دوچرخه

معرفی دوچرخه‌ De Rosa SK، جادوی پینین فارینا!

پینین فارینا اکثراً به خاطر طراحی خودروها و این اواخر به خاطر ساخت خودروهای نفس‌گیر شناخته می‌شود اما این شرکت در زمینه‌های متنوعی کار می‌کند که یکی از آن‌ها دوچرخه می‌باشد. پینین فارینا ۴ سال پیش اولین نسخه از دوچرخه‌ی SK را معرفی کرده بود.


این شرکت ایتالیایی هم‌اکنون طراحی یک دوچرخه‌ی SK کاملاً جدید را عهده‌دار شده و این بار آن را برای شرکت De Rosa طراحی کرده است. این دوچرخهبنا به اظهارات طراح از عناصر خلاق زیادی برخوردار بوده و آئرودینامیک تر از نسخه‌ی قبلی است و از صندلی ولوله‌های بالایی جدیدی سود می‌برد. همچنین در شاسی نیز عناصر جدیدی بکار رفته است.


De Rosa یک شرکت باسابقه است که از دهه‌ی ۶۰ و ۷۰ میلادی به خاطر تولید دوچرخه‌های مسابقه‌ای مشهور شده است. این شرکت می‌گوید فریم SK جدید تنها ۹۵۰ گرم وزن داشته و وزن شاخه‌ی جلو نیز تنها ۳۷۰ گرم اعلام شده است. این دوچرخه با نوشته‌های نام برند، برچسب‌های ویژه و لوگوی متمایزی عرضه خواهد شد. تمامی این موارد توسط پینین فارینا طراحی شده‌اند.


پائولو پینین فارینا مدیرعامل شرکت دراین‌باره گفته است:

کار کردن روی برند یعنی کار کردن روی روح کمپانی. ما با همکاری De Rosa دیدی عالی به ارزش‌های یکدیگر پیدا کردیم. ما بسیار خوشحالیم که همکاری خود با این شرکت را تقویت کردیم و مدل SK جدید آغازی برای تجسم پروژه‌های بیشتر در آینده است.


De Rosa چیزی درباره‌ی قیمت و زمان عرضه‌ی این دوچرخه اعلام نکرده اما مدل قدیمی قبلاً با بهای ۲۵۰۰ یورو عرضه می‌شد و انتظار داریم این مدل جدید هم تفاوت قیمتی زیادی با مدل قبلی نداشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. حمید

    ۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    مثل یک اثر هنری هست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Mad.z.Max

    ۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1840 ديدگاه)

    آقا شاهین، پاراگراف دوم جای دوچرخه، موتورسیکلت نوشته.. فک کنم bike رو اینجا اشتباهی جای دوچرخه، موتور اوردین.. (ولی چرا؟)

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا