دوج

رم 1500 رِبِل 12 سفارشی، ترکیبی از اشرافیت و آفرود

پیکاپ های لوکس طرفداران زیادی بین مصرف‌کنندگان داشته و فیات-کرایسلر نیز با معرفی پیکاپ سفارشی رم ۱۵۰۰ ربل ۱۲ به دنبال جذب این دسته از خریداران است.


این پیکاپ که برای ترکیب کردن اشرافیت، تکنولوژی و توانایی‌های آفرود طراح شده از کابینی ارتقا یافته سود می‌برد. در این بخش شاهد پوشش چرم، صندلی‌های جلوی گرم شونده و پوشش فلزی بلندگوها و عناصر سفارشی قرمز خواهید بود. رم ۱۵۰۰ ربل ۱۲ همچنین دارای سیستم اطلاعات سرگرمی Uconnect 4C به همراه صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی و ناوبری جی‌پی‌اس است.


خریداران در کابین این خودروی ویژه شاهد سیستم صوتی مرغوب هارمن کاردون با ۱۹ بلندگو و آمپلی‌فایر ۹۰۰ واتی خواهند بود. این سیستم صوتی دارای ساب ووفر ۱۰ اینچی و تکنولوژی صدای فعال است.


از آنجایی که پیکاپ یاد شده بر پایه‌ی مدل رم ۱۵۰۰ ربل ساخته شده بنابراین از کیت افزایش ارتفاع کارخانه‌ای، رکاب‌های جانبی و قلاب‌های بکسل سود می‌برد. از دیگر ویژگی‌های آفرود این پیکاپ می‌توان به شوک‌های بیلشتین، قفل دیفرانسیل عقب و لاستیک‌های ۳۳ اینچی اشاره کرد.


رم ۱۵۰۰ ربل ۱۲ اواخر سال جاری وارد پروسه تولید می‌شود و قیمت پایه‌ی آن برابر با ۴۶۹۹۰ دلار است. این پکیج سفارشی با تمامی قوای محرکه استاندارد ربل قابل سفارش است.


برای یادآوری بد نیست بدانید رم ۱۵۰۰ ربل به‌صورت استاندارد از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۳۰۵ اسب بخاری استفاده می‌کند. این پیشرانه که گشتاور ۳۶۴ نیوتون متری دارد از تکنولوژی eTorque بهره می‌برد که راننده با استفاده از آن می‌تواند در فواصلی کوتاه از ۱۲۲ نیوتون متر گشتاور بیشتر برخوردار شود.

این پیکاپ را همچنین می‌توان با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری قوی‌تر همی نیز سفارش دارد که خروجی آن به ۳۹۵ اسب بخار و گشتاورش نیز به ۵۵۶ نیوتون متر می‌رسد.

این پیشرانه نیز با تکنولوژی eTorque در دسترس است. اگرچه قدرت و گشتاور پیشرانه تغییری نمی‌کند اما ژنراتور در نظر گرفته شده باعث کاهش مصرف سوخت شده و در فواصل کوتاه ۱۷۶ نیوتون متر بیشتر را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    یک پراید ۱۱۱ خیلی راحت تو کابینش جا میشه ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mahdy

    ۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    همیشه تو ذهنم پیکاپ رویاهام بوده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۱ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      حداقل تاکید میکنم حداقل دستمزد یک ساعت کار در امریکا ۱۵ دلار است اگه طرف هر روز ۸ ساعت کار کنه میشه در روز ۱۲۰ دلار و در ماه ۳۶۰۰ دلار و درسال ۴۳۰۰۰هزار دلار??
      یعنی یه سال کمر همت ببنده میتونه ماشین رویاهامو بخره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Mohammad

    ۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    انقدر کابینش زیباس نمیشه ازش چشم بکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Cadillac

    ۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    عکس اوا خیلی زیبا و بارز هست
    عکسی هم که در رو نشون میده
    به وضوح کیفیت و لوکس بودن این
    پیکاب تراک رو نمایان کرده
    نسل جدید رم بسیار زیبا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امیر

    ۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    هیچ ماشینی از هیچ شرکتیو به این ترجیح نمیدم
    عاشقشم
    همین الان تست پیچشو دیدم ک با پیکاپای دیگه مقایسه شده بود ک فقط میشه گف عالیه
    http://farsilol.ir/time-losting-%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D9%81-%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7-%D9%87%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D9%BE/

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا