اوپلدوچرخه

رونمایی اپل از خودروهای سه‌گانه + دوچرخه الکتریکی

اختصاصی از نمایشگاه ژنو: اپل با دو مدل جدید و یک خودروی مفهومی به نمایشگاه ژنو آمده است؛ البته به همه این مدل‌ها باید یک دوچرخه نیز افزود . . .

Opel Astra OPC

اولین مدل، آسترا OPC نام دارد که بر روی آن کیت بدنه جدید اپل نصب شده است. پیشرانه توربوی چهارسیلندر آن به حجم ۲.۰ لیتر بوده و قدرت ۲۷۷ اسب‌بخار و گشتاوری معادل ۴۰۰ نیوتن‌متر را به ارمغان می‌آورد تا نهایتا این هاچ‌بک اسپرت به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر برساعت دست یابد.

۲۰۱۳ Opel Mokka

دومین خودرو، Mokka نام داشته و برچسب مدل ۲۰۱۳ بر روی آن خورده است. این کراس‌اور جمع‌وجور که در حقیقت یک بیوک Encore اروپایی است، اواخر ۲۰۱۲ به بازار عرضه می‌شود. فعلا سه پیشرانه برای آن درنظر گرفته شده: ۱.۶ لیتری بنزینی با ۱۱۳ اسب بخار قدرت، ۱.۴ لیتری توربو بنزینی با ۱۳۸ اسب‌بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتن‌متر گشتاور، ۱.۷ لیتری توربو دیزلی با ۱۲۸ اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور.

Opel Insignia BiTurbo

سومین خودرو، اینسیگنا BiTurbo است. بر روی این مدل موتور چهارسیلندر توربو به حجم ۲.۰ لیتر قرار داشته تا ۱۹۲ اسب‌بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور داشته باشد. شتاب صفرتاصد اینسیگنا کمتر از ۸.۷ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز به ۲۳۰ کیلومتر برساعت می‌رسد. قیمت پایه‌ای درنظر گرفته شده برای این خودرو حدودا ۴۳,۴۰۰ دلار است.

Opel RAD e concept

اما چهارمین محصول اوپل یک دوچرخه الکتریکی است. باطری‌های لیتیوم/یونی و موتور بسیار کوچک ۲۵۰ واتی آن می توانند این دوچرخه مفهومی را تا مسافت متوسطی در حدود ۶۰ تا ۱۴۵ کیلومتر به حرکت درآورند؛ البته اگر شما هم از نیروی پاهای خود کمک بگیرید! برای شارژ کامل باطری‌های آن نیز حدود ۲.۵ ساعت زمان لازم است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. a-x1

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (187 ديدگاه)

    perfect :) marhaba :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سعید

    ۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    دوچرخه قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا