دوج

دوج چارجر خریداران کامارو و موستانگ را می‌دزدد!

کرایسلر در بازار خودروی ایالات‌متحده تنها با دو محصول پرفورمنس بسیار موفق عمل کرده است. دوج چلنجر با فروش ۱۸,۰۳۱ دستگاه در سه‌ماههٔ سوم سال جاری، فورد موستانگ با فروش ۱۶,۸۲۳ دستگاه و شورلت کامارو با ۱۲,۲۷۵ دستگاه را پشت سر گذاشته است. حال اما مشخص شده تنها چلنجر نیست که خریداران کامارو و موستانگ را به سمت خود جذب کرده بلکه چارجر هم همین کار را انجام داده است. مدیر بازاریابی دوج چارجر «اشتون مونیوز» در گفتگو با MuscleCarsAndTrucks گفته است چارجر هنوز خریداران دیگر سگمنت‌ها را به سمت خود جلب می‌کند و تعجب‌آور اینکه برخی از این خریداران از بخش خودروهای عضلانی هستند.

وی دراین‌باره گفته است:

ما افراد زیادی را می‌بینیم که از کامارو و موستانگ به سمت چارجر آمده‌اند. این یک سدان است ولی ما می‌بینیم که خریداران خودروهای عضلانی به سمت آن می‌آیند. ما این استدلال را داریم که افرادی که در زندگی خود یک ماسل کار خریده‌اند، وقتی دارای خانواده می‌شوند اما هنوز خواهان خودرویی سرگرم‌کننده هستند می‌توانند یک دوج چارجر داشته باشند

جالب‌تر آنکه افرادی که سدان‌های خانوادگی‌تری مثل تویوتا آوالون، فورد تاروس و شورلت ایمپالا دارند به نظر نمی‌رسد علاقه‌ای به یک سدان پرفورمنس مثل چارجر داشته باشند. به‌تازگی اما تویوتا با عرضهٔ مدل آوالون TRD سعی کرده بخشی از این بازار پرفورمنس را تصاحب کند اما مونیوز فکر نمی‌کند این سدان ژاپنی در برابر چارجر شانسی داشته باشد. وی اضافه کرده است:

به ویژگی‌هایی که آن‌ها برای پرفورمنس اضافه کرده‌اند نگاه کنید. آن‌ها فقط اگزوز بزرگ‌تر نصب کرده و فرمان تعلیق را سفت‌تر کرده‌اند اما این هنوز هم دیفرانسیل جلو است درحالی‌که ما تنها خودروی دیفرانسیل عقب را در این بخش داریم

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۲۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (421 ديدگاه)

    دوج غوغا کرده لامصب…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۲۱ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      چه جادویی پشت محصولات داج هستش که فروش مدلهای مختلعش از زمانی که معرفی شدن بیشتره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. امیر

    ۲۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    کم کم دوج به دوران اوجش نزدیک میشه…دهه ۶۰ و۷۰
    چلنجرش بی رقیب
    رمش بی رقیب
    دورانگو‌ش عالی
    گرند کاروان عالی
    الانم ک چارجرش بی رقیب
    دوج عشقه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. کافر مقدس

    ۲۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    فقط دغدغه هاشون برای خرید ماشین تو آمریکا:(

    ما اینجا دنبال یه شورلت نوا 40 سال پیش با خواهش تمنا :(

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. MehdiTurbo

    ۲۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1923 ديدگاه)

    مشخص کاملن
    هر چی عضلانی و مردونه تر فروشش بیشتر
    کامرو و موستانگ نسبت به قبل سوسول شدند لوس بارشون اوردند تو این نسل.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Saeee

      ۲۱ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (757 ديدگاه)

      نمیشه اینجوری گفت
      این سه تا برادرن
      از هیچ کدومشون نمیشه گذشت
      همین موستانگ پر فروش ترین ماسل کار بوده.‌..تو اروپا پر فروش ترین کوپه بوده..‌‌…
      کامارو و کوروت دارن پیست هارو به آتیش میکشن
      داج هم یه هیولایی بی نظیر تو خط مستقیمه
      هر سه غولی هستن واسه خودشون
      حالا دلیل اینکه قدرت کامارو و موستانگ رو آوردن پایین فقط به خاطر پایین آوردن مصرف سوخته و گرنه کسی که یه ماسل کار بخواد بخره میره شلبی gt500 میخره….میره کامارو ZL1 میخره….میره هلکت میخره…
      من بخدا اگه بخوام ماسل کار بخرم: یا سه تا شونو میخرم…. یا اصن نمیخرم…چون نمیتونم از یکی دیگه بگذرم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رامین

        ۲۱ مهر ۱۳۹۸
        سوابق: (919 ديدگاه)

        شلبی gt 500 و کامارو ZL1 دیگه روح یه ماسل کارو ندارن. بیشتر شبیه ماشینای آلمانی شدن. کسی که ماسل می خره اصن واسش مهم نیست تو پیست رکورد بشکونه یا یه پیچو با حداکثر چسبندگی و سرعت بره. چون ماشینای زیادی تو دنیا هستن که این کارو خیلی بهتر انجام می دن. یه ماسل کار می گیرن چون با تمام ماشینای فرق می کنه. صداش ظاهرش حتی بیش فرمونیش لذت نشستن پشت فرمون ماشینی که موقع روندنش همه چیو فراموش کنی و فقط صدای موتورش به گوشت بیاد

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. مانی

        ۲۲ مهر ۱۳۹۸
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        بخدا تو اروپا پر فروش‌ترین کوپه نبوده
        اینو اولین بار کی‌ گفت که اینجوری شد؟
        خدا لگدش کنه خخخخ

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Saeed

          ۲۲ مهر ۱۳۹۸
          سوابق: (757 ديدگاه)

          معلومه از دنیا چقدر عقبی که نمیدونی موستانگ ۴ بار پر فروش ترین کوپه جهان، مخصوصا اروپا بوده
          https://www.pedal.ir/%d9%81%d9%88%d8%b1%d8%af/%d9%85%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%da%af-%d9%be%d8%b1%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%88%d9%be%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%aa/

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. مانی

        ۲۴ مهر ۱۳۹۸
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        اطلاع نداشتن در مورد یه لگن خاص هیچ اهمیتی نداره
        که فکر میکنی‌ از دنیا جلو یی
        سعی‌ کن فرق اروپا و جهان رو بفهمی بعد ایراد بگیری
        اون سالی‌ هم که فکر میکنی‌ تو اروپا اول بود،آمار
        BMW sries4,Audi A4 coupe,Audi TT & mercedesBenz C class coupeرو هم ببین

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. مهدی

    ۲۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به امید اینکه خودروی امریکایی بدون پارکینگ و هارلی دویدسون تو ایران آزاد بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. رامین

    ۲۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    کاملا منطقیه که این ماشین طرفداراش روز به روز زیاد تر بشن
    1- قیمت عالی
    2-پرفومنس فوق العاده نسبت به قیمت
    3-استایل تهاجمی و عضلانی
    ما می‌بینیم که خریداران خودروهای عضلانی به سمت آن می‌آیند. ما این استدلال را داریم که افرادی که در زندگی خود یک ماسل کار خریده‌اند، وقتی دارای خانواده می‌شوند اما هنوز خواهان خودرویی سرگرم‌کننده هستند می‌توانند یک دوج چارجر داشته باشند. خیلی منطقیه این حرفشون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمدهادی

    ۲۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2104 ديدگاه)

    راست میگه داداش،یک هیولای واقعی هیچوقت دیفرانسیل جلو نیست،اصلا دیفرانسیل جلوها ذاتا بدرد کلاس خودروهای اقتصادی میخورن،چون نمیشه باهاشون هیجان انگیز پیچید و پشت ماشینو یکم تو پیچ منحرف کرد تا لذت روندن رو بیشتر حس کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Ali entezar

    ۲۲ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این همه نظر در باره ماشینهای آمریکایی برای چه وقتی نمیتوان سوارش شد در ایران چه فایده راست میگن بیان با پراید کورس بگذارندالان از شرکت سایپا تعریف کردم خیلی نامرده با این تعریف من فردا دوتا هاچ بک برام نیارند دم درب منزلم ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Ali entezar

    ۲۲ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    وقتی نمیشه در ایران ماشینهای با این قدرت سوار شد بگو هر چه هست مبارک آنهای باشه سوار می‌شوند ول کنید آنها و بچسبیم به پراید خودمون بهترین ماشینه به شرطی این که بیشتر از ۵۰کیلومتر بیشتر نرویم خدا وکیلی خوب تعریف کردم از شرکت سایپا امیدوارم مدیران محترم سایپا قدر تبلیغ منو بدونند فردا دو هاچبک دم در خونم پاک باشه?????

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مانی

      ۲۴ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      بی‌ غرض عرض می‌کنم
      از بچگی‌ تو ایران تشریف داشتین؟

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا