دوج

مقایسه نسل جدید و قدیم پیکاپ رم 1500

احتمالاً تا الآن تمامی مشخصات مربوط به نسل جدید رم ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۹ را از نظر گذرانده‌اید اما این پیکاپ تراک علاوه بر تغییرات فنی دارای تغییرات طراحی نیز بوده است. همه‌چیز در این خودرو بازطراحی شده و ما درصدد هستیم نگاهی نزدیک‌تر به تغییرات دو نسل جدید و قدیم رم ۱۵۰۰ بیندازیم. با ما همراه باشید.

  • نمای جلو
شاید واضح‌ترین تغییر نمای جلو پف‌کردگی جدید کاپوت باشد که ظاهر کاملاً متفاوتی را به ارمغان آورده است همچنین در تمامی نسخه‌های رم جدید شاهد جلوپنجره‌ای کم ارتفاع‌تر و پهن‌تر نسبت به نسل قبلی هستیم. چراغ‌های جلوی نسل جدید که به‌صورت سفارشی از نوع LED هم هستند در هر دو طرف روان‌تر و نرم‌تر هستند. این سبک طراحی باعث شده دماغه رم جدید ابهت کمتری داشته باشد. همچنین نشان‌های شناسایی پیشرانه از درب‌های جلو به کاپوت منتقل شده‌اند و تریم کروم نیز هم‌اکنون اطراف دیلایت ها را در بر گرفته است. اگرچه که شما نمی‌توانید این را ببینید اما یک اسپویلر در سرعت‌های بالا از زیر سپر جلو بیرون می‌آید تا درگ آئرودینامیکی را کم کرده و بنابراین مصرف سوخت را بهبود بخشد.

  • نمای عقب
در بخش عقب نیز تغییراتی صورت گرفته است. باید گفت لوگوی رم در نسل جدید ۱۵۰۰ جایگزین سبک نوشتاری نسل قبلی شده و همچنین درب پشتی نیز از آلومینیوم ساخته شده است. دو خروجی اگزوز نسل جدید هم‌اکنون بزرگ‌تر بوده و در دو سمت قرار گرفته‌اند. طراحی دو پله‌ای سپر نیز باعث شده سوار شدن به بخش بار آسان‌تر صورت پذیرد. درب پشتی ظاهر مدرن‌تری دارد؛ و در بخش بالای کابین نیز سقفی طراحی شده که باعث بهبود خواص آئرودینامیکی ۱۵۰۰ جدید می‌شود.

  • کابین
طراحان رم ۱۵۰۰ جدید تنها به ایجاد تغییرات در ظاهر این خودرو بسنده نکرده‌اند بلکه کابین نیز تغییر یافته است. مهندسان و طراحان در این بخش فرمان به‌روزتر با دکمه‌های شیک‌تر، پشت آمپرهای متفاوت، درب داشبورد جدیدتر و نگه‌دارنده‌های فنجان قابل حرکت در کنسول مرکزی را بکار گرفته‌اند. تمامی کنترل‌های بخش مرکزی داشبورد تغییر یافته و در مدلی که مشاهده می‌کنیم صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی عمودی سفارشی بکار رفته است. شما همچنین می‌توانید ۵ پورت USB و فضای ذخیره‌ای بزرگ‌تر برای کنسول مرکزی را دریافت کنید. در مدل لیمیتید که مشاهده می‌کنید تریم چوب خاص، پوشش فلزی روی بلندگوها و عناصر چرمی دوخته شده بکار رفته است.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. حمید

    ۲۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    عجب ابهتی
    طراحی جلو پنجره شکل پوزه گاو هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. m.m

    ۲۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (54 ديدگاه)

    بنظر من نمای جلوی الانش بهتره
    راستی اون پیکاپ کاپرا که مثل رم بود چی شد آخرش؟میگفتن ۸۵ تا ۹۵ اصن میاد؟؟
    اگه کسی میدونه بگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. SAEED

    ۲۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (279 ديدگاه)

    خیلی بهتر شده ولی نسل قبلش بازم صلابت خودشوداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Reventon

    ۲۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (282 ديدگاه)

    F150 killer

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Reventon

    ۲۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (282 ديدگاه)
  6. Hosein

    ۲۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (313 ديدگاه)

    خیلی خوشگل شده.مخصوصا کابینش خیلی مدرن و پر دکمه شده .جلوش شبیه لنکروز شده ولی همچنان اون ابهت رم رو داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Hemichan

    ۲۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (715 ديدگاه)

    رم..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Abbas

    ۲۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (47 ديدگاه)

    واقعا خیلی با ابهته
    پشتش یه پراید وانت جا میگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا