین رقبا ولس چون امریکایی ها اختلاف قیمت بالایی دارند با المانی ها فکر کنم رقابت بین دو ماسل کار اصیل باشه موستانگ جی تی ۵۰۰ شلبی و چلنجر هلکت رد ای
      که اونطوری تو امریکایی ها بحث قدرت خیلی مهمه یجوری کشکی کشکی هلکت ببره فکر کنم 🤣

      موافقم 10
      مخالفم 0
    3. ممد ژانگولر

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (3505 ديدگاه)

      خیلی سخته با تمام عشقی که به هلکت دارم و با دنیا عوضش نمکنم
      ولی به bmw m8 رای دادم 💪 فقط به خاطر همه چی تموم و کامل بودنش و کیفیتش
      ولی دلم با دوج هلکته 🥲

      موافقم 15
      مخالفم 3
    4. Amard

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (768 ديدگاه)

      مصرف سوخت کمتر اونم با استاندارد اروپا به علاوه پلتفرم بروز و کیفیت مواد به کار رفته بالاتر و قطعا هندلینگ بهتر و ظاهر زیبا تر باعث میشه بی ام دبلیو بهتر باش اگه قیمت پایین تر فقط مهم باش داج میشه انتخاب کرد

      موافقم 7
      مخالفم 9
    5. parsa_ashgh.mashine

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (226 ديدگاه)

      چلنجر رو بیشتر دوست دارم

      موافقم 9
      مخالفم 1
    6. یانکی

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      چونکه کامنتم منتشر نشد مجبورم این بالا زیر کامنت اول بزارم که جواب بعضی از دوستان رو بدم.عزیزانی از مهندسی برتر و کیفیت و امکانات بیستر بیمر میگن در مقابل چلنجر رو در حد ام8 نمیبینن.خوب دوستان اختلاف قیمت تو بالاترین رده نزدیک 70 هزار چوقه.خوب اگر دارنده چلنجر 5 الی 6 هزار چوق دیگه بزاره میتونه آبدیت پاور استوک با قدرت نزدیک به 810 اسب رو بخره که مجهز به رینگ و لاستیک دیمون هم هست.حالا از این 70 چوق 10 چوق میده مثلا مولینر تا بهترین متریال موجود و دوختهای اشرافی رو داخل ماشین کار کنه حتی میده کف صندوق رو چرم و چوب کنن.خوف ترین صندلی دنیا رو سفارش میدی اصلا میتونی کلی از قسمتهای بدنه رو بدی کربن کنن تا کلی سبک بشه و مستحکم تر خوفترین تعلیق دنیا رو سفارش میدی حتی میدی هنسی کیت hpe1500 رو بزنه در آخر هنوز کلی دلار داری.البته تعداد کمی هستن اینکارها رو بکنن چونکه هدف خرید ماسل کارها لذت محض زندگی هست.پس نیاید مقایسه مزحک بکنید.داج هم میتونه از سیستم دو دف دورانگو هلکت رو چلنجر و چارجر استفاده کنه میتونه آخرین تکنولوژیهای موجود رو تیرکس یا گرند واگنیر رو اینا بهره ببره ولی اونوقت دیگه چلنجر چارجر دیگه این عظمت و محبوبیت رو نداشتن.همین ام8 داره از چشم میوفته مثلا الان کی دیگه از ام6 حرف میزنه چونکه اینا تاریخ مصرف دارن ولی داج بدون تاریخ مصرفه.بله بیمر هم داشت ای30 یا دو دو یا ام8 نسل قبل ولی الان دیگه اونجور نیست و مدل جدید نده کارش تمومه

      موافقم 2
      مخالفم 3
      1. Amard

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (768 ديدگاه)

        بی ام دبلیو هم قوانین سختگیرانه اروپا نبود یه پلتفرم بیست سال استفاده میکرد موتور هم v12 میزاشت با توربو داج حرفی برای گفتن نداشت هزینه طراحی و ساخت با مهندسی دقیق آلمانی بالاست اما به نسبت انگلیس ایتالیا حتی ژاپن آلمان ماشینای با کیفیت قیمت خوب میسازه

        موافقم 4
        مخالفم 0
    7. Reza

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5337 ديدگاه)

      صد در صد BMW M5

      موافقم 3
      مخالفم 6
    8. A mesle Amiroo

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (12 ديدگاه)

      توی یوتوب بگردین و درگ هاشونو ببینین هر مدل چلنجر توی لانچ میفته عقب ولی توی رول میرسه راحت چه هلکت معمولی چه ردای ام هشت لانچ ویران گری داره ولی چون چهارچرخ هست تو دور کم میاره دربرابر چلنجر
      تایم های یک چهارم مایل هم کمتر چیزی پدال گفته میتونی سرچ کنی ببینی

      موافقم 3
      مخالفم 0
  2. GT

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    به نظرم بی ام و جذاب تره، من از طراحیش خیلی خوشم میاد

    موافقم 7
    مخالفم 2
  3. rezars pc

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (475 ديدگاه)

    دوئل جذااااااااب از دو مااشین خییییلیییی جذااااااااب من رای نمی دم میمونم پیشنهاد عزیزان و نکاتی هم که میگن رو بخونم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. زیزیگولو

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4777 ديدگاه)

    انتخاب سختی بود ولی من چلنجرو انتخاب کردم

    موافقم 6
    مخالفم 7
  5. mohamadreza

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (144 ديدگاه)

    اخه واقعا چلنجر چه ربطی به M8داره؟
    چلنجر یه ماسل کاره که برا خودش یه دنیا و شخصیت جدا داره نه بویی از کیفیت ساخت برده و نه کیفیت. موتوراشونم که بعد۱۰۰۰۰۰کیلیومتر عمرا سالم بمونن(بخاطر تولید قدرت خیلی زیاد)
    این پلتفرم مال عهد بوق هی دارن روش موتور قویتر میزارن بدون اینکه حساب کنن که اصلااین شاسی توانایی تحمل این قدرتو داره یا نه؟!🤦🤦😐

    موافقم 10
    مخالفم 11
    1. mohamadreza

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (144 ديدگاه)

      من خودم تو منطقه آزاد ارس هستم یه مدت چارجر v8 مدل 5.7لیتری داشتم فروختم یه ب ام و535iخریدم .
      واقعا فهمیدم ماشین آلمانی یه چیز دیگه هس
      اصلا با آمریکایی قابل قیاس نیس.
      ماشینای آمریکایی حتی اگه میلیون تا اسب هم داشته باشن بازم به پای المانی ها نمیرسن چون ماشینای المانی از تک تک اسباشون با مهندسی استفاده میکنن

      موافقم 15
      مخالفم 4
      1. BenzSLR

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1962 ديدگاه)

        من خودم آلمانی فنم ولی چیزی که در ماشین آمریکایی هست تو آلمانی نیست همون حس قلدری آلمانی بیشتر شبیه یه مهندس قد بلند شیک پوشه که اگر با قلدر های لات پایین شهر آمریکایی در بیفته چیزی کم نداره تازه هدف این ماشین کیفیت نیست قدرت و گشتاوره و من چلنجر یا چارجر رو به بی ام و ۵۳۵ ترجیح میدم باز M5 بود یه چیز .

        موافقم 5
        مخالفم 3
        1. mohamadreza

          ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (144 ديدگاه)

          نظر شما برا من خیلی محترمه
          منم نظر خودمو گفتم
          چون خیلی مودبانه و بدون تعصب جواب دادین برا من خیلی قابل احترامین.
          منتها بعضی از دوستان که به گمانم حتی سن گواهینامشونم نرسیده به من میگن تو عقل نداری و هیچی از ماشین نمیدونی.
          اصلا اهل فخر فروشی نیستم ولی در مقابل توهینم نمیتونم وایستم .
          در جوابش باید بگم عزیز دلم من به اندازه روز های سن تو تو تبریز و دبی ماشین روندم .و یه تجربه ای ازشون دارم و بنظرم زحمتی که آلمانی ها میکشن تا ماشین بسازن آمریکایی ها نمیشکن.
          در آخر بارم میگم با کمال احترام به نظرات بقیه دوستان .
          من قصد هیچ توهینی نداشتم و اگه باعث ناراحتی یه عده از ماشین بازای سایت شدم عذر میخوام.

          موافقم 3
          مخالفم 3
        2. BenzSLR

          ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1962 ديدگاه)

          خواهش میکنم مهندسی آلمان رو هیچ کسی نداره و دقت و کیفیتشم همینطور الحق که اولین خودرو ساز جهان هست . ولی در کنارش آمریکا کم کار نکرد چقدر ماشین خوب ساخت آمریکا داریم ولی نظر همه محترم .

          موافقم 1
          مخالفم 2
      2. مازیار

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2455 ديدگاه)

        بی ام و کیفیت بالاتر و بالطبع قیمت بیشتری داره
        اما سوال اینجاست:
        چرا ماشینهای آمریکایی قیمت و کیفیت پایین تری دارن؟
        و مسئله مهم این دوگانگی هست که ایجاد میشه و هر یک از طرفین از جنبه سود خودشون به این قضیه نگاه میکنن . آمریکایی فن ها میگن اروپایی ها گرون هستن و اروپایی فن ها میگن آمریکایی ها بی کیفیت هستن درحالیکه باید هردو فاکتور رو باهم درنظر داشت
        و با این جمله هم کاملا موافقم
        زحمت و دقتی که آلمانیها در ساخت ماشین به خرج میدن در هیچ جای دیگه از جمله آمریکا به خرج نمیدن و خوب هزینه خودشون رو هم برمیدارن

        موافقم 3
        مخالفم 0
        1. BenzSLR

          ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1962 ديدگاه)

          ولی آمریکایی ها به قدرت و خصوصا گشتاور اهمیت میدن .

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. mohamadreza

          ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (144 ديدگاه)

          بنظرم بحث سلیقه هس.
          یه عده دوست دارند ماشینشون رخش خیلی لات و قلچماق باشه و همه از چهره ماشین بترسن و گشتاو موتورشون یه خونه رو خراب کنه و باقی چیزا اصلا براشون مهم نیس که ایرودینامیک ماشین چجوریه و …
          یه عده هم این موارد براشون بی ارزشه و از ماشینشون فیت اند فینیش عالیمیخوان و هندلینگ و چشبندگی بینظیر من جمله خود من .
          بالا خره هر کس یه نظر داره و محترمه.

          موافقم 0
          مخالفم 1
    2. Ali

      ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (77 ديدگاه)

      محمد رضا در جواب تو باید بگم که خیر خودرو های آمریکایی از هرچی هم که بی کیفیت باشن (که به نظر من این خودش هم یک ذهنیت به شدت غلط هستش و ریشه آن هم از اینجا میاد که ما کمتر خودرو های آمریکایی رو در دسترس داشتیم واسه همین اینطوری فکر می کنیم) ، ولی از نظر پیشرانه بی نظیر هستن و پیشرانه های به شدت قدرتمند و حجیم و به شدت با
      کیفیت تر از پیشرانه های سایر دنیا هستن ، این رو من نمی‌گم ها خود اروپایی ها و ژاپنی ها میگن و در طول تاریخ اروپایی ها به خصوص آلمانی ها تلاش می کنند که پیشرانه های رو تولید کنند که بتوانند با پیشرانه های بی نظیر آمریکایی رقابت کنند و در ضمن تکنولوژی ساخت پیشرانه های آمریکایی خیلی بیشتره چرا ؟ چون توی آلمان تو نمی تونی یا خودرویی با پیشرانه ای با حجم ۶ لیتر به بالا پیدا کنی یا اگه هم پیدا کردی به تعداد انگشت شمار و خیلی کم می تونی پیدا کنی

      موافقم 4
      مخالفم 0
    3. Hamed nosrat

      ۲۱ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      محمدرضای عزیز،
      احساس می کنم از روی کمبود مطالعه داری یه سری اطلاعات نادرست رو ارائه میدی. با تمام احترامی که برات قائلم، کل نظراتتو رد می کنم.
      مثلا در مورد کیفیت اظهار نظر کردی.
      فقط خواستم یه مسئله رو بهت یادآوری کنم و اون هم اینکه کیفیت خودروهای آمریکایی، انقدری هست که بعد از ۵۰ سال، هنوز می بینی توی خیابونای این مملکت دارن راه میرن.
      اجناس ساخت کشور آمریکا-نه فقط صنعت خودرو- کیفیت بسیار بالایی دارن. ایضا اجناس آلمانی‌.
      ولی چون توی یه کشور تحریمی زندگی می کنی، اصلا دستت به اجناس اورجینال آمریکایی نمی رسه. تقصیری هم نداری

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Sina10

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    قبلا به دوئل اعتراض کرده بودم و باز هم میکنم
    چلنجر و M8 تقریبا بجز ابعاد بدنه ( که اونم زیاد شبیه هم نیستن) هیچ شباهتی ندارن
    یکی گرندتورر اسپرت و لوکس و گرونه ، یکی یه ماسل کار قدرتمند و وحشیه
    هیچ ربطی ندارن بهم ، رقیب M8 میتونه پورشه 911 کررا باشه که اونم بخاطر شباهت قیمت و سطح عملکردشونه

    معایب هر دو ماشین هم تا حدودی یجوری بود که انگار دیدن خیلی خوبن گفتن یه چیزی بگن که بخش معایب خالی نباشه😂 البته که مصرف سوخت زیاد و کاربرد کم چلنجر و کامپیوتری بودن بیش از حد M8 عیب محسوب میشه
    ولی انصافا کجای طراحی خارجی M8 مشکل داره؟ داخلش یخورده خسته کننده هست ولی بیرونش اصلا
    همچنین مقایسه چلنجر با TRX اشتباهه ، چلنجر شاید کمتر کاربردی باشه ولی ویژگی هایی داره که کمتر خودرویی اونو داره که اصالت اش هست ،
    متاسفانه هر دو خیلی خیلی دوست دارم آخرش هم نتونتسم بینشون یکی رو انتخاب کنم ، هردو عالین!

    موافقم 10
    مخالفم 1
  7. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    من که درک نکردم ربط چلنجر به ام۸ چیه؟ این ماشین ها هرکدوم یه دنیای جدا از هم هستن،به هرحال نظر من چلنجره اما این دوئلم ایراد داره…

    موافقم 4
    مخالفم 3
    1. mohamadreza

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (144 ديدگاه)

      واقعا اگه یه روز دستتون به این ماشینا برسه مثلا مهاجرت کنین
      چلنجر بی کیفیت رو به خدای مهندسی آلمانی M8ترجیح میدین؟!😐😑

      موافقم 16
      مخالفم 2
      1. BenzSLR

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1962 ديدگاه)

        من آره

        موافقم 1
        مخالفم 7
      2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        برادر من شما یه کوپه لوکس رو با یه ماسل کار مخصوص هیجانه مقایسه میکنی؟ این دوتا اصلا ربطی به هم ندارن اما خب چلنجر انتخاب کنه😍😍

        موافقم 3
        مخالفم 2
      3. Amir Machine

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1201 ديدگاه)

        یه نگاهی هم به قیمتا بندازی بد نیست
        هی بی‌کیفیت بی‌کیفیت راه انداختی برا خودت
        M8 نزدیک دو برابر هلکت قیمت داره، توقع داری کیفیتش بهتر نباشه؟
        همین ماشین به قول تو بی‌کیفیت و عهد بوق پارسال 53 هزارتا فروخته
        گروه کرایسلر اگه بخواد ماشین لوکس و گرون بسازه، جیپ گرند واگنییر رو میسازه که ب‌ام‌و X7 جلوش جرئت عرض‌اندام نداره

        موافقم 4
        مخالفم 5
        1. mohamadreza

          ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (144 ديدگاه)

          اخه متوجه میشی داری چی میگی؟
          مگه به فروشه …؟!
          پرایدم تو ایران خیلی پرفروشه
          مثلا ماشین خیلی خوبیع؟!😑😑😑
          من نگفتم چلنجر ماشین جذابی نیس
          صدای یه چارجر v8 روح آدمو زنده میکنه.
          حرف من اینه که شما در قبال اون پول پرداختی به هلکت فقط و فقط یه قدرت دیوانه وار دریافت میکنین و لا غیر همین هلکت عزیز جنابعالی شما سالانه اسم خیلی از تصادف ها رو به خودش ثبت میکنه. چرا؟ چون اینهمه قدرت برا این ماشین مناسب نیس دیگه توانایی کشش نداره این ماشین تازه میخوان یه ورژن ۱۰۰۰اسبی هم بدن😏.
          با پول این میشه یه ام ۵ دست دوم مدل ۲۰۱۸خرید که چرخش می ارزه به این.

          موافقم 4
          مخالفم 4
        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          از نظر من چرخ چلنجر میارزه به ام ۵،جوونا عاشق سرعت ‌‌‌و قدرتن نه اینکه عاشق چهارتا آپشن باشن🥴…

          موافقم 2
          مخالفم 9
        3. M.A.S

          ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (815 ديدگاه)

          اقایی که دائم میگی بی کیفیت
          یه نگاهی به لیست جی دی پاور بندازی بد نیست
          و اینکه تصادفای هلکت به خاطر راننده هاشه نه خودش
          شما با این پول لطف کن همون چرخ سری پنج رو بخر و به علایق بقیه توهین نکن

          موافقم 3
          مخالفم 2
        4. Amir Machine

          ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          با آوردن اسم پراید فهمیدم هیچی از دنیای ماشین نمیدونی
          من واقعاً نمی‌فهمم چرا تا وقتی بحث آمار فروش میشه همه زرت پای پراید رو وسط میکشن
          آخه پراید ارزون و کم‌خرج که ماشین خانوادگی و کار محسوب میشه اونم تو بازار انحصاری ایران که مردم هیچ انتخاب دیگه‌ای ندارن و مجبورن برای گذران اموراتشون پراید بخرن رو با بازار آزاد و بشدت رقابتی آمریکا مقایسه میکنی؟
          طرف تو آمریکا بجای چلنجر میتونه آئودی A5، تویوتا سوپرا، ب‌ام‌و سری 2، پورشه کیمن، شورلت کوروت و صدها ماشین دیگه بخره اما با این وجود 53 هزار نفر چلنجر خریدن
          این یعنی چلنجر هنوزم ماشین بشدت محبوبیه، اینو یه بار برای همیشه بفهمید خواهشا و تا میگیم آمار فروش اسم اون پراید مزخرف رو نیارید
          البته آمریکایی‌ها عقل تو رو ندارن و نمیدونن یه چرخ M5 دست‌دوم میرزه به چلنجر و برا همین میرن چلنجر میخرن احمقا!!

          موافقم 5
          مخالفم 3
        5. SRT

          ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (606 ديدگاه)

          Mohammad reza
          وقتی بحث فروش میاد و پای پرایدو وسط میکشین نمیدونین چقد دوس داشتنی میشین!

          موافقم 5
          مخالفم 0
        6. abdi_mahdi

          ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (496 ديدگاه)

          اینکه قیمتش بیستر از هلکته دلیلش اسپورت و لوکس بودن بیمر است که تو یه دنیای متفاوت از دوج وجود داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. ALIREZA

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (228 ديدگاه)

        در پاسخ به نظر غیر منطقی جنابعالی باید عرض کنم M8 خدای مهندسی ناب آلمان پشم دوج هم نیست😂😂😂😂

        موافقم 2
        مخالفم 8
        1. mohamadreza

          ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (144 ديدگاه)

          یادش بخیر زمانی سایت پر از کامنت های پربار و شدیدا فنی بود .
          الان شده عین کل کل دو تا بچه که این به ماشین موردعلاقه اون توهین میکنه اونم به این .
          البته کاملا طبیعیه چون میانگین سن مخاطبای سایت به زیر ۱۶سقوط کرده و خیلی از دوستای قدیممون رفتن متاسفانه .

          موافقم 5
          مخالفم 0
        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          👎

          موافقم 1
          مخالفم 2
  8. فرشاد

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1107 ديدگاه)

    تلافی ام ۵
    کاش بجا این الپینا b5 میذاشتن

    موافقم 8
    مخالفم 0
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      فعلا که چلنجر جواب تلافی رو داد!

      موافقم 2
      مخالفم 2
      1. Ninja

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1162 ديدگاه)

        اول دوئل هم گفتم برگ برنده این دوئل ام ۸ هست مثل دوئل چارجر با ام ۵ میمونه که چارجر ام ۵ برگ برنده اون گروه رو شکست داد اینم همینه قدرت قیمت الکی نیستن مردم براشون همین مهمه قدرت قیمت کوروت تی ار ایکس چارجر چلنجر دورانگو موستانگ برا همین محبوبن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. Mad.z.Max

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    نذارید چلنجر بره..

    موافقم 8
    مخالفم 2
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      مگه عشق ماشینا میزارن بره!😂😅
      توی سری قبل دوئل هم دوج برنده شد الانم ممکنه بازم دوج برنده باشه…

      موافقم 3
      مخالفم 2
  10. محمدرضا

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1068 ديدگاه)

    همه به دوئل اعتراض دارن.
    من نمیدونم مثلا شما که این دوئل رو طراحی کردین از دنیای خودرو چه اطلاعاتی دارید.
    ولی طوی تاریخ هیچ شخصی بین چلجر و m8 تصمیم به انتخاب نگرفته.بجز سایت پدال

    موافقم 4
    مخالفم 5
    1. امیر دهقان

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (689 ديدگاه)

      شما بفرمایید وقتی نمیشه فقط برای سه تا ماسل کار یه گروه مجزا ایجاد کرد، ما این سه تا ماشین رو در کدوم گروه قرار بدیم؟

      موافقم 6
      مخالفم 0
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        آقای دهقان لطف کنید همون دوئل های قبلی رو بزارید مردم مارو که میشناسید هربار باید یه ایرادی بگیرن…

        موافقم 2
        مخالفم 0
      2. GT

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1662 ديدگاه)

        اون دیگه تقصیر آقای دهقان نیست! تقصیر کادیلاک هست که یه ماسل کار درست و حسابی تولید نمیکنه که تعداد ماسل کار ها زوج بشه:)

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. RezaRs

          ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1613 ديدگاه)

          پونتیاک کجاییی لعنتی 😭🤧
          نمیدونم چرا هیچی برام محبوبیت gto 68 رو نداره

          موافقم 1
          مخالفم 1
      3. NAVID۰۰۹۸

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (10174 ديدگاه)

        جناب دهقان

        این سه ماسل‌کار را از استثناها بدانید و جزو همیشه برنده‌ها قرارشون دهید !
        چون دنیای ساخت این سه خودرو متفاوت از دیگران هست و رقیبی وجود ندارد در برابر این سه ماسل‌کار که بالاتر باشند یا پایینتر از این سه خودرو !

        این سه ماسل‌کار فارق از جهان خودرویی ، همیشه در رینگ بوکس خصوصی همدیگر در حال جنگ هستند و اصلاً کاری ندارند به دیگران که چه میبینند و چه میگویند !

        از یک عشق ماسل بپرسید که چرا چیز دیگری انتخابت نیست ، همین که با شاتگان دَخلَت را نیاورد ، جای شکرش باقیست !

        موافقم 1
        مخالفم 2
      4. Sina10

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2427 ديدگاه)

        آقا دهقان نمیشه که حتما واسه اینکه این سه خودرو باشن، بیاین دوئل های اشتباه برگزار کنید
        آته هر چی نگاه میکنم LC500 و M8 هیچ ربطی به چلنجر و موستانگ ندارن
        راهش این بود که چارجر رو هم ماسل کار حساب میکردین
        یا مثلا کوروت رو ماسل کار حساب کنید
        چون دیده بودم بار ها توی مقایسه ها کوروت ماسل کار محسوب شده
        ولی هر جوری نگاه کنید مقایسه اش با M8 درست نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ninja

          ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          کوروت هم توی سوپر اسپرت ها اضافیه مطمئنم کوروت تا فینال میاد چون چیزی که مهمه قدرت و قیمت هست

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          کوروت جدید همه رو پودر می‌کنه مطمئن باش…

          موافقم 3
          مخالفم 0
  11. M.A.S

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (815 ديدگاه)

    چرا امار های شتاب هلکت اونجورین؟؟!!!!!!!
    11.8؟؟؟
    هلکت واید بادی مسافت 400 مترو در 10.6 ثانیه میزنه (ردای واید بادی بماند)
    و اینکه تایم 10.7 ثانیه M8 با احتساب رول اوت بدست اومده
    اگر امار مصرف سوخت در دنیای واقعی مقایسه بشه میبینید که هلکت نسبت به مشخصاتش و رقباش پرمصرف نیست
    (و اینکه ظرفیت سرنشین چلنجر 5 تا هست)
    و طبق نظر جی دی پاور با کیفیت تر و بسیار کم خرج تر در زمینه تعمیرات و دارای پیچیدگی بسیار کمتر فنی هست

    موافقم 3
    مخالفم 5
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      درود👌

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. Sina10

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2427 ديدگاه)

      منم چلنجر رو دوست دارم ولی مصرف سوختش چندین لیتر از عدد اعلامی توی جدول در دنیای واقعی بیشتره
      عملا برای زندگی روزمره حرفی برای گفتن نداره
      کسی هم چلنجر رو واسه کار های عادی نمیخره
      از نظر کاربردی بودن حرفی برای گفتن نداره در مقابل M8
      ولی خب خیلی خیلی ارزون تره

      موافقم 2
      مخالفم 1
  12. ماکان

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (768 ديدگاه)

    سلام . من بی ام و M8 را دوست دارم البته بیشتر نسخه کانورتیبل و گرن کوپه را .

    موافقم 5
    مخالفم 1
  13. Erfan

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (241 ديدگاه)

    حقیقتش اینه که چون قراره سدان های میان سایز انتخاب بشن فقط باید به بی ام دابلیو رای داد چون معنی سدان میان سایز چیزی فراتر از ماسل کارها هست و اینها توی دو تا دنیا متفاوت هستن.
    اختلاف قیمتی هم گویای این موضوع است.

    موافقم 4
    مخالفم 1
  14. BenzSLR

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    اصلا به هم چه ربطی دارن 😑
    ولی دوج چلنجر نظر منه.

    موافقم 0
    مخالفم 2
  15. شاعر

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (235 ديدگاه)

    به چلنجر میگید بی کیفیت؟؟؟
    واقعا بنظرتون چلنجر بی کیفیته؟؟؟
    هر کی فکر میکنه چلنجر بی کیفیته به من بگه کدوم ماشین رو میشناسید بشه باهاش هم وزن چلنجر دریفت رفت و موتور و گیربکسش نیاد پایین؟

    موافقم 0
    مخالفم 4
    1. SRT

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (606 ديدگاه)

      از کیفیت و مهندسی یچیزی شنیدن فقط،
      دم بی ام و گرم ک چرم زیاد میزنه تو ماشیناش.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        بعضیا با همون دوچرخه میان حرف از کیفیت میزنن!🤔😐

        موافقم 3
        مخالفم 0
        1. BenzSLR

          ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1962 ديدگاه)

          کی گفته بی کیفیته کیفیت داره ولی رولز رویس نیست که بهترین مواد توش بکار بره ولی کیفیت در کل خوبی در کلاس خود داره

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          آقای slr من که نگفتم بی کیفیته اتفاقا از نظر من بهترین کیفیتو بین رقباش داره،یه ماشین خوب و عالی برای هیجان،اما متاسفانه بعضیا تا اسم ماشین خارجی میاد انتظار رولزرویس یا بنتلی رو از همشون دارن! بشخصه دیدم کسی که اول سمند داشته توی ارزونی با کلی قسط و وام و قرض و پس انداز اومد یه گرنجور خرید بعدش برای یه هفته فروشنده رو کچل کرده بود چرا سانروفش تا عقب نمیره! چرا مانیتورش اندازه داشبورد نیست! چرا چرم صندلیش ریش ریش شده! چرا توی کاپوت مجسمه نداره!!! و….
          درک کردن بعضیا واقعاً سخته،یه چیزی دیدن دیگه ول کنش نیستن که نیستن…

          موافقم 2
          مخالفم 0
    2. Ninja

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      چلنجر بی کیفیت نیست فقط تو نسخه پایه یذره اقتصادی هست بی کیفیت نیست چرم هم میخواین یذره خرج کن

      موافقم 2
      مخالفم 1
  16. ممد

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (31 ديدگاه)

    بدون معطلی به دوج رای دادم دم دوستانم گرم که رای دادن

    موافقم 3
    مخالفم 4
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      پرچم دوج بالاست 😎

      موافقم 2
      مخالفم 2
  17. Pouyan

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (172 ديدگاه)

    عذر میخوام ولی واقعا دوئل خنده داریه
    خیلی خنده دار

    موافقم 3
    مخالفم 1
  18. Mahdisky1996

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    یکی از دلایل اینکه از ایران خواهم رفت همین نظرسنجی خواهد بود. دیگ حرفی ندارم فقط متاسفم برای خودم که ایران بدنیا اومدم.

    موافقم 3
    مخالفم 2
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      حالا چرا این دوئل؟🤔کلی ماشین بهتر هم هست….

      موافقم 3
      مخالفم 1
  19. RezaRs

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1613 ديدگاه)

    جمعیت فن های آمریکا بیشتره و اینکه رای دادن بدون نیاز به اکانته احتمال برد m8 صفر درصده دقیقا صفر درصد امیدوارم اونم امکان رای دادن با اتوکلیکر حذف شده باشه جناب سردبیر
    اتو کلیکر رو یک نفر روشن میکنه ۳۰ دقیقه که گذشت ماشینی که دوست داره ۱۰۰۰ رای داره

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      جناب رضا لطفا فضا رو متشنج نکن،الان سه ساعته گذشته هنوز ۴۰۰رای جمع شده اختلاف هم فقط درحد ۳۰،۴۰تا رای هستش، چرا برای اینکه یه ماشینی رو بالا بکشین دوست دارید جو راه بندازید؟ یه نگاهی به مشخصات چلنجر بندازی همه میدونن ب‌ام‌و عددی درمقابلش نیست،قیمتشم که هیچی، با پول ب‌ام‌و میشه دوتا چلنجر خرید!
      ب‌ام‌و فقط امکاناتش خوبه که اونم درمقابل هیجانی که ۸۰۰اسب بهت وارد می‌کنه رنگ میبازه…

      موافقم 2
      مخالفم 4
      1. rezars pc

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (475 ديدگاه)

        با معذرت الان درست شده پرسیدم اون موقع که لایک های جوکر ۲۰۰ تایی بود اینطوری بود ولی خب با توجه به سوابق تاریخی ماشینای آمریکایی تو ایران قبول دارم که طرفدار هاشون از مجموع بقیه هم بیشتره تو کامنت بالا هم گفتم وقتی بعد ۴۰ سال یه بیوک با یه استارت روشن میشه اونم مال زمان طلایی ماشین بازی تو ایران معلومه طرفدار های ماشین های آمریکایی بیشتره خصوصا که اون موقع سیاست تولیدشون ساخت کیفی بوده مثالش ماشین خودت که این ماشین بالاترین سطح هم از جنرال نیست ولی فوق العادست

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. rezars pc

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (475 ديدگاه)

        و در ضمن منظور من از اتوکلیکر کاربر جوکره

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. Sina10

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2427 ديدگاه)

        من خواستم به چلنجر رای بدم ولی وقتی نظر بعضی دوستانو دیدم به هیچ کدوم رای ندادم

        عملا توی تمام مسخصات بجز قیمت و قدرت و گشتاور چلنجر هیچ برتری نداره
        چجوری میگن ب‌ام و در مقابلش حرفی برای گفتن نداره؟
        فقط به شتاب و مسافت ۴۰۰ متر یه نگاهیی بندازید ، به ترمز هم همینطور
        سوم اینکه چلنجر با ۸۰۰ اسب بخار ، ب ام‌و در مقابلش هم ۶۰۰ اسب بخار داره ، قدرت تنها تعیین کننده محسوب نمیشه و وزن بیشترش تمام قدرتش را بی ارزش میکنه ولی نزدیک به ۶۰ هزار دلار ارزون تره
        ولی باز هم هر دو مساوی هستن ، هر کی به هر کدوم رای بده در واقع بخاطر علاقه رای داده نه ارزش خود ماشین ، البته این دوئل ها برای علاقه هستن ولی خب این دو خودرو رو یه اندازه دوست دارم و هر دو عالی

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. BenzSLR

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      الان من فن آمریکام به چلنجر رای دادم ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. RezaRs

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1613 ديدگاه)

        وایییی منظورم با جوکره یادت نیست چیکار میکرد به لایک و رای گیری

        موافقم 0
        مخالفم 0
  20. ایران

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (341 ديدگاه)

    سخته چون به هم ربط ندارن ولی نسبت به قیمت نمیخوام توهین کنم دوج با صرفه تر هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Soldier

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (35 ديدگاه)

    دنبال پرفورمنس تو پیست هستین و امکانات M8
    دنبال لذت رانندگی و لاستیک دود کردن و درگ هستین بعلاوه راحتی و بزرگی چلنجر
    در ضمن تایم چلنجر رو آسفالت معمولی بوده تو درگ استریپ بدونه رول اوت ۱۰.۴ داره
    در کل انتخاب سختیه نمیشه گفت کدوم از یه ور قیمت رو میبنینی میری سمت چلنجر از یه ور متریال و امکانت M8 رو میبنینی میری سمتش
    بعضی از دوستانم که میگن چلنجر کیفیت نداره بدنی یه نگاه به JD پاور بندازن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  22. Amirreza

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    من کلا از ظاهر ماسل کار ها خوشم نمیاد ، دیمون ماشین عالی هست و بهترین ماسل کاره اما من نمیتونم از اوج مهندسی آلمانی بگذرم حتی حاضرم قیمت بیشترشم قبول کنم پس بیمر

    موافقم 1
    مخالفم 1
  23. mm.y@rlou

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (284 ديدگاه)

    انقدر جفتشون خوبن اعصابم خورد شد موقع رای دادن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  24. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    تقابل سنت و مدرنیته!

    موافقم 2
    مخالفم 0
  25. محمد مختاری آذر

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    واقعا هر دوتاشون عالی بودند به زور انتخاب کردم ولی بی ام و ام 8 بهتره از نظر شتاب از نظر طراحی فقط طراحی کابین دوج بهتر بود نسبت به بی ام و

    موافقم 2
    مخالفم 1
  26. Ardy

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (31 ديدگاه)

    سلام دوستان یه سوال دارم واقعا دوستانی ک تجربه داشتن این ماشین ها رو داشتن بگن من بین خرید bmwz4 و لکسوس is 250۲۰۱۴ بیمر هم هم سال اون هست واقعا موندم در ضمن سن من ۲۳ هست و عوق العاده مراقب ماشین ها هستم ولی خلی منو ترسوندن از بیمر واقعا هزینه نگهداری اون چقدر میتونه باسه سالانه اگه فقط واسه یه اخر هفته بیرون اوردن باشه باز پر خرجه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. عشق+فقط+ماشین+آمریکایی

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (21 ديدگاه)

    فقط چلنجر ❤️❤️❤️❤️💜💜💜💜💜

    موافقم 0
    مخالفم 3
  28. Erfab

    ۸ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    از هر طرفی که نگاه کنی دوج بهتر همچیش

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا