دوج

به‌روزرسانی داج دورانگو پلیس 2019

داج از نسخه به‌روز شده شاسی‌بلند پلیس دورانگو ۲۰۱۹ رونمایی کرد. این خودرو که دارای تغییرات قابل‌توجهی است برای اولین بار در نمایشگاه انجمن پلیس‌های ملی آمریکا معرفی شده است.


دورانگو پورسوئیت ۲۰۱۹ دارای نمای جلوی جدیدی است که از مجاری هوای خنک‌کننده ترمز یکپارچه برای عملکرد بهتر این سیستم بهره می‌برد. همچنین شاسی نیز با سیستم تعلیق پرفورمنس و اسپورت ارتقا یافته تا بدین ترتیب توانایی رانندگی خودرو در زمان تعقیب و گریزها بهبود یافته باشد.

رئیس برندهای سواری گروه فیات-کرایسلر می‌گوید:

داج قبلاً در کلاس سدان های پلیس حکمرانی کرده و با چارجر پورسوئیت توانایی‌های خود را نشان داده است. ما معتقدیم دورانگو پلیس ۲۰۱۹ نیز جذابیت این برند را بیش از پیش افزایش خواهد داد و از نظر پرفورمنس ما را وارد مرحله دیگری می‌کند.

شاسی این خودرو دارای جذب کننده‌های شوک نیوومات، پکیج ترمز ۱۳.۸ اینچی در جلو و ۱۳ اینچی در عقب، میله‌های پایدارکننده‌ی جلو و عقب و لاستیک‌های ۱۸ اینچی‌ای می‌باشد که روی رینگ‌های آلومینیومی قرار گرفته‌اند.

از دیگر ویژگی‌های دورانگوی ۲۰۱۹ می‌توان به دوربین دنده‌عقب، پکیج چراغ‌های گردان، آلترناتور ۲۲۰ آمپر، خنک‌کننده روغن و واترپمپ هوی دیوتی و کنترل کابین سه ناحیه‌ای اشاره کرد.

۰
داج دورانگو پورسوئیت ۲۰۱۹ به‌صورت استاندارد با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری پنتاسنتار ارائه می‌شود اما قلب آهنین ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری همی نیز در دسترس است. مدل‌های ۶ سیلندر قدرت ۲۹۳ اسبی دارند درحالی‌که نسخه‌های ۸ سیلندر خروجی ۳۶۰ اسبی را که بهترین خروجی کلاس می‌باشد را ارائه می‌کنند. هر دو نسخه به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک متصل هستند. مدل‌های ۸ سیلندر دورانگو همچنین از جعبه انتقال فعال نیز سود می‌برند.

اداره‌های پلیس می‌توانند از اواخر تابستان سال جاری این خودرو را سفارش دهند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Sajjad

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    این ماشین رو از نزدیک ببینید عاشقش میشید
    اون عصبانیتی که توی نگاهش هست
    همون عصبانیت نگاه خانواده دوج هست
    واقعا ابهت داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سام

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    دوج دورانگو،قیافه خشن و خیلی باصلابتی دارد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. آرین

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (94 ديدگاه)

    ماشینای پلیس آمریکا خیلی با جذبه و قشنگتر هست نسبت به بقیه کشورا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا