دوج

معرفی رم 1500 لیمیتد نسخه گرامیداشت 10 سالگی

برند رم به خاطر پیکاپ های سفارشی خود شناخته شده است. از مدل‌های طرح نظامی گرفته تا نسخه‌های خاص نایت و موپار ادیشن می‌توان به مدل‌های متنوعی اشاره کرد. احتمالاً اکثر افراد خواهند توانست مدلی سفارشی از پیکاپ های رم که هماهنگ با سبک زندگی خود است را پیدا کنند. هم‌اکنون مدل دیگری با ویژگی‌های لوکس معرفی شده است. با رم ۱۵۰۰ لیمیتد نسخه گرامی داشت ۱۰ سالگی آشنا شوید.

مدیرعامل رم می‌گوید:

رم ۱۵۰۰ لیمیتد سالگرد ۱۰ سالگی گرامی داشت ۱۰ سال پیشرو بودن در کلاس پیکاپ های لوکس بوده و حد نهایی توانایی، اشرافیت و رفاه را ارائه می‌کند. خریداران رم ۱۵۰۰ لیمیتد می‌توانند از باکیفیت‌ترین متریال بکار رفته در این خودرو لذت ببرند و مدل سفارشی جدید نیز نشان دهنده چگونگی عرضه لوکس‌ترین پیکاپ های رم در صنعت خودروست.

قطعاً تاریخچه پیکاپ های رم به ۱۰ سال اخیر محدود نمی‌شود اما مدل سطح بالای لیمیتد اولین بار در سال ۲۰۱۲ ظاهر شده است. این خودرو در حال حاضر لوکس‌تر از هر زمان دیگری بوده و به صندلی‌ها و پانل‌های درب چرمی، تریم چوب و فلز واقعی و پوشش داخلی سقف از جنس جیر مجهز است. نسخه سالگرد ۱۰ سالگی علاوه بر این‌ها از پدال‌های فلزی، دسته‌دنده خاص و ترکیب رنگ جدید کابین سود می‌برد. به این موارد باید سیستم صوتی با ۱۹ بلندگو و نشان‌های سالگرد ۱۰ سالگی را اضافه کرد.

در بحث طراحی بدنه چیز خاصی اضافه نشده اما رنگ جدید آبی در دسترس می‌باشد. همچنین درب پشتی چندمنظوره و برخی ریزه‌کاری‌های دیگر دیده می‌شوند. محفظه بار این پیکاپ دارای قلاب‌های قابل تنظیم است اما خبری از نشان‌های سالگرد ۱۰ سالگی در بدنه نیست.

رم ۱۵۰۰ لیمیتد گرامیداشت ۱۰ سالگی قیمت پایه ۶۰۱۷۵ دلاری و هزینه‌های تحویل ۱۶۹۵ دلاری دارد که قیمت کل آن را به ۶۱۸۷۰ دلار می‌رساند. این خودرو از سه‌ماهه سوم امسال روانه بازار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4800 ديدگاه)

    این پیکاپ به خوبی نشون دهنده تواناییای یه پیکاپ پر توانو قلدرو قلچماق هستش

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. امیرحسین

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (444 ديدگاه)

    سلام.
    تشکر از جناب احمدزاده.
    بنظرم رم بهترین طراحی داخلی رو داره تو پیکاپ ها و بدترین طراحی خارجی تو پیکاپ ها(منظورم ۴ تا یپکاپ آمریکایی و ۲ تا پیکاپ ژاپنیه).(البته این نظر منه،و دوست اشتن یا نداشتن طراحی یه خودرو سلیقه ای هست لااقل من یکی طراحی اون سه تا پیکاپ آمریکایی دیگه و تایتانو بیشتر از این دوست دارم،توندار هم که چون نسل قدیمه خب نه طراحی داخلیش خویه نه خارجی و نسل جدیدش بنظرم طراخی خارحیش از رم قشنگ تره).

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. علی آقا

      ۱۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (572 ديدگاه)

      طراحی و کیفیت داخلیش که تک هست. طراحی خارجی خوبی هم داره. مثل فورد خشن نیست بلکه برعکس نرم‌تر و ملایم‌تر و شهری‌تر است. یکی آن را می‌پسندد یکی این را. بنظرم هر دو زیبا هستند.

      موافقم 2
      مخالفم 0
  3. MjM

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (720 ديدگاه)

    یکی از 3 پادشاه اقلیم پیکاپ ها

    موافقم 3
    مخالفم 0
  4. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ 👑🇩🇪

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    به این پیکاپ به شدت علاقه دارم و عالیه .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. R@m!n

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    تو پیکاپ های لوکس فورد F-150 هارلی دیویدسون هم بسیار زیباست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ehsan fa

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1887 ديدگاه)

    رم تو قابلیت اطمینان به فورد نمیرسه انتخاب اول و آخر فورد

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. net

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (3139 ديدگاه)

    فقط ماشینهای امریکایی این مدل رینگهای استیل استفاده میکنند و زشت هست این رینگهای استیل زیر هر ماشینی باشه مثل رینگ استیل همین رم

    موافقم 0
    مخالفم 1
  8. mahan

    ۲۰ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    رم ای شکوه پابرجا!!!قصه 3گانه های ماسل کار امریکایی و پیکاپ فول سایز امریکایی جز نماد های صنعت امریکاس

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا