دوج

دوج دارت رالی: پلنگ پشت نقاب قوچ

دوج به همراه SRT موتوراسپرت برای مسابقات جهانی قهرمانی رالی کراس یک نسخه ویژه از خودروی جدید دارت را حاضر و آماده کرده اند. خودروی سدان چهار دری که اگر به خیابان بیاید، لامبورگینی و فراری را شرمنده خواهد کرد.

Dodge Dart Rally
Dodge Dart Rally

راننده این خودرو در مسابقات، تراویس پاسترانا (Travis Pastrana) خواهد بود که سابقه چهار بار قهرمانی رالی آمریکا را دارد. خودرویی که او خواهد راند، یک موتور چهار سیلندر ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر است که قادر به تولید ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۴۵ نیوتن متر گشتاور است. گیربکس نیز این نیروی عظیم را به هر چهار چرخ منتقل می کند. شتاب باورنکردنی ۱.۹ ثانیه برای رسیدن سرعت از صفر به صد کیلومتر، حکایت از یک مبارز غیر قابل انتظار دارد.
لوازم و تجهیزات اضافی از این خودرو حذف شده اند و در عوض ایمنی آن طبق استاندارد مسابقات افزوده شده است. وزن این خودرو حتما زیر ۱۴۵۶ کیلوگرم نمونه های تولید انبوه دارت می باشد.

تقویم این مسابقات بدین شرح است:

May 26 – Charlotte Motor Speedway
June 10 – Texas Motor Speedway
June 30 – X Games, Los Angeles
July 1 – X Games, Los Angeles
July 14 – New Hampshire Motor Speedway
September 1 – TBD

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Zora

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (481 ديدگاه)

    فلفل نبین چه ریزه ….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا