دوج

فراخوان عظیم داج گرند کاروان به خاطر نقص کیسه هوا

خب این بار با مشکل کیسه‌های هوایی سر و کار داریم که ربطی به تاکاتا نداشته و همین موضوع می‌تواند تسکینی کوچک برای تاکاتا باشد! فیات کرایسلر می‌گوید این فراخوان پس از آن صورت گرفته که شرکت فهمیده طبق شرایطی خاص باز شدن کیسه هوای راننده می‌تواند تحت تأثیر قرار بگیرد.


این شرکت می‌گوید:

شاید سیم‌کشی خودرو با قطعاتی از سیستم فرمان ساییدگی پیدا کند و این امر می‌تواند یک اتصال کوتاه بالقوه را در پی داشته باشد. این امر می‌تواند منجر به اتصال دومی شود که می‌تواند باعث باز شدن غیرعمدی کیسه هوای سمت راننده شود.


فیات کرایسلر از ۱۳ مورد جراحت مرتبط با این موضوع آگاه بوده و بدین ترتیب تعداد ۲۰۹۱۳۵ دستگاه از داج گرند کاروان های ساخته شده بین سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ در آمریکا و تعداد ۸۷۷۰۳ دستگاه از آن‌ها نیز در کانادا فراخوان می‌شوند. البته گفته شده هیچ تصادف مرتبط با این قضیه گزارش نشده است.

همانند اکثر فراخوان‌های نرمال دنیا این خودروساز نیز با مالکان خودروی یاد شده تماس خواهد گرفت و سپس نیز مالکان با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی سیم‌کشی خودرو را در صورت لزوم تعویض خواهند کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Mahdi US & JP CARS

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    «با مالکان خودروی یاد شده تماس خواهد گرفت »

    مقایسه با عملکرد خودروسازان داخلی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    چه جالب یعنی دقیقا میدونن کیا سوار ماشیناشون میشن داج داره خیلی ضعیف کار میکنه به جد به جز چارجر و چلنجر باقی خودروهاش کمتر اقبال دارن البته رم رو باید فاکتور بگیریم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا