دوج

ارتقای وسیع رم 1500 مدل 2019 توسط موپار

اندکی پس از انتشار لیست بهبودهای موپار برای داج دورانگو، فیات-کرایسلر همین کار را برای نسل جدید رم ۱۵۰۰ نیز انجام داده است. البته این بار لیست ارتقاهای صورت گرفته بسیار وسیع‌تر هستند.


مشتریان با مشاهده رم جدید در نمایندگی‌ها خواهند توانست ۲۰۰ قطعه جانبی را انتخاب کرده و پیکاپ رویایی خود را بسازند.


رمی که در تصاویر مشاهده می‌کنید به برخی از قطعات شیک این کمپانی مجهز شده است.


برای مثال این خودرو دارای رینگ‌های ۱۸ اینچی، لاستیک‌های ۳۵ اینچی و بوردهای آلومینیومی مشکی می‌باشد. همچنین پوشش ویژه محفظه بار ۱۵۰۰ باعث می‌شود به سادگی بتوان یک جفت قایق کایاک را حمل کرد.


مشتریان رم ۱۵۰۰ همچنین شاهد برخی ویژگی‌های جدید در کابین خواهند بود که از جمله آن‌ها می‌توان به چرم خاص با دوخت‌های قرمز و لوگوی رم روی پشت‌سری‌ها و کف‌پوش‌ها اشاره کرد. از دیگر تغییرات کابین می‌توان نشان‌های رم و لوگوهای گوناگون موپار را نام برد.


موپار همچنین لیستی از قطعات برای بهبود پرفورمنس این پیکاپ جدید را نیز اعلام کرده است. از جمله مهم‌ترین قطعات اعلامی می‌توان به ورودی هوای سرد برای پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری هِمی، سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ و خروجی‌های اگزوز ۵ اینچی اشاره کرد.

این کمپانی همچنین گفته که تمامی قطعات موپار دارای همان گارانتی ارائه شده برای کلیت خودرو هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. امید

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (26 ديدگاه)

    یه جوانمرد میخوام منو بین۲۰۷ دستی و ساندرو دستی راهنمایی کنه؟مصرفشون یکی،قدرتشون یکی،پس چرا اکثرا میگن موتور و فنی ساندرو بهتره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (419 ديدگاه)

      از نظر شتاب یکی هستن
      از نظر امکانات 207 بهتره و همچنین ظاهری( سلیقه هم دخیله )
      ولی از نظر هندلینگ و سواری نرم تر وزنه به سمت ساندرو هست
      از نظر فنی هم ساندرو با گیربکس jHQ مشکلی نداره
      جلو بندی و اطاق ساندرو هم به مراتب بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. M

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (28 ديدگاه)

      شما جوانمردی کن ماشین صفر نخر.
      مجبور که نیستی یه دونه دست دو خوب بخر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. amin

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    ورودی هوای سرد یعنی چی دوستان؟چه تفاوتی با ورودی هوای معمول داره؟
    البته میدونم که هوای سرد چگالتره و احتمالا قدرت بیشتری تولید میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. abbas us.c

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (269 ديدگاه)

      هوای سرد باعث حداکثره پرفورمنس انجین میشه موتور نفسش بازتره گرم نمیکنه که البته میشه از کیت های کلد ایر اینتک،اینترکولر یا افترکولر و واتر متانول اینجکشن برای ورود هوای سرد استفاده کرد
      اون دوتا اخری برا تیونینگ موتور های تنفس مصنوعی توربو زیاد استفاده میشه استفاده از کلد ایر اینتک و اینترکولر با هم هم تاثیره بسازایی داره.سه تا هم میشه همزمان استفاده کرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. امید

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (26 ديدگاه)

    ممنون حسین آقا.والله یاریس۲۰۰۸ گرفتم بدجور کلاه سرم رفت،گیربکسش یه مشکل داشت خیلی ضرر کردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamid.Hellcat

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      خب اگه درستش کردی نگهش دار دیگه داداش تا آخر عمر برات کار میکنه. سگش شرف داره به این دوتا که اسم بردی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Hamid.Hellcat

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    داشتن
    یه F150 رپتور
    یه رم 1500 موپار
    یه چلنجر هلکت
    کل خواسته های من از دنیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. F۲۲RAPTOR

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (2598 ديدگاه)

      انشالله می‌رسی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hamid.Hellcat

        ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (1198 ديدگاه)

        قربونت رپتور جان

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. aura

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (25 ديدگاه)

    خوندن مشخصات انجینش هم لذت داره
    عالیه این پیکاپ

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا